noisy Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jestem na etapie kwestów Martwego Miasta i ide do schowka który: "Na Agropromie wsadzamy otrzymany od Normana kompas w drugi slot i szukamy kryjówki w/g otrzymanych koordynatów." Na wejsciu na lokacje mam info ze gre zaraz wywali na pulip, a po wsadzeniu tego kompasu w slot, gre wywala. Wklejam kod. Pytanie mam takie? Olać szukanie schowka tym detektorem skoro wiem z poradnika gdzie jest? Exp[b][/b]ression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) Function : CUIXmlInit::InitStatic File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp Line : 172 Description : XML node not found Arguments : hud_direct_name FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 172 [error]Description : XML node not found [error]Arguments : hud_direct_name stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Olej kompas. Nic się nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) Trzeba dopisać jedną linię do pliku, chyba grasz na starszej wersji spolszczenia albo huda. http://stalkerteam.p...-hud/#entry6768 Edytowane 10 Listopada 2012 przez korn06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.