strielok Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 (edytowane) A więc zaczynam.Co nam będzie potrzebne: 1.SDK do Czystego Nieba do pobrania z tąd http://xfiles.gsc-ga...s-sdk-setup.exe Jeżeli używamy Windows Vista lub 7 musimy ściągnąć to http://download.micr...oolkitSetup.exe instalujemy i ustawiamy w ten sposób : -Uruchamiamy Microsoft Application Compatibility Toolkit. Od razu tworzy nam się nowa baza (New database(1) [untitled_1]). Klikamy na nią PPM i wybieramy Create New > Application Fix w pierwszej rubryce wpisujemy nazwę programu (Level Editor), w drugiej "sprzedawcę" (GSC), a w trzeciej wybieramy lokalizację pliku np. C:\SDK\level_editor\bins\LevelEditor.exe w Operating System Modes zaznaczamy none. W drugim okienku Select additional compatibility modes: niczego nie zaznaczamy. Przechodzimy po prostu dalej w oknie Compatibility Fixes na samym dole zaznaczamy XPFileDialog w Matching Information niczego nie ruszamy i klikamy Zakończ zapisujemy naszą bazę w głównym oknie programu (File > Save), by móc uruchomić "fixa" klikamy PPM na naszą bazę (w moim przypadku nazywa się ona "le") i wybieramy Install. To wszystko. Level Editor powinien już działać. 2.Usuwamy zawartość folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ 3.Pobieramy ten program http://cheathall.pla...er-ue_v_1.3.zip ,otwieramy SUE.exe ,wypakowujemy zawartość gry wybierając drugą opcje w lewej kolumnie i wybierając główny folder gry S.T.A.L.K.E.R Clear Sky.Wypakowana gra będzie w folderze gamedataUE. 4.Przenosimy wypakowaną zawartość folderu gamedataUE do folderu gamedata w Level Editor(C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\) 5.Pobieramy to http://www.uploader....110103.rar.html i wypakowujemy converter.ini , converter.exe i fsconverter_cs.ltx do C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\ Otwieramy notatnikiem fsconverter_cs.ltx i zmieniamy w pierwszej linijce c:\program files\X-Ray CS SDK\editors\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK np.C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\ zapisujemy i zmieniamy nazwę na fsconverter.ltx Teraz otwieramy notatnikiem converter.ini i odnajdujemy linijkę: ; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙) [3456_config]:2947_config $game_data$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\ $game_levels$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\levels\ fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls spawn_version = cs i zmieniamy na taką gdzie mamy zainstalowane SDK: ; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙) [3456_config]:2947_config $game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ $game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\ fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls spawn_version = cs i tą linijkę: sdkcs_config]:3456_config $game_data$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\ $game_levels$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\levels\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK: sdkcs_config]:3456_config $game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ $game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\ Zapisujemy. 6.Teraz tworzymy nowy dokument tekstowy,nazywamy go converter.txt i otwieramy w notatniku.Wpisujemy: @converter.exe -level cs:mp_garbage -mode le -with_lods (Zamiast mp_garbage możemy wpisać dowolny level który nas interesuje z folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\) Zapisujemy i zmieniamy rozszerzenie z converter.txt na converter.bat Uruchamiamy,pojawi się czarne okienko z napisami,czekamy aż samo się wyłączy(u mnie jak zakończy konwertować level okienko przestaje odpowiadać,możemy je zamknąć a level i tak bedzie przekonwertowany) 7.Uruchamiamy Level Editor(powinien pojawić się w pasku start,przeciągamy go na pulpit i uruchamiamy)i otwieramy nasz przekonwertowany level który będzie w folderze C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\rwdata\levels\ Myślę że poradnik jest zrozumiały i się przyda. Obsługa SDK tutaj http://mod.stalker.p...trukcja_obsługi Edytowane 10 Stycznia 2013 przez strielok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi