Skocz do zawartości

[Poradnik]Konwertowanie map do Level Editora - Czyste Niebo


Rekomendowane odpowiedzi

A więc zaczynam.Co nam będzie potrzebne:

1.SDK do Czystego Nieba do pobrania z tąd http://xfiles.gsc-ga...s-sdk-setup.exe

Jeżeli używamy Windows Vista lub 7 musimy ściągnąć to http://download.micr...oolkitSetup.exe

instalujemy i ustawiamy w ten sposób :

-Uruchamiamy Microsoft Application Compatibility Toolkit.

Od razu tworzy nam się nowa baza (New database(1) [untitled_1]). Klikamy na nią PPM i wybieramy Create New > Application Fix

w pierwszej rubryce wpisujemy nazwę programu (Level Editor), w drugiej "sprzedawcę" (GSC), a w trzeciej wybieramy lokalizację pliku np. C:\SDK\level_editor\bins\LevelEditor.exe

w Operating System Modes zaznaczamy none. W drugim okienku Select additional compatibility modes: niczego nie zaznaczamy. Przechodzimy po prostu dalej

w oknie Compatibility Fixes na samym dole zaznaczamy XPFileDialog

w Matching Information niczego nie ruszamy i klikamy Zakończ

zapisujemy naszą bazę w głównym oknie programu (File > Save), by móc uruchomić "fixa"

klikamy PPM na naszą bazę (w moim przypadku nazywa się ona "le") i wybieramy Install.

To wszystko. Level Editor powinien już działać.

2.Usuwamy zawartość folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\

3.Pobieramy ten program http://cheathall.pla...er-ue_v_1.3.zip ,otwieramy SUE.exe ,wypakowujemy zawartość gry wybierając drugą opcje w lewej kolumnie i wybierając główny folder gry S.T.A.L.K.E.R Clear Sky.Wypakowana gra będzie w folderze gamedataUE.

4.Przenosimy wypakowaną zawartość folderu gamedataUE do folderu gamedata w Level Editor(C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\)

5.Pobieramy to http://www.uploader....110103.rar.html i wypakowujemy converter.ini , converter.exe i fsconverter_cs.ltx do C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\

Otwieramy notatnikiem fsconverter_cs.ltx i zmieniamy w pierwszej linijce c:\program files\X-Ray CS SDK\editors\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK np.C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\

zapisujemy i zmieniamy nazwę na fsconverter.ltx

Teraz otwieramy notatnikiem converter.ini i odnajdujemy linijkę:

; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙)

[3456_config]:2947_config

$game_data$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\

$game_levels$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\levels\

fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls

fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls

spawn_version = cs

i zmieniamy na taką gdzie mamy zainstalowane SDK:

; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙)

[3456_config]:2947_config

$game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\

$game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\

fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls

fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls

spawn_version = cs

i tą linijkę:

sdkcs_config]:3456_config

$game_data$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\

$game_levels$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\levels\

na taką gdzie mamy zainstalowane SDK:

sdkcs_config]:3456_config

$game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\

$game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\

Zapisujemy.

6.Teraz tworzymy nowy dokument tekstowy,nazywamy go converter.txt i otwieramy w notatniku.Wpisujemy:

@converter.exe -level cs:mp_garbage -mode le -with_lods

(Zamiast mp_garbage możemy wpisać dowolny level który nas interesuje z folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\)

Zapisujemy i zmieniamy rozszerzenie z converter.txt na converter.bat

Uruchamiamy,pojawi się czarne okienko z napisami,czekamy aż samo się wyłączy(u mnie jak zakończy konwertować level okienko przestaje odpowiadać,możemy je zamknąć a level i tak bedzie przekonwertowany)

7.Uruchamiamy Level Editor(powinien pojawić się w pasku start,przeciągamy go na pulpit i uruchamiamy)i otwieramy nasz przekonwertowany level który będzie w folderze C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\rwdata\levels\

Myślę że poradnik jest zrozumiały i się przyda.

Obsługa SDK tutaj http://mod.stalker.p...trukcja_obsługi

Edytowane przez strielok
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.