The Emperor Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Mam nadzieję, że jest to odpowiedni dział...otóż potrzebuję pomocy przy edycji informacji nt. schowków w czystej wersji gry (oryginalny -niemodowany stalker shoc 1.0004.) Każdy pamięta, jak przeszukując ciała stalkerów - otrzymywaliśmy informacje o schowkach - jednakże zdarzało się, iż tę samą informację otrzymywaliśmy po kilkadziesiąt razy, w związku z czym - w skrytce było np. 10x, 15x krotność zawartości. Mało tego - informacje o tym samym schowku uzyskiwaliśmy od całkowicie różnych nieboszczyków. Grając w stalkera Czyste Niebo - sytuacja była zupełnie inna, otóż trup dawał max. 1 informację o skrytce, tak że się nie dublowały, co ciekawsze - można było informację kupić. Czytałem trochę poradników za pliki odpowiedzialne za generowanie przedmiotów po zabitych, czyli pliki:death_items_by_communities.ltxdeath_items_by_levels.ltxdeath_items_count.ltx ale nie ma tam informacji nt. schowków. Sam plik schowków treasure_manager.ltx umożliwia co prawda edytowanie zawartości, ale tutaj chodzi o samą informację o schowku. Tak sobie myślę czy może plik death_manager.script nie odpowiada za generowanie informacji o schowkach. Porównałem pliki z SHOC i Czystego Nieba...występuje tam trochę różnic, ale nie znając się na skryptach...proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, być może dla doświadczonych modderów - temat jest banalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Hej! Mam bardzo mizerne pojęcie o edytowaniu plików, ale może ten mały modzik do Czystego Nieba Ci trochę pomoże (zobaczysz, w czym gościu mieszał). W spoilerze masz pełny opis i linki do niego. Jeżeli znasz dobrze angielski, albo rosyjski, polecam oficjalne forum GSC - dział modowanie - to istna kopalnia wiadomości w tym temacie, poniżej link do strony głównej forum: http://www.gsc-game....munity&s=forums A tu o wypełniaczu schowków (tekst mój, jest w dziale "mody do CN") Bardzo fajny, malutki modzik, który zupełnie przypadkiem znalazłem na MODDB. A łata i poprawia on coś, co już od Cienia Czernobyla mnie drażniło, a mianowicie fakt, że nieważne było fizyczne znalezienie schowka (bo zawsze wtedy był pusty), ale ważne było otrzymanie samej informacji o schowku. Dopiero wtedy schowek się wypełniał i mogliśmy go opróżnić.Ten modzik powoduje, że wszystkie schowki w Czystym Niebie są pełne i gra się w nie teraz tak, jak w Zew Prypeci, czyli znajdujesz schowek - cieszysz się jego zawartością. Mało tego, ponieważ wreszcie mam chwilę czasu, kupiłem polską wersję CN (do tej pory miałem tylko kupioną przez Steam wersję angielską) i zacząłem grać w spolszczony mod SGM dla CN i wgrałem ten modzik - działa na razie super - grałem około 8 godzin bez żadnych błędów ani wylotów. Mod (modzik) można ściągnąć stąd: http://www.moddb.com...ds/stash-filler Po wypakowaniu, gamedatę wrzucamy do katalogu głównego gry (można chyba też spokojnie wrzucać na gamedatę innego moda) i standardowo zmieniamy linijki w fsgame.ltx Powodzenia :thumbsup: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 28 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Tu dodatkowy link do moda: http://uploading.com/89851mbf/Stash_Filler-rar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Papaczos, Cichy - dzięki za info, jednak nie do końca o to mi chodziło...problem w tym, że mod jest do Czystego Nieba, natomiast ja próbuję swoich sił modując SHOC - gdzie pliki za bardzo się różnią. Sama idea ukrytych schowków - jak miało to miejsce w CoP oddaje większy realizm grania, jednak grając (już nawet nie zliczę razy) wielokrotnie w SHOC (tak z modami jak i bez) schowki mają tę samą lokalizację - każdy zna ją na pamięć...ile to razy przeszukiwałem "schowek Worpała" czy "łup pod krzyżem"...zbyt dużo razy - jeśli na wstępie będą tam fanty - wówczas wybierzemy je na samym początku, pamiętając o lokalizacji schowka. Rozwiązaniem było by stworzenie nowych schowków, ale pierwotne lokalizacje są zbyt małe na ich skuteczne ukrycie, chyba żeby zrobić przezroczystą teksturę plecaka (niczym exo w Solijance), albo kod do schowka, bez którego go nie otworzymy. Już abstrahując od tego, chciałem aby info o schowkach było trudno dostępne, np. za kasę albo za zadania...już w ostateczności - z ciała zabitego stalkera...dlatego szukam plików odpowiadających za dodawanie informacji o schowkach w SHOC. Przeszukałem ten temat: LINK jest tam określony skrypt, ale jakoś trudno się do niego zabrać bez wiedzy - jak to zrobić. W każdym razie - dzięki za info, zwłaszcza stronę GSC.EDIT: w pobranym modzie znajduje się tylko 1 plik treasure_manager.script on jest kluczem do rozwiązania problemu, występuje również w SHOC. Spróbuję go rozkminić, jakby ktoś miał pomysły - piszcie w temacie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) @ The Emperor to nie jest takie proste próbowałem to zrobić w wersji bez modów (patch 1.004) zaczeły się dziać cuda z grą,nie jestem pewny może to wina patchy nie mam zabardzo czasu na razie się tym zajmować,spróbuj na czystej nie spatchowanej wersji.Prawdopodobnie gra nie będzie się ładować , lub ci tak zwolni że nic nie pograsz.Zobacz też na forum stalker w dziale tworzenie modyfikacji. Edytowane 2 Stycznia 2013 przez kmicic0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi