Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nps-wdk_stalkerteam.png

Tytuł oryginalny: Смерти вопреки: В центре чертовщины
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 25.12.2012 r.
Autorzy: Geonezis, Skyff
Autorzy spolszczenia: @Yurek, @smox, @metek58
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Strefa. Jak wiele i jednocześnie mało o niej wiemy. Czym jest dla ciebie Zona? Czym dla innych? Jak, skąd, po co i dlaczego? Jest zbyt wiele pytań, prawda? A na większość z nich nigdy nie udało nam się znaleźć odpowiedzi. Co takiego widzimy w Zonie? Stalkerów? Mutanty? Anomalie i owiane tajemnicą artefakty? Nie. Widzimy siebie. Widzimy w niej nasze własne odbicie.
Zona jest przerażającym miejscem. Świat bez kolorów, bez życia, bez światła, w którym rządzi śmierć.

Przed wami otwiera się pierwszy rozdział sagi Na przekór śmierci zatytułowany „W diabelskim kręgu”.


Poznajcie wolnego stalkera o ksywce Narsul, który wspólnie z grupą innych śmiałków przybył na Zaton. Jego głównym celem jest zbadanie serii tajemniczych wydarzeń, jakie miały miejsce w ciągu ostatnich sześciu miesięcy na obszarze Zony. Krok po kroku, mimo groźby śmierci, będziemy mogli zbliżać się do samego centrum wydarzeń i otrzymać wszystkie odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Kluczowe jest to, jak zdecydujemy się pokierować losami Narsula.


Cechy moda:

  • Zmieniono wygląd znanych NPC z Zewu Prypeci.
  • Spora ilość skomplikowanych i niestandardowych zadań.
  • Nowy "system" artefaktów. Pojawiły się ich książkowe odpowiedniki.
  • Zmieniono lokalizację schowków oraz podzielono je na dwie klasy.
  • Nowe uzbrojenie.
  • Lekkie zmiany w pogodzie.

Porady od @Yurek

Spoiler

1. Zadanie " Narzędzia dla Kardana "

Spoiler

Na Zatonie są tylko narzędzia podstawowe. To zadanie będzie widniało w PDA do samego końca gry. Tak ma być, bo to pierwsza część moda.

Narzędzia mają trzy miejsca spawnu:
1. Izumrudnoje - pod jednym z krzaków pomiędzy domkami
2. Zakład Utylizacji Odpadów 
3. Żelazny Las - przeciwległy kąt w stosunku do śmigłowca

2. Zadanie na zdobycie autorytetu na Skadowsku 

Spoiler

Do zaliczenia tego zadania trzeba m.in. zrobić co najmniej jedno z zadań dla Żwawego ( a najlepiej oba! )

Żwawy zleca zadania tylko w następujących godzinach: 01:45-02:00; 02:45-03:00; 03:45-04:00; 04:45-05:00; 05:45-06:00.

Pozostałe zadania konieczne do zaliczenia: 
- Linia zadań dla Faraona

- PDA Honunga i Budułaja

- Zadanie dla Brody

- Zadanie na polowanie na snorki dla Gonty

3. W modzie jest pewien błąd polegający na tym, że jedno z miejsc spawnu artefaktu Iluzjon potrzebnego w zadaniu dla Pilota, spawnuje się pod Pogłębiarką i za nic nie daje się go stamtąd wyciągnąć. 

Patch do polonizacji poprawia ten błąd, ale artefakt zespawnuje się w nowym miejscu po wgraniu zapisu sprzed wzięcia zadania od Pilota (albo od rozpoczęcia nowej gry).

 

SCREENY:

Spoiler

1390345.jpg

post-1615-0-31486100-1363838470.jpg

1390335.jpg

ss_daniel_07-30-21_18-35-49_(zaton).jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od AP-PRO:

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji: 

  1. Zew Prypeci 1.6.02
  2. Pobrane i rozpakowane archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry.
  3. Dodajemy patch nr 4.
  4. Dodajemy spolszczenie.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Patch nr 4:


Spolszczenie

  • Nasz serwer - [KLIK]
  • Link zapasowy (Yandex) - [KLIK]

Mod + patch nr 4 + spolszczenie:

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Poradnik w wersji PL


Dodatek zimowy:

  • Yandex - [KLIK] (nowa gra wymagana) 


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png

 

  • Dodatnia 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ja nie tylko pobrałem, ale i zacząłem grać. Całkowicie zmieniona fabuła, to fakt, ale jej prowadzenie...

1) Zestrzelili helikoptery, którymi ewakuowalismy się z Prypeci (już na początku pada podejrzenie, że w sztabie jest "kret") i część z nas zginęła

2) Mamy iść odnaleźć zwłoki radiotelegrafisty, który ma przy sobie nadajnik satelitarny - ponieważ grę zaczynamy jak w SGM 1.7 koło tartaku, strzałeczka prowadzi nas 30 metrów od drogi do trupa. Zabieramy nadajnik i wracamy do grupki (3 ludzi). W tym czasie atakują nas 2 dziki - musimy sami je wykończyć, bo naszych nie atakują, a oni nie otwierają ognia do mutantów...

3) Po zabiciu dzików słyszymy, że trzeba do tartaku, bo tam lezy nasz dowódca, wprawdzie ranny, ale żywy - tu pojawia się pierwszy wybór, możemy z chłopakami, albo sami - ponieważ jest noc, wybrałem opcję z chłopakami...

4) Odnajdujemy dowódcę, który mimo uszkodzonej śledziony ucina sobie z nami dłuższą pogawędkę, po czym prosi o przyniesieni apteczki i biostymulatora, które leżą niedaleko, bo zgubił przy upadku (rozumiem, że z helikoptera)

5) 20 metrów dalej leży zestaw medyczny - wracamy i dajemy komendantowi

6) Zaraz potem pojawia się komunikat, że stalkerzy-samotnicy zauważyli dużą grupę mutantów w pobliżu tartaku - pojawia się zadanie:

odeprzyj atak mutantów i słychać dyzszenie nadbiegających pijawek...

W tym miejscu postanowiłem powrócić do katowania pierwszej części MISERY - jak będę chciał non stop strzelać po ciemku, to sobie odpalę Doom3 BFG edition, który niedawno kupiłem na STEAM

Na razie jakoś mnie odrzuciło, ale oczywiście nie odinstalowywałem, jeszcze spróbuję, może do tego moda trzeba być w specyficznym nastroju..

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przedmiot sporu jest ważki, moim zdaniem. W każdego moda trzeba pograć aby wyrobić sobie na jego temat zdanie. Ale są też takie, w które po grze dziesięciominutowej, już wie się, że to jest "to". Tak miałem z Restoration którego "piłuję" nadal pomimo wcześniejszych problemów, tak było z Kwantowym Skoczkiem którego (pomijając freeplay) przeszedłem w wersji Rus. Mam tak z kapryśnym chwilami Hybridem czy Krwawym Zachodem Słońca 2, który jest "masochistycznie" trudny.

Z innej beczki. Instalacja jest banalna. Na gamedata moda nakładamy patch 3 (tylko). Zmiana w fsgame. ltx na postać:


$game_data$			 = false| true| $fs_root$|		 gamedata

Następnie edycja localization.ltx do postaci:


[string_table]
language	 = pol
font_prefix	 = ;_west ;_cent
files		 = SGM_add_include

I kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol. (lokalizacja katalogu:C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypecigamedataconfigstext )

Gramy.

Na stronie macierzystej moda znalazłem poprawioną (wzmocnioną ) latarkę. W archiwum jest zwykła jak i halogenowa.

link: http://narod.ru/disk...фонари.zip.html .

//

Dodam jeszcze, że jest wersja zimowa tego moda, którą zakończyłem pobierać przed chwilą. Po instalacji podzielę się zdjęciami :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja jest banalna. Na gamedata moda nakładamy patch 3 (tylko). Zmiana w fsgame. ltx na postać(...)

Edycja localization.ltx (...)

Ja w ogóle nie ruszałem localization.ltx. Wrzuciłem folder gamedata do folderu gry nałozyłem na to gamedata patcha3 i oczywiście zmieniłem wiadomą linijkę w fsgame.ltx - wszystko pięknie chodziło, miałem prawidłowe, rosyjskie napisy (mam wersję PL gry). Zimowych tekstur nie ściągałem, bo chciałem jak najszybciej zagrać w moda i podzielić się wrażeniami, ale zdaje się, że był to mój największy grzech mijającego roku...:biggrin: :biggrin: :biggrin:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa rzecz, w poszukiwaniu narzędzi dla Kardana, udałem się do wiadomego miejsca, gdzie zawsze były, tj. tam gdzie nas atakowało tyle zombi - a tu zonk, nie ma narzędzi i wskaźnika na nie też nie ma. Wie ktoś, gdzie je szukać? Czy mam coś zrąbane? P.s. Dodatku zimowego nie dodawałem, bo od rozpoczęcia nowego roku, czekam już tylko na wiosnę. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod zgodnie z opisem bazuje na SGM 1.7 a tam jak wiadomo narzędzia spawnowały się losowo w kilku miejscach na każdej lokacji. Na Twoim miejscu na Zatonie sprawdził bym:

1) w Anomalii Żelazny Las za betonowym słupem 1 metr na lewo od wejścia do budynku gdzie jest laboratorium testowe

2) w OW Szmaragd (czyli Izumrudnoje) w pierwszym lub drugim domku na lewo patrząc od mostu

3) na pogłębiarce - przeszukaj dokładnie cały odkryty teren przed nią, tam gdzie skrzynie i inne barachło

4) w Oczyszcalni Ścieków - w rurach, którymi można było dostać się do środka bez zwracania uwagi najemników (i to zarówno w górnych jak i w dolnych)

5) w Stacji Antenowej Krug - preszukaj wszystkie betonowe podesty masztów anten - spawnują się losowo na jednym z nich

PS: W SGM narzędzia NIGDY nie spawnowały się w Tartaku ani w Magazynach Podstacji

W SGM lokalizacje narzędzi można było również kupić u Sowy za ciężką kasę :thumbsup:

Uwaga: W dolnych kanałach oczyszczalni były anomalie teleportujące, podobnie jak w pierwszym domku po prawej w Izumrudnoje

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednostką częstotliwości jest Herc "Hz". Tutaj masz , jak mi się wydaje GHz i moc sygnału w Watach. Tak samo jest w CB radio. Powyżej 15 W triangulację przeprowadza PAR. Tu masz przelicznik: http://pl.wikipedia.org/wiki/Herc . Jest jeszcze amplituda - ale to tyczy się oscyloskopu, a to już co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.