Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Pobrałem, postawię i będę grał. Jak pogram trochę, to spróbuję wam pomóc w tłumaczeniu. Może się przydam . Ale to dopiero jutro. // Co jest grane - z tego tematu zniknęła mi cała wymiana po powyższym poście. Przerwałem połączenie z forum i jak wróciłem po jakimś czasie, to taki numer. Na dodatek przerwało mi ściąganie moda. Ściąga mi go na nowo od zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania w sprawie instalacji: 1. Czy po przemianowaniu kopii rus na pol, dogrywać pliki z polskiej podstawki i skąd wziąć ten plik dla CoP? 2. Po rozpakowaniu fixa na mocną latarkę, pierwszy katalog jest w "robaczkach", a następne już czytelne. Temu z robaczkami, na jaką nazwę zmienić, lub gdzie wgrać te czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie było stąd, że ja ten katalog z robaczkami mam po rozpakowaniu jako główny i bezpośrednio w nim te katalogi "jasności" ( i katalog ze screenshotami dla każdego typu mocy ), a w nich gamedaty, oraz ten robaczkowy rar. Wyjaśnione - zmienię obu nazwę na zrozumiałą. Czyli że, wgrywamy tylko jedną gamedatę jasności lub halogen - tak mówi logika - ale w modach różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyodrębniłem pliki ze Szramy - tam jest jasna latarka (lepsza od tej z paczki w tym temacie) i nałożyłem na Shadows of Obliwion. Nic nie konfliktuje - to tylko dwa pliki: light_night.ltx - parametry w tym odpowiadają za jasność i kąt oświetlenia, internal_light_torch_r2.dds - ten mam taki sam w 3 modach. Oto efkt przed i po podmianie:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Poprawiona latarka ze Szramy: http://uploading.com...52c2/latarka-7z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i na gorąco się dzielę informacją, o udanym uruchomieniu tego moda.

Gram na statycznym i rozdzielczości chyba 1420 na 760. Tak ustawiła gra.

Ruszył bezproblemowo i zrobiłem już sporo zadań z pierwszej lokacji którą jest Zaton.

Mod "atmosferyczny", leje, ciemno nawet w południe i burze. Halogenowa latarka - na razie - całkowicie mi wystarcza.

Miejsca do wykonywania zadań ładnie zaznaczone, to samo ukrycia przed emisją. Bez problemu można dotrzeć.

Ale wymaga szybkiej polonizacji, bo już miałem problem z przyrządem medycznym, do którego wpisuje się z klawiatury nazwy leków ( tak przypuszczam ). No i polskie litery spowodowały wylot. A kiedy nie śpieszyłem się z diagnozowaniem, leczony mi kojfnął. Nie zatrzymało to fabuły. Zadanie zaliczyłem.

Nie wiem czy to normalne, ale za zadania poboczne nie dostałem żadnej nagrody :blush: .

Jak na ten krótki okres grania, oceniam go pozytywnie.

Z racji dziennych możemy wyjąć poszczególne składniki i spożywać oddzielnie. Podobnie z apteczkami. Maja kilka składników i wyjmujemy je do plecaka. Potem do slotu szybkiego użycia.

Mam tylko problem z Sajgą. Nie mogę jej przeładować. Mam zapas śruciny i nie pomaga.

Taki typ korzystania z inwentarza, jest dla mnie nowością, więc mogę mieć parę wpadek i wylotów ( miałem przy próbie zamiany konserwy na czekoladę, w slocie szybkiego użycia - jem więc z plecaka :tongue: ).

Mod zapowiada się na dłuższe granie, to mnie cieszy :thumbsup: . Zapraszam do grania, w kilku będzie raźniej!

cichy - czy po zainstalowaniu fixa na latarkę, ta Twoja propozycja latarki ze Szramy jeszcze do zrealizowania? Nie pogryzą się?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie można podmienić, bo tak na szybko, to są to te same pliki w takich samych katalogach.

Jestem trochę zmęczony grą, więc dzisiaj nic już nie grzebię.

Wie ktoś, co może być z tą Sajgą? W innych modach takiego problemu nie miałem.

Dodano.

Zapomniałem napisać. Mam już ten oscyloskop, który przysporzył tyle problemu tłumaczowi i pójdę go uruchamiać. Hehe. Ciekawe czy w użyciu, też będzie oporny.

Podbicie tematu:

Wszystko idzie pięknie, tylko z narzędziami dla Kardana mam problem.

Na pewno ich nie ma w miejscach z CoP, bo byłoby przy zmienionej fabule za łatwo, ale dodatkowo obszukałem wszędzie za wyjątkiem stacji benzynowej ( gra zmusiła mnie do powrotu na Skadowsk, do spania ).

Teraz na stację benzynową mam inne zadanie fabuły, to ich chyba tam nie będzie.

Będzie ktoś miał jakieś pomysły, gdzie ich mogli autorzy moda schować?

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kondotier

Jeżeli ten mod oparty jest na SGM 1.7 (a podobno tak), to informację o lokalizacji narzędzi powinien znać Sowa. Zawsze tą informację trzeba było u niego kupować...

I jeszcze jedno pytanie - czy ktoś polonizuje tego moda ? Bo rozglądam się za czymś ciekawym jak skończę prace nad Leper Area.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tego moda ze @smoxem robić, ale @smox coś pisze, że być może ten mod nie pójdzie. Wstępnie go mam rozpoczętego. We wcześniejszym poście, napisałem, że mamy zamiar ten mod skroić. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy go zrobili razem, @Yurek. Chyba, że masz inne plany. Poczekaj na odpowiedź mojego wspólnika, to się rozjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek.

Lieszij, który w tym modzie jest zamiast Sowy, nie ma takiej opcji dialogowej. To samo Broda i jeszcze jeden nowy handlarz Żadoba. Inni kwestowi NPC [ Gonta, Głuszec ( Głuchar ), Locman (Pilot )], Czech - również.

W tym modzie GG jest mocno pozostawiony swojej intuicji.

metek58 i Yurek.

A co do "chodzenia" moda. Mimo nie najlepszego komputera, nie mam problemów ze stabilnością. Wyloty które miałem, były spowodowane moimi błędami w używaniu nowego dla mnie sposobu korzystania z niektórych rozbudowanych opcji korzystania z apteczek i racji żywnościowych . Nigdy z powodu moda.

Problemy jakie miałem przy instalacji, to sprawa antywira, który pilnował mojego komputera. Wystarczy w podobnym przypadku, jak opisałem w Bar 100 radów -> PDA, przed rozpakowaniem wejść do właściwości i sprawdzić czy nie jest zablokowany. Sprawdzić antywirem i odblokować.

A fabuła naprawdę ciekawa. Całkowicie różna od podstawki ( chociaż, na szczęście nie pododawano nowych nie pasujących obiektów ). Na mapie trzy lokacje, nowe ugrupowania. 5 dób w zonie i ok 8 godz. naszych ( ze względu na wolniejsze czytanie i tłumaczenie w głowie długich dialogów-wyjaśnień, ze slangowymi zwrotami ), oraz posiadane zadania na przyszłość, daje mi powód do określenia go jako wartego polonizacji.

Podbicie tematu.

Piszę to, patrząc pod kątem przyszłej polonizacji.

Metek58 - czy rozgryzając oscyloskop, przy okazji nie sprawdzałeś tego przyrządu medycznego do leczenia Korsara? Też trzeba będzie go "rozgryźć" jak oscyloskop. Inne "przyrządy" na które natrafiłem, są łatwe do zrozumienia działania.

Ty chyba nie bawisz się w usuwanie błędów, bo znalazłem taki psikus, przy racji żywnościowej ( całodobowej, tańszej ). Znika po wyjęciu z niej jednego z produktów. Aby skorzystać z całej zawartości, trzeba wszystko od razu wyjąć do plecaka. Nie ma tego w "Bojowej". Można wyjmować pojedynczo. Ale za to czekolada dodawana do szybkiego slotu, powoduje wylot.


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : assertion failed
[error]Function	  : CUICellContainer::GetCellAt
[error]File		  : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line		  : 754
[error]Description   : ValidCell(pos)
stack trace:

No i jest coś nie tak w całodziennej z tymi przyciskami z pytajnikiem, bo najechanie na nie, pokazuje opisanie znajdującego się pod nimi sprzętu z plecaka.

Strzelając ze strzelby Remington, jest tyle dymu, jakby był to proch dymny. Te same naboje wystrzelone z Sajgi, tego nie robią.

Tylko tyle błędów znalazłem po tylu dobach w zonie!

Przydałby się jeszcze ktoś do grania, bo samemu trudno wszystko rozwiązać, a chyba jestem bliski zakończenia Zatonu i przejścia do Janowa. Potrzebuję tylko jeszcze jednego artefaktu dla Locmana.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem daleko, do miałem zajęcie z czymś innym. Nie doszedłem do innych urządzeń, ale i to rozgryziemy. :biggrin: Co do tego Remingtona, to zapewne jest to efekt strzelania, po świeżo naoliwionej lufie. Jak @smox pobierze w nocy tego moda i nic się nie zmieni, to ruszą prace nad jego tłumaczeniem. Jak już pisałem, mod mnie zaciekawił i myślę, że jest nie spartolony, więc może przynieść sporo frajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy - gdybym miał ten poradnik, nie miotał bym się tak po Zatonie. Ale wątek fabularny przeszedłem prawie dobrze. Ale moja gra się chyba skończyła. Wylot po zadrapaniu na śmierć przez snorki


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : 0
[error]Function	 : ErrorLog
[error]File		 : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_engine_script.cpp
[error]Line		 : 49
[error]Description : Âŕřĺ ńîőđŕíĺíčĺ áčňîĺ. Ďîďđîáóéňĺ çŕăđóçčňń˙ c đŕííĺăî ńîőđŕíĺíč˙.
stack trace:

Ciekawe, bo na D: mam tylko katalogi, nic nie zaczyna się bez.

Cofnąłem się już o 4 zapisy wstecz i cały czas wyloty z tym samym Fatal.

Jest to zadanie trzystopniowe, gdzie na każdym etapie trzeba zabić po 5 snorków.

Nie chce mi się już cofać dalej. Poczekam na polonizację.

Jak mi się uda jednak znaleźć uruchamialny sava, to tylko sprawdzę te narzędzia dla Kardana.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonizacja tego moda ruszyła pełną parą, choć mam utrudnienia z dostępem do kompa, z powodu rozpoczęcia się na Dolnym Śląsku ferii zimowych. Syn toczy walkę ze mną o dostęp. Dziwne, ja ulegam. Tak, że trochę cierpliwości, bo grając na spolszczonej wersji, łatwiej jest dokonywać wyboru, w dostępnych opcjach w dialogu z postaciami, a co za tym idzie i prawidłowe wykonywanie zadań. Tu kolega @kondotier pisze, że ma wylot i choć prawidłowo zareagował na monit logu, to jednak dalej ma wylot w tym miejscu. Być może trzeba coś jeszcze wykonać, by to zadanie zaliczyć. Będę miał na uwadze to zdarzenie podczas tłumaczenia, to jak natrafię na coś, niezwłocznie poinformuję. Może się też okazać, że to wina moda i trzeba będzie to naprawić, ale pożyjemy, zobaczymy. Mod zapowiada się bardzo ciekawie (jak z resztą wiele innych modów) i może przynieść grającym, sporo radochy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.