Skocz do zawartości

Powrót Szramy Cz.1 + Dopełnienie


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

a12a826db889.jpg.38d1e478879f3c0f2450ec5b2831442d.jpg
Tytuł Oryginalny: Возвращение Шрама [Часть 1-я]
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data Premiery: 09.06.2012r
Autor: dimak
Autor Spolszczenia: @smox, @metek58, @Yurek
Długość Moda: (ok.20-25 godzin)



OPIS:

Spoiler

Jak można domyślić się po tytule moda, głównym jego bohaterem jest najemnik Szrama, którego losy pozostały nieznane po zakończeniu Czystego Nieba. 
Oprócz zupełnie nowej fabuły do gry dodano imponującą ilość nowej zawartości, począwszy od lokacji i modeli broni po dodatkowe ugrupowania, anomalie, przedmioty oraz nowinki graficzne.

Po pewnym czasie produkcja doczekała się dopełnienia, które znacznie ją rozbudowuje: 

  • Dodano 3 nowe lokacje; 
  • Nowe zadania; 
  • Poprawiono wiele błędów w tekście; 
  • Nowa muzyka i dźwięki; 
  • Nowe modele NPC oraz mutantów; 
  • .. I wiele więcej! 

Pozostałe wersje moda oraz jego II część: 

SCREENY: 

Spoiler

7624afad3fc8.jpg

d5ba0b300d16.jpg

bb17b4419dd3.jpg

61146fd6c3c4.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji: 

  • Cień Czarnobyla 1.0006
  • Rozpakowane archiwum z modem umieszczamy w głównym katalogu gry
  • Należy usunąć plik shaders z katalogu gamedata moda
  • Pobieramy Patch Nr.3. Po wypakowaniu otrzymujemy katalog gamedata i bin. W katalogu bin Patcha Nr.3 usuwamy plik XR_3DA.exe
  • Po usunięciu pliku .EXE wklejamy zawartość Patch Nr.3 do moda
  • Pobieramy dostępny Fix i wklejamy na poprzednio dodany Patch Nr.3
  • Pobieramy, wypakowujemy i dodajemy spolszczenie
  • Do skrótu gry na pulpicie dodajemy parametr " -nointro " po spacji

Spolszczenie zawiera obowiązkową poprawkę dla Patcha Nr.3

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod + Dopełnienie + Fixy: 

Patch Nr.3: 

Spolszczenie:

  • Nasz Serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Poprawki: 

  • Naprawa kombinezonów poprzez narzędzia, które otrzymujemy od Striełoka autorstwa @Allen - Naprawa Kombinezonów.rar
  • Poprawa błędu, który możemy napotkać na Agropromie - Yandex [KLIK]

Źródło: logo.png.f2e926be0f4279d73eea24661a04576d.png

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu.. nie spodziewałem się jakiegoś dopełnienia do tego moda. Jak dodali te lokacje to na pewno coś jest ciekawego, chociaż z drugiej strony mnie Powrót Szramy tak średnio przypadł do gustu, zresztą borykałem się z problemami w tym modzie i go nie ukończyłem. Może poprawili większość problemów technicznych, wtedy może zagram jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem testowo plik @cichego z Yandex ..post 25.

@metek58 próbuj dalej...plik jest dobry...7z rozpakował bez problemu. Waga na dysku po wypakowaniu 961 MB..zawiera dwa foldery...BIN i GAMEDATA.

//

Zrobię eksperyment i postawię moda z nowym patch i starym spolszczeniem..zobaczymy czy częściowo spolszczony mod da się odpalić.

//

Na razie wtopa bo pobieralnia nieczynna i brak spolszczenia ... :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cichy - to dobrze, bo mnie ten patch z poprzedniego linka ściągało ponad 1,5 godziny.

I pytanie. Wymianę silnika w bin zrobić przed wklejeniem moda do gry, czy jest to obojętne i można zrobić już na gotowym modzie.

Dodano - pobrałem, będzie mniejsza możliwość błędu przy zestawianiu moda. Faktyczny czas ściągania ok. 10 min.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wylot z takim logiem, przy kończeniu pierwszej rozmowy z Misiulem.


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression    : no_assert
[error]Function	  : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById
[error]File		  : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h
[error]Line		  : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments	 : tex_peredatchik

Czy wiadomo, co go boli?

Ten problem rozwiązany, @smox odkrył malutki niuans, który taki wielki robił problem. Gra ruszyła i spolonizowanie tego patcha dobiega końca, a to dobrze, bo mi już relanium kończy się. :biggrin:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Portals dodał polonizację do pobieralni i pierwszego postu. Autor bardzo dopracował stabilność. Agroprom - i zero wylotów. Ani jednego od początku gry na pełnych parametrach. Pięknie wygląda. Na Kordonie mrok, burza i ciemność, Bagna - złota wczesna jesień, nad mostem jedzie pociąg "widmo" (widać na zrzutach ekranu), Agroprom - deszczowo, emisja niesamowita. O zombiakach nie wsponę.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

**

Świt na Agropromie, jakbym był na Mazurach:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.