bolo Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 (edytowane) Mam taki problem, że przy próbie przejścia na Radar wywala mnie do pulpitu z tym samym błędem. Proszę o radę czy można coś z tym zrobić, już zmniejszyłem szczegółowość tekstur i gęstość trawy i na tym kończą się moje pomysły. Log błędu : FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g3647126 Druga sprawa mniej ważna czy można zmienić w Unikalny Exoszkielet Czystego Nieba, który otrzymałem za przyniesienie 2 łap Bibliotekarza czy coś takiego i embrionów noktowizor Biała Noc na cyfrowy?, mnie bardziej odpowiada. Edytowane 7 Stycznia 2013 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Czas na ćwiczenia z edycji plików..trzeba usunąć broń z gry....poradnik tutaj...http://stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/. Temat...Usuwanie z gry przedmiotów, postaci powodujących problemy...TRURL3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...shadow of chernobylgamedatascriptsxr_logic.script:1466: attempt to index field 'actor' (a nil value) FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : LUA error: ...hadow of chernobylgamedatascriptsamk_utils.script:142: attempt to index field 'actor' (a nil value) EDIT: cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 (edytowane) Tutaj jest opis, ale plik offline, zgłoś się do Yurka. Edytowane 7 Stycznia 2013 przez korn06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zmieniłem plik zgodnie z poradą i teraz wywaliło mi takie błędy: Jeżeli pojawiły się inne błędy to coś zrobiłeś źle....wstaw tutaj sekcję którą dałeś do skryptów...gamedata/scripts/bind_stalker.script....Powinno to wyglądać tak.. local se_obj = alife():object("wpn_g3647126") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Inna opcja wejść na Radar z Jantaru i sprawdzić czy wylot się powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Masz rację malakas nie dodałem jednej litery, poprawiłem i teraz wyskakuje błąd : prawidłowy: [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g3624176 Jutro pobawię się z tym usuwaniem i sprawdzę przejście Jantar Radar, dzisiaj koniec gry, córka chce iść spać. Wcześniej miałem też wyloty, ale jakoś przechodziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 No to teraz dalej wycinaj kolejny element według poradnika. Gdzieś karabin G36 zrobił problem na Radarze, ale ja bym spróbował najpierw wejść przez Jantar. Kiedyś tak miałem i nie korzystałem z przejścia bo sypało błędami z drugiej strony przez Jantar było Ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Dzisiaj odpaliłem gre i za pierwszym razem przeszedłem z MW na Radar, kapryśna ta gra jak stara panna. Jeszcze sprawdzę to drugie przejście i napiszę co i jak. Drugim przejściem przechodzę bez problemu, w sprawie noktowizora nikt nic nie wie?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 @ bolo Znajdujesz w pliku "outfit.ltx" fragment kodu: [yurekt51b_outfit]:outfit_base GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "outfityurek" $prefetch = 32 class = E_STLK cform = skeleton visual = equipmentsexoskelet_yurek_unikalny actor_visual = newyurek_ekzo_and_helmet.ogf nightvision_sect = effector_nightvision_bast ef_equipment_type = 5 i w linijce kodu: nightvision_sect = effector_nightvision_bast wpisujesz taki ("cyfrowy"): nightvision_sect = effector_nightvision_good Inne wersje noktowizorów: nightvision_sect = effector_nightvision_default nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite nightvision_sect = effector_nightvision_static nightvision_sect = effector_nightvision_kat_eye nightvision_sect = effector_nightvision_psy nightvision_sect = effector_nightvision_blackwhite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Przepraszam, że zawracam gitarę ale w jakim folderze mam szukać bo nie umiem znaleźć. Dziękuję za grzeczność. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez bolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Znajdujesz w pliku "outfit.ltx" fragment kodu: // Plik to...gamedata config misc outfit.ltx......sekcja [yurekt51b_outfit]:outfit_base Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Bardzo dziękuję za podpowiedzi, noktowizor zmieniony, specjalne podziękowania dla Yurka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.