Skocz do zawartości

Blokada Cień Czarnobyla.


metek58

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest sposób, aby zablokować istniejącą wersję na kompie, w tym przypadku zdegradowana wersja 10004 i zainstalować wersję 10006. Jeśli jest, to proszę o jasne opisanie go, tak na chłopski rozum. Mam do tej zdegradowanej sporo modów, nie pamiętam też, czyim sposobem degradowałem. Czy można obojętnie czyją degradację odwrócić? Jednak wolałbym taką blokadę, by instalator podczas inicjacji, nie widział już zainstalowanego stalkera. Może to i na pozostałe dwie części by zastosował. O degradacji sposobami naszych kolegów mam instrukcje. Interesuje mnie taka jakby blokada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego blokada. Potrzebne są dwie podstawki 1.004 i 1.006 to chyba najbardziej popularne podstawki dla modów.

Najprościej jest instalować dwie gry na dwóch różnych partycjach dysku, a potem zastosować poradnik od Trurl3 ...http://stalkerteam.p...r-jednoczesnie/...by załadować tam kilka modów.

Jeżeli niema się dwóch partycji można je w każdej chwili utworzyć na dysku bez żadnych strat.

Jest gdzieś na forum opis w jaki sposób przenieść zapisy do katalogu moda (wówczas nie potrzeba zmieniać nazw przy folderze zapisów i to powinno być wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, chcę zainstalować dwie wersje tej samej gry Cień Czarnobyla, na dwóch partycjach - mogę, bo mam ich 7. No przypuśćmy, że mam zainstalowaną wersję Cień Czarnobyla i zdegradowałem do 04. Teraz wkładam płytę i pokazuje, że graj lub odinstaluj, instaluj nieaktywne. To jak zainstalować teraz 06? Z takiej opcji chciałem wybrnąć jakoś. Nie chce dziad mi zainstalować wersji 06, prawdopodobnie pamięta, że była instalowana "szóstka" i po degradacji i tak ją widzi, że jest. Czy zainstalowanie (jak kto ma) wersji 0000 i podniesienie do 04, pozwala na zainstalowanie 06? Chyba nie, tak w moim rozumieniu to widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię taki "myk": przemianowuję ścieżkę dostępu do THQ na taką: C:Program Files1 THQ -oczywiście co za tym idzie 2 zmiany w skrócie (w adresach) i co za tym idzie, chcąc grać w różne wersje gry, w fsgame.ltx zmiana nazwy kataligu zapisu i zmiana tu: C:UsersPublicDocumentsSZRAMA. Wkładam płytę i instaluję kolejnego Stalkera.

Zmiana w fsgame.ltx:


$app_data_root$=true|false|C:|UsersPublicDocumentsSZRAMA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, @cichy, mam trochę gorączki i nie mam dobrej koncentracji (i nie tylko z powodu gorączki), więc napisz mi może trochę wolniej i prościej. Mam Windows 7 i mam już zainstalowaną wersję 06, która została zdegradowana do 04 i niech ona sobie będzie. Napisz teraz co zmienić w tej "czwórce", by wskoczyła "szóstka". Czy system może pamiętać, jaką wersję instalowałem?

Mam zainstalowane na D, to tam szukać tego THQ, co na początku pisałeś? We C:Program Files1 THQ tego nie mam.

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniasz nazwę katalogu wydawcy (tam gdzie zainstalowałeś u siebie na dysku D) THQ lub GSC world publishing - zależy jakie masz wydanie gry. Ja u siebie dodałem cyfrę "1" w nazwie i po bólu. Mogę instalować ile i jakie chcę wersje stalkerów modyfikując nazwę katalogu po instalacji (jeżeli w czasie instalacji zmodyfikujesz nazwę - rejestr zapamięta, więc robisz to dopiero po instalacji i spatchowaniu do wymaganej przez Ciebie wersji).

//

Tak to wygląda fizycznie:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to w D:GryStalker SoC po obaleniu systemubinXR_3DA.exe" -nointro -noprefetch, skopiowałem ze skrótu gry. Próbowałem coś dopisać, jak do skrótu, tak i w nazwie folderu gry, bez skutku, ale każda zmiana po pierwsze nie pozwala na uruchomienie gry, to chyba normalne po zmianie. Instalacja po włożeniu płyty nie "świeci".

"...co za tym idzie 2 zmiany w skrócie (w adresach)". Jakie zmiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z rady trurla3 ( http://stalkerteam.p...r-jednoczesnie/ ) o możliwości ustanawianie kilku modów równocześnie, robię tak.

Mam wgrane czyste gry, w swoich katalogach. W razie stawiania moda na którejś z nich, robię nowy katalog i do niego przekopiowuję grę i obowiązkowo zmieniam 1 linię w fsgame.ltx na taką jak podaje trurl3 ( oczywiście w drugiej linii true, true !). Powoduje to, że wszystkie zapisy z moda, są robione w jego katalogu i przy równoczesnej grze w innego na tej samej podstawce, nie następuje mieszanie się savów i innych zapisów, a każdy mod ma własny user.ltx.

Następnie od silnika w bin, robię nowy skrót na pulpit. Aby ich za dużo nie było na pulpicie ( miałem tak aż 6 modów ), wszystkie takie dodatkowe skróty wsadziłem sobie do katalogu, który nazwałem "Skróty do modów".

Na tak przygotowaną grę nakładam moda.

Teraz, gdy pojawiły się mody, w których należy podmienić silnik, skrót chyba trzeba będzie robić na końcu.

A dla SoC, zrobiłem tak:

1. Zainstalowałem grę, tam gdzie chciałem ją mieć.

2. W nowym katalogu ze zmienioną nazwą, zrobiłem jej kopię i tą zdegradowałem do 1.0004 ( i przystosowałem do zapisu w jej katalogu ) .

Są to "święte krowy".

W zależności od wymagań moda, oryginał lub degradowany SoC, kopiuję do nowego katalogu ( np. z nazwa moda) i tam dokonuję wszystkich dopełnień modem. Daje to taki luksus, że nawet jak coś nie wypali, usuwam bez żalu skrót z pulpitu + cały katalog ( ta kolejność konieczna, bo inaczej system nie może znaleźć wyciętego moda ).

W twoim przypadku widzę taką drogę postępowania. Zdegradowaną wersję SoC, przekopiować sobie do innego katalogu o nazwie rożnej od aktualnego. Odinstalować SoC i zainstalować go ponownie w wersji 1.0006.

Gdyby jednak ( choć nie powinno ) odinstalowało by Ci też tą wersję zdegradowaną, zrób sobie ją na nowo w nowym katalogu.

Tylko pamiętaj, aby te dwie wersje nigdy nie były modowane! Mody tylko na ich kopiach. To gwarancja braku problemów wynikających z pomieszania modów.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.