Kudkudak Opublikowano 23 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Albo mi się przewidziało, ale w DMX jest chyba nanokombinezon z Crysisa. Nie mam tego dodatku, bo bałem się o płynność, a kombinezonu w normalnej Soli chyba nie ma. Ma ktoś może możliwość wyciąć mi ten kombinezon i podrzucić? Jeśli takowy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Chodzi Ci o ten "niewidzialny"? Jeśli tak to w soli też jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Nanokombinezon jest w DMX. Dostajesz zadanie na Kubik Mroku od gościa na Bagnach - on stoi właśnie w takim kombinezonie z Crysis. Nie pamiętam jak postać się nazywała, ale w wyniku wykonywania dla niej zadań też takie wdzianko zdobywasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Koledze nie chodzi o egzoszkielet z kamuflażem optycznym, ale o kombinezon z gry Crysis - screen który w stalkerze prezentuje się tak: Niestety, nie mam dodatku DMX, natomiast na stronie AMK, jest dostępny pod linkiem: DownloaD...mało tego, trzeba zaimplementować go do gry, zgodnie z Tutorialem 1 , nie zaszkodzi uzupełnić info Tutorialem 2. Jest jeszcze inny sposób...można powiedzieć - droga na skróty, tj stworzenie kombinezonu w oparciu o istniejący config. W grze mamy kombinezon Huntera, oparty o źle zrobiony przez niejakiego utak3r'a - model [widziałem jego wpisy na AMK], w którym kość jest niewłaściwie przypisana do struktury...podczas ataku występują wypady na pulpit. Każdy kto korzystał z tego kombinezonu - wie o czym mówię. Rozpatrzmy config tego kombinezonu: [*]w sekcji [yurek_combat_outfit] znajdujemy wpis visual = [odpowiadający za model ściągniętego kombinezonu]musimy zmienić wpis z:visual = equipmentsnebo_nauchniy_metro2033.ogfnaścieżkę zgodną z pobranym i zapisanym plikiem!oraz wpis actor_visual = [odpowiadający za widok postaci.]actor_visual = actorsnebostalker_nebo_nauchniy_metro2033.ogfŚcieżka oryginalna będzie dobra o tyle, jeśli nadpiszemy nazwy plików kopiowanych z pobranego kombinezonu oraz odpowiednio dodamy tekstury...inaczej czeka nas fatal error związany z brakiem tekstur lub sekcji. Kolejny ze sposobów, to stworzenie kombinezonu w oparciu o plik unique_items.ltx [gamedataconfigmisc], co znacznie ułatwia proces implementacji, pamiętać należy o właściwej plikowi .ogf -stanowiącym model kombinezonu -ścieżce, zgodnej z umiejscowieniem tegoż pliku. Edit: zapomniałbym o lokalizacji kombinezonu huntera:[gamedataconfigmiscStrange_Zone_mod] - w zupełnie innym folderze niż standardowy plik z kombinezonami, a występujący w tutorialach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Mogę Ci podesłać potrzebne pliki, bo wygląda na bardziej skomplikowane niż dodawanie zwykłego pancerza? :) Powiedz mi co mam pobrać w jakiej kolejności i wrzucić, no na pewno są tam shadery itd. a resztę możesz ty zrobić? Proszę :) Edytowane 24 Marca 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Zrobimy tak, ja wyślę Ci przerobiony kombinezon Huntera [wybrany specjalnie z powodu błędu jaki stwarza], Ty go testujesz...szczerze mówiąc - nie mam na tyle czasu, by zrobić go od podstaw wraz z opisem i configiem, dlatego przetestuj go wcześniej robiąc kopię plików nadpisywanych , naprawdę - nie chciałbym żebyś później nie ukończył gry z tego powodu.Download1_________1. Kombinezon nie posiada właściwej ikony oraz opisu. Sam config jest nieco "podrasowany" - nie był testowany! Kopiujesz zawartość do katalogu z grą, i sprawdzasz kombinezon Huntera [yurek_combat_outfit]...ważny jest widok TTP oraz model po wyrzuceniu - bo to zmieniłem. Reszta poprawek to już łatwizna...jeśli będziesz chciał dokończyć - pomogę, wpierw zrób screeny i sprawdź czy nie ma błędów. Jeszcze jedna uwaga - nie sprzedawaj innym stalkerom, ciężko powiedzieć czy nie będzie to skutkowało błędami! Edytowane 24 Marca 2013 przez The Emperor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Czyli wystarczy że pobiorę tylko to w linku i wkleje(po uprzednim kopiowaniu), bez żadnych edycji? Przepraszam, jestem zielony w tym temacie, potrafię tylko dodać broń bez obróbki ikony - dla mnie liczy się to co mak na sobie :P EDIT: Trybi, spasiba brat! Edytowane 25 Marca 2013 przez Kudkudak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Jakbyś mógł zrobić testy w terenie i screen'y wrzucić, to chętnie zobaczę jak się prezentuje nano-cudo, sam nie sprawdzałem a screeny wrzuciłem z AMK Forum, tak że Kudkudak - byłeś β-testerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Mam 5 screenów, niestety na nielubianej przez Was stronie (ja doceniam Waszą pracę ;) ) ale postaram się przesłać na inny hosting gdy będę miał dostęp do komputera. Na razie dla chętnych 2 screeny http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=245140#p245140 ,potem wrzuce na jakiś hosting. Edytowane 26 Marca 2013 przez Kudkudak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.