Kudkudak Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Mam pytanie - bawiłem się sekcjami w actor.ltx i trochę przesadziłem z zmęczeniem. Pomoże mi ktoś zrobić tak, by gg nigdy się nie męczył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) Sprawdź tematy: 1 i 2...ale co do całkowitego braku zmęczenia, hmm...edytuj plik odpowiedzialny za kombinezony tj. meceniy_outfits.ltx1 [wcześniej zrób kopię] i znajdź sekcję kombinezonu, którego używasz, przykładowo modyfikowany ostatnio w nanosuit [yurek_combat_outfit], gdzie dopisujesz pomiędzy wierszami inv_name_short a description: power_loss = 0.01power_restore_speed = 0.0036health_restore_speed = 0.0036bleeding_restore_speed = - 0.006satiety_restore_speed = 0.0002 To powinno rozwiązać sprawę braku zmęczenia, jednakże dostępnego przy konkretnie zmodyfikowanym kombinezonie.1 - dotyczy nano-kombinezonu, pozostałe pliki pancerzy zawarte są w outfit.ltx Edytowane 27 Marca 2013 przez The Emperor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 A możesz mi podać wartości do pliku actor pasujące tak, by mógł biegać baaardo długo, ale w końcu się męczył? To w Soljance jest przesadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Gdybym modyfikował parametry w pliku actor.ltx - nie było by problemu, jednakże z reguły zmieniam parametry kombinezonów, więc tutaj trudno podać wartość dla zmęczenia w funkcji czasu, ponieważ jest ona zależna również od udźwigu. Jedyna rada w tym przypadku to testy z ustawieniami różnych parametrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Niestety parametry z innych modów mi nie pasują i mam właśnie efekt szybkiej utraty staminy. To może podaj mi oryginalną Soljankową wartość, bo zmieniłem sobie udźwig. BTW. Ogony dodane, w pliku handlarza było ";" przed sekcją mutant_dog_tail która tam była i komplikowała sprawę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 27 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Co do handlarza, ja zazwyczaj zmieniam przedmiot otrzymywany za zadania, tutaj o tym pisałem...zamiast af_buliz dajesz właściwy przedmiot czyli psi ogon, to zacznie prostsze niż edycja plików handlarzy. Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, nie wiem co zmieniłeś u siebie - podaję więc kilka wpisów:jump_power = 0.01 jump_weight_power = 0.05 overweight_jump_k = 5;10 stand_power = -0.01 walk_power = 0.00002 walk_weight_power = 0.0001 overweight_walk_k = 5;9 accel_k = 3;5 sprint_k = 75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.