Skocz do zawartości

Zmęczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź tematy: 1 i 2...ale co do całkowitego braku zmęczenia, hmm...edytuj plik odpowiedzialny za kombinezony tj. meceniy_outfits.ltx1 [wcześniej zrób kopię] i znajdź sekcję kombinezonu, którego używasz, przykładowo modyfikowany ostatnio w nanosuit [yurek_combat_outfit], gdzie dopisujesz pomiędzy wierszami inv_name_short a description:
 

power_loss		  = 0.01power_restore_speed    = 0.0036health_restore_speed    = 0.0036bleeding_restore_speed  = - 0.006satiety_restore_speed   = 0.0002

 
To powinno rozwiązać sprawę braku zmęczenia, jednakże dostępnego przy konkretnie zmodyfikowanym kombinezonie.

1 - dotyczy nano-kombinezonu, pozostałe pliki pancerzy zawarte są w outfit.ltx

Edytowane przez The Emperor
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym modyfikował parametry w pliku actor.ltx - nie było by problemu, jednakże z reguły zmieniam parametry kombinezonów, więc tutaj trudno podać wartość dla zmęczenia w funkcji czasu, ponieważ jest ona zależna również od udźwigu. Jedyna rada w tym przypadku to testy z ustawieniami różnych parametrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety parametry z innych modów mi nie pasują i mam właśnie efekt szybkiej utraty staminy. To może podaj mi oryginalną Soljankową wartość, bo zmieniłem sobie udźwig. BTW. Ogony dodane, w pliku handlarza było ";" przed sekcją mutant_dog_tail która tam była i komplikowała sprawę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do handlarza, ja zazwyczaj zmieniam przedmiot otrzymywany za zadania, tutaj o tym pisałem...zamiast af_buliz dajesz właściwy przedmiot czyli psi ogon, to zacznie prostsze niż edycja plików handlarzy. Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, nie wiem co zmieniłeś u siebie - podaję więc kilka wpisów:

jump_power                =    0.01                                jump_weight_power         =    0.05                            overweight_jump_k         =    5;10                            stand_power               =    -0.01                                walk_power                =    0.00002                walk_weight_power         =    0.0001           overweight_walk_k         =    5;9                   accel_k                   =    3;5                    sprint_k                  =    75   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.