Skocz do zawartości

Inne zapytania na temat moda


Rekomendowane odpowiedzi

@ kondotier

 

Niestety z powodu zbyt słabego mojego uploadu, na pewno mod nie zdąży być dziś na serwerze (w chwili gdy to piszę, jest 20% gotowe). Ale od jutra z rana będziecie mogli pobierać z go Yandexa ;)

Mod jest według mnie genialny - własnie gram w niego drugi raz (pierwszy raz to były betatesty) - tym razem w wersję 1.00 i stwierdzam, że jest jeszcze lepsza i maxymalnie dopracowana. Zaurus i jego ekipa rzetelnie podeszli do sprawy i poważnie potraktowali zgłoszenia swoich betatesterów - w tym Kobala i mnie ;)

No i dzięki temu zostaliśmy wymienieni w "creditsach" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań: 1. Czy polonizacja będzie udostępniona osobno? Nie wiem o co kaman z tym limitem na yandexie, dlatego się pytam, nałożyłbym na ruski torrent. 2. Nie mogę zobaczyć dokładnie mapy w hd, ale zaznaczyliście jakieś przejścia czerwoną strzałką. O co chodzi? Czy to szitowy sposób z TŚ2 na przejście na tamtą lokacje tylko RAZ? Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kudkudak

 

Ad.1 Polonizacja nie będzie udostępniona osobno, bo i tak nic Ci to nie da. Wersja RUS jest spakowana do plików .db, które za nic nie chcą współpracować z polską edycja STALKERa. O jakim limicie na Yandexie mówisz - bo ja nic o czymś takim nie wiem i się z tym nie spotkałem, a dużo stamtad pobieram...

Ad.2 Mapę zaraz wstawię w wersji HD do pobrania. Przejścia oznaczone czerwoną strzałką oznaczają "drogę bez powrotu". Są to przejścia wynikające z fabuły moda. Zaznaczyłem je na mapie, żeby podczas gry było wiadomo, że wrócić się nie da.

I nie jest to rozwiązanie "szitowe", bo ma głębokie uzasadnienie i osadzenie w fabule moda !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, wystarczy zmienić na ruskim modzie po rozpakowaniu localization z rus na pol i skopiować rus w text, wkleić tam i zamienić na pol. Oczywiście po rozpakowaniu dbków unpackerem RU. Wiem, bo jakoś musiałem dodać AA i Waszą polonizaję do Soljanki, a miałem ją w takiej wersji. Ale jeśli polonizacji nie ma, pobiorę z Yandexa. Ej, Yurek nie spinaj się tak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kudkudak

 

Rosyjska wersja spakowana do plików .db wymaga zmienionych plików z folderu bin (które są dołączone do moda w wersji RUS, ale działają tylko na wersji RUS). Inaczej podczas próby jej odpalenia, choćbyś pozamieniał i wrzucił to o czym pisałeś powyżej będziesz miał wylot na pulpit. Sprawdziliśmy to razem z Kobalem - i ani on, ani ja nie zdołaliśmy odpalić tego moda w wersji spakowanej po rosyjsku. Dlatego postanowliśmy go rozpakować (co i tak było konieczne do polonizacji), skompilować działającą gamedatę, nałożyć polonizację i wypuścić jako wersję FULL PL, żeby nie odpowiadać na dziesiątki pytań jak to zainstalować, czemu się nie odpala itp.

Tak jak jest obecnie jest najlepiej i jest to sprawdzone. Po rozpakowaniu masz gotową gamedatę, którą wrzucasz do głównego folderu gry i odpalasz nie musząc sie martwić, czy coś zrobiłeś nie tak. W ten sposób nic nie pochrzanisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WAŻNA INFORMACJA NA TEMAT AKCJI Z ARNOLDEM !!

Żeby mieć możliwość pokojowego rozwiązania tej akcji, trzeba podczas pierwszej wizyty na Kordonie znaleźć Przewodnika, który siedzi zwykle przy ognisku między starą drogą do Doliny Mroku a nasypem kolejowym, za ATP i gniazdem dzików i podejść do niego. Zamieni sie w pijawkę, a my zabijamy go. Wówczas w modzie zaskakuje linia pokojowego rozwiązania kwestii Arnolda (info pochodzi od Kobala).


Patch 03 do polonizacji do pobrania z linku w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/5655-opis-moda-pliki-do-pobrania-i-polonizacja/#entry59247

Zainstalować z zamianą plików. Nowa gra NIE WYMAGANA

ZAWIERA FIX-2 CUMULATIVE OD ZAURUSA oraz liczne poprawki polonizacji (m.in. te zgłoszone w Trackerze) !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie pytanie powinno być skierowane bezpośrednio do Zaurusa :) Stwierdziłem, że przejdę sobie jeszcze raz tego moda (niecałego, od przejścia przez Barierę, w sumie wróciłem się głównie po artefakt Wampir). OK, Stara Wieś, artefakt w slocie, idę na Jantar do podziemi, biorę inwerter i ksenomorfa, a Zmieniający Oblicze aktywuje przejście. Wszystko pięknie.

Ale może ktoś mi wytłumaczy jedną rzecz - Bariera ponoć powstrzymuje Zmieniającego Oblicze przed wydostaniem się na wolność. To jakim cudem przy aktywacji przejścia jest on poza Barierą ? Po co mu najemnik do wyłączenia Bariery ? Przecież bez problemu mógł dać dyla, i wszelki smród by po nim zaginął. Jakoś nie zgadza mi się tutaj logika scenariusza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.