Skocz do zawartości

Jaki wybrać dysk twardy?


smox

Rekomendowane odpowiedzi

Noszę się z zamiarem kupna dysku twardego. Teraz mam SEAGATE 160GB i przydał by się trochę większy. Zresztą ten ma już 7 lat, pojawia się coraz więcej bad sektorów i obawiam się utraty danych. Chciałbym kupić coś taniego, a jednocześnie dobrego. Max 500 GB, większego nie chcę, może być mniejszy.

W internecie jest mnóstwo dysków, ale nie znam się na tym i chciałbym zasięgnąć rady kogoś znającego się na rzeczy. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500 zeta na sam dysk do duża kasa. Za mniejsze pieniądze kupisz już dysk. Ty chcesz 500-kę, ja proponuję 1 terabajt i po zakupie oraz w użyciu, przyznasz mi rację, że 500-tka by była za mała. Kupowałem ostatnio synowi, bo dysk zepsuła mu jego mama, wyłączając kilkakrotnie komp bezpośrednio z sieci. Kosztował 290 zeta, przy jednym terabajcie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam szaisunga 500GB SATA i niestety, chyba już się zaczyna pomału sypać. Jeżeli chcesz coś w miarę trwałego, do tego jeszcze dość szybkiego to ten będzie ok http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde-wewnetrzne-35-cala/seagate-barracuda-7200-12-st31000524as-1000-gb

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia, to jest tzw. pamięć cache dysku twardego w tym wypadku 32mb. Ja polecam dyski Seagate'a i Western Digital. jak masz 500 zł to może warto pomyśleć nad dyskiem SSD systemowym za 300zł np Crucial, albo Intel (60gb) to bardzo dobre jakościowo dyski SSD http://allegro.pl/crucial-m4-64gb-sata3-2-5-500-95mb-s-9-5mm-i3136973688.html i zwykłym talerzowym za 200zł http://wd.strefamarek.allegro.pl/wd-wd5000azrx-500gb-64mb-sata6.html

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach