smox Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Kilka słów wstępu. Teraz mam internet "radiówkę" w Orange. Było by ok. gdyby nie limit 3 GB/miesiąc. Nie dawno pojawiła się możliwość założenia internetu firmy InterWifi, też radiowego, ale bez limitu.Korzystne było by dla mnie posiadanie własnego rutera DSL i stąd moje pytanie do Was. Jaki ruter kupić? Sporo ich jest do wyboru, ale nie znam się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zależy w sumie do czego potrzebujesz router. Mówisz, że masz Orange, zmieniajac firmę na Interwifi też będziesz miał od nich modem w formie pendrive'a tj z kartą sim?Jeśli tak, to potrzebujesz ten: http://allegro.pl/3g-4g-era-plus-gsm-cyfrowy-polsat-tl-mr3220-wwa-i3176850552.html (działa on zarówno z sieciami GSM jak i ze zwykłym internetem po kablu)Jeśli będziesz miał inny modem to połączysz się zwykłym kablem sieciowym i wystarczy taki http://allegro.pl/router-tp-link-tl-wr743nd-i3189421901.htmlWg. mnie Tp-Link to najlepsza firma, ma prosty interfejs i modemy ma niezawodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Dziękuję. Ruter potrzebny mi jest do odbiory sygnału z anteny odległej o jakieś 300 m. Posiadając własny modem dostanę 4 miesiące za darmo. Przy pakiecie za 64 zł (6/9Mbps) wychodzi 256 zł, a ruter kupię za około 120 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...