Yurek Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Żeby dodać nową opowieść stalkerską do moda SGM potrzebne nam będą trzy pliki: 1. extended_dialogs.xml z folderu "gameplay" 2. sgm_portations.xml z folderu "gameplay" 3. SGM_stories.xml z folderu "text/pol"Ad.1 Otwieramy notatnikiem plik "extended_dialogs.xml", szukamy linijki:<text>dm_about_story_talk</text>Następnie za linijką:<next>120</next>dodajemy linijkę:<next>121</next>Następnie szukamy fragmentu kodu: <phrase id="120"> <dont_has_info>random_story_20</dont_has_info> <text>stalker_story_20</text> <give_info>random_story_20</give_info> <next>200</next> </phrase>i za nim dodajemy poniższy: <phrase id="121"> <dont_has_info>random_story_21</dont_has_info> <text>stalker_story_21</text> <give_info>random_story_21</give_info> <next>200</next> </phrase>Następnie za linią:<has_info>random_story_20</has_info>dodajemy nastepującą:<has_info>random_story_21</has_info>i za linią:<disable_info>random_story_20</disable_info>dodajemy:<disable_info>random_story_21</disable_info>Zapisujemy dokonane zmiany i zamykamy plik. Ad.2 Otwieramy notatnikiem plik "sgm_portations.xml", szukamy linijki:<info_portion id="random_story_20"></info_portion>pod nią dodajemy linię:<info_portion id="random_story_21"></info_portion>Zapisujemy dokonane zmiany i zamykamy plik. Ad.3 Otwieramy notatnikiem plik "SGM_stories.xml" i szukamy fragmentu kodu: <string id="stalker_story_20_name"> <text>Nawrócony w Czarnym Lesie.</text> </string>i za nim dodajemy poniższy: <string id="stalker_story_21"> <text>TU WPISUJEMY TEKST WŁASNEJ OPOWIEŚCI STALKERSKIEJ</text> </string> <string id="stalker_story_21_name"> <text>Moja opowieść stalkerska</text> </string>Zapisujemy dokonane zmiany i zamykamy plik. No i gotowe. Właśnie dodaliśmy nową opowieść do puli opowiadań stalkerów. Autor tutoriala: Yurek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz638 Opublikowano 5 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Co do punktu drugiego to muszę powiedzieć, że u mnie plik sgm_portations.xml nie występował - mowa o SGM 2.2. Sprawdzałem czy bez niego się obejdzie i o dziwo wszystko działa wyśmienicie. Jeszcze raz wielkie dzięki za ten poradnik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi