Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie spotkał error przy próbie rozmowy z woskowym, na Kordonie koło mostu. Oto log:

FATAL ERROR [error]Expression    : no_assert[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById[error]File          : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line          : 112[error]Description   : item not found, id[error]Arguments     : esc_bridge_soldiers_start

 

W poście nr 1, w adresie do patcha jest na początku dwa razy literka "h". Proszę o poprawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje 3 grosze Panowie:

Pod tym linkiem, jest opis problemu w poście jest link do download'u fixa, z ciekawości go pobrałem - porównując z patchem .exe.

W pliku dialogs_escape.xml - na samym końcu wprowadzono dialog:

    <dialog id="esc_bridge_soldiers_start">	    <phrase_list>		   <phrase id="1">			    <text>esc_stalker_talk_level1_1</text>		    </phrase>		    <phrase id="0">			    <text>esc_stalker_talk_level1_0</text>			    <next>1</next>		    </phrase>	    </phrase_list>    </dialog>

Oraz dopowiadający mu tekst z pliku stable_dialogs_escape.xml

    </string>        <string id="esc_stalker_talk_level1_1">        <text>Вот это правильно, побежал я.</text>    </string>    <string id="esc_stalker_talk_level1_0">        <text>Проходи быстрее сталкер, не до тебя сейчас.</text>    </string>

cokolwiek tam pisze, warto pobrać ten fix  - wersja rosyjska.

Edytowane przez The Emperor
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moda pobierałem 12 czerwca, a patcha 13 czerwca.

Nie mam problemów z rozmowami przy moście. Spawnuje mi się tam trzech żołnierzy, z każdym mam możliwość wejścia do rozmowy i handlu bez wylotów. Pierwszy raz byłem u nich przy zadaniu na snajpera. Idąc, a właściwie jadąc na Wysypisko, już z nimi nie rozmawiałem.

 A co do spania w śpiworze po emisji. Dojechałem do młyna ( od przebudzenia emisją minęło więcej niż godzina ) i użyłem śpiwora. Czyli po przebudzeniu przez emisję, trzeba godzinę połazić i dalej można spać.

 

A przy okazji czytania rus forum o błędzie przy moście, znalazłem poradę jak przywrócić standardowe zapisywanie gry, a nie tylko przy ognisku i posiadając zapałki. Jest to #2.

Bricklayer proponuje aby w tym celu usunąć plik gamedatascriptsui_save_dialog.script.

Co na to specjaliści od zmian w modach?

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa. To super, bo chodzenie z zapałkami stwarza zagrożenie pożarowe i ten, kto pali fajki, to ma, a taki jak ja - niekuriaszczij, to nie ma.  :biggrin: Dobra robota.

Nie trzeba tego pliku wyrzucać, wystarczy mu zmienić nazwę, by w razie czego, wrócić do poprzedniej wersji podpalacza Zony.  :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Bricklayer proponuje aby w tym celu usunąć plik gamedatascriptsui_save_dialog.script

plik w/w występuje w podstawce, wiec wyrzucenie go lub zmiana nazwy spowoduje wykorzystanie tego z oryginału. Trzeba by wrzucić plik na upload - do sprawdzenia, trudno w tej chwili coś więcej powiedzieć...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@The Emperor, chciałbym Cie uspokoić, po zmianie nazwy owego pliku, zapisy są jak najbardziej ok. Wczytywanie jest prawidłowe i nie ma zgrzytów.

 

================================================================

 

Chciałbym wiedzieć, co mówi ten error i proszę o jakieś wyjaśnienie znawcy tematu:

 

 
FATAL ERROR[error]Expression    : false[error]Function      : CGameGraph::distance[error]File          : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h[error]Line          : 96[error]Description   : There is no proper graph point neighbour!
 
========================================================================
 
Na dodatek utknąłem z tym dziwnym artefaktem - Asch2i. Znalazłem go i wedle rus poradnika, poszedłem ku przejściu na Wysypisko, gdzie w pobliżu jego, miał być GG ogłuszony. Nie następuje ogłuszenie i przeszedłem aż do tego handlarza, co zlecał te zadanie, ale on ni hu hu. Wczytałem w nadziei, że coś się odwiesi, ale też ni hu hu. Co radzicie pany?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek

znawcą co prawda nie jestem, ale nt. tego błędu jest informacja tutaj w sekcji - Bad spawn location. Piszą aby ponownie załadować savegame. Dodatkowo w tym poście (nr.18060) jest info, że to już było przez autora omawiane w poprzednim jego komentarzu, ale translator źle tłumaczy tekst, dlatego najlepiej jak sam to zobaczysz.

 

Dołączona grafika  Edit:  uzupełniająco informacja z AMK-team :
 

 

Причина: некий мутант или непись заспавнился в некорректном месте. Причина этого в том, что А-лайф спавнит их в некотором произвольном радиусе от точки спавна, что позволяет каждый раз спавн разнообразить. К сожалению, иногда он умудряется поместить живность в точку снаружи уровня – под землю или в стену, или заспавненый объект проваливается под уровень.

Лечение: обычно достаточно просто загрузить последний сейв и вылет пропадает. В особо тяжких случаях, когда вы умудрились сохранится рядом с уже застрявшим так неписем или монстром вам придётся убежать на другую локацию, чтобы эта животина в оффлайне ушла в нормальное место.

 

Źródło: post 493, pkt 5.

Edytowane przez The Emperor
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co wlazłem do Doliny Mroku i zrobiłem sobie przerwę do jutra, tak że na razie nie mam nic do powiedzenia z tym artefaktem.

Ale potwierdzam opinię metka58, dotyczącą przywrócenia standardowych zapisów bez zapałek i ogniska. Zmiana nazwy pliku też wystarcza. W połączeniu z szybkimi zapisami od scigacza1975 - przyjemność gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem problemów po znalezieniu artefaktu. Gdzie bym nie poleciał, to i tak po kilkunastu sekundach zostałem ogłuszony. Sprawdziłem to kilka razy, bo w tym momencie zostajemy dokładnie okradzeni i chciałem schować gdzieś rzeczy.

Taki sam Fatal Error jak @metek58 miałem i ja. Pomogło wczytanie zapisu z wejścia na lokację. Więcej się nie powtórzył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem do tego, co powodowało, że nie miałem komunikatu, związanego ze znalezieniem tego artu w Dolinie Mroku. Coś się dzieje z modem, bo zakupiłem podstawowy noktowizor i użyłem go kiedyś. Mam zwiększony udźwig, więc nie zauważyłem, że ten uruchomiony noktowizor, po każdym wczytaniu, czy przejściu na inną lokację - spawnuje mi się w plecaku wielokrotnie. Po wywaleniu wszystkich noktowizorów, tych włączonych i nie włączonych, zaliczyłem zadanie od ręki. Pozostała sprawa spawnu tych uruchomionych noktowizorów. Choć nie mam już żadnego noktowizora, to mimo to, spawnuje mi się dziadyga w plecaku, załączony i to wielokrotnie się spawnuje. Po przejściu na inną lokację - około 40-tu. Mam wirusa w modzie, czy taki hojny mod.  :biggrin:

 

Edit:

Jest problem co raz większy, za każdym wczytaniem, choć nie mam noktowizora, to spawnuje mi się 100 (sto) uruchomionych noktowizorów. Czas wczytywania jest wydłużony (zapewne tym spawnem noktowizorów) i chyba z tego powodu, zadania nie mają kontynuacji. Rzecz się dzieje w Dolinie Mroku. Po pokonaniu problemu z tym dziwnie nazywającym się artem, jest zadanie na likwidację stalkerów i przyniesienie kontenera, dla tego, co zlecał to wszystko. Zadanie na stalkerów zaliczam bez problemu, ale już z tym kontenerem ze świńskiej fermy nie. Biorę go z tej malej budki i nic, nie ma komunikatu o jego oddaniu, czy coś w tym stylu.

Jak ktoś wie, jak zatrzymać spawn (oprócz wgrania moda na nowo - to w ostateczności), to proszę o wskazówki.

 

Tak wygląda ten noktowizor na ziemi i jak widać, jest uruchomiony, a co dopiero ich setka! Obok dwie setki noktowizorów. Jak miałem ich ponad tysiąc (próbny zapis i wczytywanie), to po wyrzuceniu wszystkich, karta już nie wyrabiała i obraz skakał etapami.

post-1615-0-43427100-1371624158_thumb.jp

post-1615-0-63206300-1371625166_thumb.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opanowałem spawn tych noktowizorów. Była to moja wina, nie moda. Jako pasjonat noszenia więcej rzeczy, dodałem (nie wiedząc, co tam konkretnie jest, bo leciałem po łebkach) w odpowiednim pliku większe liczby i w jednym niepotrzebnie - w tym z noktowizorem. Tym większa radość, że to nie mod, a ja winny tych zamieszek. @yellow, nie musisz się lękać o moda, on kacza jak szalony.  :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z noktowizorem mam podobny problem. Ale już na Wysypisku, po psi emisji w inwentarzu pojawił mi się noktowizor "nowszej generacji". Kliknięcie na "stary " noktowizor, nie uruchamia go, lecz zmniejsza ilość "starych" i zwiększa ilość "nowszych". I tylko one działają.

Dobrze, że zasygnalizowałeś ten problem. Sprawdzę dokładnie, czy pojawia się przy teleportacji an Wysypisko, czy też po obskubaniu któregoś z zombich na składowisku samochodów. Może zabawa na tym fragmencie lokacji jest niezdrowa dla moda. A oprócz strzelanki nic nam nie daje. To samo w hangarze. Również tu, na wysypisku, każde użycie śpiwora na 8 godzin, kończy się śmiercią z wygłodzenia, choćbym nie wiem ile zjadł przed zaśnięciem. Jak jest z krótszym snem nie sprawdzałem.

 

Dodano:

Ja nic w spawnie ilości nie mieszałem. Zmieniłem tylko plik na zapisy, wyłączając go. Czyli jednak to coś z moda.

Ale w którym pliku to wyłączy?

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest pewien sposób na usuwanie przedmiotów z ekwipunku, a że działa nie tylko w Solijance - przekonałem się usuwając prócz itemów - anomalie czy postacie w Shoc. Zobaczcie ten post. Trzeba tylko znaleźć ten noktowizor i wkomponować funkcję w plik bind_stalker.script. - oczywiście zrobienie kopii pliku to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noktowizora nie ma potrzeby usuwać, bardzo przydatny mi był po wejściu na lokację z Barem. Była noc i włącza się zadanie na likwidację zombiaków, za których jest nagroda. Jeszcze nie bylem po odbiór, bo dopiero wszedłem. Panowie, opuścić Dolinę Mroku jest bardzo trudno. Masa najemników czyha po krzaczorach i mają dość celne oko. Jeszcze przed sygnałem na opuszczenie Dolinki, chciałem udać się na Wysypisko, po schowane tam zapasy ammo i apteczki, bo tu  kończyło się wszystko. Po wejściu na Wysypisko, pojawia się SMS, że GG został otruty i pagił. Więc zaliczyć Dolinę Mroku, to nie lada gratka. Co jakiś czas, zabiera prawie połowę zdrowia jakieś psi-uderzenie, ciemnieje świat w oczach GG i jak ktoś nie schowa na terenie Doliny Mroku, sporej ilości medykamentów, to zdycha dość szybko, nawet NFZ mu nie pomoże.  :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utknąłem na tym artefakcie z Doliny Mroku. Byłem przy tym mostku ze screena rus poradnika, poszedłem też tam gdzie tylko jest opisane przy teleporcie z drugiej strony drogi, oraz do holi obu fabryk, gdzie mógł się pojawić losowo.  W fabrykach polatałem wszędzie gdzie się tylko dało. Do tego bagienka przy rurze kanalizacyjnej też. Poszedłem na koniec do chlewni. Dałem się też przeteleportować przez wszystkie "świetliki".

I nic. Nie ma go.

Kto ma jakiś pomysł na możliwe jego spawnowanie, albo go już gdzieś znalazł.

 

The Emperor - ten problem z noktowizorami już żeśmy z metkiem sobie wyjaśnili. Mały błąd w spawnie.

 

 

Dodano:

 

Mnie nic takiego się nie przytrafiło. Ganiam po dolinie jak głupi. Jak zwykle emisje miałem podczas snu w śpiworze. Ale tym razem spałem w miejscu, gdzie w innych modach było ukrycie przed emisją i tylko 5 godz. Obudziłem się tylko głodny, a emisja się zaraz skończyła.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten cholerny artefakt, spawnuje się w trzech miejscach. Pierwsze - to, co opisał @smox, drugie - w rowie na prawo od mostku przed X18. Trzecie miejsce - to kolo kamienia na prawo od mostku przed X18, te głazy na rogu płotu betonowego. W innych miejscach nie miałem, może inni będą mieć, choć wątpię, bo po wejściu na lokację, otrzymujemy SMS o przybliżonej lokalizacji owego artu. Za pierwszym razem i najdłużej szukałem, bo przegapiłem tą informację. Jeszcze sporo trzeba się natrudzić, @kondotier, by opuścić Dolinę Mroku.  :biggrin:

 

@smox, a gdzie leży ciało tego majora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.