Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@malakas niestety nie pomogło. Możliwe, że ten wylot jest związany z biegającym bibliotekarzem, bo 2 lub 3 razy kiedy się zjawiał koło mnie, gra mi się wyłączała. Tak samo miałem wyloty, niedaleko helikoptera..

w logu pojawiło mi się coś takiego:   

***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).* phase time: 273 ms* phase cmem: 293252 KKLIENT: Synchronizacja...* phase time: 12 ms* phase cmem: 293252 K* [win32]: free[1186412 K], reserved[80652 K], committed[830024 K]* [ D3D ]: textures[196284 K]* [x-ray]: crt heap[293248 K], process heap[8543 K], game lua[21853 K], engine lua[270 K], render[0 K]* [x-ray]: economy: strings[5033 K], smem[30028 K]! Cannot find saved game ~~~ process_trade_-_unknown_-_wpn_rg-6_wpn_rg-622551* MEMORY USAGE: 293545 K! Invalid ogg-comment version, file:  d:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedatasoundsmonsterskostolomhurt_1.ogg! Cannot find saved game ~~~ den.dialogs_item(victim=nil)* Log file has been saved successfully!! Cannot find saved game ~~~ script_error>> error: illegal play sound!!! true for rostok_asusmen45575* Log file has been saved successfully!
Edytowane przez bober322
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę odpowiedzieć tylko w sprawie Woronina. Przede wszystkim, po wysadzeniu magazynu Powinności, nie byłem u żadnego kwestowego NPC.

Z ciekawości wróciłem tylko zobaczyć jak wygląda wysadzony, bo dalej Powinność miałem na zielono. No i nie było potrzeby, bo jego zadanie poszło do nie wykonanych. Trzeba iść do Wano. Potem Radar i z niego przez MW i barową część Rostoka od razu z zadaniem na Jantar. Woronin w tej opcji z wysadzaniem, nie miał już nic do powiedzenia, więc go nie odwiedzałem.

A tych bibliotekarzy którzy teraz biegają po stacji rozwaliłem przed pójściem do Asusmena. Po rozmowie z nim, załatwiłem jeszcze chimerę w tunelu z samochodami. Żadnych wylotów nie miałem. Ale w innych sytuacjach, gdy był wysyp zombich czy innego robactwa, były bezlogowe lub bez fatal wyloty, które co najgorsze zjadały kilka zapisów wstecz.

Sugeruję jednak próbować wychodzenia z X12, ale sprzed autosava. Może spawn robactwa będzie mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, próbowałem chyba ze 20 razy i za każdym razem wylot.. @kondotier, zapewne masz rację, że chodzi tu o spawn tego całego robactwa. Chyba niestety tego nie przeskoczę i będę musiał sobie odpuścić tego moda.. Cofnąłem się nawet do zapisów przed wejściem do x-12 i wyczyściłem całą Dzicz, ponownie wysadziłem to laboratorium no i bez zmian. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@malakas

skoro plik nie rozwiązuje problemu, to usuń postać metodą, którą proponowałeś. Jeśli usunięta postać to dowódca oddziału Powinności:

  • dialogi odpowiadające Voroninowi zawarte są w pliku: character_desc_bar.xml [gamedataconfiggameplay], config postaci zaczyna się w 617 linijce (bar_dolg_leader). W linijkach od 649 do 656 znajdziesz wpisy odpowiedzialne za dialogi postaci:  
    <actor_dialog>bar_dolg_leader_quest_rg6_finish</actor_dialog>    <actor_dialog>bar_dolg_leader_prisyaga</actor_dialog>    <actor_dialog>tm_dolg_dialog</actor_dialog>    <actor_dialog>tm_dolg_reward</actor_dialog-->    <actor_dialog>bar_voronin</actor_dialog>    <actor_dialog>bar_voronin_svoboda</actor_dialog>    <actor_dialog>bar_voronin_map</actor_dialog>  </specific_character>

    tm_dolg_dialog, tm_dolg_reward - odpowiadają za zadania cykliczne.

    Poniżej rozpisałem jak wyglądają dialogi dla Voronina:

    1.Wykonałem zadanie, przyniosłem RG-6. --(bar_dolg_leader_quest_rg6_finish)2.Jestem gotowy złożyć przysięgę! --(bar_dolg_leader_prisyaga)3.tm_dolg_dialog - dotyczy skryptu (task_manager.script) odpowiedzialnego za random_task, czyli  zadania losowe, ale powtarzalne.4.tm_dolg_reward  - j/w, odpowiada za rozliczanie z nagrody.5.Jestem Diegtiarow, uratowałem oddział "Powinności" od chimery. --(bar_voronin).6.Sprawa wygląda tak - dowiedzieliśmy się, że wolnościowcom dostarczono nową broń. Wśród tej broni, są bardzo cenne egzemplarze - Minigun i Grawigun. Jak rozumiesz, z powodu tego, "Wolność" przewyższa nas w uzbrojeniu. Mówiąc prościej, jeżeli ci się uda im ukraść te egzemplarze broni - mapa jest twoja. --(bar_voronin_svoboda)7.Dziękuję, Diegtiarow! Za taką bezcenną pomoc, teraz "Powinność" jest twoim najlepszym przyjacielem. Nasze drzwi będą zawsze dla ciebie otwarte. Prosiłeś o mapę? Trzymaj. I weź jeszcze trochę pieniędzy, godnie na nie zasłużyłeś. --(bar_voronin_map)
  • Jeśli przykładowo - usuniesz Voronina, to sekcje odpowiadające dialogom - przypisz np. DOLG PETRENKO, którego znajdziesz w tym samym pliku, linijka 659 (bar_dolg_petrenko), jednak nie dopisuj mu wszystkich, pomiń wpisy odpowiadające za zadania cykliczne, ponieważ trzeba by zmieniać w plikach dodatkowo rozliczającego zadanie. Dopisz zatem  

    <actor_dialog>bar_dolg_leader_quest_rg6_finish</actor_dialog><actor_dialog>bar_dolg_leader_prisyaga</actor_dialog><actor_dialog>bar_voronin</actor_dialog><actor_dialog>bar_voronin_svoboda</actor_dialog><actor_dialog>bar_voronin_map</actor_dialog>

    Opierając się o konkretny moment fabuły a mając wykonaną część tych zadań - możesz dodać tylko te dialogi, których jeszcze nie miałeś.

  • W ten sposób dialogi przejmie inna postać z baru, ale uważaj - w jednym pliku będziesz miał zdublowane wpisy, czasami gra wyrzuca z tego powodu, dlatego w razie konieczności - będziesz musiał usunąć wpisy z sekcji odpowiedzialnej za config Voronina.

  • Być może powinienem napisać to na poczatku - jednak, jeśli już usuniesz postać, sprawdź - na wszelki wypadek, czy Voronina nie ma na terenie baru, piszę to dlatego, ponieważ znalazłem w pliku character_desc_general.xml, rzecz ciekawą - mianowicie 2 postać Voronina tj. bar_dolg_leader_zombi (wiersz 2784). Być może mamy podwójnie zespawnowanego gen. Powinności?, dlatego musisz sprawdzić - czy po usunięciu błędu - oryginał przebywa w kwaterze, jeśli tak? - nic nie będziesz musiał zmieniać.

  • Wiem że to dla Ciebie jest oczywiste, ale mówię to każdemu - pracuj na kopii pliku.

 

@bober322

z podanego loga, nie wynika zbyt dużo, przy:

*FATAL***: Too many lmap-textures 

Najczęściej zmienia się ustawienia na statyczne i detale na średnie (już to zmieniłeś), ale komunikat taki - nie powinien powodować wypadów na pulpit. Pamiętam, że zmieniając grafikę na Dolinie Mroku - też miałem ten wpis, ale nie skutkował CTD.

Powiedz mi dokładnie - gdzie respawnują się mutanty, w jakich okolicznościach - spróbuję zmienić respawn w skrypcie, albo całkowicie go usunąć, ale muszę wiedzieć czego, gdzie i kiedy szukać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za pomoc @The Emperor.  

Wykonałem już testowo kilka wejść do Baru tak dla pewności, wykonałem testowo zadanie na broń dla Woronina. (za to jak widać z dialogów mam zostać przyjacielem i dostać kasę). Skutek mam taki sam. Wylot przy posterunku Powinności. Zmian w plikach na razie nie będę robił bo widzę że nie warto.

Obecnie idę na Radar, jeżeli po powrocie gra nie wpuści mnie do Baru..najpierw przeinstaluję mod, a potem wywalę Woronina z gry (poszukam drugiego w Barze) i będzie posprzątane. Jeżeli mam dostać tylko kasę to nie warto tego ciągnąć. Gorzej z mapą, jednak @kondotier nie dostał mapy i nie gadał już później z Woroninem więc jestem dobrej myśli.

//

Powtórzę jeszcze pytanie do tych co grali..

1..w jakiej kolejności wysadziliście magazyn broni...najpierw Radar potem magazyn, czy odwrotnie ?. Ponieważ prawdopodobnie nie będzie Woronina spróbuję drugiej ścieżki fabuły. 

2..czy wysadzenie magazynu i kradzież broni za którą dostaje się mapę to zadania z fabuły, czy są to zadania poboczne ?

3..czy mapa którą daje Woronin jest potrzebna i do czego ?

4..na jakiej lokacji jest magazyn broni ? (BAR, czy Dzicz)..jeżeli Dzicz to by pasowało bo tam wejść mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysadziłem magazyn, a potem poszedłem na Radar.

Jest to zadanie z fabuły.

Mapę podziemi Jantaru można otrzymać od Woronina, albo Wano, zależy komu pomożemy, zdobędziemy broń (Woronin), czy wysadzimy magazyn (Wano). Mapa ta jest potrzebna do przejścia podziemiami do Prypeci (razem z mapą podziemi Radaru).

Magazyn jest w Barze. To ten budynek obok posterunku Powinności z zatarasowanym od środka przejściem (wchodzi się przez dziurę w dachu).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malakas - na pytanie do mnie, dał już wyczerpującą odpowiedź smox.

 

bober 322 - podobny problem miałem na Radarze, ale u mnie kończył się blokadą gry - czerwony ekran z napisem "Koniec gry". Jednak w związku z przejściem na polonizację, skorzystałem z cudzego sava i poszedłem dalej.

Jesteś tak daleko, że nie warto rezygnować. Ktoś kto ma sava z polonizacją w miejscu Twojego konfliktu, może Cię wspomóc. A dalej będzie jeszcze ciekawiej niż do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest tam. Pogadaj z żywym - a to można podać - płk Michajłowem. Pierwszy na liście.

Aby sprawdzić nazwisko, bo nie zapamiętałem, wlazłem do bazy już po Radarze i przy okazji też porozmawiałem z Woroninem. Magazyn pięknie się pali. Woronin nie ma nic do powiedzenia.

 

Nie znalazłem tylko sierż. Kostyliewa, ale też usilnie go nie szukałem. Przypuszczam, że on gdzieś w Dolinie Mroku, w okolicach chlewni lub na Agropromie się pałętał. Ale wtedy raczej byłem nastawiony na szukanie martwych. Dopiero ten w kryjówce Striełoka dał inne światło.

Striełoka jeszcze spotkałem na MW, ale w charakterze dekoracji.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadaj z żywym - a to można podać - płk Michajłowem. Pierwszy na liście.

Na ironię losu usunąłem go z gry bo był w kolejnym błędzie po wywaleniu Woronina.. :biggrin: , ale to nic. Może kiedyś z nim pogadam.

 

Jeżeli komuś pomoże to tutaj spis poszukiwanych...

Koordynaty członków SBU...

DM ...na terenie fabryki w kanale z wodą

Agroprom ...kryjówka Streloka

Jantar...wyjście z X-16 (można się dostać tylko poprzez teleport)

Radar..anteny

Bar...gabinet Woronina

 

Jako ciekawostka...autor pracuje nad drugą częścią. Jeżeli będzie tak dobra jak pierwsza to poznamy kolejny dobry mod....http://ap-pro.ru/forum/59-9269-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przy moich perypetiach na Radarze, to na pewno bym go nie był w stanie znaleźć. Tym bardziej, że mógł go wstawić losowo.

Edit: Ale sobie przypomniałem, że jednak na Radarze jest losowy spawn, bo u mnie zagubiony był w końcu tunelu, tam gdzie w podstawce jest wejście do podziemi. Z innych postów wynika, że również spawn dokumentów jest losowy.

A ta druga część, też może być na wzrost ciśnienia, nie z fabuły, ale ze sposobów jak należny prowadzić grę. Oby tylko nie zablokował samodzielnych zmian :tongue: .

Dla tych, którzy jeszcze nie byli na Radarze, mam taką radę, bo po znalezieniu dokumentów zaczyna się czasówka na jego opuszczenie.

 

Dlatego idąc do anten, należny wyczyścić drogę z Monolitu ( rozstawiony podobnie jak w podstawce ) i ile można zombich i mutantów.

Jeśli znajdziemy dokumenty - spawn losowy - nie zabieramy, a idziemy szukać zaginionego - również spawn losowy - o ile chcemy mieć to zadanie w PDA zaliczone. Dopiero po jego znalezieniu idziemy po dokumenty i bezzwłocznie gnamy na złamanie karku do teleportu na MW.

Opisywane przeze mnie problemy z ginięciem ( czerwony ekran ), to właśnie wyczerpanie czasu na opuszczenie Radaru. Pierwsze zginięcie tuż przed teleportem, a następne co raz dalej w głąb Radaru. Wgranie sprzed dokumentów i znowu - idąc do anten, nie wybiłem Monolitu, który teraz wraz z  mutantami skutecznie utrudniał mi przejście drogi powrotnej - ginę przed teleportem.

Jeśli nam się przytrafi zginąć, trzeba zaczynać sprzed zabrania dokumentów, bo mod liczy czas niezależnie od naszej gry. Czas do opuszczenia Radaru jest pomniejszany o czas rozgrywki do zginięcia. Można to łatwo zauważyć po odległości do nadchodzących NPC. Co wgranie sava - bliżej.

Wniosek wyciągnięty, gdy ze stalkerską pomocą wydłużony został czas do uśmiercenia, to lokację Radar opuściłem bez zginięcia z czerwonym ekranem. Savy robione po drodze, wszystkie działające.

 

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CIni_IdToIndex<1,struct COMMUNITY_DATA,class shared_str,int,class CHARACTER_COMMUNITY>::GetByIndex[error]File          : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgameini_id_loader.h[error]Line          : 147[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : item by index not found in section game_relations, line communities stack trace:
Taki błąd gry wyskakuje mi na Magazynach Wojskowych po zabraniu PSI hełmu, przy zbliżaniu się do bariery, może ktoś podpowiedzieć o co chodzi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem zadanie dla Woronina, problem się rozwiązał po zmianie oświetlenia na statyczne. Jednakże, nie znalazłem gravi guna ani na bagnach, ani w tych domkach co powinien być. Według poradnika rus to powinien być w północnym hutorze a tam nic nie było.. Czy pominięcie gravi guna wpływa istotnie na przebieg gry? Czy w ogóle będzie możliwe, przebicie się do laboratorium na Jantarze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bober 322 - zrób jeszcze  kwest dla Wano. Ciekawszy i nie sprawia kłopotu jak się go wykona. Nawet teraz, kiedy już swój rozwiązałeś, zrób go dla przyjemności. Warto. Zawsze to coś nowego. A dalej pójdziesz z tego co będziesz chciał.

Mod jest tak ustawiony z fabułą, aby ponosić "karę" za niezrobienie niektórych zadań pobocznych. To co przepadło, np. miotacz płomieni, bardzo by się przydał, ale też niezmiernie ułatwił wykonanie zadań w podziemiach Jantaru. A tak to trzeba się trochę pogimnastykować.

Ale jak ja dałem radę, to sądzę że i każdy obyty stalker. Poczytaj #191, jego drugą część z poradą. Na Radarze się przyda, choć mod może i tak coś wywinąć, czego do tej pory nie było. Powodzenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem dalej z duchem gry i dokładnie ten sam błąd (co w poście#192) mi wyskakuje przy podejściu do mózgozwęglacza.. Niestety tym razem zmiana oświetlenia na statyk i zjechanie do minimalnych ustawień nic nie daje.. Coś oporny u mnie jest ten mod, takich problemów to ja w NS chyba nawet nie miałem.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bober332

od mojej ostatniej pomocy na Rostoku - długo nie pograłeś.

Spróbuj tego: otwórz plik alife.ltx [gamedataconfig], znajdź wpis switch_distance, zmieniając

switch_distance                = 150

na:

switch_distance	            = 5

Zapisz zmiany i ponownie uruchom grę - jeśli nie zadziała na Magazynach, spróbuj wczytać zapis sprzed wejścia na MW - dodatkowo omijając duże skupiska mutantów.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@The Emperor duże piwo...życie mi uratowałeś z tym alife.ltx. Miałem identyczny błąd jak kolega wyżej. Radar jest zakatowany  efektami, nie szło grać. Zmniejszyłem do 40 i gra poszła dalej.

Teraz czasówka i ucieczka z Radaru.

//

Myślę że alife pomógłby mi również w błędzie z Woroninem. Później obadam tę opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem rad, że moje porady nie są bezwartościowe  :biggrin: , a w nawiązaniu do zejścia śmiertelnego na Radarze, otwórz plik: den_timer.script [gamedatascripts] przejdź do linijki nr. 402.

jest tam wpis powodujący uśmiercenie aktora:

db.actor:kill(db.actor)

postaw przed nim -- , tym samym wyłączysz wiersz z użycia:

--db.actor:kill(db.actor)

i zapisz zmiany. Głupio byłoby zginąć od skryptu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lokalizacją "znalezisk", nie należy się sugerować wskazaniami rus poradnika. Jego autor podaje jako pewnik, miejsce swojego spawnu. A jak się okazywało w grze, ilość tych miejsc była od 3 do 6. Na Radarze już są to 2 różne miejsca spawnu, dla każdego z dwu rożnych znalezisk, a było tu niewielu.

Kiedy wrócisz z Radaru,czas już nie będzie gonił, więc możesz spokojnie przeczesać całe MW, przypominając sobie gdzie coś było, a najprawdopodobniej nie było, nawet w podstawce. Miejsca spawnu są bardzo nietypowe. Trzeba uczciwie przyznać, że to zrobili solidnie. Nic na pamięć się nie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.