Fryko Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005 Data premiery: 13.07.2014 r. Autor: Meltac OPIS: Spoiler Modyfikacja zawierająca w sobie dużą ilość shaderowych (i nie tylko) ficzerów. Zmiany: Dynamiczna głębia ostrości Globalne cieniowanie przy użyciu technologii SSAO Promienie słońca (ulepszone) Drżenie cieni Filtr nasycenia i kontrastu Miękkie cienie [alfa-wersja] Rozmycie obrazu w oddali Moknięcie powierzchni Tęcza Dynamiczne kałuże Odbicie i załamanie światła w kombinezonach maskujących Odbicie oświetlenia Przełączanie noktowizora w optycznych celownikach Termowizor/widzenie w podczerwieni w specjalnych optycznych celownikach [alfa-wersja] Ustawienia: Ustawienia shaderów zmienia się w jednym z plików shaders/r2/*.txt. Ustawienia skryptów zmienia się w shader_control.script lub visor_control.script Podziękowania dla: Ket Sky4ce Kingo64 BAC9-FLCL Daemonjax LoNer1 Lyoko774 DDraig OGSE Team Thunderfreak. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINKI DO POBRANIA: Spoiler MOD: Moddb: [KLIK] PATCH: Moddb: [KLIK] INSTALACJA: Spoiler 1. Mod testowany na patchu 1.0005. 2. Jeżeli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 3. Skopiuj folder gamedata do katalogu z grą. Źródła: ap-pro.ru moddb.com 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Jeśli gra wygląda tak jak na screenach to będą chyba wraz z Autumn Aurora najlepsze mody graficzne do SoC'a :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Tak wygląda, zaświadczam. Jeszcze dopieściliby efekt mokrych powierzchni i mielibyśmy grafikę z Czystego Nieba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudkudak Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Wygląda piałknie. Jak spadkiem fps, jest, nie ma, nieznaczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nieznaczny, działa lepiej niż Stalker Restoration Mod na maksymalnych. Na Celeronie E1200, 2 GB RAM i 9600 GT działa nieźle, przycina przez słaby procek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Bo ja wiem, tak średnio według mnie wygląda ten graficzny mod.Spodobały mi się jedynie trzy screeny, pierwszy drugi i ostatni, szczególnie ten ostatni, w miarę klimatycznie wygląda wysypisko. No ale reszta.. bo ja wiem, szczególnie nie spodobało mi się niebo, zobaczcie na drugi screen, chmur chyba bardziej się nie dało zrobić niebieskich. Ziemia w Agropromie to już w ogóle, wygląda jakby była sama woda. No ale cóż. Tak w ogóle to opis moda w pierwszym poście troszkę poprawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkus Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Wygląd nieba mnie rozśmiesza kojarzy mi się z filmem Avatar ale inne elementy niczego sobie. Edytowane 27 Maja 2013 przez Darkus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Wygląd nieba faktycznie taki dziwny, ale to zależy przecież z jakim modem to odpalamy. Co do dynamicznych mokrych powierzchni, to pozostaje tylko grzebanie w silniku aby otrzymać takie jak w Czystym Niebie, same shadery dadzą statyczne mokre powierzchnie (a szkoda). Jak kogoś to interesuje, daję link opisujący, jak mniej więcej to działa:http://seblagarde.wordpress.com/2013/04/14/water-drop-3b-physically-based-wet-surfaces/http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S8IRlpnLszM Edytowane 27 Maja 2013 przez Fryko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 @Agrael odbicia wody są chyba tylko na powierzchniach betonowych + zależy od użytych modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 (edytowane) Chłopaki tworzący moda nie próżnują :) Parę screenów i filmik: http://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos/wip-switchable-night-vision-scopeshttp://www.moddb.com/mods/dynamic-shaders/videos/about-reverse-engineering Edytowane 24 Stycznia 2014 przez Fryko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.