InnyParagon Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witamkupiłem wyżej wymieniony karabin i nie bardzo wiem jaka pasuje do niego szyna montażowa (R.I.S)Tzn. jak zamontować celownik lub kolimator. Sądzę że może się ktoś na tym zna albo ma taką replikę bo nie mam pomysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0zeN Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Nie znam się na ASG, ale może coś z tego:http://allegro.pl/montaz-do-replik-typu-ak47-ak74-ak47s-ris-22mm-i3257508642.html Edytowane 4 Czerwca 2013 przez Fr0zeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InnyParagon Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Hmmm ciekawe czy to się przykręca czy trzeba wiercić w body Znalazłem w internecie tzw. jaskółkę ale niestety trzeba wiercić śruby a nie wiem czy gwarancja mi to przewiduje Edytowane 4 Czerwca 2013 przez InnyParagon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) W cm028 musisz zamontować w body jaskółczy ogon i dopiero na to jaskółkę. Gwarancja obejmuje tylko Gearbox i to tez nie cały.Tu masz mniejwięcej jak to wygldało jak miałem jeszce cymke http://www.facebook.com/photo.php?fbid=161634567342003&set=a.161633850675408.1073741830.161208727384587&type=3&theater Edytowane 4 Czerwca 2013 przez sedoro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...