Skocz do zawartości

G.L.A.D.I.A.T.O.R. II


Rekomendowane odpowiedzi

UWAGA !!

 

Dziś zakończyliśmy prace nad polonizacją i poprawianiem błędów wersji BETA PL. 

Zajęło nam to rekordowo krótki czas, ale w tak zacnym i pracowitym gronie, było czystą przyjemnością robić tą polonizację. 

 

W pierwszym poście wrzuciłem linka do wersji FINAL PL polonizacji moda GLADIATOR II - Czas Sojuszu cz.1

 

Dlaczego od razu wersji finalnej - ano dlatego, że po tym jak cztery osoby sprawdziły moda, to raczej nie zostało tam już nic do poprawiania. 

Tak więc ekipa polonizująca w składzie: yelllow, Yurek, metek58 i smox życzy Wam przyjemnej zabawy podczas grania w tego naprawdę ciekawego moda (a jakże mogłoby być skoro mod wyszedł spod ręki Sigerousa i Geonezisa) :D

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR [error]Expression    : !m_error_code[error]Function      : raii_guard::~raii_guard[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line          : 748[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:479: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil) stack trace:

Ten błąd wyskakuje mi tuż po skończeniu ładowania się gry. Instalacje przeprowadziłem tak jak opisywał @Cichy w poście nr. 2 i zgodnie z kolejnością podaną w poście nr. 1.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniałem.. No cóż, spróbuję z oryginalnymi plikami i zobaczymy czy będzie działać. Dzięki za szybką odpowiedź! [po edycji] Wszystko ładnie działa, tylko mam jeszcze jedno pytanie, co trzeba zrobić, by w menu tam gdzie jest grafika itp. obrazek na ekranie zajmował całą powierzchnię monitora, a nie 1/4? Ponieważ nie jestem w stanie zobaczyć czy ewentualnie przesuwać suwaków związanych z grafiką? 

Edytowane przez bober322
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmieszna opcja bo gram na wysokich, raz miałem "normalny ekran", a potem zaczęła się sytuacja powtarzać. W paru innych modach też mi się tak zdarzało, ale nie zaburzało mi to widoku suwaków graficznych. Ale jednak grywalność i klimat Stalkera jest ważniejszy od grafiki :) Dobra robota tłumacze! 

Edytowane przez bober322
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ są pytania o BTR wstawiam opis funkcji za stroną źródłową....

 

Kierunki jazdy...w przód w tył, na prawo, na lewo takie same jak dla przemieszczenia gracza. Siąść za kierownicą: (a) Uruchomić motor: (s)...Завести мотор: (щ)...tutaj to (s) może kuleć. Strzelać: (Tab) Jeżeli BTR nie strzela...możliwe warianty.... 1  Zmieńcie ustawienia sterowania w grze na domyślnie. 2  Wchodzimy w menu. Opcje. Zakładka sterowanie i dalej Sieć...Sieciowa gra. Funkcja Lornetka. Przypisać ten klucz do strzelania.

// Możliwy bug w kierowaniu BTR...funkcje w przód i w tył czasem zamieniają się miejscami. Naprawa.. jeżeli klucze zamieniają się miejscami,  należy usiąść w BTR i zorientować pojazd na Północ mapy. Opuścić BTR. Zapisać grę, następnie załadować. Funkcje w przód i w tył będą pracować poprawnie.

Aby w późniejszej rozgrywce klucze nie zamieniały się miejscami zawsze przed opuszczeniem pojazdu ustawiamy go przodem na północ mapy.

///

Dla tych którzy nie wiedzą dlaczego zamieniamy plik xrGame.dll...

Plik zamieniamy po to by można było wsiąść do BTR i z niego korzystać. Bez tego pliku pojazd to nieruchomy złom.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie- jak odpalić BTR? Strzelać mogę bez problemu, ale z miejsca nie ruszy- jak zacementowany. Chyba całą klawiaturę przewałkowałem.

U mnie uruchamiało się klawiszem "O". Przedtem trzeba jednak usunąć ze slotu detektor artefaktów/teleportu. Ja akurat nic nie musiałem zmieniać w ustawieniach klawiszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będzie druga część a patch wnosi to (nie jest konieczny - grałem bez niego - jeżeli jednak chcesz napisz- uplouduję):

"Co naprawiono:
 1. Usunięte wypadanie apteczek i jedzenia u Alfa-bionikow.
 2. Dopisana instrukcja  wykorzystania teleportu w Barze.
 3. Imiona Stalkerów w języku rosyjskim.
 4. Komisarz w kweście Obrona Bazy zamiast pieniędzy wydaje miotacz granatów.
 5. Naprawiono dźwięki w grze.
 6. Naprawiono ikonki naboi.
 Przypis: Upgrade i remont pancerzy i broni u technika powinności pozostawiony bezpłatny. Lecz dorobienie  się  na sprzedaży przyniesionych karabinów i pancerzy teraz nie wyjdzie. Niki stalkerów w języku Rosyjskim widoczne będą  tylko przy nowej grze.
Wszystkim pozostałym waszym życzeniom i zdaniom przyglądamy się i możliwe, że  będą wstawione w następną  wersję addona.(Wedle uznania drużyny Gladiator 2)."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek - ten temat, bo pytanie dotyczy GLADIATORA. Szerzej odpowiedziałem Ci na PW.

Problem dotyczy patcha-fixa 2 - poz.4 w Prawidłowej kolejności stawiania moda.

Z pomocą cichego patch uzyskałem i mod uruchomiłem z polonizacją.

Ale dla reszty problemów zrobiłem temat w Problemach ZP. Powinno być dobrze.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.