Skocz do zawartości

G.L.A.D.I.A.T.O.R. II


Rekomendowane odpowiedzi

Mod z polonizacją.

Problem jaki mam, to z grafiką ekranu menu po wejściu do opcji. Kolejne okna nie gasną a nakładają się na siebie i kursor pozostawia trwały ślad. I jakieś dziwne rozmieszczenie ( chyba nieprawidłowe ) obrazków tła.

Daję screena.

http://www.sendspace...6809e68586009/1

 

Kiedy uruchomiłem moda w wersji rus, czegoś takiego nie było.

A mod idzie bez problemu. Kto grał to wie, gdzie już jestem, szukając kota i narzędzi. Ale grałem ledwie może godzinę.

DODANO:

 

I pojawił się problem z BTRem w Rostoku.

Na pewno podmieniłem plik w katalogu bin, a mimo to nie mogę uruchomić silnika. Strzelanie idzie bez problemu, oba razy zadania wykonałem z powodzeniem.

http://www.sendspace.pl/file/pic/d3c8bdad544e0b2c26af410/1
 

Mod wyświetla mi, że silnik uruchamia się spacją. Ale nie wykonuje polecenia. Coś jeszcze trzeba zrobić? Tym bardziej, że w dalszej grze trzeba będzie pojeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czy podstawka i inne gry chodzą normalnie ?..i wgraj najnowsze sterowniki do karty. Z  drugiej strony wątpię by była to wina sprzętu... :smile:

/

Prośba..poprawcie/sprawdźcie ten opis sterowania i dodam go do 1 postu...

 

Ponieważ są pytania o BTR wstawiam opis funkcji za stroną źródłową....
Kierunki jazdy...w przód w tył, na prawo, na lewo takie same jak dla przemieszczenia gracza.
Siąść za kierownicą: (a)
Uruchomić motor: (s)...Завести мотор: (щ)...tutaj to (s) może kuleć.
Strzelać: (Tab)
Jeżeli BTR nie strzela...możliwe warianty....
1 Zmieńcie ustawienia sterowania w grze na domyślnie.
2 Wchodzimy w menu. Opcje. Zakładka sterowanie i dalej Sieć...Sieciowa gra. Funkcja Lornetka. Przypisać ten klucz do strzelania.

 

//

@kondotier połączyłem tematy, niestety nie możemy otwierać osobnych forum dla każdego moda, a forum o ZP jest do podstawki,

Starajcie się proszę pisać tutaj  wszystko na jego temat. Tak jak było do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim postawiłem moda sprawdzałem podstawkę ( bo zawsze gram na jej kopii ). Postawiłem moda w wer rus i uruchomiłem. Wszystko było w porządku. Bez problemów z grafiką.

Inne mody i na innych podstawkach też nie sprawiają problemów. Co jakiś czas, mam automatyczny abgrejd karty.

 

A co do BTRa. Przy podejściu do niego, mam wyświetloną informację jakim klawiszem wsiąść, że strzelać należy Tabulatorem, a silnik uruchamiać Spacją. Dwie pierwsze wskazówki działają, a Spacja nie uruchamia silnika. Załączam screena.

http://www.sendspace.pl/file/pic/be1a07223111b3c9ac0f856/1

Klawisze strzałek przód - tył, podnoszą mi i opuszczają celownik.

Detektor mam wyjęty ze slotu.

 

malakas - opis sterowania od Ciebie jest na rus moda. Wiedząc o tym "O", też to sprawdziłem, bez skutku. Nasi polonizatorzy mogli coś zmienić.

A co dotyczy miejsca pisania o modzie. Nowy temat założyłem, po uwadze Yurka, że dałem problem w niewłaściwym temacie. Trochę mnie to zaskoczyło, a jest mi gance gal gdzie piszę, byle  była odpowiedź.

Nie widzę problemu z przeniesieniem.

 

A przy okazji zapytam, czy jeszcze ktoś gra na polonizacji?

Jestem już na budowie w Limańsku i wchodzę na nią bez zapisów. Tego czuwaka na 1 piętrze załatwiam nożem bez problemu, ale ci na 2gim po zabiciu pierwszego ( wg poradnika cichego ) podnieśli alarm i padłem. Powtórzyłem i na drugie piętro już nie wszedłem.

Teraz jak tylko wejdę teleportem na budowę, od razu do mnie walą, a zadanie jest niewykonane. Wojny z nimi nie wygram strzelając, bo mam resztki amunicji.

Tak jakby mod pamiętał poprzednie alarmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Silnik BTRa uruchamia się przyciskiem O.

 

Może się mylę, ale wg mnie silnik BTR-a uruchamia się przyciskiem, pod który zbindowaliśmy detektor- u mnie ,,O" nie działało (podobnie zresztą, jak spacja), ale odpaliłem przyciskiem ,,B", którego właśnie używam do wyciągania detektora.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa uruchamiania silnika BTRa się wyjaśniła. Tak jak napisał Wielebny, będzie to sprawa indywidualnego ustawienia sterowania.

Uruchamiamy silnik klawiszem, do którego mamy przypisany detektor. Jest to zgodne z tym, co jest na rus modzie. Na ustawieniach domyślnych, detektor jest na naszym "O" ( u nich "щ" ). Napis w modzie o spacji, wprowadza w błąd, chyba że, detektor mamy na spacji.

Dlatego przed wejściem do BTRa należy usunąć detektor lub wykrywacz anomalii ze slotu.

Pobawiłem się trochę jeżdżeniem i mam radę. Można podjechać trochę do przodu, ale nie przejechać bramy. Kiedy podjechałem na wysokość ciężarówki, spawn mutantów pod BTRem spowodował, że nie dało się do nich strzelać, ani kierować nim, lecz był on podnoszony do góry i przemieszczany tak, jak one biegały. To bug, bo jest to nierealne. Mogły by go trochę przyblokować, a nie podrzucać jak piłeczkę.

 

cichy - ale jest mały problem. Mod po zginięciu i ponownym wejściu, tak jakby zaczynał od miejsca w którym padliśmy i z alarmem. Po którymś razie, tuż po teleportacji, miałem alarm, chordę na parterze i od razu informację że, zadanie się nie powiodło. Tak jakby wgranie poprzedniego sava nie miało znaczenia, na bieg gry NPCów w modzie. Miałem coś podobnego przy zwalczaniu sobowtórów. NPCe którzy byli daleko, gdy padłem i wgrałem sava, pamiętali gdzie byłem przed padnięciem i zaczynali od tego miejsca.

Zobaczę jak będzie po restarcie komputera i wgraniu moda na nowo.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja zapisywałem w dowolnym momencie. Tylko jeden myk, przed zapisem chowałem się za ścianą lub w ciemnym koncie. Zauważyłem że po wgraniu kolesie rozbiegają się i jeżeli jestem na widoku alarm, ale jeżeli nie zobaczą mnie po chwili wracają na swoje miejsce. U mnie to działało. Gdyby nie to, to chyba krew by mnie zalała :wallbash:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem się rozwiązał. Jeszcze raz teleportowałem się na dach, a znając drogę, biegiem do drugiego teleportu i skok na budowę.

Zapis i do dzieła. Ale jednak stwierdzę, że to jednak jest czasówka. Bo na parterze i na drugim piętrze, jeśli od pierwszego zabitego do następnego, poruszałem się skrycie, powoli i z odczekiwaniem aż się odwróci czy coś, zawsze podnosił się alarm, bo któryś z nich znalazł się za blisko mnie przodem. I zadanie zawalone. Potrafiło się to przytrafić, zaraz po zabiciu pierwszego z czterech. Tak jakby na pozostałych brakło czasu.

W końcu tam gdzie jest czterech, zrobiłem akcję w tempie. Podbiegnięcie, ciach nożem i do następnego. Ale tu jest najważniejsze. Zawsze musimy mu wleźć za plecy i zdążyć ciachnąć zanim się do nas odwróci gębą.  Nie było czasu na zapisy, no i potrzeby. Zapis dopiero po piętrze. Kolejność wyłączania u mnie nie miała znaczenia.

Czyli że, zadanie na budowie można rozegrać w różny sposób. No i nie było aż tak źle, aby się wściekać lub płakać. Da się grać. Dalej w Limańsku też.

 

I jeszcze jedno z grafiką moda. Podczas gry chciałem pojaśnieć obraz i wszedłem do opcji.

Tym razem kursor nie zostawiał śladów, ale brakuje suwaków dla kontrastu, gamy i jasności. To na pewno nie jest wina mojej karty graficznej. Jednak klikając "w ciemno" na przedłużeniu napisów, uzyskałem zmiany.

Załączam screena do wglądu.

 

http://www.sendspace.pl/file/pic/b7755f7a5d4e34ce9a47780/1

 

Widać, że jest przesunięcie tła w stosunku do napisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yurek - dla Ciebie odpowiedź, tak, przyczyną były niskie ustawienia, a dla innych informacja.

Aby nie mieć takich problemów jak na moim screenie w #59 i jeszcze na jednym wcześniejszym, koniecznie trzeba mieć ustawienia co najmniej średnie.

W końcu pojawiły się suwaki i możliwość dokładnych ustawień.

Gdy ustawiłem  "średnie", to w opcjach wszystko znalazło się na swoim miejscu, a dodatkowo w czasie gry, okienko w prawym dolnym rogu ekranu, pokazujące broń, amunicję, zdrowie i zmęczenie, oraz mini mapa uzyskały "szatę graficzną".

Brak internetu nie pozwolił mi o tym poinformować, jak i o tym, że moda skończyłem.

 

Jak na moda nie skończonego, to co było do grania jest całkiem fajne. Trochę pod koniec mod za nas wykonuje zadania ( może w drugiej części będziemy to robić sami ) co ułatwia jego zakończenie.

Tylko ciekaw jestem, jak będziemy rozpoczynać tą drugą część. Bo zostało kilka zadań, w tym bukiet oświadczynowy GG. Może autor moda na początek da nam te zadania i robimy ciąg dalszy, albo trzeba będzie grać od nowa.

Kto jeszcze się na tego moda nie zdecydował, zachęcam. Pojeździ BTRem, polata MI24 i z obu postrzela, no i na piechotę też będzie musiał strzelanki zaliczyć. A zwolennicy walki nożem, będą mieli pole do popisu.

A zakończenia nie zdradzę, miła niespodzianka :teehee: .

 

DODANO.

Pewną trudność w przechodzeniu moda, może sprawić szukanie PDA Marzyciela w Ciemnym Parowie.

Jeśli ktoś jest niecierpliwy, może zajrzeć do screenow.

 

Szukanie PDA Marzyciela

1. Po zabiciu pierwszej chimery.
http://www.sendspace.pl/file/pic/d2087a4a4a64ebbc1964589/2

2. Idziemy na północną stronę zwalonego drzewa i szukamy odciętego konaru, jak na screenie.
http://www.sendspace.pl/file/pic/bab98b7eb17600055339a36/2

3. Stojąc przy nim, zwracamy się dokładnie ku północy i idziemy do drzewa, wskazanego celownikiem podlufowego.
http://www.sendspace.pl/file/pic/447709ffd5a6781b25c4d53/2

4. PDA jest, inaczej niż w poradniku cichego, mało widoczne.
http://www.sendspace.pl/file/pic/772a869d0e860f3f0d3df0f/2

5. Dopiero po minięciu drzewa, zaczyna coś błyszczeć. To ono.
http://www.sendspace.pl/file/pic/5892c9523a5a5a2b8103807/2
http://www.sendspace.pl/file/pic/73dd4684f2f93ca01a8d6fd/1

 

A innych chimer tam do znudzenia.
 

Przyjemnej gry!

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając na stronie macierzystej moda informacji o terminie dokończenia moda, znalazłem inną informację omawiającą zmiany jakie zostaną dokonane w znanej nam części i mające wpływ na cały mod. Oto one:

1. Usunięto wypadanie apteczek i żywności u Alfa-Bioników. 2. Dodana instrukcja korzystania z teleportu w Bazie Rostok. 3. Rosyjskie imiona stalkerów. 4. Komisarz po zadaniu Obrona bazy, zamiast pieniędzy, daje granatnik. 5. Dodano w grze kobiece głosy. 6. Poprawiono ikony nabojów w inwentarzu. 7. Poprawiona ikona detektora "Miedwied'". 8. Usunięto śmigłowce z kręcącymi się łopatami. Zamiast nich,śmigłowce z   wyłączonymi silnikami. 9. Przerobione rozpoczęcie moda. Teraz będzie wiadomym, skąd GG wziął się  w Zonie i co tam będzie robił. 10. Zmieniona ikona pistoletu PB-1s. 11. Zmieniono pracę usuwacza zwłok. Teraz zwłoki tak szybko nie będą znikały. 12. Zmieniono zasadę respawnu mutantów w Limańsku.Chimer nie będzie po oczyszczeniu miasta, a pijawek po uwolnieniu zakładnika. 13. Zmieniono kwest z zakładnikiem. Gdy on zginie, możemy ze zwłok zabrać kwestowe PDA. A uwolniony zakładnik, może podnosić broń. 14. Wszyscy Stalkerzy-sojusznicy stali się śmiertelnymi. 15. Przyjaźni stalkerzy mają dodany pasek życia i można ich leczyć podczas walki. 16. Zmieniono kwest Martwa Cisza. Część jego zostaje przeniesiona na Radar i dołożono zadanie drugoplanowe. 17. GG może zabierać pieniądze ze zwłok stalkerów. 18. Zmieniono zadanie na szukanie narzędzi dla Technika. Jest teraz drugoplanowym. Sami decydujemy, czy chcemy go wykonać, czy nie. 19. To samo jest z encyklopedią dla Geonezisa. Sami decydujemy, czy chcemy go wykonać, czy nie. 20. Także z szukaniem Kwiatu Życia. Sami decydujemy, czy chcemy go wykonać, czy nie. 21. Zmienione zadanie z szukaniem PDA Marzyciela (Фантазёра). Znacznik na mapie, będzie wskazywał nie chimerę, lecz miejsce położenia PDA. 22. Zmieniona obraz gry w zadaniu "Projekt Terminator" z żołnierzami. 23. Zmieniono obraz gry w Limańsku, po założeniu materiału wybuchowego, GG nie plądruje zwłok, z którego to powodu gra mogła się zawieszać. 24. Wzmocniono antycziterkę w Limańsku. Jeśli wejdziemy na budowę nie poprzez teleport na dachu, a przez pole minowe, lub nie po dachu do wyłącznika PSI oddziaływania, NPC przeciwnika staną się niezniszczalni. To w celu uniemożliwienia ustawiania nieśmiertelności dla GG. 25. W przypadku polegnięcia Nocnych Stalkerów na Radarze, przenoszą się tam Nocni Stalkerzy z Rostoka. 26. Zmieniono sposób remontu i ulepszeń u rusznikarza w Rostoku. Usunięto darmowe naprawy. Naprawy będą płatne, a po ulepszeniu, wartość broni nie będzie zwiększona. 27. Na wszystkich lokacjach będą rusznikarze i handlarze z nieograniczona ilością pieniędzy. 28. Zmieniono zawartość schowków. Zrobiono ukłon w kierunku amunicji do różnej broni. 29. W połowie gry, schowki w Rostoku są ponownie wypełniane. 30.Wykonano 27 autosawów z pierwszej części gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich,ja mam taki problem że wogóle nie moge wsiąść do tego zakichanego Btra.Jak podchodze do niego to pisze tak wsiąść do pojazdu-F, uruchomić silnik-spacja. strzelać-tab.I ani tak i tak,obszedłem go ze 20 razy do okoła no i nie darady do złoma wsiąść.Pomocy chłopaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze screena widać, że stoisz przed BTRem . Tak nie wsiądziesz. Ani teraz, ani na innej lokacji.

Piętro wyżej napisałem, że masz stanąć z boku BTRa.

Ja wsiadałem z prawej jego strony.

Podjedź też tylko na koniec skrzyżowania, bo  już przy ciężarówce zaczniesz jeździć jak zwierzaki cię pokierują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.