Skocz do zawartości

Parę pytań


Józef Stalin

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie towarzysze.

Chciałbym zadać parę pytań(dot. zewu Prypeci)

1. Jakie pliki trzeba zmodyfikować aby  usunąć broń z gry, tak aby nie było jej nigdzie, oprócz schowków.

2. Czy istnieje alternatywa przypisania przedmiotowi ikony, czy trzeba się bawić z tą pozycją w pliku z ikonami.

3. Jakie pliki edytować żeby  usunąć z gry kombinezon, np. egzoszkielet. Tak żeby nie występował on w ogóle w grze(schowki, questy, NPC)

4. Czy dałoby się edytować plik detektora tak, aby dodać mu dodatkową funkcję (np. dozymetr)

5. Jaki mod polecacie do głębokiej modyfikacji. Chcę zrobić coś własnego, ale tworzenie od podstaw przekracza moje możliwości. 

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1. Trzeba szukać w:

 

* gamedataconfigsgameplay [character_desc_XXX]

* gamedataconfigsmisctrade [trade_XXX_XXX]

 

Ad2. Chodzi Ci o to czy dany przemiot ma przypisąne dwie takie same ikony? Trochę nie rozumiem pytania.

 

Ad3. Szukać jak podałem w 1 punkcie.

 

Ad4. Nie ma chyba takie moda nawet jeszcze, ale mogę się mylić.

 

Ad5. Zależy jaki chcesz mod zrobić. Graficzny, arsenal mod, czy jakiś inny? Napisz jaki chcesz zrobić bo tu jest dużo dróg, chyba że jakaś komplikacja modów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dot.2. Rozwiążmy problem tłumaczenia tego pytania. Jak dodać ikonę do nowego przedmiotu, i czy istnieje kilka sposobów

dot.5. Chodzi mi o mod, który będzie miał wysoki poziom realizmu. Diabelnie wysokie promieniowanie, mnóstwo mutantów i anomalii. (Miałem jeszcze pomysł żeby arty były aktywne do 15 minut po emisji. Potem trzeba czekać)Usunięte zostałyby zaawansowane kombinezony, natomiast ich odpowiednikami byłyby kombinezony złożone z realnych elementów. Np. odpowiednikiem egzy byłby zestaw(w modzie jako jeden kombinezon) mundur, ciężka kamizelka kuloodporna, kamizelka taktyczna, maska p-gaz, i hełm z kevlaru. Natomiast bronie które nie miały szansy być w zonie, np. m4a1 w stanie użytkowym, nie będą dostępne. Również np. TRS 301 to marzenie każdego stalkera. Dałoby się zamówić, ale cena ogromna a czekać trzeba byłoby 2-3 realne dni rozgrywki. Najpopularniejsze byłyby wszelakie rodziny kałasznikowów. Jedynymi ludźmi z bronią lepszej jakości, było by wojsko.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad2. Zapraszam tu: http://stalkerteam.pl/topic/5802-tutorial-tworzenie-ikon-przedmiot%C3%B3w/

 

Ad5: Może "mizeria" Cię zainteresuje, realizm na max tylko, że posiada AF3 + nowe tekstury: http://stalkerteam.pl/topic/3489-misery/

 

Bronie + kombinezony zawsze można wywalić i pozamieniać co nie co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tak szybką i profesjonalną odpowiedź! 

I właśnie wracając do pierwszej wersji pytania nr. 2 jednakże uproszczonej, czy istnieje inny sposób przypisania ikony?

Mod mógłby nosić swoją oryginalną nazwę, ale z dodatkiem "wersja stalinowska". Ten, jakże trudny do przeanalizowania tytuł, odpowiadałby warunkom zony, która pozostała radziecka(nie było upadku ZSRR). Chociaż ten tytuł, bardziej pasuje mi jako przedstawienie zony, jako postradzieckiej, niebezpiecznej strefy, tak cywilizowanej, jak sam związek radziecki okresu stalinowskiego.  Jak uważacie, towarzysze, która wersja lepsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - jak kol. Junx opisał, pliki odpowiedzialne za config postaci (.xml) narzucają broń, którą posługuje się NPC. Dodatkowo chcąc usunąć wszelkie bronie i kombinezony, należy zdekompilować plik all.spawn i usunąć wszelkie wpisy zawierające dany przedmiot. Pomocny będzie ten poradnik - szukaj podrozdziału ACDC dot. CoP. Bronie znajdziesz w [configsweapons] - pliki typu: w_.ltx, kombinezony w outfit.ltx [gamedataconfigsmisc] - nazwy itemów zawsze są ujęte w nawiasy [ ].- nie wiem na ile twój poziom modowania jest zaawansowany, ale z plików: outfit.ltx/w_ltx - wpisów nie usuwasz!

Jeśli chodzi o moda, który miałbym polecić to zbiór map pod CoP: link - radzę dobrze przejrzeć ten temat z GSC, jest tam link do odpowiedniej wersji ACDC, a ta zawsze jest dostosowana pod moda. (zwłaszcza zawierającego nowe lokacje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O moim poziomie modowania, mogę powiedzieć tyle.

Modyfikuję, dodaje, bronie i pancerze, ale zazwyczaj na bazie istniejących, nie zmieniam modeli, ale umiem to zrobić jak coś.

Elementy fabuły, opisy, czy też dodam jakiś medykament, czy artefakt. Połączenie drobnych modów też nie stawi większy problem. Jakiś drobny bugtrap też potrafię naprawić. Jednym słowem, możecie mnie wykorzystać do czarnej roboty, mogę się przydać. Mogę być beta-testerem mam cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest kwestia - respawnu mutantów/NPC'ów, nie mam jednak plików z Zewu - więc tego nie sprawdzę, jednakże w SoC plikiem odpowiedzialnym był se_respawn.script - nie wiem czy ten sam plik spełnia rolę w CoP - być może funkcja respawn'u znajduje się w innym - musisz to sprawdzić by potwory nie pojawiały się po zabiciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@J. Stalinie

co do nazwy, piszesz:

Mod mógłby nosić swoją oryginalną nazwę, ale z dodatkiem "wersja stalinowska". Ten, jakże trudny do przeanalizowania tytuł, odpowiadałby warunkom zony

bynajmniej - nazwa byłaby trudna, gdybyś dodał: Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili. Mógłbyś dodać Stalin Edition, ale wówczas nazwa jest "mało rosyjska". Swoją drogą - sporo pracy przed tobą, dlatego życzę wytrwałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.