ridick95 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Mam ogromną prośbę , jestem nowy w te klocki i czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku jak zainstalowaćS.M.R.T.E.R. Pripyat ModBędę wdzięczny za pomoc Odnośnik do komentarza
kondotier Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Przy każdym modzie, w #1 masz podany sposób instalacji.A wcześniej musisz je pobrać ze strony moda ( radzę zrobić sobie katalog na pobrane mody, a w nim podkatalogi dla każdego pobieranego ), rozpakować do jakiegoś katalogu, ale nie od razu do gry, szczególnie te z instalatorami. Zdarza się że istotna gamedata, jest w innym katalogu gamedata i wtedy mod nie rusza.Poczytaj też w temacie, jak zainstalować kilka modów jednocześnie.http://stalkerteam.pl/topic/418-jak-zainstalowac-kilka-gier-stalker-jednoczesnie/a najlepiej wszystkie tematy z: http://stalkerteam.pl/forum/306-tutoriale-i-poradniki/Nawet jak od razu wszystkiego nie spamiętasz, to będziesz wiedział gdzie czego szukać, w razie potrzeby. 1 Odnośnik do komentarza
ridick95 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Nie wiem czemu mi nadal nie działa , wypakowałem moda do osobnego folderu , a potem do gamedata i mi nadal nie działa , proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza
cichy Opublikowano 26 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Podaj link do moda bo same wygasłe mam - pobiorę i zainstaluję. Po sprawie opiszę :yes: .ps Kroniki Ridicka oglądałem ze 100 razy :woot: o Pitch Black nie wspomnę... Odnośnik do komentarza
metek58 Opublikowano 27 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Nie wiem czemu mi nadal nie działa , wypakowałem moda do osobnego folderu , a potem do gamedata i mi nadal nie działa , proszę o pomoc.Napisz, co wykonywałeś podczas instalacji moda. Krok po kroku. Pytam po to, aby wyłapać ewentualne błędy podczas stawiania przez Ciebie moda. Odnośnik do komentarza