Vorenus Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Prawie koniec gry, wszedłem na Radar od Jantaru i podążałem drogą w dól do Czerwonego Lasu, na wysokości - niedaleko od wejścia do Warlabu (Soljanka), wywalało mnie regularnie do pulpitu. W logu nie był uwzględniony argument błędu, pomogło przeinstalowanie całej gamedata i spolszczenia, jeżeli traficie na wyrzuty bez argumentu błędu w logu, to nie kombinujcie tylko zróbcie to, co pomogło u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Mam nadzieją że nowa wersja moda popraweia te blędy.To zawsze denerwuję jak przed końcem są bugi i koniec gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 7 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Miałem to samo na radarze wgrałem fixa na 3gb+ i problem się rozwiązał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Witam, ja mam problem po przejściu do Doliny Mroku, idę z Agropromu oddać Pietrieńce 2 karabiny zmodyfikowane za jakąś skrzynkę czegoś, w każdym razie gdzieś tak w połowie drogi do powinnościowców wita mnie pulpit z takim logiem; Sorki nie dodało mi loga więc dodaję; Exp[b][/b]ression : fatal error Function : IRender_Visual::Load File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daFBasicVisual.cpp Line : 58 Description : <no exp[b][/b]ression> Arguments : Invalid visual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Gra ma problem z wczytaniem jakiegoś modelu. NPCa, albo mutanta, albo czegoś tam. Wczytaj zapis z poprzedniej lokacji i jeszcze raz podejdź do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 23 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Dziękuję za szybką odpowiedz, niestety to nic nie dało,próbowałem kilka razy wchodzić na lokacje i ciągle to samo.Postanowiłem przeinstalować gamedate i podziałało;),problem tkwił najprawdopodobniej w braku plików ,bo gdy porównałem gamedate ściągniętej i tej zainstalowanej to różniły się wielkością jakiś kilkunastu mega,w każdym razie jeszcze raz dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Witam,no i następny problem tym razem w Prypeci,wchodząc na boisko wypady z takim logiem;FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [pri_boar_kamic_walk_3] in inaccessible for object [pri_boar_strong_0003] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę : function actor_binder:net_spawn(data) Zaraz pod nią dodaj takie coś local se_obj = alife (): object ("pri_boar_strong_0003") if se_obj then alife (): release (se_obj, true) end Zapisz i rozpocznij od zapisu z poprzedniej lokacji lub od autosave. Oczywiście nie zapomnij wykonać kopii bezpieczeństwa modyfikowanego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 1 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Dziękuję za pomoc,podziałało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.