Skocz do zawartości

Wyloty na pulpit w Radarze


Vorenus

Rekomendowane odpowiedzi

Prawie koniec gry, wszedłem na Radar od Jantaru i podążałem drogą w dól do Czerwonego Lasu, na wysokości - niedaleko od wejścia do Warlabu (Soljanka), wywalało mnie regularnie do pulpitu. W logu nie był uwzględniony argument błędu, pomogło przeinstalowanie całej gamedata i spolszczenia, jeżeli traficie na wyrzuty bez argumentu błędu w logu, to nie kombinujcie tylko zróbcie to, co pomogło u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, ja mam problem po przejściu do Doliny Mroku, idę z Agropromu oddać Pietrieńce 2 karabiny zmodyfikowane za jakąś skrzynkę czegoś, w każdym razie gdzieś tak w połowie drogi do powinnościowców wita mnie pulpit z takim logiem;

Sorki nie dodało mi loga więc dodaję;

Exp[b][/b]ression	: fatal error
Function	  : IRender_Visual::Load
File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daFBasicVisual.cpp
Line		  : 58
Description   : <no exp[b][/b]ression>
Arguments	 : Invalid visual

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedz, niestety to nic nie dało,próbowałem kilka razy wchodzić na lokacje i ciągle to samo.Postanowiłem przeinstalować gamedate i podziałało;),problem tkwił najprawdopodobniej w braku plików ,bo gdy porównałem gamedate ściągniętej i tej zainstalowanej to różniły się wielkością jakiś kilkunastu mega,w każdym razie jeszcze raz dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,no i następny problem tym razem w Prypeci,wchodząc na boisko wypady z takim logiem;FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)

[error]Function : CPatrolPathManager::select_point

[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp

[error]Line : 155

[error]Description : any vertex in patrol path [pri_boar_kamic_walk_3] in inaccessible for object [pri_boar_strong_0003]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę :

function actor_binder:net_spawn(data)

Zaraz pod nią dodaj takie coś

local se_obj = alife (): object ("pri_boar_strong_0003")

if se_obj then

alife (): release (se_obj, true)

end

Zapisz i rozpocznij od zapisu z poprzedniej lokacji lub od autosave.

Oczywiście nie zapomnij wykonać kopii bezpieczeństwa modyfikowanego pliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.