Skocz do zawartości

Wariant "Omega" v.4.0 - Tropem Zaginionego


malakas

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny problem mam, poszukuje w prypeci powinnościowca Nawilianko (czy jakoś tak), kapitan Niestrielenko mówi że jest w jakimś budynku gdzie jest sporzywczak na parterze. Latam po tej prypeci każdy budynek obszukuje i nic, mógł by ktoś podać jego dokładną lokacje? Z góry dzięki :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Dworca Autobusowego idziesz w kierunku stadionu. Zaraz po minięciu helikoptera, z lewej strony masz blok, z pozostałościami sklepu ( tylko lady ) na parterze. Zaraz na jego pczątku, masz jakby zejście do piwnicy. Wchodzisz tam i pniesz się na chyba 2 piętro. Tam znajdziesz 3 NPCów. Jeden to Naliwajko.

Ale zanim wejdziesz do sklepu, musisz sprzątnąć monolitowca z rpg7, stojacego na tym centralnym budynku. Inaczej zatłucze Ci Naliwajkę i trzeba będzie powtarzać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotierze-nawiązując do Twojej solucji - dzięki Ci za podpowiedzi w przechodzeniu moda- a zainteresowany niedrowo schowkami w Martwym Lesie , podażyłem onąż ścieżka niebezpieczną.Z wypiekami na twarzy - ginąc po wielokroć - obleciałem całą planszę i zajrzałem pod wszystkie możliwe kamienie.Niestety - nic nie znalazłem. Zastanawiam sie , czy to nie jest  wina "systemu antycheatowego",  który korzystając z uprzejmości Panów Modderów  postanowiłem obejśc - korzystając z załączonych plików w polonizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie, w v 4.0 autorzy moda, aby uczynić go ciekawszym dla tych co grali w v 3.0,  zrobili spawn losowy, albo aby nakłonić do pójścia przez Ujęcie Wodne, pousuwali rarytasy spod kamorów. Mnie przytrafił się tylko plecak do robienia schowków. Tę lokację zrobiono dla tych, co chcą wejść do Zony pośpiesznie i stracić połowę zadań z moda. A wyposażenie jakie można było tam znaleźć, dalszą drogę czyniło spacerkiem po parku.

Ale dobrze znając tę lokację, zginąłem tylko raz w anomalii, właśnie przy kamorach z plecakiem.

A że gra, kiedy się idzie przez Ujecie Wodne jest ciekawsza i zgodna z zamysłem autora scenariusza, wróciłem do Kanionu i poszedłem przez posterunek.

Sposób na dotarcie do pików, umożliwiających cziterkę, nie ma wpływu na fabułę i spawn. Zrobiłem małe doświadczenie, z nie braniem niektórych zadań, np. na Gaussa u Kardana, czy na zabicie Sułtana. Gdybym nie grał enty raz w tego moda, to zdziwił bym się zadaniami późniejszymi. Mod nie przewiduje takich zagrywek. Tak że, jeśli kwestowy NPC proponuje zadanie, zalecam go brać.

 

Dodałem sava, z miejscem znaleziska.

plecak.7z

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedż. Jestem już - lub dopiero na Janowie- i przyznaję że ten mod coraz bardziej mi się podoba. Zona w nim przedstawiona zbliża się do mojej wizji  tego świata.Anomalie są mordercze i niewidoczne. Mutanty diablo niebezpieczne . Broń  normalna ,  znaczy postsowiecka lub rosyjska.Do tej pory latam z dwururką i całkiem dobrze się sprawdza. Nie ma strzałek , znaczników i innych elementów które prowadza gracza za rękę.Gdyby nie Twoja i Cichego  solucja - byłoby jeszcze trudniej - ale nie potrafię się zmobilizować,  aby nie zajrzeć co jakiś czas do onej. :D

Oby było tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz latać ze strzelbą, skorzystaj z załączonego zapisu. Mieć będziesz AK74, uzyskany bez cziterki. Mam go z trupa Mordera, któremu przytrafiło się zginąć po rozliczeniu zadania w jaskini.

Masz już dyskietkę w plecaku i stoisz przed Starrem, aby wziąć zadanie na nią. Zobacz w PDA, musisz oddać walizkę Liczykrupie i pójść do Sieryja w bazie. Jak wyjdziesz z koszar, z lewej strony na bocznej drodze masz postawioną Niwę. Dca posterunku już jest przekupiony, więc nie musisz już mu płacić.

Oczywiście, musisz powtórzyć przejście przez Ujęcie Wodne, ale dalej gra będzie dla Ciebie sprawniejsza.

A wybór należy do Ciebie.

AK.7z

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za pomoc , ale poradziłem sobie w inny sposób. Grając dalej. Przyspawałem się do fotela i przeszedłem Janów oraz Zaton.

Efekt- jestem posiadaczem Sajgi i AKSa. Sajga jest  spadkiem  po Sułtanie - vide quest Brody , a AKS-a znalazłem w Wołchowie ( kompleksie P.Lotniczym) w podziemiach . Leżał w kontenerze. Obydwie bronie po poprawkach Azota i Kardana są całkiem skuteczne.Szczególnie że do AKS-a można zamontowac optykę.

W kwestii cheatowania - oprócz kosmetyki latarki - nadal jest g....o warta , oraz udżwigu do 65 kg , nic więcej nie robiłem. reszta "utrudnień" - typu brak znaczków wrogów , ciał etc... nie przeszkadza , a dodaje realizmu rozgrywce.

 

 

Edit: no i mam pierwszą poważną zagwozdkę.Podczas pierwszej wizyty w Prypeci - quest na odbicie Wędrowca Bez względu na to , jak szybko dobiegam do miejsca  przetrzymywania Wędrowca- za każdym razem znajduję trupa onegoż. Próbowałem nawet w trybie"kuloodporność" , czyli jakby godmoda - i nic . Nie zdążam.Błąd moda? Czy może w wersji 4.0 jest inaczej niż w solucji.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy Włóczędze siedzi monolitowiec. I jak za długo zajmujesz się tymi za drzwiami do sali ze stosem modlitewnym, to go rozwala. Po wejściu do środka księgarni, musisz jak najszybciej znaleźć się na tych schodach do niego. Ale monolitowiec działa w dwie strony, tak że, zrób sobie zapis zanim się za niego zabierzesz. Ale bez granatów. I zanim zaczniesz gadać z Włóczęgą, wyrzuć najlepszą broń z inwentarza. Najlepiej pod schodami, bo Włóczęga przez moda z naszego plecaka jest wyposażany tym co najlepsze. I jeśli zacznie iść przed tobą, to to co wyrzuciłeś pozabiera. Taki cwaniak. 

I jeszcze jedno. Jeśli nie załatwiłeś wcześniej kontrolera i psów koło przedszkola i na następnym skwerze, to Włóczęga nie pójdzie, zanim tego nie zrobisz, a psy go bardzo lubią :).

A poradnik, jak widzisz po dacie wklejenia, był robiony dużo wcześniej. Tak że, musisz wykazać trochę więcej inwencji. Będą też spawny losowe, na które nie będzie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pomny zapisów w Twoim poradniku - zlikwidowałem wszelkie ustrojstwo w okolicach tych lokacji.Trzeba przyznać,  że teraz zabawa z Kontrolerem jest całkiem poważnym wyzwaniem . Siła i odległość oddziaływania jego "mocy umysłowych" jest zdumiewająca.

Ale ad rem. Temat rozwiązałem w prymitywny sposób przeinstalowując całość moda wraz z podstawką. I udało się :yes: . Na spokojnie , bez biegania acz szybko ( Włóczga dosłownie  powstał z martwych). Faktycznie anticheating nie ma z tym - jak mniemam - nic wspólnego. Prawdopodobnie moja podstawka była już ciut "zmęczona". Przy okazji okazało się,  że mogę bez problemów używac Exo - które przed reinstalem miało tendencje do wysyłania gry na pulpit w trakcie podłączania akumulatorów.Gdyby ktoś był zainteresowany - Exo  plus dodatki bojowe , można znależć na niegdysiejszej lokacji Leszczyna.

Z podziekowaniem za pomoc

Bober

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberm - aby uniknąć problemów ze "zmęczoną podstawką", rób to, co ja sugeruję od dawna. Nie stawiaj moda na podstawkę, ale przekopuj ją do nowego folderu np. z nazwa moda i dopiero moda stawiaj na tej kopii. Podstawki niech będą "świętymi krowami". Po zakończeniu gry w moda, wywalasz go do kosza, przeczyść rejestry. I przy nowym modzie, nowy katalog i kopia podstawki. Tak możesz mieć na kompie, kilka modów na raz, na tę sama podstawkę ( oczywiście w fsgame.ltx - opcja zapisu w modzie ). Nie będzie wtedy niespodzianek i konieczności reinstalacji moda w trakcie gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł przedni. I pewnie tak następnym razem zrobię. Jeszcze kilka modów czeka na realizację.Wracając do gry-  w wersji 4.0  u mnie wystąpiło kilka róznic. Pozwolę sobie krótko je opisać.

- East Prypiat - po finalnym strzelaniu z Monolitem , u mnie przeżył Garik i dał namiar na przejście na Zachodni Prypiat.

- Radar- pierwsze przejście w kierunku MW - zero Monolitu.Ani NPc- ków , ani ciał . Trochę mutantów i  uzbrojonych zombie.

 

- Martwa Topiel -  quest z Chimerą jak najbardziej tak - czas występowania  1.00 - "myk" jest taki,  że jak stałem w zaznaczonym miejscu i czekałem - to nic się nie działo - w drugim podejściu nadszedłem na zaznaczone miejsce  w w/w czasie - chimera się zespawnowała.

- Martwa Topiel - quest z oddaniem dysku i następujące w nim zdarzenia- po przekazaniu medykamentów Doktorowi i dostaniu ciągu dalszego w Czerwony Lesie ( jak opisał to Cichy),  W moim przypadku chyba był jakiś błąd. Dotarłem do Leśnika - ale nie było opcji dialogowej o ukradzionych lekach. Penetracja jaskini z bandytami mimo braku rozmowy z Leśnikiem - też nic nie daje. Znalazłem trzy skrzynie  w minilabiryncie- żadna nie uruchomiła ciągu dalszego questu. Szkoda ,  bo skutkuje to brakiem dalszego przejścia na Pustkowia.

- Kordon - nie trzeba strzelać się z Wojskowymi - kwota 500 R rozwiązuje problem przejścia.

Pozdrawiam.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Leśnikiem jest trochę dziwny dialog. Trzeba po zakończeniu jednej grupy dialogowej o wszystkim i o niczym, zakończyć go i zacząć na nowo. Wejdź jeszcze raz z poprzedniej lokacji. Możesz mieć inny spawn i przy bramie nie rozmawiaj z Aligatorem i innymi. Prosto idź do Leśnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wrzucić te polskie teksty bo link z pierwszego postu wygasł:

LINK Z PLIKAMI TEKST POL:   http://przeklej.net/...a3606d0b21.html

 

Możliwe, że przez to nie mogę uruchomić moda, próbowałem 2 wersji instalacji (by smox) ale nie zadziałała. :(

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskie pliki tekstowe, były potrzebne przy grze po rosyjsku.

Jeśli instalujesz spolszczenie, nie są potrzebne.

Usunąłeś z moda XR_3DA.exe? To jest rosyjski sinik, który gryzie się z nasza podstawką.

 

Czy podstawka jest czysta od pozostałości z innych modów? Skorzystaj z rady którą dałem w #115.

Ale to ma być kopia dziewiczej podstawki!

Ci którzy stawiali moda, przestrzegając zaleceń smoksa, problemów nie mieli.

Masz jakiegoś loga z błędem? Na jego postawie, znający się na błędach, wskażą Ci przyczynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR_3DA rosyjski. usunąłem.

 

Czy podstawka jest czysta od innych modów hmmm.... ja sobie np jak chcę sprawdzić inny modzik to w tym poprzednim, w którego grałem zmieniam nazwę gamedaty, Tak samo robię z folderem od sejwów.

Np grałem w Priboia, a teraz zarzucałem Wariant Omega 4, to sobie zmieniłem gamedatę Priboia na Priboigamedata żeby czegoś nie nadpisać przy kopiowaniu. Robiłem tak z kilkoma modami i grałem w  "kilka" naraz i nie było problemów :) nie potrzeba robić kilku kopii gry,

 

Mam też kopię zapasową folderów bin i mods.

 

Walnęło mi logiem z błędem ale, że  w Soc gram na innym kompie to na razie go nie wrzucę, dopiero za parę dni będę miał do niego dostęp.

Dzięki za porady na pewno jeszcze się kiedyś odezwę, a na razie przeglądam pobieralnię i zassysam inne mody.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron

Nie dzięki, skoro to było potrzebne tylko przy rosyjskiej  wersji gry, a ja mam wersję PL z CDA.

@kondotier

Spróbuje jeszcze raz zainstalować Omegę na czystą podstawkę, skoro piszesz, że po kilku innych modach mogą być problemy. Grunt, że wiem co może być nie tak, to mogę już dalej kombinować.

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondotier

Niestety misja z Doktorem i ukradzionymi lekami  nie dała się pozytywnie zakończyć. Bez względu co robię , lub nie robię - nadal brak opcji rozmowy w w/w temacie z Leśnikiem.

Drugi problem - brak rozmowy o ATP . Ten problem - jak mniemam - skutkuje brakiem dalszej ciągłości w misjach i koniecznością zakończenia tego moda .

Kwestia jest - czy  problem leży po mojej stronie - czegoś nie dociągnąłem z serwera . Czy tez jest to coś niezależnego od gracza . Ot,  twórcy pozmieniali troche gameplay i coś się w skryptach porozjezdzało.O ile proste rzeczy jestem w stanie sobie poprawić - np : brak róznic w odgłosie broni z tłumikiem  , czy też błąd z kolimatorem w Bizonie 9x19mm  po upgrade'ach, -  to temat analizy  skryptów niestety wykracza poza moje możliwości.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie sytuacje nie wystąpiły. Nie jestem więc w stanie nic Ci doradzić. Ale kieruj pytanie do wszystkich grających w WO, może ktoś miał coś podobnego i zna rozwiązanie.

A nie będzie to sprawa niedociągnięcia czegoś, skoro miałeś opcję dotarcia do niego. Może to być tylko efektem gry.

Wejdź jeszcze raz z MW na Topiele, nie wykonuj ( o ile robiłeś ) zadania na chimerę, a tylko samo zadanie z Korsakiem i doktorem. Bo coś Ci w skryptach nie zaskoczyło. Chimerę możesz zrobić po doprowadzeniu Cię przez przewodnika do do teleportu. Zaznacz go abyś nie błądził w ponownym szukaniu i idź dopiero do myśliwego.

 

Daję sava w CzL. Nie polowałem na chimerę, więc po powrocie możesz się zabawić.

 

Lesnik.7z

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.