Agrael Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zacz??em gr? od nowa, jestem w Kordonie i aktualnie szukam artefaktów i zbieram na wyposa?enie....wybra?em si? na posterunek, po zabraniu wszystkiego czego si? da?o.. zacz??em wraca? do wioski. Po drodze, zobaczy?em trupa...podchodz? i patrz? a to Astronom, ten go?? co nas uratowa? z trupiarki...cia?o dok?adnie le?y tam gdzie Lis prosi zawsze o pomoc, doktor stoi i co? tam gada.. tak czy inaczej nie o niego mi chodzi.. a o tego biedaka co si? wy?o?y?. I teraz pytanie, czy on jest potrzebny do dalszej gry w pózniejszych etapach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Tak jest potrzebny ale u mnie jest nie?miertelny wi?c sprawa dziwna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Hm.. rzeczywi?cie dziwna sprawa, zgin??.. mi nie wiem od czego ani od kogo..ale gdy wraca?em le?a? nie ?ywy xD Wintoera jego mam to si? przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Astromon musi ?y? panowie ,bo potem b?dzie k?opot. Powtórz od miejsca gdzie go?? ?yje i staraj si? tam wybija? psy dopóki Astronom nie zniknie. Zabi?y go psy . On po pewnym czasie znika z Kordonu na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 To ju? wiem co zrobi?..-gra od nowa... nic innego mi nie pozostanie, na szcz??cie by?em na pocz?tku. Wol? aby Astronom ?y? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorynych Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 To mój pierwszy post na forum, wi?c witam wszystkich. Mój problemy wygl?da dok?adnie tak samo, jak w wypadku Agraela. Czy istnieje jakie? rozwi?zanie inne, ni? rozpocz?cie od nowa gry? Ze wzgl?du na nieusuwalne bugi by?em zmuszony zrobi? to ju? dwukrotnie, a tym razem mam ju? troch? do??. Astronom jest sztywny, mo?na bez problemu zaj?? si? sprz?tem przy zw?okach itp. Próbowa?em wczytywa? gr? troch? wcze?niej i jak najszybciej doj?? do miejsca w którym si? znajduje, bo nie przypominam sobie informacji o jego ?mierci - mog?o to wi?c albo mie? miejsce na samym pocz?tku (musia?bym w takim wypadku przeoczy? update informacji), albo nie zosta? w ogóle rozpoznanym przez gr? jako ?mier?/b??d jest do?? mocno powi?zany z konkretnym zdarzeniem/rzecz? (oczywi?cie to tylko hipoteza, niemniej zastanawiaj?ce podobie?stwo do wypadku OPa trzeba koniecznie odnotowa?). Z góry dzi?kuj? za odpowied?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Niestety masz dwie mo?liwo?ci... Astronom jest niezb?dny w dalszej fabule gry..znika po pewnym czasie z Kordonu, ale do tego czasu nie mo?esz znale?? jego trupa. 1..powrót do zapisu gdzie jeszcze ?yje, ale widz? ?e ju? próbowa?e? 2..nowa gra // Nieustanne bagi.?? w Soljance na pocz?tku nie ma ?adnych bagów...nie instalowa? ?adnych dodatków do gry. Dodatki s? przestarzale i powoduj? problemy. Jestem wrogiem spawnera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janzamyslny Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jest jeszcze trzecia droga - u?yj spawnera... Jak go zainstalujesz (procedura opisana w pliku instalacyjnym, trzeba doda? par? linijek w pliku ui_main_menu.script) znajd? plik ui_atlas.script (jest w katalogu: gamedatascripts ) znajd? linijki: function atlas:spawn_stalkers() local random18 = math.random(1, 18) if random18 == 1 then self:spawn("agr_stalker_regular") end i zmie? na: function atlas:spawn_stalkers() local random18 = math.random(1, 1) if random18 == 1 then self:spawn("esc_zvezdochet") end To oczywi?cie nie jest eleganckie rozwi?zanie, ale najszybsze. Najlepiej linijki, które maj? by? zmienione wzi?? w komentarz (czyli da? na pocz?tku --), ?eby potem ?atwo usun??. W ten sposób kod wygl?da?by nast?puj?co: function atlas:spawn_stalkers() -- local random18 = math.random(1, 18) local random18 = math.random(1, 1) if random18 == 1 then -- self:spawn("agr_stalker_regular") self:spawn("esc_zvezdochet") end zapisa?, odpali? gr?, w trakcie u?y? spawnera dla potworów (ESC F2) i jak wci?niesz przycisk z napisem "Stalkers" b?dziesz mia? swojego Astronoma. Ba, mo?esz mie? ich nawet 20 (sprawdzi?em na 2, nie gryz? si? ). Czy b?dzie wykonywa? zadania, nie wiem. Ale jest, mo?na sprawdzi? - na ch?opski rozum powinien zachowywa? si? tak, jakby nie pad? by? ?mierci? bohatersk? acz tragiczn? ). Z tego, co widz? w plikach gry esc_zvezdochet zmienia si? na dalszych etapach gry w: land_arhara_zvezdochet zvezd_after_warl generators_zvezdochet aver_zvezdochet2 Gdyby nie zadzia?a?o z esc_zvezdochet (aczkolwiek s?dz?c z nazwy to w?a?nie ten, którego potrzebujesz) spróbuj z pozosta?ymi. Gdyby? zupe?nie utkn?? daj, prosz?, zna? to wy?l? Ci mój przerobiony spawner, w którym jest wi?cej opcji ni? w oryginalnym - spawn dowolnego przedmiotu, postaci, remont broni i pancerza oraz teleporty do wi?kszo?ci lokacji - w przypadku tego ostatniego, trzeba zmodyfikowa? jeszcze 1 czy 2 pliki, ju? nie pami?tam. W tej chwili mam ma?o czasu, ale w tygodniu postara?bym si? wys?a? - ?eby wypu?ci? to "do ludzi" trzeba jeszcze og?adzi? troch? interfejs, bo jakkolwiek mi jego toporno?? nie przeszkadza, to niektórych móg?by razi? a w tej chwili nie mam czasu. Acha, poni?ej screen, na którym zespawnowa?em 49 (albo 48, bo radar pokazuje chyba te? Sidora) Astronomów Jak wida? gra nie wywali?a si?, nie pobili si?, tylko si? od razu poroz?azili jak nie powiem co i gdzie (chyba id? tam, gdzie mieli sta?). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 To jeszcze ci ma?o spawnu w NS ? Odno?nie Astronoma i Lisa, my?l?, ?e wystarczy jak przechodz?c drog? obok ich obozowiska pomo?emy im pozby? si? piesków. Jka nas nie ma w pobli?u to nikt ich nie b?dzie atakowa?. Poza tym Astronom chyba sobie stamt?d idzie jak z nim pogadamy, ?e przekazali?my jego wiadomo?? Doktorowi. Dostajemy arta i po sprawie. Za?atwia si? to zaraz na pocz?tku gry.Pierwsza wizyta za mostem.Wystarczy uwa?nie czyta? dialogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Szybciej i pro?ciej jest zmieni? inny tekst w pliku spawnera ui_atlas.script zamiast function atlas:spawn_ghost() self:spawn("zombie_ghost") end wpisujemy function atlas:spawn_ghost() self:spawn("esc_zvezdochet") end Po wej?ciu do spawnera naciskamy "Ghost", i posta? ca?? i zdrow? mamy przed sob?. Przed chwil? eksperymentowa?em w?a?nie z Zacharem (stalker_green_zahar) w Barze, bo oczywi?cie co? mi go zjad?o Na moje szcz??cie niezawodny Yurek podrzuci? mi t? nazw? Po zapisaniu gry mo?emy przywróci? oryginalny plik spawnera. Wszystko jest robione na spawnerze pobranym z Forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.