Skocz do zawartości

Astronom.


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

Zacz??em gr? od nowa, jestem w Kordonie i aktualnie szukam artefaktów i zbieram na wyposa?enie....wybra?em si? na posterunek, po zabraniu wszystkiego czego si? da?o.. zacz??em wraca? do wioski. Po drodze, zobaczy?em trupa...podchodz? i patrz? a to Astronom, ten go?? co nas uratowa? z trupiarki...cia?o dok?adnie le?y tam gdzie Lis prosi zawsze o pomoc, doktor stoi i co? tam gada.. tak czy inaczej nie o niego mi chodzi.. a o tego biedaka co si? wy?o?y?. I teraz pytanie, czy on jest potrzebny do dalszej gry w pózniejszych etapach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To mój pierwszy post na forum, wi?c witam wszystkich.

Mój problemy wygl?da dok?adnie tak samo, jak w wypadku Agraela. Czy istnieje jakie? rozwi?zanie inne, ni? rozpocz?cie od nowa gry? Ze wzgl?du na nieusuwalne bugi by?em zmuszony zrobi? to ju? dwukrotnie, a tym razem mam ju? troch? do??. Astronom jest sztywny, mo?na bez problemu zaj?? si? sprz?tem przy zw?okach itp. Próbowa?em wczytywa? gr? troch? wcze?niej i jak najszybciej doj?? do miejsca w którym si? znajduje, bo nie przypominam sobie informacji o jego ?mierci - mog?o to wi?c albo mie? miejsce na samym pocz?tku (musia?bym w takim wypadku przeoczy? update informacji), albo nie zosta? w ogóle rozpoznanym przez gr? jako ?mier?/b??d jest do?? mocno powi?zany z konkretnym zdarzeniem/rzecz? (oczywi?cie to tylko hipoteza, niemniej zastanawiaj?ce podobie?stwo do wypadku OPa trzeba koniecznie odnotowa?).

Z góry dzi?kuj? za odpowied?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety masz dwie mo?liwo?ci... Astronom jest niezb?dny w dalszej fabule gry..znika po pewnym czasie z Kordonu, ale do tego czasu nie mo?esz znale?? jego trupa.

1..powrót do zapisu gdzie jeszcze ?yje, ale widz? ?e ju? próbowa?e?

2..nowa gra

//

Nieustanne bagi.?? w Soljance na pocz?tku nie ma ?adnych bagów...nie instalowa? ?adnych dodatków do gry. Dodatki s? przestarzale i powoduj? problemy. Jestem wrogiem spawnera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze trzecia droga - u?yj spawnera...

Jak go zainstalujesz (procedura opisana w pliku instalacyjnym, trzeba doda? par? linijek w pliku ui_main_menu.script) znajd? plik ui_atlas.script

(jest w katalogu:

gamedatascripts

)

znajd? linijki:

function atlas:spawn_stalkers()


	local random18 = math.random(1, 18)


			if random18 == 1 then

		self:spawn("agr_stalker_regular")

			end
i zmie? na:
function atlas:spawn_stalkers()


	local random18 = math.random(1, 1)


			if random18 == 1 then

		self:spawn("esc_zvezdochet")

			end
To oczywi?cie nie jest eleganckie rozwi?zanie, ale najszybsze. Najlepiej linijki, które maj? by? zmienione wzi?? w komentarz (czyli da? na pocz?tku --), ?eby potem ?atwo usun??. W ten sposób kod wygl?da?by nast?puj?co:
function atlas:spawn_stalkers()


--	local random18 = math.random(1, 18)

	   local random18 = math.random(1, 1)


			if random18 == 1 then

-- 	   self:spawn("agr_stalker_regular")

		self:spawn("esc_zvezdochet")

			end

zapisa?, odpali? gr?, w trakcie u?y? spawnera dla potworów (ESC F2) i jak wci?niesz przycisk z napisem "Stalkers" b?dziesz mia? swojego Astronoma. Ba, mo?esz mie? ich nawet 20 (sprawdzi?em na 2, nie gryz? si? ;) ). Czy b?dzie wykonywa? zadania, nie wiem. Ale jest, mo?na sprawdzi? - na ch?opski rozum powinien zachowywa? si? tak, jakby nie pad? by? ?mierci? bohatersk? acz tragiczn? :) ).

Z tego, co widz? w plikach gry esc_zvezdochet zmienia si? na dalszych etapach gry w:

land_arhara_zvezdochet

zvezd_after_warl

generators_zvezdochet

aver_zvezdochet2

Gdyby nie zadzia?a?o z esc_zvezdochet (aczkolwiek s?dz?c z nazwy to w?a?nie ten, którego potrzebujesz) spróbuj z pozosta?ymi.

Gdyby? zupe?nie utkn?? daj, prosz?, zna? to wy?l? Ci mój przerobiony spawner, w którym jest wi?cej opcji ni? w oryginalnym - spawn dowolnego przedmiotu, postaci, remont broni i pancerza oraz teleporty do wi?kszo?ci lokacji - w przypadku tego ostatniego, trzeba zmodyfikowa? jeszcze 1 czy 2 pliki, ju? nie pami?tam. W tej chwili mam ma?o czasu, ale w tygodniu postara?bym si? wys?a? - ?eby wypu?ci? to "do ludzi" trzeba jeszcze og?adzi? troch? interfejs, bo jakkolwiek mi jego toporno?? nie przeszkadza, to niektórych móg?by razi? ;) a w tej chwili nie mam czasu.

Acha, poni?ej screen, na którym zespawnowa?em 49 (albo 48, bo radar pokazuje chyba te? Sidora) Astronomów :) Jak wida? gra nie wywali?a si?, nie pobili si?, tylko si? od razu poroz?azili jak nie powiem co i gdzie (chyba id? tam, gdzie mieli sta?).

astronom.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ci ma?o spawnu w NS ? :ohmy: Odno?nie Astronoma i Lisa, my?l?, ?e wystarczy jak przechodz?c drog? obok ich obozowiska pomo?emy im pozby? si? piesków. Jka nas nie ma w pobli?u to nikt ich nie b?dzie atakowa?. Poza tym Astronom chyba sobie stamt?d idzie jak z nim pogadamy, ?e przekazali?my jego wiadomo?? Doktorowi. Dostajemy arta i po sprawie. Za?atwia si? to zaraz na pocz?tku gry.Pierwsza wizyta za mostem.Wystarczy uwa?nie czyta? dialogi. :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybciej i pro?ciej jest zmieni? inny tekst

w pliku spawnera ui_atlas.script zamiast

function atlas:spawn_ghost()

self:spawn("zombie_ghost")

end
wpisujemy
function atlas:spawn_ghost()

self:spawn("esc_zvezdochet")

end

Po wej?ciu do spawnera naciskamy "Ghost", i posta? ca?? i zdrow? mamy przed sob?. Przed chwil? eksperymentowa?em w?a?nie z Zacharem (stalker_green_zahar) w Barze, bo oczywi?cie co? mi go zjad?o :) Na moje szcz??cie niezawodny Yurek podrzuci? mi t? nazw? :)

Po zapisaniu gry mo?emy przywróci? oryginalny plik spawnera. Wszystko jest robione na spawnerze pobranym z Forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.