Junx Opublikowano 3 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Komuś się może to przydać, mi się przydało, więc może i komuś też się to przyda to wyznaczenia pozycji dla nowych NPC'ów lub mutantów. Autor: Smoq2 Należy otworzyć plik ui_main_menu.script i znaleźć tą funkcję:function main_menu:OnKeyboard(dik, keyboard_action) --virtual function CUIScriptWnd.OnKeyboard(self,dik,keyboard_action) local bind = dik_to_bind(dik) local console = get_console() if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then if level.present() and ( ((db.actor ~= nil)and(db.actor:alive())) or (false==IsGameTypeSingle()) ) then self.OnButton_return_game() --' xStream 02.2008 -- console:execute("main_menu off") --' xStream 02.2008 end end -- if dik == DIK_keys.DIK_S then-- self:OnButton_load_spawn() -- else if dik == DIK_keys.DIK_Q then self:OnMessageQuitWin() end end return trueend Następnie zamienić ją na to:function main_menu:OnKeyboard(dik, keyboard_action) --virtual function CUIScriptWnd.OnKeyboard(self,dik,keyboard_action) local bind = dik_to_bind(dik) local console = get_console() if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then if level.present() and ( ((db.actor ~= nil)and(db.actor:alive())) or (false==IsGameTypeSingle()) ) then self.OnButton_return_game() --' xStream 02.2008 -- console:execute("main_menu off") --' xStream 02.2008 end end -- if dik == DIK_keys.DIK_S then-- self:OnButton_load_spawn() -- else if dik == DIK_keys.DIK_Q then self:OnMessageQuitWin() end --smoq2 if dik == DIK_keys.DIK_C then if level.present() and db.actor ~= nil then local pos = db.actor:position() local lv = db.actor:level_vertex_id() local gv = db.actor:game_vertex_id() local l = level.name() error_log("---------------") error_log("ACTOR DATA:") error_log(string.format("position = [x] %s, [y] %s, [z] %s", tostring(pos.x), tostring(pos.y), tostring(pos.z))) error_log(string.format("lvid = %s",tostring(lv))) error_log(string.format("gvid = %s",tostring(gv))) error_log(string.format("level = %s",tostring(l))) end end --smoq2 end return trueend Od teraz po naciśnięciu klawisza "C" w menu głównym konsola wyświetli następujące dane: Pozycję [x,y,z]Pozycję na siatce AI - level vertex IDPozycję na grafiku map - game vertex IDID aktualnej mapy Dla tych co nie bardzo "kumają" powyższą instrukcję napiszę w punktach poniżej: 1. Menu główne2. Naciskamy klawisz "C"3. Wciskany tyldę (~) Jeszcze raz podziękowania dla kolegi @ Smoq2 za udzieleni mi tej informacji, która komuś też się przydać może :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi