ulvlar Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Witam. W trakcie wykonywania misji na odnalezienie sejfu w labiryncie jestem odsyłany do Sidorowicza, aby przyłączyć się do frakcji monolit. Jednak przy każdej próbie rozmowy z nim ląduje na pulpicie. Log błędu: Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()Function : CPhraseDialog::SayPhraseFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cppLine : 140Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog]Wczytywanie autozapisu, czy ponowne przechodzenie z Kordonu na inną lokację nic nie daje. Pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 4 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Prawdopodobnie źle zainstalowany mod, czasem antywirus podczas wypakowywania sprawia problemy co skutkuje niepełnym wypakowaniem archiwum.Z loga wynika brak w drzewie dialogowym frazy escape_trader_start_dialog. Wpis ten występuje w 3 plikach:character_desc_escape.xml [gamedataconfiggameplay] character_desc_general.xml [gamedataconfiggameplay] dialogs_escape.xml [gamedataconfiggameplay]Przesyłam Ci pliki, które miałem w Solijance - nie miałem z nimi problemu, więc zgodnie z w/w ścieżkami - skopiuj je do właściwych katalogów, wcześniej jednak robiąc kopię plików oryginalnych. Jeśli pliki co do których mam pewność, że są dobre - nie będą w stanie wyeliminować błędu prawdopodobnie potwierdzi się wersja o błędnej instalacji. W każdym razie - pobierz te pliki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulvlar Opublikowano 6 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Dzięki wielkie za fachową odpowiedź i pliki. Niestety nie pomogły. Spróbuje przeinstalować mod i dam znać o wynikach EDIT. Niestety reinstal moda nie dał nic poza niemożliwością wczytania autosave. Misję z sejfem póki co ominąłem przy pomocy spawnera, a rozmowy z Sidorem jeszcze nie testowałem. Kolejny problem. Podczas rozmowy z Gawrem, gdy ten próbuje nas otruć wyrzuca taki błąd: Expression : fatal errorFunction : CScriptEngine::lua_errorFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cppLine : 73Description : <no expression>Arguments : LUA error: ... - shadow of chernobylgamedatascriptszamok.script:175: attempt to index local 'sitem' (a nil value) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 6 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Czy podczas rozmowy masz w plecaku kłódkę ? Jesli tak to zostaw ją w schowku, to ona powoduje wylot. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulvlar Opublikowano 8 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 (edytowane) Dzięki wielkie. Teraz można rozprawić się z Gawrem. Jakąś wyjątkowo wredną wersje gry mam... Przy przejściu do Warlabu wyrzuca błąd: [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameuiUIXmlInit.cpp[error]Line : 172[error]Description : XML node not found[error]Arguments : target_dot_26 Edytowane 8 Września 2013 przez ulvlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 8 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Na tę okoliczność kol. @ulvlar - sprawdź ten temat: link, wątek opracowany przez Kobal'a. Zapewne nosisz bioradar - w miejscach powyżej 20 jednostek umieszczonych na małej powierzchni - lepiej go zdjąć do ekwipunku przed wejściem na teren bazy. (jeśli nie chcesz przerabiać pliku). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulvlar Opublikowano 12 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Takie proste rozwiązanie, a musiałem aż na forum pisać... Mimo wszystko wielkie dzięki, a w razie jakichś większych problemów odkopie temat :) Witam ponownie. Wchodząc w anomalię zgubiłem lornetkę. Udało mi się ją znaleźć, ale nie mogę jej wybrać, czy założyć. Może dlatego, że jest całkowicie zniszczona? Jak sobie z tym poradzić? Spawn obiektu "binocular_a" nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Lornetka jest identyfikowana w grze jako wpn_binoc - o ile w Soli nie dodano 20 jej wariantów. Config znajdziesz w [gamedataconfigweapons] pliku w_binoc.ltx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.