Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z wiadomych względów przechodziłem moda kilka razy i faktycznie zdarzyło mi się, że w tunelu Czarodziej zginął, z tym że u mnie zabiły go dziki. W moim przypadku lekarstwem były wcześniejsze zapisy. W Dolinie Mroku Czarodziej może zainteresować się mutantami na dole lub bandytami, jeśli wcześniej nie oczyściliśmy ich bazy. Trzeba zaczekać, aż (w moim przypadku były to psy) mutanty odejdą, a bandytów wystrzelać. Rozmowę można zacząć, dopiero gdy Czarodziej się uspokoi, w przeciwnym razie dialog może się urwać.

Warto też pamiętać, że fleszkę Sidowi oddajemy dopiero po rozliczeniu zadania na ogony, może nie zechcieć poinformować Klima, że Micha ma do niego sprawę.

6 godzin temu, smox napisał:

Wszystko ładnie, pięknie, tylko na pełnym oświetleniu dynamicznym miałem takie cienie po bokach ekranu.

Nigdy nie spotkałem się z pasami po bokach monitora, tutaj też nie, na żadnych ustawieniach, ale rozwiązanie tego problemu sobie zapisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron, to co zrobiłeś z tym modem to rewelacja! Graficznie powala na kolana. Nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby wszystkie mody tak wyglądały. Tunele przestrzenne i naprawa broni - świetna sprawa. Do tego świetna optymalizacja. Wszystko działa bez problemu.

Jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to pogoda. Jest za ciemno. Dużo deszczu, a za mało słońca, ale to moje odczucie. Pewnie są tacy, co lubią takie klimaty.

@gawron, dało by radę zrobić fixa sprawiającego, by w dzień cały czas było słonecznie? Żadnych chmur, deszczu i burz. Co prawda deszcz i burze potrafię usunąć, ale dalej jest ciemno.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox trudno się z tobą nie zgodzić, @gawron to solidna firma i można na nim polegać jak na Zawiszy :). Modzik wygląda świetnie ( też postanowiłem w niego popykać po ukończeniu BRAZ-a ), działa jak należy i u mnie takich cieni nie było. Pogoda jak dla mnie jest Ok i daje klimacik, ale to rzecz gustu.

Jak napisał @pacjent1972 w temacie Przestrzennej Anomalii:

Cytuj

kto jak kto ale @gawron to solidna firma i nigdy nie zawiódł.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarownik - po rozmowie z nim NIE WOLNO podchodzić do niego za blisko. Jak podejdziemy, to jest atakowany i przeważnie ginie. Jak nie podchodzimy, to jest ok. Tak miałem w Kordonie i Dolinie Mroku, atakowała go spawnująca się w pobliżu niego pijawka i nic nie mogłem zrobić. Olałem ratowanie go i zawsze się pojawiał tam gdzie trzeba.

Przeskok fabuły - poleciałem z DM na Agroprom sprawdzić czy pojawił się Czarownik. Przy okazji chciałem zebrać artefakty i... w pewnym miejscu zostałem przeniesiony do Prypeci! Barman przysłał mi wiadomość o grupie Zetta, chociaż jeszcze nie byłem w Barze! Ciekawe.

 

ss_anita i sylwia_01-24-18_15-36-12_(l11_pripyat).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim dzięki.

13 godzin temu, smox napisał:

dało by radę zrobić fixa sprawiającego, by w dzień cały czas było słonecznie?

Nie potrafię tego zrobić.

5 godzin temu, smox napisał:

w pewnym miejscu zostałem przeniesiony do Prypeci!

Sprawdziłem na czystym modzie, to ukryte przejście jest tam od początku. Przypadkowe wejście w nie, zanim doprowadzi nas tam fabuła skutkuje przeskokiem/zawaleniem fabuły.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie moda ukończyłem, naprawdę przyjemna odskocznia od czegoś większego i trudniejszego :) z bardzo fajną grafiką.

Oprócz zniszczenia ugrupowania Zetta w Prypeci w PDA miałem jeszcze zadanie na przyniesienie gausa Czarownikowi, po znalezieniu takowego przy zwłokach zamiast do śmigłowca pognałem do najbliższego tunelu przestrzennego i teleportacja na Agro do podziemi. Tam ostatni raz widziałem Czarownika i za tą broń nas oświecić i ozłocić :), niestety przy próbie dialogu z nim nie było opcji przekazania mu tej broni ( nie wiem czy to jakiś błąd u mnie, czy tak miało być, teoretycznie to on nas miał znaleźć ).

ss_mati_01-25-18_08-03-13_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.10e8f098fb428bd6dad900d83b385f25.jpgss_mati_01-25-18_08-04-01_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.eb3504034e7c74befd5109d73a70bbe5.jpg

Odlot śmigłowcem z za stadionu kończy rozgrywkę.

ss_mati_01-25-18_07-56-27_(l11_pripyat).thumb.jpg.c89257558e5ac47798982cb2385e55e0.jpg

Gdyby ktoś nie doczytał ( tak straciłem fajnego arta zmniejszającego radiację :)), skaner przestrzenny zużywa przy każdorazowym użyciu jeden dowolny artefakt, należy cenniejsze zdjąć z pasa w pierwszym slocie ( w zasadzie najlepiej wtedy mieć na pasie tylko jeden najmniej cenny ).

ss_mati_01-25-18_08-11-41_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.d742dc8e813414f925912c83cb9c2252.jpg

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, mkk7 napisał:

W zasadzie moda ukończyłem, naprawdę przyjemna odskocznia od czegoś większego i trudniejszego :) z bardzo fajną grafiką.

Ja też właśnie ukończyłem tego moda w wersji zmienionej przez @gawrona, i całkowicie się zgadzam z @mkk7. Zmiany te zrobiły na mnie olbrzymie wrażenie i znacznie podniosły jego atrakcyjność. 

@mkk7, z Czarownikiem miałem tak samo.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i gram sobie w tego moda, z poprawkami jakie zrobił @gawron . I tu mam mały problem. W modzie jest bardzo ciekawy sposób naprawy broni i pancerzy, wykonywany samodzielnie. Aby doszło do naprawy, najpierw musimy zebrać trochę broni i pancerzy, lub kurtek i poddać je "rozkładowi", wybierając opcję recyklingu, a w nim wskazać co rozbieramy. Screen pierwszy. Teraz spośród tego co mamy w inwentarzu, kliknięciem wskazujemy broń do rozbiórki. Screen 2.

ss_administrator_04-11-18_18-42-04_(l04_darkvalley).thumb.jpg.07b7e92d1c6a93b72bf6bf8f30729d87.jpgss_administrator_04-11-18_18-42-10_(l04_darkvalley).thumb.jpg.bc9d2153c152efb4a7ac651cfee2e79b.jpg

Części zamienne przechowywane są w woreczkach. Woreczków możemy mieć nawet setki. Tyle tylko, że swoje ważą i mogą nas unieruchomić.

ss_administrator_04-11-18_18-43-42_(l04_darkvalley).thumb.jpg.3d5bc9cf0e063dffaec4e55e97302fa6.jpg

Aby broń naprawić, wybieramy opcję Naprawa i w zależności od uszkodzenia broni dajemy naprawę 5cioma kompletami, lub pojedynczo. Albo naprawa gruntowna.

ss_administrator_04-11-18_18-41-56_(l04_darkvalley).thumb.jpg.4b74a871976eacb0acd023367b44c678.jpg

Aby naprawić kurtkę lub pancerz, musimy mieć rozebrane inne kurtki. Brązowy kolor przycisku sygnalizuje że trzeba kurtkę połatać.

I tu pytanie. Zawiodła mnie pamięć i nie pamiętam że takie coś od razu było w modzie, czy też zostało to teraz dodane?

W każdym bądź razie, znów polecam tego moda. Nie jest może wyzwaniem, ale jest co robić aby się nie nudzić.

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Podbicie z konieczności, bo to informacja o finalizacji gry w tego moda.

Po zmianach wprowadzonych przez @gawron  dotyczących uzbrojenia, w poradniku do moda nieaktualna stała się informacja o potrzebie gromadzenia amunicji 9x39 do Wintoreza. Nie miałem też na Agro czasówki przy szukaniu teleportu do Prypeci.

Przypomnienie sobie moda, było czystą przyjemnością. Pełny relaks. Natomiast o zmianach w teksturach moda niech opowiedzą screeny.

Początek na Kordonie.

ss_administrator_04-13-18_14-56-43_(l01_escape).thumb.jpg.b4ceeaa161bd5cea70570da80f36031c.jpg

Z innych lokacji

Spoiler

ss_administrator_04-12-18_18-00-05_(l03_agroprom).thumb.jpg.b75b279b9de7a39af3835141633c4728.jpgss_administrator_04-13-18_14-57-56_(l01_escape).thumb.jpg.a20ef320b628e18750a36ff5795a08fa.jpgss_administrator_04-13-18_14-58-39_(l01_escape).thumb.jpg.05f53e90a31295ef89cac0bb74c7677c.jpgss_administrator_04-13-18_14-59-06_(l01_escape).thumb.jpg.0df4938331cb21fe68bab753e4e71d63.jpgss_administrator_04-13-18_15-30-07_(l02_garbage).thumb.jpg.cb935ea8d7c3592d2b63983f36c3687d.jpgss_administrator_04-13-18_18-10-58_(l11_pripyat).thumb.jpg.f5b8df9944facb93d37b3f9d73f10731.jpg

I z finału.

ss_administrator_04-13-18_18-12-20_(l11_pripyat).thumb.jpg.c1606152893bb37258a1233b916895d6.jpg

A z mojej strony nie pozostaje nic innego, jak zachęcić do spotkania z tym modem.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2018 o 21:08, kondotier napisał:

I tu pytanie. Zawiodła mnie pamięć i nie pamiętam że takie coś od razu było w modzie, czy też zostało to teraz dodane?

Z oryginalnego moda pozostała praktycznie tylko fabuła. Nawet w schowku Sokoła, zamiast moim zdaniem słabego modelu PKM znalazł się RPD-44, a w scenie finałowej nie ląduje jak w oryginale Mi-24 tylko Mi-2 z polskimi oznaczeniami:). Dodane mini mody: Śpiwór, Zestaw remontowy i Skaner przestrzenny, razem mogły zadziałać dzięki nieocenionej pomocy @Ranger801.

IdTJurk.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron - Znalazłem kilka tych tuneli przestrzennych, ale żadnego nie udało mi się uruchomić, zgodnie z opisem w tym modemie.

Dla mnie już nie, ale dla innych którzy będą grać, mógłbyś dać szczegółowy opis jak z nich skorzystać?

Ten rkmD był dla mnie miłym wspomnieniem koszarowego czasu. Sam sobie dorobiłem zmiany, pozwalające na wkładanie obrzyna i mp5 do pierwszego slotu. No i dałem mocniejszą latarkę, o większym promieniu oświetlania i rozpraszania światła. Śpiwór mógłby się pojawić grubo wcześniej, jeszcze na Kordonie.

Jak będziesz robił jakiegoś patcha, to pomyśl o tym.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, kondotier napisał:

Śpiwór mógłby się pojawić grubo wcześniej, jeszcze na Kordonie.

Wszystkie dodatki GG ma już na starcie. Tunele przestrzenne powinny działać zgodnie z instrukcją dołączoną do opisu skanera (mnie działały), o ile nie zapomnimy umieścić artefaktu na pasie.

Spoiler

410DbX7.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  - Coś się mi chyba zacięło, bo pojawił mi się dopiero po rozmowie z Barmanem, tak że sądziłem że to nagroda od niego.

Uruchomiłem moda jeszcze raz i faktycznie śpiwór jest. Ale że to już bez znaczenia. Będzie wiadomo, że jak komuś się od razu nie pojawi, wystarczy zacząć na nowo i będzie.

Artefakty miałem na pasie. Daję screeny. Jestem w strefie wcześniej zapisanej.  Na innych lokacjach też strefy zapisane.

Arty  i modem na pasie ( sprawdzałem też z nim w plecaku ) , mapa Zony, ale opcja wyboru miejsca nie aktywna.

ss_administrator_04-14-18_12-16-38_(l05_bar).thumb.jpg.d93da7fd3d40a4c68b12c7c97e742888.jpgss_administrator_04-14-18_12-16-59_(l05_bar).thumb.jpg.c0e0282cb9e9dd9351697967f370b636.jpgss_administrator_04-14-18_12-17-39_(l05_bar).thumb.jpg.a651958216e913f523980ea915bff4cb.jpg

Chyba że ta teleportacja działa tylko w ramach jednej lokacji, lub trzeba pamiętać gdzie były na lokacjach i tam klikać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kondotier napisał:

Chyba że ta teleportacja działa tylko w ramach jednej lokacji, lub trzeba pamiętać gdzie były na lokacjach i tam klikać.

Jeśli wszystko zostało zrobione zgodnie z instrukcją, niczego nie trzeba zapamiętywać, skaner za nas to zrobi.

Spoiler

rxcUkds.jpg

cueoIaH.jpg

ZJxcZnd.jpg

ADlCNSb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron

No właśnie. Jak widać na mojej mapie, nie ma tych znaczków na innych lokacjach. A na pewno zapisałem je przez te wymagane 20 sek, bo na mapie przy zadaniach je widać.

Mod za mną, powtarzał nie będę, więc dziękuję za informację. Jednym się w Strefie wiedzie, inni co krok mają anomalię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron - Sprawdziłem, dopóki mam moda na kompie. I zgadza się. Znaczniki się pojawiły przy bardzo mocnym powiększeniu mapy. Sprawdziłem działanie i też się powiodło. Będzie kolejna rada dla tych co teraz grać będą.

Szkoda, że autor minimoda nie zrobił ich od razu większymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mod fajny, łatwy i przyjemny z świetną grafiką. Grałem w wersje @gawron-a WIELKIE PODZIĘKOWANIA surowość klimatu to uwielbiam w Stalkerze. Bardzo dobry patent z naprawą oraz recyklingiem broni i pancerzy, także tunele przestrzenne ładnie nam skracały drogę na dana lokację. Szkoda że mod króciutki taki samograj. Przyczepić się można do spawnu NPC za szybko moim zdaniem się respią. Jeszcze jedna kwestia to schowki, które jak sami przy eksplorujemy nic w nich nie ma, dopiero jak zabijemy wroga to nam się łaskawie zapełniają lutem (dla mnie osobiście głupie to rozwiązanie). Polecam zagrać każdemu mod bezstresowy i w wersje od @gawron.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.