daniu Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 (edytowane) Witam! Przeszedłem S.T.A.L.K.E.R.'A Call of Pripyat na poziomie Mistrz.Jakoż, iż gra stała się nieco nudna (a bardzo ją lubię) zainstalowałem Complete Mod, jednak dodaje on tylko usprawnienia nie wnosząc nic do fabuły.Chciałbym abyście polecili mi mody, które urozmaicą mi grę (dodadzą nowe zadania, lokacje) bez konieczności zaczynania kolejnej nowej (np. Misery, Sigerous).Nie jestem pewny, czy jest to w ogóle możliwe.Proszę więc o wyjaśnienie (pomoc).Z góry dzięki. Pozdrawiam. Edytowane 21 Września 2013 przez daniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Niestety większość modyfikacji które zmieniają spawn, dodają nowe lokacje, ingerują fabułę czy wprowadzają szereg istotnych zmian - wymaga rozpoczęcia nowej rozgrywki. Mod Call of Pripyat Reloaded 0.7 (lub wersje wcześniejsze) wprowadzają mniejsze zmiany, głównie grafika, dźwięki i kilka ulepszeń. Przejrzyj jeszcze ten dział. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 21 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 @ The Emperor Po wgraniu tego moda gra crashuje przy wczytywaniu zapisu :( Niestety, da się tylko zacząć od nowa ehh. Tak czy inaczej, dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Szkoda, z listy zmian wynikało, że nie powinno być problemów - być może chodzi tutaj o wersję językową lub odpowiedni patch? Podaj treść loga od Fatal Error. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 23 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) Szkoda, z listy zmian wynikało, że nie powinno być problemów - być może chodzi tutaj o wersję językową lub odpowiedni patch? Podaj treść loga od Fatal Error.[error]Expression : fatal error[error]Function : CInifile::r_section[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp[error]Line : 502[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't open section 'sun_rise_artistpavel_white'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportError Reason:----------------------------------------xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:GryS.T.A.L.K.E.R. Call of PripyatbinxrCore.dll" at 0023:00C4E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)Prawdopodobnie ten... Edit: Wrzuciłem wersje 0.7, wczytałem zapis i wywaliło "Program X-Ray 1.6 Engine przestał działać".Sprawdziłem i nie wygenerowało żadnego raportu...Chyba zainstaluje grę od nowa i sprawdzę jeszcze raz... Edit2: Nic nie dało :( Edytowane 23 Września 2013 przez daniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 23 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 @ daniu: Napiszę Ci konkretną odpowiedź na twe pytanie. [...]Chciałbym abyście polecili mi mody, które urozmaicą mi grę (dodadzą nowe zadania, lokacje) bez konieczności zaczynania kolejnej nowej (np. Misery, Sigerous).[...]Nie jest to możliwe bez rozpoczynania nowej gry, bo takie "mody" wymagają ingerencji w skrypty oraz w spawn, więc bez nowej gry się nie obejdzie. Co z resztą kolega @ The Emperor Ci wcześniej napisał. [...]Nie jestem pewny, czy jest to w ogóle możliwe.[...]Nie jest to możliwe odpowiedź masz podaną wyżej. Mod Call of Pripyat Reloaded 0.7 wprowadza dużo poprawek, też w skryptach, więc odpada. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniu Opublikowano 23 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Dzięki panowie.Cóż, skoro się nie da to rozpocznę nową grę ;) Temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Ja by nie zaśmiecać spytam się: który mod dodaje najwięcej dobra- lokacji, broni, artefaktów, etc itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Kompleksowo bardzo dużo rzeczy o które pytasz z modów tłumaczonych dodaje DMX. N Soljanka ma mniej broni, ale te same lokacje i artefakty. Jeżeli chodzi o artefakty najwięcej odmian artów mają obydwa wymienione ponieważ są w tych modach recepty i transmutacje.//Gdyby szukać modów na ilość broni to można znaleźć jeszcze inne. Dla przykładu mod rosyjski Wielka Zona ma 53 lokacje (niewiele więcej od DMX), dziesiątki rodzajów broni i mutantów...ale małą różnorodność artów.Jeżeli ma być wszystko w jednym i do tego po polsku to raczej DMX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Tylko to do Cienia Czarnobyla, ja mówię o Zewie Prypeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Mod do Zew Prypeci dodający lokacje i inne fajne dodatki. Z pewnością przypadnie ci do gustu SGM z dodatkiem Geonezis lub samo SGM z góry polecam =). Tu prosze Geonezis : http://stalkerteam.pl/topic/4114-geonezis-addon-for-sigerous-mod-20-wersja-pl/ A tu samo SGM: http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigerous-mod-22-wersja-pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer222 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Polecam Biały Oddział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi