Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 685
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

@Starika.. Wyłączenie generowania klatek FSR 3 powinno rozwiązać problem, ale będzie się to wiązać z znacznym spadkiem wydajności. Ewentualnie Nvidia Reflex Low Latency niweluje opóźnienie, ale w niewielkim stopniu.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podzielił się poradą na zacinki - z jakiegoś powodu ustawienia czułości myszy w grze powodują przycinki. Przesunięcie suwaka czułości w Opcjach gry do zera i podniesienia czułości myszy poza grą (w ustawieniach myszy albo w na samej myszy przycisk do zmiany czułości).

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Starika.. napisał(a):

Ma ktoś sposób na ten straszny input lag? (Uczucie jakby celownik pływał po ekranie zamiast sztywno chodzić)

Gra ma włączony Mouse smoothing (wygładzanie ruchów myszy) przez co występuje lag i opóźnienia. Można wyłączyć to komenda w konsoli choć chyba już też powstał mod/fix na to tak samo jak na kompilacje shaderów i kilka innych dodatków uniwersalnych do UE5 poprawiających stabilność i wydajność. Gra na pewno ma jeszcze wiele drobnych problemów technicznych i właśnie dlatego poczekam sobie aż większość zostanie naprawiona patchami bo chociażby obecnie totalnie okrojony do minimum A-Life 2.0, który musiał być ograniczony bo jeszcze nie działa jak powinien jest najwiekszym problemem wg wielu graczy. Spawn mutantów i NPC czasem tuż przed graczem, zachowanie mitantow też bardzo podstawowe beż instynktu samozachowawczego jak w trylogii itd itp. Na prawdę warto poczekać i dać grze przynajmniej miesiac a nawet dwa i zagrać bez tych technicznych anomalii, których jest póki co jeszcze mnóstwo. Dobrą wiadomością jest to, że GSC cluwijają się z tymi patchami i poprawkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

STALKER 2. Wykonywanie zadań pobocznych

2024-11-22 23:54:22

 
Spis treści:
1. Niebezpieczni goście
2. Pole maków. Szukaj ikony
3. Zagubieni chłopcy
4. Bitwa z psami
5. Polowanie na słowika
6. Niewidzialne sieci
7. Dług czarnoksiężnika
8. Kawałek ciasta

Niebezpieczni goście

„Niebezpieczni goście” to misja poboczna gry Stalker 2: Serce Czarnobyla, podczas której gracz musi uratować postać o imieniu Grim, która została schwytana przez żołnierzy.
f875067885922a7bf4ac37f1e24b4280-small.jpg
Misja staje się dostępna po ukończeniu zadania głównego "Tam i z powrotem". Na początku misji porozmawiaj z Richterem, który po przejściu przez anomalie poprosi Cię o dostarczenie 2 apteczek jego znajomemu znajdującemu się w pobliżu. Następnie udaj się na północny wschód, gdzie będziesz walczył z trzema bandytami, którzy wymieniają ogień z kimś w budynku. Zniszcz bandytów, a zostaniesz zaproszony do środka.
b015d02f82d8997e92e8effe2d01a801-small.jpg
Spotkasz się tam z Zhorikiem, który odbierze apteczki i opowie Ci o problemach swojej grupy. Poprosi Cię o uratowanie Grima, który został porwany przez bandytów i zabrany do kotłowni. Po przyjęciu zadania rozpocznie się misja poboczna „Niebezpieczni goście”. Zhorik opowie Ci o skrzynce ze sprzętem, która znajduje się w pobliżu.
0562e2fccf1dd7a7f7ffbc9ec32f698a-small.jpg
Na początek udaj się do zestrzelonego helikoptera, który znajduje się w wodzie. Wewnątrz znajdziesz pojemnik z lekarstwami, żywnością, amunicją i bronią. Uważaj jednak, gdyż w pobliżu mogą przebywać bandyci, których trzeba będzie wyeliminować korzystając z helikoptera jako osłony. Zwróć uwagę na promieniowanie, które będzie się stopniowo kumulować.
bf538b16713a29240c44c98c44b9acfb-small.jpg
Następnie udaj się na północny zachód do magazynu w kotłowni. Obejdź obwód po prawej stronie, gdzie czeka na ciebie niewielka ilość promieniowania, a następnie użyj ściany i silosu jako osłony, aby wyeliminować pięciu patrolujących żołnierzy. Gdy już wszystko będzie jasne, udaj się do głównego budynku, w którym znajdziesz Ponuraka. Po rozmowie z nim powie ci, że Zhorik przegrał w karty i ukrywał się przed prześladowcami, podczas gdy Ponury został złapany. Gloomy daje ci w nagrodę detektor i zgłasza anomalię w pobliskiej jaskini. To kończy misję poboczną, a gracz otrzymuje 1063 ruble oraz dostęp do dodatkowej amunicji, broni i lekarstw w pojemniku.
9ea9e56dc62391b6bd8f8c305e4ef796-small.jpg

Pole maków. Wyszukaj ikonę

„Pole Maków” to misja poboczna w grze Stalker 2: Serce Czarnobyla, podczas której musisz odnaleźć i zwrócić relikwię religijną z tajemniczego pola maków, posiadającą nadprzyrodzone właściwości.
a57db9de013202967839c4bb31c0a687-small.jpg
Misja rozpoczyna się w Zalesiu, gdzie w głównym pomieszczeniu, naprzeciw sprzedawcy, spotkasz Mityę. Poprosi cię o udanie się na Pole Maków i odzyskanie rodzinnej pamiątki z ich piwnicy. W nagrodę obiecuje drogi artefakt, lecz nie jest w stanie dokładnie wskazać lokalizacji piwnicy.
b300d64f94bbcbcc148d0723d035ca79-small.jpg
Kieruj się na północny zachód od Zalesia, a wkrótce po minięciu dużego magazynu i pod górę znajdziesz się na Polu Maków. Tutaj otrzymasz wezwanie przez radio od Pomora, najbliższego Stalkera, który chce porozmawiać. Jeśli zdecydujesz się na spotkanie z nim, skieruj się na północ, do dwóch małych budynków i porozmawiaj z nim w środku. Pomor wie, gdzie jest piwnica, ale za darmo ci tego nie powie. Możesz albo odmówić mu pomocy i samodzielnie poszukać piwnicy, albo zapłacić 2000 za informacje, albo wykonać zadanie dla Pomora.
5b48c658778ea76cb59b1fef26fc3ee1-small.jpg
Jeśli zdecydujesz się na wykonanie zadania, Pomor poprosi Cię o przeszukanie na polu kilku ciał, których nie miał czasu zbadać. Lokalizacje ciał zostaną wyświetlone na Twoim PDA. Jedno ciało znajduje się pod drzewem za zniszczonym domem, drugie w stodole obok drzewa. Dwa kolejne ciała będą w domu na niewielkim wzgórzu. Ważne jest, aby uważać na swoje zdrowie, ponieważ pole jest pełne niebezpiecznych wirów makowych, które mogą cię zabić, jeśli zostaniesz w nie złapany.
6a69b350a11d8df2ebee77cba775b192-small.jpg
Po przeszukaniu wszystkich ciał wróć do Pomoru z zdobytymi zapasami. W zamian wskaże ci lokalizację piwnicy i zaoferuje zaniesienie ikony jemu zamiast Mityaiowi. Jeśli się zgodzisz, wymieni ikonę na unikalną broń - AR416. Piwnica znajduje się na drugim końcu pola, w dziurze, nieco na zachód od Strefy Anomalnej na mapie. Zejdź po schodach, znajdź zwłoki Cezara i zabierz ikonę z półki. Następnie zdecyduj, komu przekazać ikonę.
a2808a717cf7cc8fea008e7c0d30a231-small.jpg
Rozwidlenie fabuły
Jeśli zdecydujesz się przekazać ikonę Pomorowi, wróć do niego, a on ci podziękuje i nagrodzi cię bronią. Jeśli zdecydujesz się pozostać przy pierwotnym planie i przekazać ikonę Mityaiowi, wróć do Zalesia, gdzie Mityai podziękuje ci i przekaże 1250 za ukończoną misję.

Zagubieni chłopcy

„Zagubieni chłopcy” to misja poboczna gry Stalker 2: Serce Czarnobyla, w której musisz wyśledzić zaginionych prześladowców i znaleźć się w środku konfliktu pomiędzy frakcjami.
4587c7c7ed6b6abfb1e0a8e605ecdb35-small.jpg
Misję rozpoczynasz w Zalesiu, gdzie spotkasz Technika Lensa w budynku garażowym na wschodniej granicy, obok handlarza. Powie ci, że kilku prześladowców zniknęło podczas poszukiwań złomu i korzystało z PDA martwych prześladowców, aby znaleźć kryjówki. Lens poprosi Cię o pomoc i poda współrzędne ostatniej znanej lokalizacji zaginionych prześladowców, kierując Cię na sam południe Zalesia.
b3bd730660c9a09bba588ae50d39238f-small.jpg
Podążaj drogą, aż znajdziesz biały bunkier wykopany w ziemi. Wejdź do bunkra, zeskocz na dół i przejdź północnym korytarzem, gdzie na podłodze znajdziesz strzelbę TOZ-34 oraz plecak z zapasami. Przeszukaj plecak i zabierz bezpiecznik, który należy włożyć do pustego gniazdka w ścianie, aby aktywować przełącznik.
842871b0f5c96af3e0263766a1e2fb56-small.jpg
Użyj śrub, aby rozładować anomalie elektryczne i przedrzeć się. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz szczury do zabicia oraz rannego prześladowcę. Podejdź do niego i skorzystaj z apteczki, aby go wyleczyć. Podziękuje ci i wyjaśni, że Monolithianin zabił resztę prześladowców i zabrał Mastifa, którego o uratowanie prosi.
8e2329c94324890597c6f76f8507dd49-small.jpg6e4291570213ce3eb6fdca86a97018e1-small.jpg
Po wyrażeniu zgody na pomoc Max zaznaczy na Twoim PDA lokalizację „przeklętego” apartamentowca, w którym jego zdaniem przetrzymywany jest Mastif. Wejdź po schodach, aktywuj przełącznik za pomocą bezpiecznika i przejdź korytarzem z anomaliami elektrycznymi za pomocą śrub. Następnie wróć na zewnątrz i kieruj się na południowy wschód, gdzie znajdziesz chatę, w której powinien być trzymany Mastif. Uważaj na ślepe psy, które mogą cię zaatakować.
60dc698eeeb7c766caf9ac378aa90771-small.jpg
Wejście do chaty będzie zamknięte, więc obejdź ją od tyłu i znajdź toaletę z zamkiem. Zniszcz zamek nożem i zbierz amunicję oraz inne przedmioty z półki, następnie zejdź do dziury w ziemi i podążaj tunelem do głównego domu. Znajdziesz tutaj Mastiffa, rannego i leżącego na łóżku. Porozmawiaj z nim, a wspomni o strychu. Jeśli zdecydujesz się wejść po drewnianych schodach, znajdziesz Dziewiątkę.
7d09a3fbca32bab5cbdb294e532d2b91-small.jpg
Dziewięć wyjaśni, że mutant zabił ludzi w tunelu i próbuje wyleczyć Mastiffa. Będziesz miał wybór: zaatakować Dziewiątkę i zabrać nagranie z jego zwłok lub nie atakować i poczekać, aż bandyci pojawią się na zewnątrz. W tym przypadku musisz wybrać, czy pomóc Dziewiątce w walce z bandytami.
4ffe0b86f3a33d426b62bfd250c6ae0c-small.jpg
Następnie wróć na dół i wyjdź frontowymi drzwiami, gdzie spotkasz Dew, przywódcę Stalkerów. Możesz wybrać, czy wesprzeć jego lub Dziewiątkę w dalszej walce, czy też odejść, nie ingerując w konflikt.
Rozwidlenie fabuły

Wybierz stronę Dziewiątki
Jeśli zdecydujesz się wesprzeć Dziewiątkę, wybierając zdanie „Jestem tu po Mastif”, Dew wyrazi te same obawy co Max co do tego, co Dziewiątka może zrobić Mastifowi. Jeśli wybierzesz „Rozumiem” i dodasz „Ufam Monolitowi”, Dew i jego zespół natychmiast staną się wrogo nastawieni.

Wybranie frazy „Budynek jest pusty” nie będzie miało wpływu na sytuację, ponieważ Dew i tak zdecyduje się wszystko sprawdzić. To sprawia, że ten wybór jest nieskuteczny. Jeśli wybierzesz „Sobota jest zła”, Dew będzie podejrzewać, że jesteś w zmowie z Dziewiątką, a także stanie się wrogi.

Jeśli zabijesz Dewa i jego ludzi, Nine podziękuje ci i powie, że Mastiff potrzebuje trochę więcej czasu na regenerację. Może ci powiedzieć, że był żołnierzem Monolitu, ale teraz nic nie pamięta i nazywa siebie tylko Dziewiątym. Poinformuje Cię również, że wybiera się wraz z braćmi na Dziką Wyspę i nagrodzi Cię unikalnym rysunkiem.

Wybierz stronę Dew.
Jeśli wybierzesz „Jestem z tobą”, Dew ci podziękuje i rozpocznie się szturm na dom. Możesz wtedy wziąć czynny udział i sam zastrzelić Nine, lub po prostu popatrzeć lub pomóc.

Nie interweniuj:
Jeśli nie interweniujesz, Dew i jego drużyna zaatakują chatę i spróbują jak zwykle zastrzelić Dziewiątkę.

Niezależnie od tego jak zakończy się spotkanie z Dziewiątym, będziesz musiał powrócić do Lensa w Zalesiu. Porozmawiaj z Lance'em, a podziękuje ci za wykonanie zadania bez względu na wynik i da ci 625 rubli, jeśli stałeś po stronie Dziewiątki, i 1250, jeśli zabiłeś Dziewiątkę po ukończeniu misji pobocznej.

Walka z psami

To poboczna misja w grze Stalker 2: Heart of Chornobyl, w której musisz zniszczyć stada ślepych psów terroryzujących miejscową ludność. Gdy wejdziesz do Zalesia, najprawdopodobniej usłyszysz stojącego przy płocie słowika, który do ciebie woła. Po rozmowie z nim dowiesz się, że niedawno został wynajęty przez lokalnych naukowców do zniszczenia stada ślepych psów.
53c3645203fc4c47ba9692cd507bb5b5-small.jpg
Nightingale zaproponuje Ci zakład: który z Was zastrzeli więcej psów. Po przyjęciu wyzwania natychmiast zacznie opuszczać osadę, a Ty będziesz musiał podążać za nim, przygotowując się do walki z mutantami.
a56a5d699c8ddef9104b6708b4ac0aa7-small.jpg
Podążaj drogą, na której żartuje słowik, a dotrzesz do obor. Na trawiastym terenie pomiędzy dwoma budynkami będzie na Ciebie czekać kilka psów. Słowik najprawdopodobniej jako pierwszy rozpocznie walkę, strzelając z dużej odległości, więc bądź przygotowany na otwarcie ognia, gdyż psy jednocześnie rzucą się do ataku.

Zwróć uwagę na fakt, że jeden z psów jest dotknięty anomalią i dlatego nie może odnieść obrażeń, dopóki wszystkie pozostałe psy nie umrą. Choć mogłoby się wydawać, że pozostawanie w ruchu to sprytne posunięcie, w rzeczywistości Nightingale niezwykle łatwo może zostać otoczony przez psy i umrzeć, co kończy się niepowodzeniem misji. Warto więc trzymać się blisko niego i w miarę możliwości strzelać do zbliżających się psów. Gdy wszystkie psy zginą, usłyszysz pisk. Dźwięk ten doprowadzi Cię do jednego z martwych psów, któremu możesz przyjrzeć się w celu sprawdzenia e-obroży.
afd48c82fb528080330486809b3f9ad7-small.jpg
Mając obrożę w ekwipunku, podejdź do stojącego nieopodal Słowika. Pogratuluje Ci wygranej zakładu. Możesz od razu zapytać, czy potrzebuje dalszej pomocy. Nightingale zdejmie obrożę i powie Ci, że kolejny pies wpadł w anomalię. Poprosi Cię o zdjęcie obroży temu psu i poinformuje Cię, że w pobliżu znajduje się kolejna sfora ślepych psów, które należy zniszczyć. Przyjmując to zadanie rozpoczniesz misję poboczną "Polowanie na Słowika".

Słowik myśliwski

„Polowanie na Słowika” to poboczne zadanie w grze Stalker 2: Serce Czarnobyla, w którym Nightingale będzie kontynuował Twoją pracę polegającą na tropieniu mutantów i przejmowaniu ich elektronicznych obroży.

Zadanie otwiera się natychmiast po ukończeniu poprzedniego zadania od Słowika w Zalesiu, w Małej Strefie. Poprosi Cię o zdobycie kolejnej obroży od pobliskiego mutanta i zaoferuje dodatkowe zadanie - zniszczenie stada ślepych psów. Kieruj się na wschód od Zalesia, by dotrzeć do kilku budynków zlokalizowanych w pobliżu anomalii grawitacyjnej Bulba.
883d8e941a1dc1d2368a4e15f2a233a4-small.jpg
Zbliżając się do budynków, znajdziesz stado 5 psów, które należy zabić. Podczas eksploracji anomalii Bulba możesz nie natknąć się na mutanta z obrożą i będziesz musiał wrócić później. Podczas eksploracji reszty Małej Strefy otrzymasz wiadomość od Nightingale'a z prośbą o pomoc.
0877e8005a5bbe847a80099e50191c3c-small.jpg
Skieruje Cię to na południe od Zalesia, w stronę grupy budynków. W jednym z budynków z białej cegły obok zwłok mutanta znajdziesz martwego słowika.
a34d28c22174fd254e934796991a1296-small.jpg
Bądź ostrożny! Od tyłu zaatakuje Cię inny mutant - krwiopijca, który potrafi stać się niewidzialny i zadawać gwałtowne ciosy. Użyj wszelkich niezbędnych środków, aby go zniszczyć, a następnie zdejmij mu obrożę. Nie zapomnij zabrać zapasów z ciała Słowika.
fe2fbf243ff7d5867a95462fff6637c8-small.jpg
Następnie wróć do Zalesia i porozmawiaj z Chomikiem, aby zwrócił mu obroże. Zapłaci Ci w zależności od ich ilości. Za 3 obroże (jeśli takiej nie znaleziono w pobliżu Bulby) otrzymasz 1147 rubli.
d1c4ae12a10da703057c3ac20a87de6a-small.jpg

Niewidzialne sieci

„Niewidzialne sieci” to misja poboczna w grze *Stalker 2: Serce Czarnobyla*, w której musisz aktywować wieże antenowe, aby odnaleźć zaginioną osobę.

W jednym z budynków na wschodzie Zalesia spotkasz Gaffera i Richtera, którzy proszą o pomoc w aktywowaniu wieży w osadzie. Choć możesz odmówić, aby ukończyć misję, zgódź się im pomóc.

Richter powie Ci, że jego człowiek imieniem Squint potrzebuje pomocy, ale ostrzeże, że ostatnio dziwnie się zachowuje. Aktywacja wieży umożliwi namierzenie jego PDA, dlatego musisz wspiąć się na wieżę i aktywować urządzenie.

Wyjdź na zewnątrz, okrąż tył ratusza i skieruj się w stronę widocznej z daleka wieży, pod unoszącym się w powietrzu sterowcem. Wejdź po schodach do anteny i wejdź w interakcję z dźwignią na płycie. Spowoduje to zwarcie, w wyniku czego urządzenie zacznie dymić. Lance zdenerwuje się radiem i wyśle cię do najbliższej anteny ARMS.
4ff6f52275b547cbbcecb53339228493-small.jpg646f26465e14d26712f5f15d55ca56a4.jpg
Zanim zejdziesz na dół, udaj się na sam szczyt wieży, aby zebrać zapasy, w tym limitowany napój energetyczny. Z podstawy wieży otrzymasz telefon przez radio od kapitana Zotowa, który poprosi Cię o rozmowę. Spowoduje to otwarcie lub kontynuację głównej misji „Igła w stogu siana”, jeśli nie została jeszcze ukończona.
b5cd7ddd1843d78b3498baa65768c66f-small.jpg
Aby kontynuować tę poboczną misję, udaj się na południowy wschód od Zalesia, gdzie znajdziesz duży zbiornik wodny i drewnianą wieżę. Po drugiej stronie będzie mały zniszczony dom z anteną na górze. Uważaj na stado ślepych psów, które będziesz musiał zabić, aby kontynuować.
087230d9ae463c3a81bde5558d0f571f-small.jpg
Ostrożnie wskocz na zniszczoną furgonetkę, a następnie na dach, gdzie musisz uruchomić dźwignię znajdującą się z tyłu czaszy anteny.

Następnie Lens ci podziękuje i wskaże lokalizację Squinta w Starym Młynie, na północ od Anomalii Bulba. Za twoją pomoc zapłaci ci 875 rubli, a misja zostanie zakończona.

Dłużnik Czarnoksiężnika

„Dłużnik Czarnobyla” to poboczne zadanie w grze Stalker 2: Serce Czarnobyla, w którym Czarnobyl poprosi Cię o spłatę długu, ale okaże się, że odbiorca jest w trudnej sytuacji wymagającej rozwiązania.
1995d36a4b3a31aa7d626a03939badf1-small.jpg
W Zalesiu porozmawiaj z barmanem, który zaproponuje Ci pracę. Powie ci, że niejaki Valik Lummox jest mu winien pieniądze i należy go czegoś nauczyć. Po przyjęciu zadania zgłosi, że kilka godzin temu widział Lummoxa na północy, obok wieży ciśnień. Barman poprosi Cię, żebyś go nie zabijał, a jedynie przestraszył. Jeśli wykonasz zadanie, otrzymasz w nagrodę 20% kwoty długu.
47a7728ee74953b635a612e754a30e35-small.jpg
Kieruj się na północny zachód od Zalesia, gdzie wkrótce znajdziesz budynek, w którym schronił się Lummox, a na zewnątrz będzie kilku bandytów.
4af25898508ecc8ab63a5381f635c7c8-small.jpg
Podejdź i porozmawiaj z przywódcą bandytów Dimą, który poprosi Cię o rozmowę z Lummoxem w celu ustalenia lokalizacji skrytki. Możesz spełnić jego prośbę lub zagrozić mu. Jeśli zagrozisz Dimie, odrzuci cię, a wszyscy bandyci natychmiast staną się wrogo nastawieni, zmuszając cię do ich zabicia. Jeśli pójdziesz tą ścieżką i zabijesz bandytów, pojawi się Lummox i podziękuje, umożliwiając ci zażądanie zapłaty za barmana, a ty automatycznie otrzymasz 1125 rubli, ponieważ barman podziękuje ci przez radio, kończąc misję.
b157a15c59d71c26a8b5c932b1c8f4d6-small.jpg
Jeśli zgodzisz się na prośbę Dimy, wyjaśni on, że musisz porozmawiać z Lummoxem przez dziurę w ścianie obok wieży. Ostrzeże Cię również, że będą Cię obserwować, aby upewnić się, że nie zrobisz nic podejrzanego. Obejdź prawą stronę budynku, a przez pierwsze okno zobaczysz Lummoxa, z którym rozpoczniesz rozmowę. Możesz mu zagrozić lub po prostu rozpocząć dialog, jednak lepiej unikać gróźb, bo musisz z nim porozmawiać.

W dialogu Lummox powie Ci, że skrytka znajduje się na szczycie pobliskiej wieży ciśnień i musisz się tam wspiąć.
984adf635b0d0fe372bbe858a3f31165-small.jpg
Kieruj się na północ, uważając na drobne anomalie elektryczne. Wejdź po schodach na szczyt wieży ciśnień i zabierz jego AKM-74S oraz 45 amunicji z plecaka Lummoxa. Lummox skontaktuje się z Tobą drogą radiową i zaproponuje zastrzelenie bandytów z nowej pozycji, ale możesz też zejść na dół i przekazać broń bandytom.
f872b029b9de476e20ac6913c772de38-small.jpg
Zabicie bandytów da taki sam rezultat, jak odrzucenie prośby Dimy przed rozmową z Lummoxem. Jeśli zejdziesz na dół i porozmawiasz z Dimą, zażąda on ze skrytki artefaktu (którego oczywiście nie będziesz w stanie zapewnić), więc każda opcja dialogowa zakończy się początkiem konfliktu. Najlepszym więc sposobem na zapobiegnięcie ryzyku jest pokojowa rozmowa z Lummoxem na prośbę Dimy, udanie się do skrytki, następnie za pomocą broni zniszczy Dimę i jego bandytów na odległość, a następnie powrót do Lummoxa, aby zakończyć zadanie.

Jeśli chcesz zbuntować się, możesz także zabić Lummoxa po rozprawieniu się z bandytami. Zrabowanie Lummoxa zapewni ci trochę amunicji, piwo, wpis „Rozmowa z jego kumplem” w PDA Lummoxa i artefakt „Flash”.

Kawałek Ciasta

Kawałek ciasta "Kawałek ciasta" to poboczne zadanie gry Stalker 2: Serce Czarnobyla, w którym Zez poprosi Cię o odzyskanie specjalnego artefaktu z pobliskiej jaskini.
3dd091a7110b1ab89751ba3246df0a3a-small.jpg
Gdy spotkasz Squinta w młynie w ramach zadania Igła w stogu siana, poprosi Cię on o pomoc. Zgódź się, a opowie ci o cennym artefakcie w jaskini niedaleko tego miejsca. Wyjdź z młyna i kieruj się na północny zachód, w stronę drewnianego budynku.
832193bab38addc53a6e5c1c7ad5f612-small.jpg
Wejdź do środka, a znajdziesz dziurę w podłodze, przez którą możesz zejść do jaskiniowego tunelu. Podążaj tunelem, ale uważaj: na drugim zejściu możesz zostać zaatakowany przez Krwiopijcę, zwykle niewidocznego. Jeśli posiadasz granaty, użyj ich, aby ułatwić sobie walkę. Najlepiej jest przejść obok Krwiopijcy, aby dostać się do bardziej otwartego obszaru jaskini.

Po pokonaniu mutanta ruszaj dalej, przeszukując po drodze ciała. Na końcu jaskini znajdziesz toksyczne baseny. Użyj detektora echa, aby znaleźć lokalizację Artefaktu - kawałka pleśni, który okresowo wyłania się z jednego toksycznego basenu i znika w drugim.
c862d090301890a50553c8df0bc26c6d-small.jpg
Weź artefakt, który zapewni ci słabą ochronę przed narażeniem chemicznym i promieniowaniem. Wejdź na zbocze i zeskocz na dół, aby zbadać kolejne ciało, następnie wejdź po schodach i wyjdź na powierzchnię, wracając do osady.

Teraz wróć do młyna, aby spotkać się ze Squintem. Będziesz miał wybór: daj mu Artefakt lub zatrzymaj go dla siebie.
8af60f615803c867c347802683982e49-small.jpg
Jeśli zdecydujesz się zatrzymać Artefakt, Zez stanie się wrogi i będziesz musiał go zabić. Jeśli dasz mu artefakt, podziękuje ci i da ci w nagrodę czujnik totemu, który będzie potrzebny do ukończenia głównej misji „Igła w stogu siana”.

Może być pomocne.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Wolin12 napisał(a):

Nikt się jeszcze nie pokusił, żeby napisać tu jakąś opinie 😛

Sporo opinii znajdziesz na Youtube. Problem w tym, że (cytat) "Opinia jest jak d...a, każdy ma własną".

Tak ma poważnie, to jesteś na forum o Stalkerze, a to jest Stalker 2. Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.