Jump to content

Recommended Posts

scale_2400

Cytat

- Dlaczego Unreal Engine? Myśleliście o tym, aby kontynuować na starym silniku? (X-Ray)

- Tak, myśleliśmy. Silnik jest co prawda zniedołężniały. Na nim jest ciężko tworzyć współczesne gry. Wzięliśmy inne opcje - popatrzyliśmy na prawie wszystkie aktualne silniki na rynku i Unreal Engine jest teraz najwygodniejszym i najlepszym dla tworzenia S.T.A.L.K.E.R. 2. 

Poruszając temat modów: na UE robienie modów (z naszego punktu widzenia) jest prostsze, niż na innym silniku, jaki mogliśmy wybrać. A ponieważ oryginalna trylogia S.T.A.L.K.E.R. żyje modyfikacjami, niektóre z nich są szalone - od zera napisano swoją własną historię, ulepszenia grafiki, fizyki, zmieniona broń, itd. Twórcy modyfikacji - to hardcorowy rdzeń fanów, bardzo chcemy ich zadowolić! 

Wsparcia modów dla wersji PC S.T.A.L.K.E.R. 2 chciałoby się jak najwcześniej, najlepiej w momencie premiery. To priorytet. Prawdziwy priorytet! 

- Czy będzie S.T.A.L.K.E.R. 2 obsługiwać mody na Xbox?

- Jest taka możliwość. To zbyt trudny ekosystem, abym mógł na to teraz odpowiedzieć. Patrzymy w tym kierunku, ale mody na konsoli, to nie to samo, co mody na PC.

- Czy będzie podobne doświadczenie w S.T.A.L.K.E.R. 2, jak w prequelu Czyste Niebo (odnośnie niskiej stabilności gry)?

- Mogę całkowicie szczerze obiecać, że S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie znacznie czystszą grą w momencie premiery, niż problematyczne Czyste Niebo. 

- Jak zmienił się system A-life (symulacja życia) z poprzednich części?

- Stał się bardziej skrupulatny i szczegółowy. Głównie nadal współdziałanie systemów: frakcji, mutantów, NPC, interakcji ze sobą, nawet jeśli gracz tego nie widzi. Potem można przyjść i zobaczyć skutki. To znaczy, można przyjść w miejsce, gdzie doszło do starcia pomiędzy dzikami i np. dzikami i zobaczyć martwych dzików. Zebranie z nich jakiegoś łupu, charakterystycznego dla martwych dzików i odejść stamtąd. Często będziecie widzieć skutki, a nie samo wydarzenie. А-life 2.0 - to inny poziom wykonania. Poświęcimy mu jeszcze wystarczająco dużo uwagi przed premierą. To niesamowicie fajny system, który bardzo ciekawie działa i będzie coś do pokazania. To będzie oddzielny temat do dyskusji! 

- Możesz podać przykład? Ponieważ sytuacja z dzikami była już w poprzednich częściach.

- To są jakieś zdarzenia w otwartym świecie, które mogą się wydarzyć. Jeśli są skonfliktowani NPC - będą walczyć, nawet jeśli mutanty przechodzą obok grupy NPC i zaatakują ich.

- To było w poprzedniej części. Pytam się o coś, co lepiej ilustruje pompowanie tego systemu w porównaniu z poprzednim.

- Bardzo ciężko mi na to odpowiedzieć, nie zahaczając o informację, o której nie mogę powiedzieć. Krótko mówiąc, to istniejąca funkcja, która działa na nowym poziomie wykonania. 

- Co to znaczy duży otwarty świat dla S.T.A.L.K.E.R. 2?

- Strefa - to kultowa część Stalkera. Strefa - to 90% atrakcyjności dla wielu ludzi dlatego, że to jakiś specjalny świat, który działa według swoich zasad. Była klimatyczna, była fajna. Bezszwowy otwarty świat S.T.A.L.K.E.R. 2 - to przede wszystkim, możliwość zrobienia Strefy takiej, jaka ona graficznie i z punktu widzenia odczuć nigdy nie była. Bezszwowy otwarty świat - to historia o tym, że co prawda jest nieliniowa fabuła z ogromną ilością gałęzi i różnych zakończeń. To brzmi jak coś wielkiego i wielka historia powinna żyć w wielkiej powłoce. Otwarty świat to jeszcze i opakowanie dla fabuły, o której opowiadamy i fabuła działa w otwartym świecie. Otwarty świat jest potrzebny dlatego, aby działał jak trzeba. Singleplayer - to 100% akcent w S.T.A.L.K.E.R. 2. To gra, której się chce, aby była kupowana i odtwarzana ze względu na historię.

 

  • Like 1
  • Dodatnia 3
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeden z menedżerów społeczności GSC Game World odpowiedział na niektóre pytania odnośnie S.T.A.L.K.E.R. 2 od graczy z oficjalnego kanału Discord. Przede wszystkim on podkreślił, że zespół Microsoft ni

Posted Images

@tom3kb I znów byłeś pierwszy. 

  • Zaprezentujemy mnóstwo niezależnych tytułów, w tym zupełnie nowe produkcje od takich wydawców jak DrinkBox Studios, Curve Digital, Devolver Digital, Dear Villagers i innych. Pokażemy zwiastuny i rozgrywkę z ponad 25 gier...

Również i S.T.A.L.K.E.R.-a 2.

Tiaa.. Już to widzę. Przynamniej wybieranie fanartów im dobrze idzie. 

 

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, ArNie napisał:

Ale przynajmniej wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i zrozumiał, że STALKER 2 to gra indie.

Że co 😁

Dla mnie gry indie to te małe dziwne popierdółki często jakieś "artystyczne" robione przez dwie osoby w garażu albo w piwnicy :)

Link to post
Share on other sites

Witajcie Stalkerzy ! 

Wyjaśnienie w sprawie obecności GSC na streamie Xbox wraz z grami demonstracyjnymi od niezależnych twórców.

23 marca przypada 14 rocznica premiery S.T.A.L.K.E.R .: Shadow of Chernobyl. W zeszłym roku pokazaliśmy pierwszy zrzut ekranu przedstawiający S.T.A.L.K.E.R. 2, w którym przygotowaliśmy film zza kulis, ukazujący rozwój gry.

Materiał był przygotowywany do streamu Microsoftu 26 marca, ale ze względu na treść na blogu Xbox Wire niespodzianka została przedwcześnie ujawniona. Nie planowaliśmy niczego więcej ujawnić na tym wydarzeniu. Zapewniamy jednak, że w 2021 roku na pewno zobaczycie więcej nowości. 

Błąd został szybko naprawiony, ale wiadomość nadal rozprzestrzeniała się w Internecie. Może to samo stanie się z tym postem, więc oto kilka grafik koncepcyjnych z gry. 

O3tFG9gSiA8.jpg

Spoiler

cLv3IVc1ag8.jpgwpRff8JewNY.jpg

Hah, przynajmniej dostaliśmy kolejne piękne obrazki. 

" Przepraszamy, że na tegorocznej edycji Gamescom pokazaliśmy wam jedynie jednego fanarta, ale za to mamy prezent dla streamerki, której nikt nie kojarzy w postaci biustonosza z logiem GSC - Rok 2023 ". 

Aa.. Niech robią, co chcą. Bardziej wyczekuję True Stalker'a niż S2. 

  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

Nie no najbardziej rozwaliła mnie customizacja zębów :D

Jak na 6min to za dużo nie pokazali, Powinnościowiec dużo się nie zmienił ale Wolność zrezygnowała ze swojego kamuflażu?

Giwerki nawet ok.

Link to post
Share on other sites

Wolność z "Wałkiem" to nic specjalnego, już w Czystym Niebie GSC porzuciło pomysł aby Svoboda korzystała tylko z broni NATO-wskiej.

Panna Edyta: no dobra, to obejrzałem w całości tą prezentację. Ogólnie to jest ok - za dużo nie pokazali, ale w końcu coś ciekawszego niż statyczne screeny (których też dużo nie było). Tylko.... czyżby znowu niektóre modele miały mieć okno wyrzutu łusek ze złej strony?

Bo albo tak będzie, albo ten model MP5 który tam pokazali to "placeholder" - bo w sumie wygląda jak żywcem wzięty z oryginału i tylko jakość tekstur podbita.

Edited by ArNie
  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity