Jump to content
Sign in to follow this  
Pirunvirsi

Painkiller Soundtrack Mod

Recommended Posts

TYTUŁ MODYFIKACJI:
 
Painkiller Soundtrack Mod
 
AUTORZY:
 
People Can Fly - Stworzenie gry o wiecznie nieskończonej grywalności, pomimo upływu lat.
Mech - Stworzenie niesamowitej ścieżki muzycznej do tej gry. Cześć i chwała.
Koma - Konwersja plików audio, sklejanie wszystkiego do kupy i poprawki skryptów.
 
OPIS:
 
Niniejsza modyfikacja podmienia absolutnie całą ścieżkę dźwiękową na tą z Painkillera.
 
- Muzyka w menu, intro, grze, końcu gry i creditsach została zmieniona "nie do poznania".
- ścieżka jest oskryptowana tak, żeby była grana na pelnej głośności (ciągle mozna to zmienic w menu)
- 22 utwory bitewne zamiast 4 (muzyka dynamiczna MUSI być włączona);
- 4 ambienty na każdy poziom zamiast 2, pomijając etap podziemny (dwa utwory na dzień i dwa na noc);
- działa ze wszystkimi wersjami i przeróbkami Sigerous Moda aż do 2.2 [sprawdzone nawet na Geonezis i Jenocie]
- działa wyśmienicie rownież bez innych modyfikacji, CoP Complete, Misery 1 i 2 (ale nie polecam) oraz Redux;
- nie wymaga nowego startu gry. 
 
JAK DO TEGO DOSZŁO:
 
Byłem po prostu bardzo znużony milutkimi ambientami i powtarzalną, nic nie wnoszącą do wredności niebezpieczeństw świata gry muzyką. Dniami szukałem dobrych ścieżek, które mogłyby pasować do Zewu Prypeci, do tego z SGM-em. Wszystko, co dotychczas udało mi się znaleźć (Aleksander Czereszniew, ścieżki ze starszych S.T.A.L.K.E.R.-ów, Medal of Honor: Allied Assault), było może w teorii dobre, ale nie pasowałoby do świata gry.
 
Wszystko zmieniło się na dobre, gdy tylko udało mi się na Steamie załapać cud - Painkillera, razem z dodatkiem "Battle out of Hell". To było po prostu coś. Prawdziwy cud. Wrażenia audiowizualne jeszcze lepsze od wszystkiego, co serwują nam na codzień kompanie stojące za iście hollywoodzkimi block-busterami. A do tego ścieżka dźwiękowa ... prawdziwie dzika, wredna i budząca żądzę krwi! Niedługo potem, pomyślałem sobie - A gdyby tak to wszystko wklepać do Stalkera z SGM-em? - Oooo tak, to by było piękne.
 
Wziąłem całkowicie na siebie zadanie związane z przeportowaniem całej ścieżki dźwiękowej z Painkillera na SGM-a. Parę i TYLKO PARĘ muzyczek zostało przyciętych w celu usunięcia zbędnej ciszy (np. Intro). Konwersja plików audio odbywała się poprzez przepuszczenie plików MP3 320kbps do konwersji do formatu OGG 192kbps - Jakość pozostała taka sama (całkiem wysoka), przy trochę mniejszym rozmiarze. Teraz wystarczyło tylko przerobienie paru skryptów odpowiedzialnych za muzykę odtwarzaną w grze - Muzyczek bitewnych jest 5,5x więcej, a na jeden etap przypadają cztery ścieżki audio.
 
Efekty mojej pół-ciężkiej pracy oceńcie sami.
 
INSTALACJA:
 
Ściągamy archiwum zawierające wszystkie potrzebne rzeczy, rozpakowujemy je, przenosimy folder "gamedata" do katalogu z grą oraz w pliku "fsgame.ltx" zmieniamy wartości "gamedata" z "false" na "true", jeżeli nie zostało to wcześniej zrobione.
 
DOWNLOAD (mega.co.nz)
 
Bawcie się dowoli.

Edited by Koma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógłbyś tylko w skrypt "game_levels_music.ltx" wejść i wpisać linijki pod limansk, wysypisko i podziemie agropromu a po kolei mógłbyś do nich przypisać ścieżki z zatonu, jupitera i podziemnego tunelu do Prypeci.

EDYCJA

Postanowiłem być cholernikiem i dlatego zostawiam tego moda jaki w tej chwili jest, na całą wieczność. Nie będzie wersji na SGMa 3.0.

Do SGMa 3.0 dorobię muzykę z Half-Life 2 i epizodów.

EDYCJA DRUGA

Wpierniczam tutaj testowa wersje HL2 Soundtrack Mod - to z uporczywym przycinaniem na poczatku musze jeszcze zalatwic. Zalatwie lepszy konwerter, a przy okazji zastanowie sie nad doborem sciezek do poszczegolnych poziomow.

Dziala TEORETYCZNIE z SGM 3.0, i na 100% z 2.2. W archiwum jest szesc nieuzywanych plikow na dwie pozostale nieznane lokacje w 3.0 (ma byc ich podobno 9 zamiast 6 niz w 2.2)

DOWNLOAD (mega.co.nz) Link nieczynny z powodu przyszlej zamiany archiwow. Wszystko zostalo juz mocno podreperowane. Jutro wrzuce nowsza wersje.

Edited by Fawkzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze raz przyznam ci całkowitą rację co do tego moda, ponieważ gdy słyszę w menu na przykład muzykę disco polo, to po prostu nic tylko zacząć grać bo szkoda słuchac :wallbash:. Jak dla mnie w SGM fajnie brzmiała i pasowała muzyka w bazie bandytów ten rosyjski rap :D. Dlatego mod do zmiany muzyki jak najbardziej słuszny :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W bazie Bandytow z Czystego Nieba moglem wsluchiwac sie w muzyke z radia w nieskonczonosc.

Jutro wrzuce nowe, bardziej ogarniete archiwum z HL soundtrack modem i Legacy soundtrack modem.

ten drugi zawiera w sobie wszystkie nieuzywane sciezki z pierwotnych buildow Cienia Czarnobyla sklejone tak, zeby nadac sgm-owi staroszkolny klimat.

 

 

 

EDYCJA

 

 

 

Macie! Bierzcie! Wszystko po kolei!

 

Wszystko na mega.co.nz

 

Legacy Stalker Soundtrack Mod - Wszystkie ścieżki dźwiękowe z niewypuszczonych buildów pierwszego S.T.A.L.K.E.R.a sklecone w spójną, staroszkolną całość - Działa w 100% z SGM-em 2.2 i teoretycznie z SGM-em 3.0. Tylko nie włączajcie muzyki bitewnej dla maksymalnego klimatu.

 

Half-Life 2 Soundtrack Mod - To samo co jeden post temu, tylko polepszone, przy użyciu o niebo lepszego i skuteczniejszego konwertera. Działa jak wyżej, tylko muzyczka bitewna jest tu już mocno rekomendowana dla maksymalnego klimatu.

Edited by Fawkzy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.