Jump to content

NS BugTrap w Dziczy


Recommended Posts

Mam problem z przejśćiem z baru do dziczy.Gdy ładuje się jestem na lokacji i po 3 sek. wylot. Potrzebuje tam przejść aby zlikwidować najemników ale podejrzewam że oni muszą być zbugowani bo mnie wywala tylko od strony baru bo z magazynów normalnie przechodze ale jak się zbliże w okolicach wieży snajperskiej to wylot murowany.Prówałem poczekać emisje w wysypisku i przejść ale to samo :/

FATAL ERROR  [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line          : 155[error]Description   : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2]  stack trace:
Link to comment
Share on other sites

Zrób twardy zapis przed wejściem na lokację i załaduj ponownie, Następnie próbuj wejść na Dzicz. Jeżeli nie pomaga to pozostaje usunąć snajpera z gry...[ros_sniper2]... 

Temat i błąd był już omawiany w problemach technicznych. Jak usunąć szukaj w Tutorialach.

 

Gotowa formułka...

W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data)
Zaraz pod nią dodaj taki wpis...

local se_obj = alife (): object ("ros_sniper2")if se_obj thenalife (): release (se_obj, true)end

Zapisz i uruchom grę.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mam problem przy przejściu z Baru do Dziczy. Wywala mi BugTrapa zaraz po załadowaniu mapy z logiem :

 

[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [ros_sniper2_walk] in inaccessible for object [ros_sniper2]
 
Mod pobrany z tąd a dokładniej wersja torrentowa z tymi poprawkami aby działała z patchem kumulatywnym i spolszczeniem . Dodam też że wziąłem jakiegoś questa na zabicie najemników w Dziczy i on był chyba od Zachara .
Dzięki z góry za pomoc !
 

 

Link to comment
Share on other sites

Witamy kol. na forum.

Pierwsza sprawa - logi błędów taguj następująco:

[code] treść błędu [/code]

Jeśli chodzi o błąd, zastosuj wskazówki z tego tematu - link, z tą różnicą iż w twoim przypadku zamiast frazy "af_rusty_thorn21505" podajesz to co zawiera log, tj "ros_sniper2". Pracuj na kopii pliku, generalnie pozbywasz się postaci powodującej błąd.

Twój problem został już opisany w tym temacie - link, znajdziesz tam pełne info.

Edit:

Ja natomiast dziękuję Cichemu za punkt reputacji!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [bar_ecolog_crush_hod_walk] in inaccessible for object [bar_ecolog_crush_dead_0002]
 
CO MOŻNA Z TYM ZROBIĆ  dodam że przeszedłem tunel jestem po rozmowie z naukowcem idziemy w stronę na YANTAR  kawałek dalej siedzą  najemnicy i gdy zaczynam strzelać wtedy ten bug i wylot
Link to comment
Share on other sites

Szkoda, że kolega nie używa wyszukiwarki - zamiast tego zakładając podobny temat dot. błędu. Tu masz podobny problem i sposób na jego rozwiązanie, w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 , sprawdź też odnośniki powiązane z tamtym wątkiem.

Wielkie dzięki ,ale nie bardzo sobie radzę  z takimi rozwiązaniami temat znalazłem tylko myślałem że dotyczy innego błędu.

Napisz jeśli możesz jak dokładnie rozwiązać to:  w twoim przypadku do funkcji dodajesz frazę z loga: bar_ecolog_crush_dead_0002 .

Kiedyś próbowałem grzebać  w plikach to cała gra się posypała po prostu jestem zielony w te klocki.

Edited by kanon1022
Link to comment
Share on other sites

Najprościej będzie jak wyślesz mi plik bind_stalker.script. Znajdziesz go w gamedata/scripts. Plik wstaw albo jako załącznik lub na dowolny hosting plików.

Popraw błąd ort. w słowie "próbować".

Wielkie dzięki ale nie mogę wstawić załącznika bo pisze ,że nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików weszło mi coś takiego ,jak coś nie tak wstawiłem to sorry. Oto cały plik.

 
 

bind_stalker.rar

Edited by kanon1022
Link to comment
Share on other sites

Pod tym adresem znajdziesz zmieniony plik wg. tego poradnika. Metoda pozwala na usunięcie powodującego błąd przedmiotu/postaci/mutanta etc. - może okazać się, że usuniesz w ten sposób ważnego NPC - wszak trudno mi stwierdzić co kryje się pod numerem identyfikacyjnym usuwanej postaci, zatem gwarancji na poprawę błędu dać nie mogę. Pamiętaj aby przywrócić po całej operacji plik pierwotny.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Pod tym adresem znajdziesz zmieniony plik wg. tego poradnika. Metoda pozwala na usunięcie powodującego błąd przedmiotu/postaci/mutanta etc. - może okazać się, że usuniesz w ten sposób ważnego NPC - wszak trudno mi stwierdzić co kryje się pod numerem identyfikacyjnym usuwanej postaci, zatem gwarancji na poprawę błędu dać nie mogę. Pamiętaj aby przywrócić po całej operacji plik pierwotny.

Wielkie dzięki , a możesz sprawdzić to czy jest w porządku

xray_wojtek.rar

Link to comment
Share on other sites

W logu brakuje wpisów "Fatal Error" oraz "! Cannot find saved game ~~~" czyli charakterystycznych dla Solijanki problemów, zatem potwierdza się kolejny raz skuteczność metody wykorzystanej w rozwiązaniu owego problemu i jednocześnie uniwersalność uściślona poprzez kryterium wyznaczonemu owym błędem - dotyczącym braku możliwości osiągnięcia punktów ścieżki patrolowej (any vertex in patrol path) przez określoną postać. Jeśli zapis ruszył z poprawką wstawioną w plik, to po wykonaniu następnego savegame'u - przywróć pierwotny plik bind_stalker.script.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

W logu brakuje wpisów "Fatal Error" oraz "! Cannot find saved game ~~~" czyli charakterystycznych dla Solijanki problemów, zatem potwierdza się kolejny raz skuteczność metody wykorzystanej w rozwiązaniu owego problemu i jednocześnie uniwersalność uściślona poprzez kryterium wyznaczonemu owym błędem - dotyczącym braku możliwości osiągnięcia punktów ścieżki patrolowej (any vertex in patrol path) przez określoną postać. Jeśli zapis ruszył z poprawką wstawioną w plik, to po wykonaniu następnego savegame'u - przywróć pierwotny plik bind_stalker.script.

Wielkie dzięki na razie ok nie wiem jak będzie jak wrócę na dzicz lub jantar.Mógłby ktoś dokładnie sprawdzić ten plik i o co w nim chodzi są tam jakieś errory o co w tym chodzi.

xray_wojtek.rar

Edited by kanon1022
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.