Damianox213 Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Witam. Ostatnio nawiedza mnie problem opisany w temacie. Mam internet Orange TP do 10MBs, wszystko było cacy przez 9 miesięcy, aż do listopada. W umowie mam że 10Mb nie jest gwarantowane i spadki mogą być do 1MB, ale gdy prędkość downloadu wynosi 8kb/s coś jest nie tak. Upload jest nawet wyższy! Wynosi jakieś 80 kbs. Router to Sagemcom F@st 2704. W dzień ciężko jest cokolwiek zrobić, im późniejsza pora tym lepiej.Bardzo proszę o pomoc, i z góry dziękuję. Statystyki łącza: http://www.sendspace.pl/file/pic/7f6cd67676b918e031df2c2/view Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Nie nam się jakoś super na sieciach, ale próbowałeś resetować router? jeśli nie pomaga to dzwoń do serwisu TP od tego są. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianox213 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Resetowałem, przywracałem ustawienia fabryczne, zmieniałem linie telefoniczne z wewnętrznej na zewnętrzną, wpisywałem wszystko ręcznie, grzebałem gdzie się da. Nic to nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 @Damianox213Na twoim miejscu - po wykluczeniu przyczyn technicznych, zająłbym się monitorowaniem szybkości łącza - sprawdzając kilka programów dedykowanych wspomnianemu zagadnieniu - link, dodatkowo polecam uzupełnić monitoring Speedtestem. Zebrałbym logi z miesiąca a następnie złożył reklamację na niezgodność towaru z umową. Nie wiem co zawiera twoja umowa z dostawcą internetu (mam nadzieję, że nie jest niekorzystna), jednakże poradę prawną możesz zasięgnąć tutaj - link. Mój znajomy powołując się na reklamację, która była w pełni uzasadniona - uzyskał pozytywne jej rozpatrzenie.Zobacz jeszcze ten wątek zanim zabierzesz się za reklamację - link. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Warto dzwonić do serwisu po to chociażby by się "odhaczyć". Teraz wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane, więc gdybyś pisał reklamację warto powołać się na liczne kontakty z serwisem telefonicznym TP. Miałem podobną sytuację, ja mam kablówkę, ale swojego czasu miałem dużo problemów ze stabilnością łącza i kiedyś mi konsultant zasugerował by dzwonić za każdym razem jak coś jest nie tak. Byłem potem w centrali sieci by złożyć reklamację i Pani od razu sprawdza w komputerze ile razy i kiedy dzwoniłem - miała nawet opisy i przyczyny awarii wpisywane przez technika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.