ksantyp Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) Na końcu rozmowy z Sacharowem , który daje zadanie na "Dokonaj pomiarów radiacji" następuje u mnie wylot typu FATAL ERROR no_asser i dalej jest no_item "sahar_foto_yazva"(dokładny komunikat przytoczę)Czy może ktoś spotkał się z problemem w rozmowie z Sacharowem? Przeszukałem frazę "sahar_foto" i wydaje się, że występuje w plikach związanych z polonizacją. Nie ma tej frazy w soljance z DOPA i patchami. Stoję i nie wiem czy to nie game over ...EDIT: Screenshot: http://yadi.sk/d/TdL-G_pGEV9EL FATAL ERROR [error]Expression : no_assert[error]Function : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById[error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamexml_str_id_loader.h[error]Line : 112[error]Description : item not found, id[error]Arguments : sahar_foto_yazva Edytowane 17 Grudnia 2013 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Daj wpis od Fatal Error, tagując go w Code czyli[code] Fatal Error ...dalsza część loga[/code] oraz zrób screen'a z tej rozmowy w momencie klikania na zdanie, chodzi o znalezienie właściwej funkcji w skrypcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Czy te "sahar_foto_yazva" to jest zdjęcie kontrolera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opcja 1@KsantypMożesz spróbować oszukać grę, tworząc brakujący przedmiot wg. jego identyfikatora, tzn. do pliku doc_view.ltx dodaj wpis:[sahar_foto_yazva]:identity_immunitiesGroupControlSection = spawn_groupdiscovery_dependency =$spawn = "miscdoc_viewfoto_kontroller_yazva"class = II_ATTCHcform = skeletonradius = 1quest_item = falseslot = 1doc_viewquest_item = false ;truevisual = equipmentsfoto_monolit_1.ogf;script_binding = stalker.object_initdescription = "Dla przejrzenia wstaw fotkę w slot pistoletu."inv_name = "Fotografia mutującego kontrolera"inv_name_short = "Fotografia mutującego kontrolera"inv_weight = 0.01inv_grid_width = 1inv_grid_height = 1inv_grid_x = 44inv_grid_y = 44cost = 2pos_x = 350pos_y = 230pages = 1;ďŕďęŕ ń čçîáđŕćĺí˙ěčimg_path = autoZapisz zmiany w pliku i wczytaj poprzedni save.Oczywiście zrób kopię w/w pliku. Jeśli gra "odrzuci" przedmiot - zmień zaproponowany wiersz:$spawn = "miscdoc_viewfoto_kontroller_yazva"na:$spawn = "miscdoc_viewsahar_foto_yazva"Miej świadomość, że ów config przedmiotu został skopiowany z moich plików, zatem w przypadku innej wersji mogą pojawić się niezgodności np. brak tekstury. W takiej sytuacji stwórz przedmiot o identyfikatorze z loga tj. sahar_foto_yazva na podstawie swoich plików gry.Opcja 2Jeśli sposób 1 zawiedzie, wówczas będę potrzebował od Ciebie kilku plików, nazwa przedmiotu nie zgadza się z tym który występuje w mojej wersji Solijanki. W pliku doc_view.ltx [lokalizacja: gamedataconfigmisc] występuje przedmiot: foto_kontroller_yazva (linijka nr. 513) - jest to "Fotografia mutującego kontrolera", lecz nie ma w nim podanego przez Ciebie "sahar_foto_yazva". Masz wersję Solijanki z dodatkami OOP/Master Addon lub DMX'a? - pytam bo możliwe, iż wprowadzono dodatkowy item we wspomnianych wersjach?Z dialogu nie wynika żadna z funkcji, potrzebuję zatem następujących plików/folderów:doc_view.ltx [gamedataconfigmisc]folderu skryptów [gamedatascripts]folderu gameplay [gamedataconfiggameplay]folderu pol [gamedataconfigtextpol]Spakuj wszystko do jednego folderu Zip-em, Rar-em etc. i wstaw na bezpłatny hosting plików np. RGhost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Ok, wieczorerem to zrobię. Oczywiście wielkie dzięki ... Testowałem na dwóch wersjach stalkera: polskiej i international. Błąd jest i tu i tu. W końcu pomyślałęm, że jak jest to błąd polonizacji więc zainstaluję soljankę bez polonizacji (Soljanka + DOPA + patche) licząc, że pójdzie na sejfach. I poszło. Przeszedłem ten kwest i trochę dalej, ale na rosyjskiej wersji nie da się grać ! Wywalił mnie do pulpitu z błędem braku "rooms" . Okazało się, że SEVA ma tylko 6 slotów na arty w wersji rosyjskiej. Po usunięciu artefaktów można było już korzystać z plecaka , pograłem trochę , ale ten rosyjski ... Wersja rus jest bardziej hardcorowa: byle zabłąkana kula wytrąca Ci broń z ręki, zombi nie do zabicia, slot na 6 art to już nie przyjemność a masochizm...Wróciłem z nowymi sejfami do Stalkera z polonizacją ( wersja PL ) i sejf się wczytał, ale każde podejście do Sacharova i rozmowa wywala z tym samym błędem , także ... chcę go usunąć . Edytowane 18 Grudnia 2013 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 @Ksantypdodałeś zgodnie z pierwszą opcją sekcję do pliku doc_view.ltx ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Nie no jestem teraz w robocie, wieczorem będę się bawił to napiszę o efektach ...EDIT: Nie pomogło ...Oto pliki: http://pl.rghost.net/51057833 EDIT: Problem załatwiony ...Wgrałem nowszą wersję polonizacji REPACK: SOLPL_24_12_11_REPACK i nie ma problemu z dialogami z Saharovem. Przepraszam za zamieszanie, wcześniej powinienem na to wpaść ... Edytowane 18 Grudnia 2013 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jaką wersję Solijanki posiadasz? Masz bardzo dużo błędów w plikach, błędów które polegają na braku całych sekcji zarówno w skryptach jak i dialogach. Fraza z loga okazała się być identyfikatorem dialogu: sahar_foto_yazva zawartego w pliku dialogs_arhara.xml. W moim pliku występuje wspomniana sekcja, dlatego wysyłam ci kilka plików do zastąpienia, wpierw zrób kopię: [*]dialogs_arhara.xml [gamedataconfiggameplay] [*]arhara_dialog.script [gamedatascripts] [*]info_arhara_way.xml [gamedataconfiggameplay]Przerobiłem pliki wg. nadesłanych przez Ciebie na wersję uwzględniającą potrzebne wpisy - odnoszę jednak wrażenie, że gra została źle zainstalowana.Pobierz tę poprawkę: Całość instalujesz poprzez skopiowanie folderu gamedata, wcześniej pamiętaj o kopii plików w/w - na wypadek braku zgodności.Edit: Dopiero teraz zwróciłem uwagę na twój wpis, trudno...mam nadzieję, że to był ostatni z twoich błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.