xendix500 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jak zmienić ilość możliwych artefaktów tego samego rodzaju do noszenia?Mam 2 rubinowe sprężyny a po założeniu 3 wywala komunikat artefakt zdjęto z paska czy coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 @xendix500,musisz dokonać kilku zmian w pliku inventory.script [gamedatascripts], wpierw jednak robiąc jego kopię bezpieczeństwa. Odszukaj funkcję:local unique_sect ={["af_caterpillar"] = true,["af_arhara_globus"] = true,["af_vyvert_green"] = true,["af_blood_green"] = true,["af_dummy_spring_red"] = true,["af_dummy_battery_red"] = true,["af_dummy_pellicle_red"] = true,["af_babka_3"] = true,["af_babka_4"] = true,["af_armor_4"] = true,["af_cry_3"] = true,["af_dik_4"] = true,["af_kol_3"] = true,["af_kol_4"] = true,["af_pudd_4"] = true,["af_spirit_3"] = true,["af_spirit_4"] = true,["af_gold_fish"] = true,["af_eye_voron"] = true}jest to lista artefaktów usuwanych skryptowo, najprościej zakomentować wiersz w którym znajduje się dany artefakt (poprzez dopisanie --). Wspomniana przez Ciebie "Rubinowa Błona", której konfigurację znajdziesz w pliku artefacts.ltx [gamedataconfigmisc] - opisuje identyfikator: af_dummy_pellicle_red, zatem w sekcji owego artefaktu (oczywiście mówimy o pliku inventory.script) dodaj:-- ["af_dummy_pellicle_red"] = true,lub zmień wartość końcową wiersza na false. To powinno rozwiązać twój problem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.