czernobyl10 Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 / Repack - wersja samodzielna Data premiery: 23.02.2014 r. Autorzy: Ирбиs, Real Wolf Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin) OPIS: Spoiler Lost World Origin to kolejny krok w ewolucji znanej przez wielu graczy serii Lost World wykorzystujący to, co najlepsze z poprzednich odsłon - w połączeniu z unikatową fabułą, przeprojektowaną grafiką i realistycznymi elementami zapewni niezapomniane chwile z gry w jeden z najbardziej klimatycznych dodatków do Cienia Czarnobyla. Cechy moda: Nowa fabuła, która rozgrywa się przed znanymi wydarzeniami w CCz. Możliwość spojrzenia na Strefę Wykluczenia z 2007 oczami Striełoka - przyszłej legendy Zony. Przebudowana struktura lokacji. Zastąpiono wszystkie oryginalne lokacje ich odpowiednikami z buildów. Dodatkowo wiele z nich zauważalnie przeprojektowano, a cztery połączono w większe. Poprawa błędów oryginalnej gry oraz, liczne zmiany w silniku. Ładowanie broni i używanie granatów dzięki ładownicy znajdującej się przy pasie. Dwa różne sloty na broń. Możliwość ulepszania oraz naprawy ekwipunku. Dynamiczne elementy: pogoda, anomalie, tworzenie się artefaktów, spawn ludzi oraz potworów i schowków z ich zawartością. Przeprojektowana grafika i korekta wielu błędów wizualnych, które występowały w poprzednich wersjach. Dodano transport. Możliwość zamówienia sprzętu. Zmieniona funkcja egzoszkieletów. Urządzenia przenośne i egzoszkielet muszą być ładowane za pomocą baterii. GALERIA: Spoiler Przegląd moda od Ap-Pro: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0006. 2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. Dodajemy spolszczenie moda. Modyfikacja jest również dostępna w wersji samodzielnej, a więc nie wymaga posiadania i instalacji podstawowej wersji gry. Ponadto posiada wbudowany instalator - wystarczy wskazać wybrane przez nas miejsce na dysku. Przed pierwszym uruchomieniem należy dokonać zmiany nazwy pliku (gamedata/meshes/physics/stul) stul_1a.ogf na stul_1ń.ogf. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Torrent - [KLIK] Mod w wersji samodzielnej: Yandex - [KLIK] Spolszczenie w wersji BETA: [Beta polonizacja LW Origin 1.5.7z] Źródło: 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Modyfikacja, fajna nawet bardzo tylko że rozmiar :( Opis również dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Rozmiar jak rozmiar , ale prędkość pobierania nie powala.Znajdziemy coś lepszego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ: 1. Po rozpakowaniu nakładamy ostatni dostępny patch kumulatywny - na chwilę obecną to 1.0 i nakładka na niego..1.a. Kasujemy plik XR_3DA.exe z katalogu bin moda - jest dla wersji Rus (Info dzięki Jurek48 - ja zapomniałem to napisać, pewne czynności wykonuję z automatu i zapomniałem 2. Kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol. 3. Zmiana w pliku localization.ltx na taką postać:[string_table]language = polfont_prefix = ;_cent ;_west4. Zmian w fsgame.ltx w linijce na taka postać:$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata5. Dodajemy parametr " -nointro" w elemencie docelaowym w skrócie gry na pulpicie. 6. Gramy . LINK DO MODA: http://yadi.sk/d/GVuJTXmPJSa3P - z mojego YandexaLINK DO PATCH 1.0: http://yadi.sk/d/06VMQRZ2JnsjG- z mojego YandexaPOPRAWKA DO PATCHA 1.0: http://yadi.sk/d/V5UHvxIcJqS6PLINK DO TORRENTA:http://yadi.sk/d/ZArcbN1rJSjaV - bez rejestracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Jeśli można, proszę o dodanie wagi moda, by po pobraniu, każdy mógł to zweryfikować, czy ma pobrane tyle co trzeba.Mod (na mój nos) zapowiada się fantastycznie i przyniesie zapewne sporo satysfakcji gaczom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 To prawda . Mój nos czuje podobnie i screeny o tym świadczą.Obiecałem sobie , że nic nie pobiorę jeśli nie nadrobię zaległości,przed ukazaniem się polonizacji FOTOGRAFa.Kuna mać chyba wezmę urlop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 JFATAL ERROR [error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_simulator.cpp[error]Line : 64[error]Description : failed to get start game callbackak można naprawić ten błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Z mojej winy ten wylot - przepraszam. Nie napisałem, że kasujemy XR_3DA.EXE z katalogu bin moda. Jest to plik przeznaczony dla Rus wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryko Opublikowano 6 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) Linki wygasły. Jedyna możliwość ściągnięcia moda, to chyba moddb. Albo: http://vk.com/doc-59614390_292103925?hash=c331a7af2c5674324c&dl=154378feebd0ddd552 Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Fryko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Prosiłbym autora tematu o odświeżenie linków i ewentualnie zamieszczenie nowszych wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 FATAL ERROR[error]Expression : fatal error[error]Function : CModelPool::Instance_Load[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrRenderModelPool.cpp[error]Line : 111[error]Description : <no expression>[error]Arguments : Can't find model file 'physicsstulstul_1ń.ogf'. heup ! Logi wstawiamy w code !!! @Allen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Zmień nazwę pliku w gamedatameshesphysicsstul z stul_1c.ogf na stul_1ń.ogf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Zrobi ktoś spolszczenie na wersję 1.5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Dobra mod działa ale mam problem . Jestem w X18 wytłukłem zombie znalazłem 3 naukowców ale nie mieli dokumentów tylko 1 kartę . Gdzie szukać dokumentów lub ostatecznie je zrespić( komenda ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Na samym dole laboratorium na posadzce, przy ciele naukowca znajdujemy dokumenty i kartę. U mnie w inwentarzu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 W dniu 28.07.2014 o 11:56, cichy napisał(a): Na samym dole laboratorium na posadzce, przy ciele naukowca znajdujemy dokumenty i kartę. U mnie w inwentarzu: Spoiler http://thumbnails111.imagebam.com/34159/1c02cf341584676.jpg Ja przeszukałem ciało i nie znalazłem przy nim dokumentów. Aha mam wersję 1.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Na posadzce - nie przy ciele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 NIE MA ICH TAM !!! na posadce pusto daj screena leżących na ziemi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Możliwe, że po prostu one tam są tylko ich nie widzisz miałem coś takiego w Tajnych Ścieżkach musiałem chodzi na wciśniętym F przez całą lokacje hehe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) nie wiem sprawdzę twoją wersję allen NIE MA !!! Edytowane 29 Lipca 2014 przez Wędrowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Niebyło tam burerów, bo już niepamiętam? Może one Ci gdzieś rzeczy przerzuciły. @down, być może się zapadł przedmiot pod tekstury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 (edytowane) Burerów brak . Był 1 pseudogigant i wszyscy statyści z resident evil .Napiszcie jak wstawić screena to zobaczycie jak wygląda sytuacja . Macie screeny sami zobaczycie że ich po prostu NIE MA !SpoilerJeśli to pomoże to mam wersję z moddb Edytowane 29 Lipca 2014 przez Wędrowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Pozostają ci tylko wcześniejsze savy przed tym zadaniem, lub spawnowanie przedmiotu sposobem The Emperor tylko że musisz znaleźć jego nazwę Sposób The Emperor...Jedyna rada której mogę udzielić - prócz edycji plików handlarzy, to:Zrobić kopię pliku bind_stalker.script do kopii w/w pliku dodać wpis poniżej następującej sekcji: function actor_binder:update(delta)object_binder.update(self, delta) dopisać należy funkcję: if not db.actor:object("af_fire") then alife():create("af_fire", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())end af_fire - to identyfikator "artefaktu Płomień" z pierwotnej wersji gry. po wprowadzeniu zmian i wczytaniu zapisu z edytowanym plikiem powinien nastąpić spawn artefaktu w ekwipunku. Mając artefakt - robisz save i wychodzisz z gry. przywracasz oryginalny plik bind_stalker.script wczytujesz zapis z artefaktem w ekwipunku.Sposób działa w Shoc, w CoP'ie nie sprawdzałem, więc liczę na potwierdzenie z Twojej strony - jeśli chcesz tym sposobem dodać przedmiot. Jeśli masz obawy co do modyfikacji pliku bind_stalker.script - wyślij mi go do przerobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Dobra pomógł mi autor modyfikacji tu podeślę filmik w wypadku gdyby ktoś miał ten sam problem :). http://www.youtube.com/watch?v=6hI-AsV1LPo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordonek Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Modyfikacja, fajna nawet bardzo tylko że rozmiar Opis również dobry.Witam nie moge odpalic lwo przy klient synchronizacja zaliczam pulpit co jest nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.