oloo Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Próba przejścia na Radar z Magazynów, po otrzymaniu kwestu od Łukasza na mózgi kontrolerów. Sola wyłącznie z dopą i wymaganymi patchami. Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) Function : CALifeSwitchManager::add_online File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp Line : 64 Description : Invalid vertex for object Arguments : wpn_g3628148 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Błąd w teksturach broni...próbuj wejść z poprzedniego zapisu ..jeżeli nie pomoże trzeba usunąć z gry...sprawdź i napisz dam Ci.... gotowy kod do wklejenia: W katalogu z zainstalowanym Stalkerem znajdujemy plik gamedata/scripts/bind_stalker.script. Na wszelki wypadek robimy kopię bezpieczeństwa pliku. Otwieramy plik notatnikiem, znajdujemy linię function actor_binder:update(delta) Zaraz za nią wstawiamy taki kod: local se_obj = alife():object("wpn_g3628148") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Uruchom grę z zapisu przed wystąpieniem błędu....jeżeli nie pomoże uruchom od wejścia na lokację na której wystąpił błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Z poprzedniego też nie mogę wejść - wywala. Zaraz sprawdzę ten skrypt. Pomogło, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Vertex to chyba punkt siatki geometryczna obiektu a nie tekstura.Ale rozwiązanie pomoże na 99% I jak naprawiłeś to usuń skrypt podany przez Malakas bo może powodować potem problemy Ja nie mam Ci tego za złe, ale chciałem sprecyzować http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//wodka.png Sposób jest agresywny bo po prostu usuwa obiekt ale gdy jest on nie ważny to nie ma problemu.Gorzej gdy jest to kluczowy NPC(np Barman,Sid) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Niestety, doszedłem znów do przejścia - i znów wywałka http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png Tyle że trochę inny log mam teraz. Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) Function : CALifeSwitchManager::add_online File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp Line : 64 Description : Invalid vertex for object Arguments : wpn_g3662978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Usuń poprzedni skrypt i wstaw nowy z nowym błędem. Prawidłowo wygląda to tak.. Znowu otwieramy plik bind_stalker.script i dodajemy do wcześniej wklejonego wiersza...kolejną linijkę z nowym przedmiotem local se_obj = alife():object("af_rusty_thorn21505") local se_obj2 = alife():object("af_rusty_thorn21503") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end if se_obj2 then alife():release(se_obj2, true) end Znowu wczytujemy zapis sprzed wejścia na lokację i próbujemy....ale można zaryzykować usunięcie poprzednika bo błąd nie wystąpił jeden po drugim. Nie powtarzaj lokacji tylko próbę przejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Ale coś jest bardzo nie tak, spróbuj przeinstalować Soyankę bo może plik się uszkodził czemu af_rusty_thorn21505? Malakas popełnił błąd Powinno chyba być: local se_obj = alife():object("wpn_g3628148") local se_obj2 = alife():object("wpn_g3662978") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end if se_obj2 then alife():release(se_obj2, true) end Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Wszystko chcecie na tacy, a samemu nie wolno pomyśleć.? Zacytowałem fragment poradnika..http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//wodka.png w zawiasach ("..") wpisujemy zawsze przedmiot z loga błędu....faktycznie coś dużo tego, ale czasem tak może być. W poradniku pisze,że są wypadki gdzie trzeba usunąć kilka przedmiotów by ruszyć dalej. Ollo wklej kod portalsa i pisz czy pomogło... // nie sądzę by był to problem sprzętowy, miałbyś niebieskie ekrany przy braku spójności systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
portals Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Inne gry działają Ci dobrze? Bo może masz problem z kartą graficzną albo procesorem.Mnie stalker wywalało z podobnym błedem ponieważ miałem za niskie napięcie na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Nie gram w inne. Ale poprawiło się teraz - przeszedłem normalnie na Radar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.