Kumpel. Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 SĄ TU TYLKO ZADANIA KTÓRE JA WYKONAŁEM!!! v1 1. ZABIJ BARONAZleceniodawca: PotulnyUdaj się na miejsce wskazane na mapie i zlikwiduj Barona. Możesz zabrać jego pendrive. 2. ZBIERZ AMUNICJE Z CZYSTYM NIEBEMZleceniodawca: Osoba, przed gabinetem Lebedieva w CS-2Udaj się do znacznika, wybierz opcję drugą, czyli udaj się do wioski, po czym poczekaj na resztę ekipy. Jak nie będą chcieli iść to podejdź do nich i poczekaj. Gdy będzie 5 ludzi CZ-N, poczekaj aż wszyscy pójdą na "pustą" wyspę. Wyeliminuj renegatów i poczekaj, aż koledzy zbiorą ammo. Udaj się z nimi do wioski rybackiej.UWAGA: NIKT NIE MOŻE UMRZEĆ. W OPCJI 1 PIJAWKA ZABIJE CZŁONKA CS. 3. SPOTKAJ SIĘ Z ODDZIAŁEM CSZleceniodawca: Czyste Niebo na wyspie przy Placu Maszynowym.Udaj się do pięciu stalkerów, pogadaj z Kowalenkiem i zapłać mu 500RU. Wyrusz z dziewięcioma kompanami na Plac Maszynowy i wybij renegatów. Po wszystkim nożem poderżnij gardło Kowalence i weź jego pendrive. 4. ZABIJ MAJORAZleceniodawca: BogdanowWeź SVU od Bogdanowa i udaj się na posterunek wojskowy. Przybliż się do niego na minimalną odległość, po czym zabij osobę, która chodzi "w tę i we wtę". Ma ona pendrive który będziesz mógł zabrać w następnej misji...UWAGA: PO MISJI SCHOWAJ SVU DO JAKIEJŚ SKRYTKI. ZABICIE MAJORA CZYMŚ INNYM GROZI BUGTRAPEM. 5. ZNISZCZ POSTERUNEK WOJSKOWYZleceniodawca: Ojciec WalerianWeź SVU od handlarza po czym kup Ochroniarza w Neutralnej Bazie. Udajcie się do Centrum Wioski. Kup kolejnego ochroniarza. Pogadaj z Wilkiem i w siódemkę ruszcie na posterunek wojskowy. Z SVU rozwal CKM'istę i jak najszybciej podbiegnij do ściany po lewej stronie Posterunku. Udaj się na jego tyły, skąd będziesz miał świetny podgląd na sytuację. Wszyscy mogą Ci umrzeć - potem i tak pojawią się nowi stalkerzy. Zabij wszystkich wojskowych, ograb ich po czym zabierz pendrive zabitego w 4 misji Majora. 6. ZDOBĄDŹ PRZEPUSTKĘ DO DOLINYZleceniodawca: Dziki Napr, WolnościowiecPomóż Naprowi zniszczyć obóz koncentracyjny po czym rusz do Wolnościowca Zwiagincewa. Powie Ci, że przepustka jest w Obozie koncentracyjnym. Jako, że jest on przejęty, wejdź do budki i zabierz przepustkę (PDA). 7. ZNAJDŹ STALKERAZleceniodawca: Dziki NaprStalker leży w tunelu naprzeciwko Składu. Powybijaj bandytów i dojdźcie do Pchliego Targu 8. Odprowadź WasianaZleceniodawca: WasianPogadaj z Wasianem. On pobiegnie do posterunku odbiorczego. Pobiegnij za nim i weź od niego nagrodę.UWAGA: Misja niedostępna, jeżeli Posterunek Odbiorczy przejęli bandyci. 9. Dostarcz granatnikZleceniodawca: PułkownikIdź na posterunek i daj granatniki 10. ZABIJ NIBYOLBRZYMAZleceniodawca: Zamiast misji z vanilli "Zabij Nibypsa"Weź dużo granatów i SVU. Wystrzel magazynek w głowę nibyolbrzyma. Podrzuć mu z 4 granaty F-1 po czym potwór powinien paść. 11. DOWIEDZ SIĘ O SYTUACJI NA POSTERUNKUZleceniodawca: Zamiast misji z vanilli "Dostarcz amunicję"Podbiegnij do Wolnościowców i spytaj się o sytuację. Odeślą Cię oni do Lingowa. 12. URATUJ WOLNOŚCIOWCAZleceniodawca: Organizator akcji szturmowych w bazie WolnościUdaj się na przystanek autobusowy. Lecz nie za blisko wskaźnika. Skręć w prawo i udaj się pod "most" z poltergeistem ognistym. Wyjmij SVU i zdejmij z niego bandytę. Masz 1 strzał. Przeszukaj bandytę bo ma pendrive. 13. Znajdź artefakt Zleceniodawca: Selekcjoner w bazie WolnościWyskocz z okna Czechowa do zakazanej części fabryki. Wejdź drabiną na "most" po czym pobiegnij do przodu i zabierz artefakt z ciała Stalkera. 14. Znajdź artefakt "Pustak"Zleceniodawca: AszotWyskocz z okna Czechowa do zakazanej części fabryki. Udaj się do wyjścia z niej. Koło bramy jest budynek. Szybko do niego wejdź, udaj się na najwyższe piętro i wyjmij detektor. Zabierz artefakt "Muszla" lub "Bateria" który tak na prawdę będzie Pustakiem. Wyskocz przez okno i szybko wejdź na wieżę. Z niej wyskocz przez mur i oddaj artefakt Aszotowi. 15. Udaj się do bazy PowinnościZleceniodawca: OrestTytuł mówi sam za siebie. Dodam, żebyś uważał na bandytów którzy atakują bazę stalkerów. 16. Obroń 1 część bazy Powinności.Zleceniodawca: PowinnościowiecWeź z 200 sztuk śrutu i udaj się na tyły bazy Powinności. Będzie nadchodzić ponad 50 mutantów + Nibyolbrzym. Wybij ich. 17. Obroń 2 część bazy PowinnośćZleceniodawca: PowinnościowiecDokup śrutu u Mitaja i dwa lub trzy granaty F-1. Udaj się na przody bazy Powinności. Broń dwóch Powinnościowców przed śmiercią. Musisz zmierzyć się z dwoma nibyolbrzymami. Rzuć granaty pod nogi mutantów i dobij ich śrutem. 18. Zabij mutanty w tuneluZleceniodawca: ProfesorUdaj się do tunelu. Jeżeli masz stalkerów na zielono, dźgnij nożem RPG'owca. Zabierz od niego RPG i załaduj go. Strzel w snorki i szybko zmień broń na śrutówkę. Dobij resztki snorków i wróć do profesorka. 19. Znajdź granatnikZleceniodawca: WieprzUdaj się do bazy wojskowej i wejdź na tylną wieżę. Znajdziesz tam granatnik RPG. Oddaj go Wieprzowi. 20. Obroń kontratak wojskaZleceniodawca: KostianPo zajęciu bazy Wojskowej przez wolność udaj się na most a następnie w stronę obozu Wojska. Wybij ich. -----v2 [ o których zapomniałem ] 21. Znajdź mistrzowski pancerzZleceniodawca: Organizator grup szturmowych [POSTERUNEK ODBIORCZY, S.T.A.L.K.E.R.ZY.]Nie umiem wykonać tego zadania bez hacków. Zmień sobie parametry skoku (jump_speed) z 6,5 na 19,5. Wejdź z wzgórze na rury, a gdy nie będziesz mógł dalej iść - skocz. Zabierz z domku pancerz po czym zapisz grę, a parametr (jump_speed) zmień z 19,5 na 6,5. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.