LVutner Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 !Jeśli nieczytałeś/aś poprzedniego poradnika będzie Ci ciężko! Kolejny poradnik dotyczący modeli, tym razem zajmiemy się zrobieniem niezdejmowanego celownika do broni, w poradniku celownik zrobimy dla HUD'a pistoletu maszynowego MP5. Przystąpmy do pracy. Co trzeba posiadać : Milkshape'a z pluginem z poprzedniego poradnika.SDK 0.7 ze źródła podanego wyżej. Zaczynamy : Odpalamy naszego milkshape'a potem importujemy model o nazwie "wpn_mp5_hud".Przechodzimy do zakładki "Bones" widzimy kości modelu powinno nam się coś takiego ukazać:Screen: http://scr.hu/1ib2/2bh8l Celownik : Skoro mamy już zaimportowany model broni to teraz trzeba jakoś zrobić celownik. Ale jak?Importujemy model "wpn_scope_susat" który znajdziemy w folderze "upgrades". Zaznaczamy jego grupę w zakładce "Groups" (jest to grupa mesh01) i klikamy "Move" w zakładce "Models" i ustawiamy go. U mnie jest tak ustawiony. Screen: http://scr.hu/1ib2/johu7 Dalsze czynności : Znów zaznaczamy grupę celownika ale go nieprzesuwamy nigdzie tylko przechodzimy do zakładki "Bones" i klikamy na kość modelu o nazwie "body" i klikamy "Assing". Po tej czynności przechodzimy do sekcji "Models" i zaznaczamy puste pole, potem do sekcji "Bones" i klikamy na kość "body" jeśli nam się zaznaczył na czerwono p. m. to oznacza że się udało. Musimy usunąć kość "link" ponieważ SDK wywali błąd, klikamy w tym celu dwa razy na kość "link" i klikamy "Delete". Eksportujemy model : Eksportujemy model jak w poprzednim poradniku, niezapominamy żeby dopisać ".object" na końcu nazwy inaczej nici z eksportu. "Obróbka" w SDK : Włączamy SDK i importujemy model który wyeksportowaliśmy, zaznaczamy plik animacji o nazwie "wpn_mp5_hud_animation" i musimy teraz wyeksportować model do pliku z rozszerzeniem ".ogf" Praca z configami broni : Otwieramy config o nazwie "w_mp5" i na samym końcu mamy sekcję "[wpn_mp5_nimble]" to jest początek configu broni "Przecinacz" którą otrzymać możemy od "Żwawego".Wklejamy na samym końcu pliku to: scope_status = 1 ; 0 - no addonsilencer_status = 2 ; 1 - permanentgrenade_launcher_status = 0 ; 2 - attachablezoom_enabled = true ; (on,off)zoom mode (right mouse button)zoom_rotate_time = 0.25scope_zoom_factor = 30scope_texture = wpn_crosshair_l85item_visual = dynamicsweaponswpn_mp5nazwa_pliku.ogf Zapisujemy config. Najważniejsza czynność, test : Odpalamy grę, kupujemy u "Żwawego" Przecinaka wychodzimy ze "Skadowska" i wyciągamy naszą broń naszym oczom powinien się ukazać taki widok:Screen : http://scr.hu/1ib2/j7zle NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE PORADNIKA. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kumpel. Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 "nie wyrażam zgody na kopiowanie poradnika"ohh maj gatet, jak ja siem napracofałeeem...jepać sztalker.pl bo tam od mjutikont objaziają Poradnik średni. Moduję od niedawna, a już to znam. Ale dla nowych się przyda. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 @UP ten poradnik powstał z nudów, udostępniam innym ludziom to co ja umiem, ja już niemoduję a innym się może przydać a czas jaki poświęciłem to 30-40 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Nic nie wiem o modelowaniu. Dla mnie pasi jako dla newbie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi