Skocz do zawartości

Tajne Ścieżki 2 Final Update + Autumn Aurora 2


vandr

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Witam !

Mam problem z tą paczką modyfikacji mam wylot do pulpitu podczas pobytu na Jantarze i podczas próby wczytania zapisu z tej lokacji .

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line          : 73[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobylgamedatascriptsdialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil stack trace:

PS.

Gram po polsku pobrałem z linku znajdującego się na moddb . 

A i zapomniałbym z góry dzięki wielkie za pomoc :)

Pod względem graficznym vandr i ekipa postarała się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od momentu pobytu w Jantarze, mam wyloty bardzo często. Podobno to problem z silnikiem Cienia, nie moda. Z czasem mialem coraz gorzej. Bylem już przed Prypecią. Pomagało wczytanie save z poprzedniejinnej lokacji. Tak doszedlem do save przed X18. Na razie odpuszczam. Można podobno wywalic trochę zapisów, bo silnik głupieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest to problem z dialogami jak pisze sam Monolityczny :whistling: . Gdyby wczytanie poprzedniego save'a nie pomogło to spróbuj wywalić moda z dysku i jeszcze raz zainstalować moda i wczytać ostatni zapis gry. Można by było prościej poszukać spolszczenia do Tajnych ścieżek 2 i wkleić jeszcze raz całe spolszczenie do gamedaty akceptując zamianę plików :yes:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zacząłem znowu grać w TT2 zakończywszy serie Metro Redux i dwie rzeczy... Broń którą dostajemy od Wasiliewa i Demona jest jakaś taka brzydka, jakby pozbawiona tekstur, no chyba że tak ma być. A druga sprawa , Panowie...myślałem że w tym wieku pozbyliśmy się już nocnych strachów ;) . Ze wszystkich podkatalogów z katalogu levels należy usunąć plik level.env_mod. Teraz noc to jest noc. Tak było i w SWO. Oczywiście to tylko porada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no i przyspieszacz czasu działa , należy jednak w pliku user.ltx zmienić domyślne użycie apteczki np., na F3 bo jest z przyspieszaczem na jednym klawiszu...lub pobawić się ustawieniami w ui main menu script ;)

@vandr, które pliki dźwiękowe są odpowiedzialne za te radiowe odzywki stalkerów obok naszej postaci? Podejrzewam że to radiostacja ,ale mnie drażnią więc jakbyś mnie naprowadził to bym sobie je usunął.

Zacząłem też usuwać przebojową muzykę wiec jak ktoś będzie chciał skorzystać to wrzucę poprawkę. Przy okazji, gdzie najlepiej teraz wrzucić pliki, na jakiego hosta?

Edytowane przez Buber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem kiedy idę po raz pierwszy do Felczera - po wejściu do Prypeci po chwili wywala mnie ciągle z takim błędem:

FATAL ERROR [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line          : 155[error]Description   : any vertex in patrol path [doctor_lager_digg_walk] in inaccessible for object [prip_old_digger] stack trace:

Niestety wczytanie save sprzed wejścia do Prypeci i wejście od nowa nic nie daje. Czy ktoś zna jakieś rozwiązanie problemu? Przypuszczam że w miejscu spawnu felczera nałożyła się jakaś anomalia i wywala tego buga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram w tego moda, ale bez AA2 i za wyjątkiem dziurawych tekstur ( wpadanie pod nie itemów, plecak schowek postawiony na dachu wpada do środka, zawartość skrzyń na strychu po ich rozbiciu, ląduje w pomieszczeniu poniżej ), żadnych wylotów związanych ze zmianami lokacji, czy personażem nie miałem. I w ogóle żadnych. A jestem już chyba za połową moda. Zrobiłem właśnie zadania na Korpusie Pokoju.

 

I przy okazji pytanie do, z tym modem obytych. Czy z bazy Pacyfistów po kradzieży pancerzy, można wyjść bez alarmu, zachowując ich pokojowe nastawienia. Czy informacja od Szabrownika o jakiejś dziurze, jest tylko zmyłką?

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W zadaniu Bagiennego doktora, który zleca przyniesienie radiostacji pojawia mi się wylot przy zabiciu bagiennego zombi :

 
error]Expression   : SG
[error]Function   : CRender::model_CreateParticles
[error]File   : E:stalkerpatch_1_0004xr_
3daxrRender_R2r2.cpp
[error]Line   : 330
[error]Description : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments : alexmxamik_emti
 
Czy da się to jakoś naprawić ?
Wylot z zabiciem bagiennego zombi występował też w innych zadaniach ( np. przyniesienie skrzynki ZACHAROWI)
Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To efekt tego żółtego rozbłysku. Spróbuj, po strzale szybko się odwrócić i patrzeć w ziemię. No i strzelać z dużej odległości. Mnie to dało rozwiązanie.

scigacz - Ty się znasz na zmianach partikli, możesz pozmieniać ich wartości tak, aby nie było tego buga?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://mega.co.nz/#!cU80RAyL!Jrae4QLnP3EricTl4_ThChb-kGh98A1BxPJa3PzVM30 - wypakować i nadpisać gamedatę. Powinno pomóc

 

 

A tu macie spawner - - http://mega.co.nz/#!xAVjRabJ!WupH-H5c6lVasPav_zctc68sz0J_o8beXBUW6WHF52s - info w środku

 

Edit: @Kondotier podsunął mi pomysł (przyda się zwłaszcza kiedy korzystamy z spawnera) - żeby zmodyfikować skrypt odpowiadający za czas i prawdopodobieństwo transmutacji artów. Jeżeli ktoś ma ochotę to wystarczy nadpisać gamedaty -

http://mega.co.nz/#!AAlUBBjQ!I8vF0NHF8ePQay2udlmq1TDNkO6ex5d9xMOz-50OHDs

 

Wszystkie arty transmutują w 10 minut, tylko łzy elektry mają szanse 60% udane - 25% nieudane (żeby skądś wziąć kocie łby :D ) - reszta szanse zmiana 85% ok, 10% koci łeb.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ponieważ mod powodował wiele problemów postanowiłem go dopracować. W związku z tym: - Przywróciłem lokalizację spawnu amuletów i innych znajdek z poprzedniej wersji TS2. Teraz pojawiają się w tych miejscach gdzie były przed wprowadzeniem dodatku Final Update. Poza tym, pośrednio, pozwoliło to na znaczące ograniczenie wpadania przedmiotów w tekstury. - Dodatkowo zmieniłem również niektóre elementy rozgrywki - np. testerzy narzekali na możliwość znajdowania artów przy pomocy detektorów - teraz każdy detektor pozwoli odnaleźć każdy artefakt, ale najprostszy tylko sygnalizuje dźwiękiem, zaawansowany pokazuje orientacyjną lokalizację na minimapie, elitarny pokazuje artefakt punktowo. To samo jest z detektorami anomalii - zaawansowany reaguje dźwiękiem na każdą anomalię, naukowy (elitarny - do dostania u Krugłowa) pokazuje na minimapie symbol zagrożenia, uniwersalny dodatkowo graficznie pokazuje jaka to anomalia (czyli tak jak miał). Na początek dostajemy wskaźnik promieniowania (jak było) i najprostszy detektor artefaktów (też jak było), w Prypeci od Merwina dostaniemy detektor artefaktów Niedźwiedź (chodzi o możliwość normalnej gry z wykonaniem zadań na np. znalezienie Gwiazd Wieczornych dla Felczera). - Balistyka broni i amunicji jak również damage przeciwników przeniesione z AA 2 (również dla amunicji i broni nie występujących w AA 2) - Niektóre modele broni miały schrzanione animacje, a parę było zabugowanych - zostały wymienione na inne modele, lub w kilku przypadkach na inną broń. - Uzbrojenie i wyposażenie NPC zostało zmienione na wzór tego z AA 2 (mniej broni zachodniej która występuje praktycznie tylko u Wolnościowców i Najemników - pozostałe frakcje 90% to broń rosyjska/wschodnia) - poprawione błędy w tłumaczeniu - dodane do wyboru celowniki Gnomus lub pełnoekranowe ala Misery (dla każdej rozdzielczości osobno - instrukcja instalacji w środku w archiwum) - 2 ułatwiacze - opis w instrukcji. - poprawiłem błąd z niemożliwością wykonywania zadań pobocznych typu przynieś... - każde zadanie można wykonać. - na Yantarze można spokojnie zapisywać i wczytywać grę, również quicksawe - nie psuje zapisów. Dodatkowo pod klawiszami F5 do F8 cztery szybkie zapisy z konsoli. link do katalogu z modem na MEGA: http://mega.co.nz/#F!sd0yxRwC!Z13kxyWD57ofCX9Ywphq5A - pobieramy normalnie każdy plik (NIE JAKO ZIP!) - potem w 7zip na pliku z rozszerzeniem *.001 dajemy wypakuj. Do katalogu z grą (konieczny patch 1.0004) przenosimy katalog bin i gamedata. W razie problemów z zejściem z patcha 1.0006 do 1.0004 proszę o PW - pomogę

 

 

Możliwe wyloty

FATAL ERROR [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)[error]Function	  : CPatrolPathManager::select_point[error]File		  : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp[error]Line		  : 155[error]Description   : any vertex in patrol path [add_specnaz_lager_add_specnaz1_walk] in inaccessible for object [ucen_ohr3] stack trace:

Taki log wskazuje że jakiś NPC spawnuje się w miejscu gdzie zespawnowała się anomalia. Może pomóc zmiana wartości switch_distance = w pliku alife.ltx na niższą np. 100 lub 50. Jeżeli wylot mamy kiedy pierwszy raz idziemy do Felczera w Prypeci i wychodzimy na płytę stadionu, a nie możemy dojść do Felczera, bo mamy taki log to, niestety, trzeba zacząć grę od nowa. Nie jestem w stanie tego usunąć, a czasem się zdarza że w miejscu spawnu Felczera pojawiła się anomalia Poza tym w Barze nagromadzenie handlarzy (Dzik, Graf, Antykwariusz) powoduje wyloty bez loga - wczytanie zapisu pozwala kontynuować grę.

 

 

Galeria Screenów na dropbox-ie https://www.dropbox.com/sh/7g0ekezgs5gz3gu/AABK7ftNxDVWWnnawEDNxv1pa?dl=0 Bardzo dziękuję Metkowi58, Smoxowi i Kondotierowi za pomoc i testy.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przejściu z Lasu na Jantar :

[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRender_R1Blender_default_aref.cpp[error]Line          : 75[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: propprop_bed1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.