qwert Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 WitamMam pytanie.Jak przesunąć ten napis w menu głównym Jak widać jest ucięty, można coś pewnie z tym zrobić, tylko nie chcę grzebać za bardzo, może ktoś wie i mi pomoże ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 PaintNetem musisz zrobić nowy plik dds z tłem ( nazwa pliku różna w różnych modach ) na którym umieściłeś ten napis. Napisów wklejonych PaintNetem, już po zapisaniu przesunąć się nie da.Widać, że przy tej wielkości czcionki, początek napisu musi zaczynać się na lufie. Możesz też dać mniejszą (inną, węższą ) czcionkę, lub zrobić napis piętrowo. Każde piętro robi się oddzielnie.Możesz też ten napis, zamalować kolorem pobranym z tła pędzlem, lub natryskiem, a na powstałym podkładzie zrobić nowy, o odpowiedniej wielkości. Gumki nie radzę używać, bo usuniesz też tło oryginalne.Masz możliwość dowolnej inwencji twórczej. Zrób sobie kilka takich plików, z różną czcionka, posadowieniem napisów, kolorystyką i po kolei uruchamiaj w modzie. Dopiero wtedy widać prawidłowy efekt, gdy jeszcze jest wyświetlane menu.Jeśli nie zrobiłeś kopii pliku przed zmianami, żaden problem. Masz go nie naruszony w paczce moda. Ale komu jak komu, to tobie ta podpowiedźjest chyba jest zbędna Powodzenia :). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Ten napis zmieniłem w plikach .script Na pewno jest jakaś możliwość przesunięcia go (zmieniając jakieś współrzędny, w pliku ui/ui_mm_main.xml) Jeżeli się nie da to robię jak mówisz, dołożę PaintNetem napis, a tamten usunę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Takie informacje nie robi się jako generowane, ale wiąże z ekranem startowym. Jak otworzysz plik dds, w g/t/ui z zawartością w nazwie " _main_menu " to na pewno tam znajdziesz ten napis.Sam robiłeś ten napis, czy robił Ci go ktoś? Bo w rus modzie, na pewno go nie było i plikach script być nie mógł. W tym pliku przesuwa się napisy zmieniając wartość współrzędnych.Napis musiał ktoś dodać, dopisując linie, a na tym to już się nie znam. Porównaj ten plik z moda rus z plikiem który masz w swojej grze i zrobiłeś z niej screena. W linii różnic będzie napis. A jak jest, to moja rada nie pomoże, bo oba napisy będą widoczne jednocześnie. A możesz dla ciekawości napisać, jaki to mod? Nazwy plików w modach, nie są równoznaczne.Jeśli jest to mod do ZP, to jestem sam ciekaw lokalizacji napisów na ekranie startowym, bo też znaleźć nie mogę.Szukam pliku dds z tłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwert Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Spectrum Project: Droga we MgleTen napis nie był dodany do pliku dds (nie był razem z grafiką/tłem), był on zmieniony ze S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci na Mod wersji i został przesunięty, no i jak dopisałem do niego informację o spolszczeniu to on nie zmienił swojego położenia. Zmieniłem to w scripts./ui_main_menu.scriptui_main_menu.rar I chcę wiedzieć gdzie zmienić jego położenie, bo on nie jest widoczny w całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wg mnie, jesteś w lini 41 odsyłany do pliku "sp_configs.ltx". Napis Ci się nie mieści, że względu na różną ilość znaków w podawaniu wersji moda i Twojego napisu.Prowadzę teraz rozmowę z Junxem, na podobny temat. On jest dobry w te klocki. Sadzę, że jak napiszesz do niego na PW, to doradzi Ci 100razy lepiej ode mnie.Ja w swoim modzie, jak nie dotrę do tego ekranu startowego, nazwę moda i informację o polonizacji, dam na ekran ładowania. A jego plik na pewno jest i u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 --/--==game_and_mod_ver==-- local _gVer = xml:InitStatic("static_version",self) local _mVer = xml:InitStatic("mod_version",self) local mm = _G.main_menu.get_main_menu() _gVer:TextControl():SetText("X-Ray ver:"..mm:GetGSVer()) local sVer = ReadString("mod_ver","version",ini_file("sp_configs.ltx")) local sUpd = ReadString("mod_ver","update",ini_file("sp_configs.ltx")) local sBy = ReadString("mod_ver","by",ini_file("sp_configs.ltx")) _mVer:TextControl():SetText("Spolszczenie by qwert, Wersja moda: "..sVer.."")Ja bym zerkną na "sp_configs.ltx" jest wymieniony w tej sekcji kodu i tam mogą być koordynaty. Szukaj np. "mod_ver" ale to tylko moje przypuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Kpuc - to już drugi mod, w którym nie ma pliku ui_actor_main_menu.dds.W modzie którym się zajmuję, (Dziennikarz ) zrobiłem swój, ale mod go nie widzi i dalej daje swój ekran startowy, który jest inny niż ten z naszej podstawki. I tu jest pytanie, gdzie on może być ukryty.Nawet w pliku localization, wstawiłem na wzór innych modów wskazanie na niego, ale bez skutku.Pooglądałem inne mody na ZP. Mają ten plik w textures/ui, bez żadnych innych dupereli.U mnie, nawet w wer. rus, tytuł moda jest dopiero na ekranie logowania.Można by było tam dać spolszczenie tytułu i inne informacje, ale chyba wiesz, że miejsca tam na to za wiele nie ma.A zastąpienie wersji moda naszymi danymi, jak widać na przykładzie qwerta, to głęboka ingerencja w skrypty.Masz może jakiś pomysł, na to gdzie ten nieszczęsny plik ekranu startowego mogli wsadzić? W tym modzie, pustemu plikowi actors, aby utrudnić cziterke, zrobiono dublera i przemianowano jak na mutanty i wsadzono do innych katalogów.Mod Dziennikarz jest lekki, ściąga się błyskawicznie. Wiem, że masz w takich sprawach doświadczenie. Mógłbyś go poszukać? Edytowane 2 Czerwca 2014 przez kondotier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Podaj linka do tego modu bo to mi jak zwykle nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 (edytowane) Kpuc - To jest mod "Gdy rozum śpi - Dziennikarz" w nowych modach naszego forum. A Ty masz jakiś inny w szukajce.Podpiąć się nie da, bo ma 40MB, a fix jeszcze 30. Edytowane 2 Czerwca 2014 przez kondotier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ta grafika w menu to oryginalna grafika z zewu, ona jest w plikach gry. <background x="0" y="0" width="1024" height="768"> <texture>ui_inGame2_mp_background</texture> 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 U mnie na stronie menu w grze ZP, jest widok jakby przez dziurę z jakiegoś kutra na rzekę, inny rozbity kuter i w dali Prypec z tym charakterystycznym Diebelskim Kołem. A w modzie widać blok przez krzaki.Ale to już nie istotne. Tytuł na ekranie ładowania też fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Każdy ma to samo ;)Co do głównego tematu to ja bym po prostu dał spację ewentualnie kropki, albo jeżeli ten napis jest na teksturze to przesuną go w lewo i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 No właśnie. Nie jestem aż tak mocny w grzebaniu w skryptach jak Ty. Jak można, mając tylko moda, dorwać się do pliku tego dolnego screena?Z innymi problemami przejdę na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Dolnego ? A pewnie prawego na ciemnej skusze inaczej się wszystko wyświetla. Po rozpakowaniu plików gry znajduje się on w texturesui a oto on http://www35.zippyshare.com/v/15243907/file.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Tak, to ten "prawy". Miałem dwa fora na ekranie i dlatego na zwężonym poszedł w dół :).Dzięki za niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 10 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Chciałbym przesunąć napisy (zaznaczone żółtymi strzałkami na grafice poniżej) nieco w prawo. Poproszę o wytłumaczenie jak to zrobić. Mod to "Oblivion Lost 3.1". Spoiler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 @Anton Gorodecki- puść PW do Junxa. To specjalista od HUDów i tego co z nimi związane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 11 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Folder UI i szukasz danej linijki od owych napisów. Potem osie X,Y i to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi