Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kobal  - Wszystko co trzeba zrobione. Jeden zapis w katalogu i restart komputera. Przy pierwszej wywałce kilka zapisów wstecz uszkodzonych. Ale pozostałe aktywne. Robiłem zapisy poprzez menu i te od zaurusa Menu F6. Mogę na inne lokacje przejść tylko teleportem którym wszedłem.

A tak generalnie po dwóch grach. O ile część scenariuszowa moda jest do spokojnego zagrania, to freeplay jest mocno niedopracowany. Również zakończenie scenariuszowej części jest jak gdyby nie dokończone. Zadania z Leszym i Nestorem się zaliczają, ale bez rozwiązania. W zależności od poprzednich rozwiązań gry, Zmieniającego Oblicze możemy zabić i zaliczyć zadanie, albo nie, a scenariusz i tak uruchomi skrypt.

Natomiast szukanie spec artów we freeplayu to robota głupiego. Wymaga kilkukrotnego przejścia przez wszystkie lokacje, bo nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie się pojawią. Niektóre znajdujemy podwójnie, a nie wiadomo dlaczego ich waga po wypakowaniu wzrasta w niemal dwójnasób ( z 18kg na 28kg ). Za to zwykłych artów mamy zatrzęsienie i trzeba je zabrać, bo inaczej nie pojawią się w tym miejscu spec arty.

Nikt na rus forach nie odpowiedział na pytanie, czy spec arty mają być jednoimienne, czy mogą być zdublowane. Żaden z gameplayerów nie zebrał ich wszystkich i kończyli nagrywanie bez zaliczenia.

Mod również nie usuwa wyrzuconej broni, co jest bardzo obciążające dla moda.

Trzeba więc czekać na finalną wersję moda, w której być może te powyższe mankamenty zostaną usunięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broń zbędna pakuj do poległych, co do artów to trzeba długo chodzić - patrz w spawner, jak napisali na forach: trzeba być cierpliwym - są powtórki i widać w spawnerze jakie arty występują w modzie.

Dla mnie spawner jest ściągą do bambetli występujących w modzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Wiem, że spawnery są dla niecierpliwych i grających po łebkach. Ale ja chciałbym te arty znaleźć samodzielnie. Jednak brak optymalizacji moda mi to uniemożliwia. Co z tego ze znalazłem kolejne w dość nie oczekiwanych miejscach, skoro do Limanska ich nie przeniosę.

Od Suma dostałem informację, że Zmieniający Oblicze coś zostawił na fortepianie w kinie Prometeusz. Poszedłem tam, na fortepianie, ani wokół niego nic nie było oprócz parzydła. Za to zanim tam doszedłem, to po minięciu szkoły na każdy dźwięk wystrzału, odgłos burera wylatywałem sporo razy. Dopiero po likwidacji wszystkiego co się rusza, mogłem tam chodzić bez wylotów. No i problemy z wylotami zaczęły się właśnie w Prypeci i trzymają dalej.

Ale jak masz taką możliwość, to zrób wykaz tych spec artów i wstaw na forum. Będziemy Ci wdzięczni.

Dla mnie miarodajną jest gra współpracujących z autorami modów gameplayerów, a skoro oni zrezygnowali z szukania, widocznie nie było to możliwe do wykonania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kobal  Dzięki, ale w tym pliku nie ma ich nazw. Za wyjątkiem może jednego.

Dla mnie to już nie istotne, bo jeszcze tylko raz spróbuję bez wchodzenia do Szpitala i Prypeci w której zaczęły się problemy. Bo i w niej i lokacjach nastopnych jest pusto od artów. A jak nie znajdę reszty, a uda mi się dotrzeć na Kordon, skorzystam z paszportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Owszem, są. Po prostu zjedź niżej. Najpierw lecą opisy, później nazwy a na końcu nazwy pułapek ze złapanymi artefaktami.

@smox Ja tam przeszedłem moda bez większych problemów, ale też nie upierałem się ze zbieraniem nic nie wartych artów ( zebrałem może ze sześć) Nie zagłębiałem się też we wszelkie możliwe rozgałęzienia fabuły. Po prostu grałem jak mi sumienie podpowiadało. Jest sporo elementów fabularnych gdzie naprawdę nie wiedziałem co robić i co na mnie za rogiem czeka, co z miłym dreszczykiem przypomniało mi pierwsze spotkanie z cieniem czarnobyla ileś tam lat temu. Polecam podziemia Agropromu :) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,przy przejściu z Wysypiska na Kordon początek gry wywala z takim logiem ,jest jakiś spawner do moda.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 220

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinlbn - Kod do tych dolnych drzwi jest w trupie który koło nich leży. Trzeba trochę jakby na niego wejść, aby wyskoczył punkt otwarcia. A wychodzisz tak jak wszedłeś. Tylko wychodząc nie zapomnij zgasić światła :033: .

Jak będziesz szedł po skrzynkę, trzymaj w ręce tę spec latarkę. Wtedy na ziemi wyświetlają się strzałki prowadzące do celu. Powrót tak samo po strzałkach, ale przeciw kierunkowi jaki pokazują. Coś wstawił vidkunsen, nie wiem jeszcze c, bo podczas mojego pisania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox  Mamy od @zaurusa informację, o nowej wersji moda na którą trzeba poczekać. Te nieukończone zadania z Leszym i Nestorem na Generatorach, chyba czekają na tę nową wersję, albo na nowego moda, w którym zostaną ożywieni przez Wyrodków, tak jak Grek w tym modzie.

Grając pierwszy raz, we freepleyu nie chodziłem dalej od Limanska. Więc problemów w Prypeci nie miałem. Gdybym wiedział, że nie należy zostawiać niczego w schowku na Wysypisku kiedy idziemy na Generatory, to chyba bym zebrał wszystkie potrzebne spec arty i też to zadanie ukończył.

Ponieważ teraz na ostatnim patchu możemy iść z Prypeci na Kordon po schowek z amunicją do Worloka, to przy okazji wcześniej znalezione i wypakowane spec arty też możemy zabrać z Wysypiska, o ile wcześniej ich nie przenieśliśmy już na Kordon lub Bagna.

Nie ma jednak problemu, bo nawet jak tych wszystkich artów się nie uda zebrać, to posiadane paszporty pozwalają nam prawidłowo ukończyć moda, legalnie ją opuszczając i widzieć napisy końcowe.

Tak że graj spokojnie i moimi problemami wynikłymi z dociekliwości się nie przejmuj. Po prostu nie zrób tylko moich błędów i z opowieści Suma we freeplayu nie wyciągnij błędnej podpowiedzi.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Bo pchasz się gdzie nie trzeba. Po tym takim dziwnym teleportowaniu z Wysypiska, idziesz do chlewni. Po drodze zbieraj artefakty, jak będą.

W chlewniach prowadzisz różne rozmowy, które Cię naprowadzą na to jak pokonać tę ścianę naszpikowaną samostrzałami, uniknąć ognia ze śmigłowca itp.

Pamiętaj, że wybór odpowiedzi w dialogu tworzy różne opcje gry. Ale aby ruszyć dalej, musisz przyjąć jak nie za pierwszym razem, to za kolejnym propozycję na schowek w BTRe. I zaczyna się taniec ze śmiercią.

Zobacz od 14 min. A w 35 jak się skończy sen, zobaczysz samo pokonanie blokady.

https://www.youtube.com/watch?v=DWU_Cc-5cj0&list=PLit1Wbp6EQI9pw9CbTmLtT9D8oaq2T3Ew

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zrobiłem jak piszesz i ginę 20 razy.Wyskoczył jeszcze taki błąd

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 352
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable sun_shafts in [default_weather_00]
 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  A akcję na filmiku od 35 min obejrzałeś? Koniecznie trzeba iść nocą, wtedy jest szansa, bo GRCowcy też słabo wtedy widzą.

A tu masz sava już w Kociarni. Musisz przedrzeć się teraz do tunelu z CzN prowadzącego na Bagna. Droga nie jest asfaltowana. Ale tym razem nie będą to Bagna, a Sortownia.

016 u sidora pusto.dds

016 u sidora pusto.sav

:viva:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.