Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przełażenie część 2 zew – mod Dywersant – na końcu bonus: jak zarobić ruble elektro!!!

Część kwestów jest znana z podstawki!!! stalkerzy – standarcik, nowicjusze – chrześcik.

 

Janów – Azot – części granata/u

 

idziemy do Azota i mówimy mu, żeby  on zrobił granat połączony z paru granatów( drut lub taśma+parę f1), on potrzebuje instrukcje i schemat, Tylko gdzie to znależść/ Azot nie wie i radzi nam pogadać ze stalkerami – pytamy: Złotka, Nowikowa, Informatora ten potrzebuje 10 ton pieniędzy(tego nie kumam!ale chyba biega o kasę) i każę czekać na info w PDA.

Podchodzimy do niego w nocy, pytamy i dostajemy namiar na instrumenty i schemat, znajdujemy i idziemy do Azota, kupujemy 10 granatów m68, oddajemy je technikowi(Azot) tworzymy części po 6 ton za sztukę i zanosimy je Głuszcowi, informacje/dialogi u w/w pojawiaja się w dzień i drugi raz tylko u informatora.

 

Janów – znajdź radio części i inne części – misja od Azota

1/Idziesz do cementowni potem koło stacyjki na wieżę ciśnień i dalej do budynku bliżej bajora, drabinka zbiornik-schowek i właz.

jesteś w budynku i zbierasz: pudełko tranzystorów, miedziany motek, 2xosłonka/koszulka do przewodów, bańka kalifolii – do lutowania – pietra 1,2 i3 ! Rosjanie liczą parter jako 1 piętro.

Nagroda – remonty i modyfikacje taniej.

2/ Misja od Azota – namiar na części można kupić u Sowy za elektroniczne ruble!kolejne zniżki

 

Janów – Niedźwiedź – zakładnik – kwest od Miśka, Misiek i Mitaj dali odpór bandytom, potem samotnie Mitaj se polazł w teren, bandyci wzieli go do niewoli.

teraz Misiek i jego koleś Torba myślą jak go wyzwolić.

Nagroda -  5000, 2 namiary na schowki, przyjaźń wszystkich trzech, taktyka do SIG-a 550 – dostajesz ja jeśli w dialogu z Miskiem padnie: Się dogadaliśmy lub rozwiązanie siłowe oraz gdy padnie: ja się z nimi rozprawię(z tymi mętami) to nie ma taktyki jest za to detektor misiek lub artefakt jeśli masz takowy.

Misiek kopsa swoje egzo, w nim podłazimy do meliny bandytów, sam Misiek mówi, że trzeba zebrać ekipę i zrobić krucjatę na melinę bandytów zaś Torba nawija coby kopsnąć haracz w wysokości złotej rybki lub Djiegtarjiow może sam rozwalić w/w bandę. przemyśl wariant pokojowy.

Misiek w końcu kopsa artefakt i wskazuje kierunek na skład kontenerów aby załatwić pokojowo sprawę, idziemy, spotykamy się liderem i wybór: artefakt lub 15000, złota rybka tańsza, idziemy po labiryncie kontenerów, kolejny paparuch nawija – Szyszakowi kase kopsnąłeś a mi? dajesz mu 2900.

Mitaj twój, idziesz idziesz z nim na Janów lub on idzie a ty jeszcze w teren za czymś tam leziesz, potam stacja Janów i nagroda – uwaga!!! kwest wykonać za pierwszym wejściem na Janów inaczej Mitaj zbierze ołowiany uśmiech od bandytów.

!!! ja nie dałem im nic oprócz około 300 pestek i Mitaj był wolny a ja miałem to co w/w od całej trójki i wiele fajnych łupów – jestes Wikingiem lub thrallem – twój wybór J.

 

Janów – kwesty od Zwieroboja – bagienne pijawki –

1/ rejon bagiennej anomalii koło cementowni – 3 pijawki – zabij zanim one to zrobią,

2/ fabryka Jupiter – 2 burrery w ciemnej zajezdni elektrowozów – tory od cementowni do zajezdni.

3/ ukatrup chimerę która okorowała Lisa, robisz to po 22.00, wentylatory koło elektro–anomalio-transormatora zalecane miny, potem drabinka i walisz z garłacza jak wściekły aż do skutku – nagroda – 10000 – garłacz unikalny: predator, i ksywka Myśliwy mutantów – no prawie najlepszy zwieroboj ;).

 

Janów – kwest  Wana – oddac dole Wana bandytom 5000, nagroda 5000 lub przyjaźń Wana – zalecane to min. On pójdzie z tobą do Prypeci.

leziesz do stacji TOS-u ( ;) terenowa stacja obsługi) kopsasz 5000 i tzw. procenty czyli 2000,

 jak nie spojrzysz, dupa z tyłu, albo dajesz kase i po długu albo zabawa w Sylwestra kuloodpornego i ukatrupiasz wszystkich od razu lub po oddaniu kasy wana, blask księżyca lezy koło transformatora oraz tamże randka z 3-a zombiakami i promieniujący schowek w …chyba w żyguli lub ładzie, Wano ma dług u ciebie, niech się byczy przyda się na randce z min. z wilkołakami w tunelu do Prypeci ;).

 

Janów zadanie od Szlugi(trepinność) – znajdź oddział z którym on stracił łącznośc, domyślamy się, że tyrali oni dla uczonych z bunkra, zbierali dla nich arfatekty.

 1 jego żołnierz koło anomali gaj – 10 artefaktów drugi namiar na bagno – 3 najemników i trup dołgowca – ukatrupic, przeszukać i brakujące 10 artów – mam y 20 artów więc bunkier-Hermann – Szulga i po tej części kwestów od szlugi.

Leziemy szukać zaginionego bojca z dołgi  PDA – trzeba iść do wieży Zulusa i pogadać z handlarzem powinności  Zwiagińcewem, tunel koło cmentarza – anomalia elektro w środku gratis, 3 fale mutków – się napstrykasz lewym od myszki ;), potem on – ten zaginiony cos bredzi i ty nie kumasz co, 4 fala on zdycha, zbierasz wszystko z trupów i mutków.

Potem info coby meldowac o zadaniu Zwiagińcewowi, Tez tarantino w tunelu – już jesteś prawie w świcie, jeszcze tylko parę małych zadanek ;), sułtan za twoje trofea oferuje 3 nocne gwiazdki… .

leziesz od Zwiagińcewa do Szlugi po dalsze instrukcje.

 

Janów – Szulga-śledztwo – spotkac się z Wagrem – Wagr jest koło stacji w wagonie i odsyła nas do zadania do informatora z wolności.

Przyłazimy w nocy, włazimy na dach dostajemy info o zadaniu i leziemy po wysłuchaniu bzdetów od Wagra na spotkanie z dywersantami.

Tam gadamy z Marmedonem i bierzemy zadanie na likwidację najemników, po ubiciu marmedon kopsa info do Szlugi, że wszystko wykonane i mamy od niego zielone światło w kwestii kontrabandy – pogromu tychże.

 

Janów – Szulga – szczury tunelowe – wschodni tunel, rzeźnia i zabieramy stamtą min. fleszkę z trupa Jasona –info o X Lęborkach, potem anomalia gaj i Szulga

 

Janów – hermann – bioradar Feniks -  zrobi nam tenże prototyp jak kopsniesz mu: 10 gir snorka, 5 pejsów pijawki, 3 macki burrera, 1 łapa kontrolera, 1 kogut chimery i jedna gała pseudogiganta – przyniesiesz to dostaniesz nagrodę, kasę oraz  namiar na Jieziorowskiego żeby nastroić przybory, tenże chce: arty z 4 anomalii – chemii, elektro, termicznej i grawitacyjnej – 3 lomot mięsa, 2 bengalskie ognie, 2 wywierty i 1 oko, szukamy, przynosimy, odwiedzamy jeszcze Nowikowa – ten chce żeby postawić dla niego skanery w anomaliach – PDA – potem po odbiór feniksa – w PDA odznaka za pracę dla uczonych – za trudy.

 

Janów – giwera Gromoboja – kwest przy wejściu na stację – wintar gromoboja znaleźść w Kopaczach, leziesz z Wujkiem Jarem na misję uwalenia 5-u najemników potem nawijasz jemu, że wrócisz na stacje później – może tez on naprawiac broń dla ciebie po naciśnięciu x w opcjach chyba PDA – x – angielski ???, tyra dla ciebie bez instrumentów,  5 miejsc gdzie może być wintar:

 

 -na wieży, przejście do budynku, gdzie dane dla Azota. Na samej górze, gdzie oryginale hełm.

- W piwnicy bezpośrednio na wyjściu bez użycia drabiny (garaż)

- Na rampie nad torami kolejowymi - wejście z drugim piętrze dworca.

- Na ulicy obok zbiornika na polach siatki rozbitych wentylację.

- Na wieży widokowej

Przynosisz i oddajesz Gromobojowi lub nie i nie naruszysz fabuły, pstryka tylko pociskami dum-dum – laskę kładź na konwencje dot. tych pocisków ;).

 

Janów – wujek jar – jego fotoaparat – kropka w PDA koło miejsca zgonu chimery, oraz drugi jego kwest – na dwa arty: indyjski kamień dla Lokiego – anomalia(w PDA kropka), plecak, arty i do Lokiego – nagroda(hmmmmm przecz Loki to Bóg brudnej wojny i chaosu więc nagroda ?)

 

Janów – zabić nocnych snajperów – po 22.00 koło pogłębiarki, potem tam gdzie dwóch burerów ukatrupiłeś – i po nagrodę – broń: stare moszny i kar98. 

 

 Janów – Szulga – zająć skład wolności – zanieś PDA Morgana Szuldze, on cie weżmie do ekipy która se postrzela do panków z wolności i zajmie jej skład – baraki między stacją , wieżą a pogłębiarką, wejście w baraku na dół – łupy lub idziesz do wolności i bronisz składu przed trepinnością.

 

Janów – uwolnienie zakładnika – kwest we fleszce SBU z Zatonu – nagroda worek kasy – aktywacja, schowek, ubierasz się w pancerz najemników, idziesz do nich – koło fabryki Jupiter samotny barakowóz, i zabijasz wszystkich(nie sprzedawaj ich pancerza, przyda się potem w tunelu) i uwalniasz oraz dostarczasz klienta z SBU pod stację Janów gdzie on kopsa ci info o spotkaniu z łącznikiem, randka z nim po 20.00 koło miejsca ubicia chimery(PDA) tenże kopsa ci namiar na spotkanie z profesorem Tjagnibokiem w Prypeci – na przystani.

 

 Janów – wyśledzić miejsca upadku helikopsów – skat 1 – 5 i kropki b28 – ewakuacja i punkty tejże.

Czarna skrzynka – Azot rozkoduje, w skrócie jak w podstawce lub dla „dziewiczych” graczy – instrukcja wg. PDA – Zaton i Jupiter oraz teleport od świra Noja, potem na Janów, skrzynka-Azot, i do Bunkra do uczonych.

 

 Janów – nowa ochrona dla bunkra – kwest od Hermana – zalecam znależść oddział Spartaka – bajoro koło składu kontenerów i jego wątek – oni i powinnośc – też fabuła i trzeba się nachodzic aż ręce bolą ;), jeden z nich pójdzie z toba do Prypeci.

 

Janów – Hermann – masz  mieć udoskonalony skaner idziesz na północ od bunkra, do niby tamy, tamże anomalia powietrzna – banka sferyczna – miejsce gdzie słychać dziwne komunikaty, bum, jeb i leży cały oddział na betonie, zbierasz wszystko + PDA i  bunkier a potem do Szlugi i jemu info o gen. Tkaczence i jego oddziale.

 

Janów – przeżycie ekipy z monolitu – kwest od Brodjagi – nagroda – PS5-M – uniform – żeby wykonać trzeba najpierw znależść tenże oddział monolitu, w/w gdzie on jest, potem do Szlugi po załatwieniu kwestu Sroki-Flinta, idź do szlugi weź ich pod skrzydła potem na bunkier jako ochronę.

Alternatywnie jeśli nie chcesz mieć wrogów po stronie wolności i powinności to załatw to za kasę przez Złotko z kasy, jeśli będzie strzelanka między 3-a w/w ekipami to poczekaj aż Brodjaga będzie ranny – apteczka i pogadaj z nim, reszta to fabuła ;).

 

Janów – ekipa do wycieczki do Prypeci – kwest tandem Azot – Zulus – masz zebrać tych co już są na zielona dla ciebie zaznaczeni: Zulus, Sokołow – bunkier, Wano, Brodjaga – stacja, Azot jako pomocnik do rampy – po zebraniu ekipy – fabuła czyli doki dla Sokołowa, pancerze i kostiumy dla np. wano i brodjagi, z automatu przenosisz się do fabryki Jupiter i …i zjeżdżasz z ekipa do …mojej piwnicy – tunelu do Prypeci ;). 

 

Janów – prof. Jeziorowski – znajdź – obejrzyj/zbadaj – anomalie – za to dostaniesz kostium dla Sokołowa – zielony – patrz na PDA na anomalię, tamże jest też „kwiatuszek” w zielonej żrącej mgle niczym flegma teściowej.

 

Janów – legendarny art. oaza – kwest od Jeziorowskiego – fabuła więc tak:  leziesz do tunelu w kierunku fabryki Jupiter – tory od stacji Janów, potem w lewo tam zombiaki, snorki na dól i dwa lub trzy razy rura do góry, w lewo i jazda z anomalia przestrzenną, maja ci „śniezyć” 4-y „furtki” potem art., niby kundle, hyc, hyc do góry i leziesz do Jeziorowskiego.

ważne – po tym pokazuje się koło pogłębiarki Szczepka/szczapka i możesz zakończyc kwest sroki/flinta. 

 

Janów – Misje z bunkra - Hermann -  Warunki emisji: Wykonaj zadanie "Zmienna promieniowania Psi"

1/ Idź do Nowikowa, weź trzy skanery,następnie zainstaluj skanery w tych trzech anomaliach. Myślę, że nie powinno być trudności. Następnie wróć do naukowca po kasę. Teraz możemy się dowiedzieć, czy istnieją nieprawidłowości w tych anomaliach i inne dane dot. anomalii – np. czy tam są jakieś arty.

2/ idź z ekipą stalkerów i zrób pomiary w anomaliach popioły oraz bagno – dużo strzelania – fabuła z podstawki

3/ kwest od Jeziorowskiego -  anomalia przed fabryka jupiter, miejsce upadku – dużo ognia więc są tam arty. Stawiasz skaner jaki otrzymałeś i jak masz pk to fajnie jak nie to będzie bolał palec, snorki walą stadami jak mohairy na kazanie, potem jak se już pozabijasz to bierzesz skaner i do bunkra.

4/ ekipa z bunkra – idziesz na namiary z PDA i rozwalasz wszystkie dziwne mutki – min. na fabryce Jupiter - jakieś snorki bagienne ale nie dają żadnych łap, gir czy ryjów jako fanty.

5/ Nowikow – znajdź instrumenty – fabryka jupiter w tę i z powrotem.

 

Janów – dokumenty ekipy Striełoka – nagroda: wzorek jaskółka na szyjaku – tatuaż na szyi – ochroniarz tajemnic – dostępne po rozkodowaniu czarnej skrzynki która znajdziesz w samolocie bezzałogowym koło anomalii ognistej za cmentarzem – przez parów dojdziesz.

Zanieś je do Nowikowa – bunkier bo Azot kima po balandze, tamże znajdziesz:

1/ doki Striełoka – tunel pod cementownią

2/ zapiski Striełoka – koparka koło spalonej wiochy – kwest wujka Jara

3/ zapiska Kła Striełoka -  fabryka Jupiter

3) Записка Стрелка Клыку

 

Janów – kwest nr 1 dot. ekip świt alias świtanie – tunel z elektro koło samolotu bez załogi,

Pomóż w rozwałce mutków, potem se trochę dla nich innych mutków porozwalasz – patrz w PDA, Misje kopsa ich lider – nazar.

 kwest 2 – rozwałka mutków – cementownia, fabryka Jupiter, skład kontenerów, koło wołchowa, potem nagroda i możesz opuścić bazę ale nie możesz jej zniszczyć.

 

 Potem oni przelezą do cementowni i możliwy kwest na ich likwidację – jakiegoś ich oddziału.

 

vidkunsen cześć-jak chcesz elektroniczne ruble [dywersant-hybryda] to musisz zrobić 3 zadania dla Informatora, potem sprzeda płytę do zbierania kasy z truposzy.

 

można też zagrać w Oko-Broda i lalunia z Jupitera

Przełażenie część 3 Zew - dywersant

Janów – Hermann – przestrzenna anomalia – znajdź informację o tej anomalii, musisz pogadać z Sową, potem kasa, male zlecenie – artefakt kompas pomoże ci dostać do w/w anomalii i dostaniesz go od Noja, przy okazji jeśli nie zdążyłeś to na terenie tej anomalii: skat – helikopter, artefakt dla Sonii – Sułtana – Noj – spalona wiocha – bąbel przestrzenny – helikopter – snorki – w pieczarze jest kompas – kompas niesiesz dla Hermana.

 

Janów – Loki – kwest  odpłata/rewanż wolności

Po pogromie kontrabandy – z wolności i najemników, idź we wschodni tunel do Lokiego na stakan okowity, jest wkur.. zły bo trepinność zabiła dużo ludzi i się panoszy, masz zabić powinność on nie chce wziąć tego grzechu na siebie ale ty za 50 ton – wg. mnie – slang – 50 tauzenów – 50000 – zmienisz swoje nastawienie.

Odprawia cie na spotkanie swojego szpiega – Anubisa – ten nawija coby ukatrupić ront – mały oddział – zarówno dołgi jak i świtu ma nam pomóc komando Szatana. Stykamy się z Anubisem a tu niespodziewana, koło stoi ten …j konfident Suhak, Agent każe nam rozmawiać z nim, potem bredzi, że zawsze kochał panków z wolności, bla. bla(dialogi) i na feirant nawijamy do Anubisa by ukatrupił gada, potem idziemy w strone tunelu koło którego jest wejście do pakamery z Oazą(rampa PKP).

Rady: Komando Szatana jest całe w egzo, więc milej dla ciebie by nie mieli żadnych zażaleń do ciebie ;). Po rozprawie z ekipa Szatana nie zapomnij fleszki wziąć z trupa i wróć do Lokiego ten znowu nas wysyła na rozmowę z Anubisem, agent pokazuje cel – ekipa Marmedona, ci SA koło bunkra uczonych, zabić-fleszka z trupa – i!!! he he he ubić jednego prosefora nieudacznika: и одного профессора-неудачника – i znowu powrót do Lokiego.

ten nas wysyła na Zaton na spotkanie z Anubusem, spotkanie w nocy, ten prosi o dostarczenie przesyłki Wagrowi, ten kuma o co biega i jeszcze nazywa Anubisa swoim kierownikiem( и называет Анубиса своим начальником!!! – jajca przeznaczenia 2 ;)), przesyłka – trup Wagra– fleszka – łup i info o X- Lęborkach.

Wracamy wściekli na Skadowsk, do naszego Majorka-agencika-Anibisika, rada: sznuruj kniapę – bądź cicho bo Anubis mimo kpin nawija dlaczego Alfa nas ściga.

Tu może być wylot/usterka dot plecaka i wagi – 10 kg ma być??? jakby co to:

 

idź do - ...gamedataconfigsmiscquest_items.ltx, zmień z na - [zat_danger_parcel2]:device_pda и quest_item = true, меняем true на false и вуаля, выбрасываем злосчастный ящик или засовываем его в утилизатор – i mamy utylizator/kosz ?

 

Ten kwest ważny dla fabuły, od niego inne kwesty!!!!!!

 

Janów – od Lokiego  - artefakt skrzypki ale po kweście rewanżu swobody+masz mieć detektor niemodyfikowany Swarom – jakby co to Nowikow kopsnie za diengi – jeśli nie masz to nie będzie dialogu!

leziemy od Lokiego po dostaniu kwestu do Jeziorowskiego, potem do Złotka bo podobno u niej jest tenże art., ta nas odsyła na Zaton i leziemy do psi anomalii – Zaton, 2 takie anomalie – jedna koło mostu prZobrażeńskiego druga to mózgołomacz i tamże idziemy – koło Lęborki z pijawkami i Głuszcem, zabieramy podlufowy lub granatnik szur-szura(swd) i do Lokiego i znowu Anubis swołocz cos bruździ… .

Można też wstąpić do najemników wtedy mniej pracy, bez fotek i snajperów ale oni umrą.

 

Janów – Kostopraw medyk -  specapteczka dla niego – idź na fabrykę Jupiter lezy obok wejścia do tunelu na Prypeć w jednej ze skrzynek.

 Janów – Zwieroboj – pseudosnorki – polowanie tylko w nocy i tylko na terenie fabryki Jupiter – 3 miejsca, 1-e w stróżowce… idź wg. PDA.

 

Jupiter – Wolfram – wstąpienie do Najemników – uwaga wejście/wyjście tylko w kombinezonie najemników(jak sprzedałeś to kup nowy) podłazisz do strażnika Achilesa– hasełko – kup wcześniej psychodelin lub go przekup, kiedy będziesz zbierał łup z trupów masz mieć 5 balonów/cylindrów? Bez Achillesa na bramie nie ma wejścia, jest strzelanina i nie ma dialogu/ów w bazie min. z Molframem!!! Nie podchodź do bazy jeśli się nie zdecydujesz na wstąpienie do nich. idziesz do lidera – Molframa i bierzesz kwest – znależść zaginiony oddział – 2 częśći, 1/ z grupa pierwszą idziesz na Jupiter, nie zgub go bo przewalisz zadanie, czyszcisz perymetr i na 2 piętro(u nas jak w/w 1 piętro u nich drugie) i tam czeka niespodziewanka. Nie zabijasz kontrolera bo się snorki nie spałnują, kontroler – sterownik – wypad z baru (tunelem) aby szybciej, zaliczone zadanko jak wajchę zaliczysz nie tracąc życia ;). Wracasz i rozmawiasz z Molframem i drugie zadanko na tzw. 2 krąg – bierzesz i dajesz innym psychodelin – na fabryce spałn snorków – ok., 3 sztuki koło garażu, i 2 na wyjściu z fabryki – ubić, zaliczasz kweściki i wstępujesz do najemników.

Znowu rozmowa z Wolframem,  pytasz o kwestie z Wolnością związane, Wolfram opowiada ci o Jasonie, Wagrze, Anubisie i nawija o nowym kwicie – robocie.

 

Jupiter – Wolfram -  wysledzenie syndykatu – kwest dostępny po wypełnieniu kwestu Szlugi na szukanie zaginionych z powinności, kontrabandy, rewanżu wolności.

Wolfram nas odsyła na Zaton po  notbuk który żeśmy sprzedali Sowie, rozmowa z Sową i ten nas odsyła do lasu bo tam grasuje ekipa co okrada stalkerów, chlapiesz stakana i zamierasz ukatrupić kradziejów. Dalej proste, ok. 6 – 8 godz. zabijasz ekipę ok. 9-10 typa i do Sowy, ten dziekuje za robote na bandzie w/w ale brak laptopa, stary lis cos knuje(pisałem jeż, że ten ryj to od razu do skopania moim randżersem się nadaje…), zaś las, kurier, tenże po obejrzeniu naszego anielskiego lica nie chciał gadać za dużo i od razu zaczął spierdalać aż…aż go dostałeś go w końcu.Kurier uciekł do naszego starego znajomego Wieprza(Hog), coś dziwnego bo nie ma jak pogadac z kurierem a Wieprz – wg. autora to jakaś usterka która może się zdarzyć – więc zabij kuriera zanim dotrze do Wieprza, ten go zabija – szur-szur, i długa rozmowa z Wieprzem … dalej ten kwest będzie mógł być pociągnięty we fri pleju

 

I teraz na przyszło leżeć do Prypeci… 

 

Tunel na Prypeć do kropki B28 – kierownik przejścia Zulus – kwest zebrania ekipy już w/w. – wykonac kwesty(możliwe) dotyczące wszystkich wszystkich X-labów itd. , agent, schowki – idź wg. PDA … w tunelu tez są plecaki i dane dot. X labów oraz opisane wyżej i na forum atrakcje: szczury jak psy, snorki, dziwne pseudobazyliszki, pijawki 3 rodzaje, chajmery, monolity, zombiaki, pajaki jak ruskie czołgi oraz !!! wilczekłaki!!!

 

Prypeć – kwest od Kowalskiego – nieznana broń(Gauß) – jak w podstawce – oddział-szpital-pif-paf wszystkich-powrót i kwest od Kowala na remont w/w gauß armaty(puszki) po tej rozmowie od razu łącznośc-radio-i mamy szukać jego grupy zwiadowczej(PDA).

 

Prypeć – znaleźść grupę zwiadowczą i pokumać co się stało – miejsce zdarzenia – autobus+wano i Sokołowski + walka z mutantami – kino i rozwałka monolitu, mój wariant: miejsce zdarzenia nachodzisz po rozwałce monolitu i zadanko zaliczone a Wan i o Sokołowski żywi, lepsza reputacja. – powrót do Kowala.

Prypeć – instrumenty wojskowe dla Azota – ech!!! to była jazda, cale 20 minut gry w oczko ze Złotkiem na Janowie i Sowa zanim zarobiłem ok. 40000 elektro rubli i kupiłem wszystkie schowki – Janów, Zaton, Prypeć, bez tego nie masz co szukać instrumentów.

 

Prypeć – Kowalski – znaleźć mechanika do gauß-armaty

zaton – Kardan – dajesz mu Gaussa on tobie potem namiar i starą klucz-kartę do labu w żelaznym lesie, włazisz, kosisz, bierzesz schowek/ki oraz makulaturę dot. w/w misji. a także zaliczasz wizytę w X – 8, moc atrakcji w tymże labie x – 8 potem jak w/w Kardan x-lab na Zatonie i dopiero Kowalski.

 

Zaton – Sonia – arty orzech i wiertło – Idź do Prypeci+detektor Omega ale w plecaku, idź do Lemura(Janów) potem wujas Jar, Kopacze(Janów) – detektor w/w, znajdujemy w/w arty i do Soni, dostajem 10% zamówienia czyli ok. 100000.

 

Zaton – Kardan – Gauss pistolet naprawa -  dajemy mu 5 błysków oraz schematy z x-8 i prototypy– Azot – kurier z radiodetalami – negocjacje z Wolnością – tunel wschodni – kurier – schowek – detale – Gauss od Kardana i idziemy naprawić do Azota.

 

Janów - nanoegzo – niewidka (tak i kij samobij, stolik z korytem i 7-mio milowe gnojozrywy, ech, co też on brał ?)

ważne: wex kwest i przejdź do fripleja, chyba zanim bo potem niedostępny?

Azota zaczyna „dusić żaba-mutant” i on planuje zmajstrować nanoszkielet, zaliczamy kurtuazyjne wizyty u: kardan, Nowikow, Wujas Jar., potem Azot, i zaczynamy kompletować materiały na terenie fabryki Jupiter. Potem w tunel Prypeć – Jupiter szukamy schematów, detale niektóre kupujemy u Szustrogo - Ostrego, zanosimy Azotowi, Kardan, prypec prof. Mironow(na bazie) i do Azota znowu, i potem zabieramy te nasze czarodziejskie egzo(od tego momentu mówta do mnie praedator) i usprawniamy je. 

 

Prypeć – pijawka – przynieść surowicę – 4 piętro obok pralni, notatki, martwa pijawka itd.(PDA) i uwaga!!! zrobić ten kwest przed 20-ym wypadem w tę i z powrotem na Zaton bo może nie odpalić ;) – to po kiego hu… brać w ogóle ten kwest jak już tyle razy łaziłem w tę i z powrotem???

 

Prypeć – Garik – Kowalski – jeden strzał – idź do Garika ten nawija, że widział najemników, potem do Kowalskiego i zacznij kwest: 1/ zabij lidera – Szakala a reszta się nie pozbiera ;), lub wynajmij Kryłowa do pomocy… potem szakal i Cierbin bo jak uciekną to kwest szlag trafi.  W obu przypadkach: Haaka paale – zabić ich wszystkich(fin.), trupy, przeszukano, czerwona karta – do X-8, i do Kowalskiego lub do X-8 poszukac fantów w pakamerze koło wejścia która otwiera w/w karta.

 

Idziemy wstąpic do Monolitu. 

 

Prypeć – Zulus – ukatrupić mutanty – szkoła- snorki za pomoc jego część fantów.

 

 Prypeć – odnieś klucz Leona do Prypeci – idź do Prometeusza i kopsnij Cyborgowi przesyłkę od Leona z monolitu na zatonie i jesteś kumplem/członkiem monolitu. ja ich zabiłem i nie dałem/bralem kwestu Leona – nie przekonasz debili, zawsze i wszędzie mają przewagę liczebną ;).

Jeśli już chcesz być w monolicie to cyborg daje ci misję w księgarni – ukatrup kasimowa, jeśli nie od razu to ucieknie do autobusu i tam go oskóruj.

 Prypeć – prof. Tjagnibok – leziemy w okolicę prometeusza, zombi, debilonit ale nie od cyborga – jakby była różnica, na wieżyczce – po zaliczeniu kwestu miejsca ewakuacji jest schowek profesora tjangiboka i w nim cacuszko!!! fleszki reszki, makulatura i detektor OMEGA – od teraz część misji już jest do zrobienia. 

 

 Prypeć – Cyborg – odkupienie grzechów, sklada się z 3-ech kwestów:

1/ Żywa woda+ 10 antybiotyków – do leczenia „braci” monolitowców(albo magazynek z wała coby nie szerzyć zarazy ;)) – Zaton-Skadowsk-namiar na bunkier uczonych, Janów – uczeni – Hermann – żywa woda tam gdzie oazie, potem Cyborg i jego gadka szmatka jak to jego ekipa najemników padła trupem słuchając kawałów kontrolera na Jupiterze.

2/  weź kwest napełnic schowki monolitu, czyli kup i daj w schowki, noż prawie jak Mikołaj, nagroda od Mitrofana.

3/  znajdź retranslator – Janów – Złotko kopsasz jej 10000(nie!!! to nie alimenty), tej rurze zaś mało idziesz do bunkra do Jeziorowskiego, namiar na retlanslastor  w fabryce Jupiter, Prypeć – Cyborg – chwali cię i prosi cię o odebranie ksiąg od niewiernych, pewnie lewe księgi rachunkowe radyjka Magdalena ;), sam lub z ekipą Izwiegra, po czystce remontowiec prosi przyjść jutro( a może takie ruskie poczekaj czyli zaraz ;)) więc możesz iść do przedszkola, do antenki i wcisnąć f, naprawić-oczyścić z grzechu monolit.

 

Prypeć – Alf – na granicy fantazji(u nas politycy już są dawno poza jakimikolwiek granicami)

po remoncie antenki Alf technik monolitu bredzi, że pracował nad niewidzialną bronią(autor nie pił stolicznej to był krokodyl z fenactilem i relanium), czas wrócić po dokumenty, w tunelu Prypeć-jupiter spotykamy ekipe profesora Mironowa haaka paale – zabij wszystko co żywe – litość jest zbrodnią, moralność dla idiotów – w w/w oddziale byli min. Zulus, wano, Brodjaga, … . trupy, klucz, i do Prypeci do Alfa oraz namiar na unikalny art.: Jajco Czarta – anomalia Łoza/winorośl + detektor Omega… trzeba skakać jak tarzan po gałęziach winorośli – PDA zbierasz trzy części, scalasz u Alfa, włączasz retlanslator, alf jest bez filmu – amnezja i kopsa nam Gaussa niewidkę, wracamy do pralni a tu wano i Sokołow żywi, chwała monolitowi.

 

 Prypeć – Woland -  znaleźść czarnego jastrzębia- przypisany kwest do lini kwestów monolitu – księgarnia podejdź do Wolanda i się spytaj co jeszcze możesz zrobić dla chwały monolitu(no mohair jak hangar!!!) – Zaton -  rejon płaskowyżu, spytaj się lidera najemników, leży wrak uh-60a blek hołk – gadka z Janczarem liderem dywersantów – płaskowyż, walka, Woland i chwała monolitowi.

 

Więcej kwestów dla monolitu nie ma.

 

Prypeć – Kowalski –zaginony zwiadowca – PDA – sklep, kontroler, rozwałka i powrót, raport Kowalskiemu.   

 

Prypeć – X-8 – KBO Jubileuszowy – podstawka: wejść, na dachu arty i elektro oraz włącznik windy, niżej zielony trup naukowca – karta żółta, na dół do windy i w dół, po drodze ok. 30 ryjów: najemnicy i zmobiaki.

No co! klasyk, wejść pozwiedzać, pobrać dokumenty oraz  pkm, haaka paale – zabic ich wszystkich – to jest tak klasyczne, że…. .

 

 Prypeć – Kowalski – operacja wulkan – leziesz z oddzialem do prometeusza, rozwalasz monolit i zabierasz flesze Cyborgowi, wracasz do Kowalskiego – raport.

 

Prypeć – Kowalski – interferencja radiowa – PDA – podstawka kwestrozwalenia anteny monolitu w przedszkolu – powrót. 

 

Prypeć – Kowalski – nieznany sygnał – leziesz – PDA itd. – kwest Striełoka.

 

Prypeć – Striełok -  tajemnice przeszłości – podstawka – bla, bla, bla, namiar na dokumenty czystego nieba i losów informatora, lebiediew i kałancza to eksperyment Świadomośc – O, aktywacja w czasie rozmowy ze Striełokiem zadania ewakuacja, PDA szukasz dokumentów w schowkach – port rzeczny, szkoła – zimny,  o w/w z Nzarem, Nowikowem, Zwinnym o min. Informatorze, i skąd się wzięła ksywka Szrama.

 

 Prypeć – ewakuacja – Kowalski – Striełok i trepy – podstawka i jak zwykle niezwykle wybór: zostajesz czy lecisz do wielkiej ziemi, do kobiet, wódki, dzieci, podatków …. .

 

CDN we fripleju

Przełażenie część 4 - friplej

Zew dywersant

 

Po odlocie Kowalskiego zostana koło pomnika dwa pieprze? coś tam, nie ruszać! potem.

Prypeć – oczyścić zonę z zombiaków – ukatrup 400 zombiaków i nowa specjalizacja – ubojnik Dołączona grafika. sprawdzaj wynik w zadniu w PDA.

 

Prypeć -  Zapiski Mielnika

Po powrocie do pralni podejdź do Wujasa Jara, on się martwi bo zaginął jego koleś, polazł w tunel Prypeć – Janów, bierzesz kwesta i idziesz, tu atrakcje: mutanty, alfa dopiero Mielnik i po nagrodę do Wujasa Jara

 

Janów -  Hermann – znajdź nieznane gatunki(kwiatki itd.) najpierw jeden wcześniej a teraz 6, korzystaj z poszukiwania w anomaliach tylko z detektora Serafin!!! inaczej lipa z poszukiwań,

gdzie mogą być/lub są - anomalie:

Zaton: cyrk, spalony chutor, kocioł, żelazny las

Jupiter: popielisko,  kamienie, gaj

Prypeć: pralnia, koło miejsca ewakuacji B28, pomnik - zwalone drzewo, Przedszkole, wśród anomalii na placu zabaw, między budynkami, anomalia winorośl.

Janów – Złotko – dostarcz przesyłkę – Prypeć – PDA – tam spotkałem(vidk..) 2 monolitniaków i pare mutków - Złotko

 

Janów – Nowikow – granaty eksperymentalne – bunkier/Nowikow, znajdx artefakt Oko, o nim wie tylko Garik, ten mówi, że on tylko w Prypeci i masz mieć dobry detektor, szukaj w szkole, idziesz, znajdujesz potem Nowiow i masz w/w granat/y wraz z brakującymi komponentami – je też szukasz w/w.

 

Sztab – Ciemna dolina – jak ukatrupisz 400 zombi to możesz poleźć do Ciemnej doliny i poszukać Baltazara od niego namiar na rozmowę z liderem Nocnych Stalkerów – Akułowem.

szukasz anomali przestrzennej na Jupiterze – pogłębiarka koło zielonego żrącego syfu – kwest Sroki/Flinta i jego kolesia który tam umarł, idąc do anomali spluwe – stwoł masz mieć skitraną bo po drugiej anomalii są „nerwowi” stalkerzy, potem gadka z d-ca posterunku, przewodnik i na fermę do Akułowa (były skriny ale nie wiem jak je wstawić, wchodzisz od strony gąsienic/bajora)

Ciemna dolina – Akułow  - ukatrupić wredna chajmerę – 2 warianty:

1/  leziesz do anomalii rozłam tam bierzesz 1-go „puszystego kotka”(taki bzdet który wala się pod girami min. na początku gry na bazie najemników na Zatonie – nie możesz go podnieść), Gauss i z dalszego dystansu

2/ kooperacja ze stalkerami z posterunku – nagonka, strzelanki itd./itp. – nigdy na nikogo nie polowałeś Dołączona grafika ?

2a/ wariant z wersji SGM 2.1 – konflikt możliwy: fabula-Akułow-Baltazar

 

Ciemna dolina – Akułow -  przechwycenie

 

Akułow prosi o pomoc przy ustanowieniu kontroli nad fabryką, ta pod kontrola Grzeszników.

Most i czyszczenie wokół od snorków – obie strony mostu, ich tam mnogo, wracasz do oddziału koło wrót i z nim oczyszczasz fabrykę – trupy 4 PDA odnosisz Akułowowi.

Brak dalszych kwestów w dolinie.

Prypeć – Samojłow – Projekt źrodło?

Oddajesz Informatorowi wszystkie dokumenty z X laborek i leziesz do Samogłowa z nowymi wytycznymi – on w pralni tam gdzie był kowalski – jest tak jak ty z SBU, bierzesz kwesta od niego i szukasz najemnika na 2 pietrze w KBO – jubileuszowy po info od niego, tam trup Tieftonca – PDA – Samijłow – Informator po informacjach informacjach kalamburach.

Zaton – długa rozmowa z Informatorem, czytasz zapiski i do uczonych na dziób(to tam gdzie nie ma śrub) po drodze Sowa i wieść, że najemnicy z prypeci wrócili na swoją bazę.

Napraw broń i na Jupiter do uczonych, rozmowa z Jeziorowskim ten na informuje, że Cienka alkoholik sprzedał mu info o 5kanistrze kanistrze ze spirytem – baza najemników-Molfram – tam zagościł Ksawery. leziesz złapać ekipę do cementowni – z niewidzialnego Gaussa możesz zabic nawet z 5 metrów lub używasz noża – tam zabijasz wszystkich tj. najemników i alfę bo jak ktoś się zerwie to nie przejdziesz kwestu Samogłowa, zabierasz PDA i klucz/fleszkę i do Samogłowa, jeśli trup kierownika najemników jest w przejściu na druga lokację – most – to hyc do wody i tam go obszukujesz.

Dostarczasz wszystko Samogłowowi idziesz ukatrupić dywersantów w Prypeci w rejonie szkoły, alternatywa – tryb po cichu – ukradkiem bo dobrze uzbrojeni.

Prypeć –Samojłow -  w centrum diabelstwa – bierzemy 4 automaty – chyba AK – idziemy do Grona ten daje koordynaty na 4 bojców niedawno przyjętych do monolitu, gadamy z nimi potem, nowe mutki – psoniki, kontrolery, ukatrup 3 kontrolery, kwest w kweście  – rozmowa z najemnikami, stamtąd na Jupiter z lub samemu – Garik, w pomieszczeniach fabryki na Jupiterze – tam gdzie przejście na Prypeć, spotykamy: Aresa, Wieprz, Ares wolny daje namiar na Anubisa,

„Spotkanie”  na ZRK wołchow – Grzech, monolit, alfa, zombi z mutantami, 20 bojców,

Fuch wygrywa a my na spotkanie z agentem.

Zaton -  wrogie refleksy(świetlne np.)

Żelazny las, agent, zobaczył twoja miłą trelinę to sam się zabił, idź do Informatora, dowiadujesz się o nowych twarzach jakie się na Skadowsku pokazały, kwest ukatrupic nowe mutki na szmaragdzie Dołączona grafika(izmudrnomie), zbierasz po mózgu troche od psioników ale ich zabijasz. I nowa wiadomość – Anubis wszedł w eter – most…Anubis…bez broni? dziwne?.

Zebrał podobno od psioników, jakieś brednie o O-świadomosci, może na Janów kto gdzie po co Dołączona grafika … - Loki , przychodzi cynk od Wieprza, że złapał Anubisa na Zatonie, przyłazisz, gadasz z Wieprzem potem z Anubisem,  ale on jest mutantem, wszyscy wokół zdychają-wyparowywują – szaleństwo  - Prypeć – Samojłow, meldunek potem na Zaton grzesznicy i spotkanko z nowym d-cą stalkerów w planie.

 Zaton – Granit – zaginiona grupa – pojawia się stary znajomy – Granit, znajdź Miecza pogadaj, nie da rady, Sonia daje nam namiar na dzwigi portowe, tam oddział grzeszników

Żuka sami ubili, ślady nieznanej grupy prowadzą do kontenerów, chajmera, tam umiera Miecz nawijka o grzesznikach, powrót do Granita i meldunek, spij 5-6 godzin, masz czas a domek już prawie czerwony, potem sprawdź miejsce dyslokacji grzeszników – tartak, ukatrupić wszystkich grzechołapów i do Granita, ten śpi, zjawia się kierownik świtu/brzasku – Legolas by pomóc w koordynacji zadań przeciwko grzechołapom.

 

Zaton – Legolas – zemsta upadłych -  rozmowa-planowanie z Legolasem, idziemy na spotkanie koło dźwigów z grzesznikami, spotkanie z Kleniem, gadka i strzelani potem w okolicy mostu, dźwigi  portowe, most i do Legolasa, ten znowu nas zdradził …życie.

Idziemy na Janów do Złotka po info, grupa pokojowa i do Nazara, ten daje namiar na grupę w zamian za info i dodaje za zawartośc z 5-u schowków, ubicie grupy, schowki(PDA), info o – spotkanie – grzech z alfą, północny tartak spotkanie z pokojowcami którzy najprawdopodobniej już nie żyją, potrzebne poparcie Lokiego i Szlugi do wojny z grzesznikami, ale to potem. idziesz na Skadowsk, Granita brak, oddajesz PDA Legolasowi i na spotkanie do tartaku na miejsce startu twojego na początku gry, potem sosnodąb, topiel i trup Granita, idziesz do Legolasa po nowy kwest.

Zaton – Legolas -  rewanż – info od Ajaksa – Szewczenko, walki o dzwigi – fale mutków, Noj, sen potem do Ajaksa.

 

Zaton – Ajaks -  sprawiedliwa zapłata – pora zabic resztki grzeszników grzeszników Szewczeni – tam stacjonują, Hemul, psionik, Demonolog – jego PDA, Legolas i dajesz mu PDA Demonologa potem Jupiter.

Janów – Szulga – oczyszczenie z grzechu/ów -  najpierw najpierw najpierw dołgą zajmij i ubij skład wolności na kontenerach – kropki w PDA, sygnał z PDA spotykasz Ozyrysa, Sroka-Flint-Ozyrys – lis w butelce, info o O-świadomości … dot. kwestu: łos Informatora – PDA i Anubisa, info o schowku w Prypeci, teraz chyba sroka-flint-ozyrys nie zyje, tynel Jupiter-Prypeć – czyszczenie od monolitu i grzeszników potem do gastronomii odnosimy dokumenty Ozyrysa Samojłowowowi.

 

Prypeć – Samojłow – tajny projekt – zaczynasz czyszcic Prypeć od monolitu i grzeszników, 5 patroli do wyrwania niczym chwasty, info od Anubisa o spotkaniu naprzeciw kinoteatru, idziemy z Anubisem na punkt (PDA), wszystkie niewidki i Anubis wzlatuja do góry w powietrze, idziemy do portu, Striełok i Szrama ? mówia nam o eksperymentach eksperymentach-świadomości i radzą wynieść się z zony, meldujemy Samijlowowowi i….

 i teraz możesz sobie oczyszczacz zone ze świtu, najemników itd.

 Gra o rower.

Pytania i odpowiedzi:

1/ Jakie i do czego są potrzebne części mutantów

10 gir snorka, 5 macek czarnej pijawki, 3 czerwone ręce burerra,  1 pięść kontrolera,

1 kogut/grzywa chajdery, 1 oko pseudogiganta

2/ jakich artów nie sprzedawać: 3 nocne gwiazdy, 2 indyjskie kamienie, 3 bicia serca-łomot mięsa, 2 bengalskie ognie, 2 wywierty, 1 oko, 5 błysków

3/ gdzie znaleźć nocne gwiazdy; anomalia pogłebiarka – ziemsrjad, trup stalkera w laborce krąg – misja z Głucharem, w łupie Majrona – spalony chutor, łupy: Tasaka, Spartaka, Brodjagi.

 4/ art. indyjski kamień – anomalia rubiec-flaczki? na Zatonie, podobne anomalie i trupy kwestowe, Jupiter – elektro, X-8, lesniczówka na poddaszu/dachu, łup Noja, Jasona, Tjaginboka

5/ co crobic gdy Tarantino nie chce dzialać – w obrębie kwestów – wg. mnie(vid) Jupiter:

jeśli w czasie rozmowy z Tarantinem -  kwest na 3 nocne gwiazdy dla Sułtana – można dopuścić żeby go zabito (tak m iałem – vid) to i tak Sułtan kwesta zalicza.

6/ Co to jest ikona po prawej na środku ekranu? Okresowe pogorszenie wzroku i wahanie.

Okresowe zatrucie organizmu – ordynacja – psychodelin.

7/ Można wstapić do innej ekipy gdy zadanie w danej ekipie przewaliłeś/

Nie i …, można stracić zadania od nich, nie robić ich – poprzednie sejfy.

 8/ jak wykombinowac granaty M68 do kwestu by go zrobić, znaleźść

 nająć się na podstację do kwestów, łupy Czapajewa, sprzedaje Hawajec

9/ Gdzie na Jupiterze można spotkać/zabić burrery – 2 w tunelu i 1 w ZRK:

Kompas dla Hermana i X-8

10/ jakimi detektorami szukać artefakty: Swarog, tylko Omega(nie modyfikowana) znajdzie – orzech i wiertło

11/ gdzie szukać instrumentów dla techników?

3 lokacje, namiar od Sowy min. kwesty, …

dla grubej roboty: zaton – oczyszczalnia ścieków, Jupiter – stacja kontenerów

cienka robota; Jupiter – wejście do cementowni, zaton – żelazny las

do kalibrowania – zaton – barka Noja, jupiter – ZRK wołchow

wariant II:

gruba – zaton – tartak, jupiter – cementownia

cienka – zaton – zaprawka, jupiter – tunel świtu/brzasku

kalibracja – zaton – portowe dźwigi, fabryka jupiter – budynek adm-u

wariantIII:

gruba - zaton – tartak, jupiter – cementownia

cienka – zaton – zaprawka, jupiter – tunel brzasku/świtu

kalibrowanie – most Przeobrażeński, fabryka jupiter 1 piętro

12/  wstępowanie do grup/ekip jest potrzebne?

bandyci – koniecznie – kwest Czapaja, X-lab

brzask/świt – koniecznie wstąpić - kwesty

monolit – możesz wstapić – dużo kwestów

Możliwe wyloty i metody ich leczenia

 

wylot  «Not enough storage is available to process this command»

menedżer pamięci systemu operacyjnego Windows nie jest w stanie przydzielić pamięci z puli stronicowanej.

Aby rozwiązać ten problem, proponujemy:

1. Zwiększenie rozmiaru pamięci puli Paged.

2. Zmniejszyć ilość? , a następnie menedżer pamięci rozpoczyna wycięcie zbędnej pamięci.

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

(Przejdź do "Start>" Uruchom ... ")

Uruchomić program Regedit (Edytor rejestru).

Przejdź do:

HKEY_LOCAL_MACHINE SYSTEM CurrentControlSet Control Memory Management Session Manager

Ustawia maksymalny rozmiar puli w 4 Giga.

"PagedPoolSize" = dword: ffffffff

Listwy pamięci podczas napełniania basenu o 40%. (Domyślnie jest to 80%).

"PoolUsageMaximum" = dword: 00000028

 

Ponowne uruchomienie komputera. Problem powinien być rozwiązany.

Wylot - Out of Memory . Memory request: …… K».

Brak pamięci. Żądanie pamięci: ....

Najważniejsze, musisz zrozumieć, że 32-bitowy system Windows przydziela proces (i uruchomić Stalkera - proces) pamięć tylko 2 giga. I nie jest to bajt więcej, nawet jeśli komputer jest wyposażony w osiem giga.

64-bitowy system Windows przydziela pamięć dla procesu tak - "ile do przetwarzania."

Dostępne są dwie opcje:

1. Wasz komputer ma 2 giga pamięci RAM.

Zmniejsz ustawienia renderowania, aż będzie statyczne. Usuń gęstości trawy, cieniowania itp do minimum. Jeśli nie pomoże, usuń wszystkie dodatki grania (głosowych, atmosfera, muzyka, anomalie, kopalnie, i tak dalej. D.). Jeśli to nie zadziała, to droga do sklepu kupić więcej pamięci.

2. Wasz komputer ma 4 giga pamięci RAM lub więcej.

) Instalacja 64-bitowego systemu Windows.

B) "make" 32-bitowy system Windows przeznaczyć na procesie nie 2, ale 3 Giga pamięci przez cięcie pamięci jądra (sam system, sterowniki, itp).

Radzę, aby uruchomić Menedżera zadań, przejdź do zakładki "Wyniki" i spojrzeć na "Pamięć". Jeśli mniej niż 1 Giga, zaczynamy działać. (Jeśli więcej - to jest usuwane z pamięci wszystkie procesy uboczne z wyjątkiem jądra, wideo i sterowniki audio).

Oto przykład wyjścia.

* [Win32]: wolny [65320 K], ? [98608 K], popełnione [1933160 K]

* [D3D]: tekstury [687435 K]

* [RTG]: sterty crt [454760 K], ? Proces [9774 K], gra ? [60032 K], czynią [5882 K]

* [RTG]: ekonomia: struny [54097 K], smem [11933 K]

FATAL ERROR

[błąd] Ekspresja: błąd krytyczny

[błąd] Funkcja: out_of_memory_handler

[błąd] Plik: D: prog_repository źródeł trunk xrCore xrDebugNew.cpp

[błąd] Linia: 336

[błąd] Opis: <no expression>

[błąd] Argumenty: Brak pamięci. Żądanie Pamięci: 3629 K

Widać, że [win32]: bezpłatny [65320 K] - wolne pamięci 65,32Mbayta i

Proces już zajęty ? [1933160 K] - 1,93 Giga. To jest, że prawie nie ma wolnego miejsca.

Rozwiązanie problemów:

Windows XP 32 bit

1. Na dysku systemowym znaleźć i otworzyć plik Boot.ini notatnik.

System plików, więc jest ukryta, to będzie konieczne, w oknie właściwości

dyrygent włączyć wyświetlanie plików systemowych.

2. Zrób kopię pliku boot.ini, otwórz plik boot.ini pliku, wybierz "Zapisz jako", nazwa pliku boot.ini.bak.

3. Z linii poleceń (przejdź do menu "Start" -> "Uruchom ..." i nacisnąć Win + R), uruchom polecenie:

bootcfg / raw "/ 3GB / userva = 2500" / / ID 1

gdzie "1" - numer pliku boot.ini plik konfiguracyjny. Domyślnie jest tylko jeden układ.

Jeśli jesteś zaawansowanym użytkownikiem, parametry "/ 3GB / userva = 2500" możesz dodać własny

do pliku boot.ini w edytorze tekstu.

4. Po zastosowaniu ustawień, uruchom ponownie komputer.

W przypadku awarii załadować OS będzie musiał przejść w trybie awaryjnym i przywrócić ustawienia z

kopii zapasowej, po prostu zmień nazwę pliku w boot.ini boot.ini.bak

 

Windows Vista / Seven 32bit:

1. Uruchom wiersz polecenia (cmd.exe) z uprawnieniami administratora (kliknij prawym przyciskiem

Skrót / Uruchom jako administrator). W oknie listy:

bcdedit / export "C: BCDBackup"

nacisnąć "enter"

bcdedit / set IncreaseUserVa 2500

naciśnij przycisk "enter".

2. Uruchom ponownie komputer.

3. Uruchom grę.

Jeśli nie OS pomyślnie załadować, będzie musiał przejść w trybie awaryjnym i uruchomić pierwszy

Klauzula przepisując z wiersza poleceń:

bcdedit / import "C: BCDBackup"

 

Ale dzienniku po powyższych działaniach na wyjściu z gry:

* [Win32]: wolny [1197900 K], zastrzeżone [85456 K], popełnione [1862308 K]

W procesie pracy (popełnił [1862308 K]) 1,86 Giga i bardziej swobodnie 1,197Giga.

 

 Porady do optymalizacji:

1)  Zwiększenie plik stronicowania

2) W "Video / rozszerzona" minimalna jakość cieni, gęstość trawy… statyczne.

3/ wyłącz EAX,

4) Wyłącz wszystkie niepotrzebne procesy (torrent, Aero, a inne programy potrzebne w tej chwili).

5) W celu wyłączenia opcji mod rozliczania pustych miejsc.

6) .Perform defragmentacji partycji (s, jeśli gra nie jest na C: )

7) .download i zainstalować uwalnianie pamięci dla rozgrywki.

Dołączona grafika doradztwo .Globalnnie: Jeśli konfiguracja pozwala ustawić 64 bitową wersję systemu Windows.

32-bitowy system Windows nie może przydzielić pamięci na tak długo, jak w tej chwili gra potrzebuje.

 

Jeśli wszystko inne zawiedzie, ostatnia zmiana - zamień złom na nówkę - komp Dołączona grafika

 

Wszystko, co powyżej napisałem jest zaleceniem – możesz nie musisz.  - to od autora moda/solucji, ja tylko tłumaczyłem, poprawki tłumaczenia mile widziane.

Bylem w ciemnej dolinie! fajnie było.

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do uzyskania bioradaru, potrzebuję pazur chimery. Te dwie co zabiłem, na Zatonie i Jupiterze, miały oczy. Gdzie więc błąka się chimera z pazurkami?

 

I granaty M68 do wiązek. Kupić nie można, więc gdzie ich szukać?

 

 

A problem z Sułtanem rozwiązał się po powrocie z Jupitera. Zagadał i dał zadanie na Jupiterze.  A po drugim powrocie posyła do Czapaja. Czyli ten też powinien zagadać.

Czyli że, nie da się zadań na lokacji Zaton wykonać hurtem, trzeba pobiegać w te i nazad :).

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki smerf45, ale te chimery obdarzały mnie oczami. Pazury miały dopiero czarne chimery zabite, jedna przy sosnodebie na Zatonie, a druga na Jupiterze [ ale nie ta z zadania Zwierzoboja ( Trapera)], lecz przypadkowa, w bazie Najemników (tych od długu Wano).

A granaty M68 udało się kupić u Złotka. Fartem natrafiłem na serię spawnów z nimi. A następnie znów ich nie było. Teraz czekam na uśmiech losu w postaci Łomotu miasa (Kotleta). Mam dwa, trzeba trzy. Ale jest trochę do pobiegania, to się jakiś przytrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Masz pliki Диверсант.exe - jego przemianowujesz na DYWERSANT.exe i plik Диверсант-1.bin - jego przemianowujesz na DYWERSANT-1.bin. Ma to wyglądać jak niżej - katalog w którym są pliki ma być po Polsku. - Metoda podana przez Gawrona kilka postów wyżej - ukłony :D

Dołączona grafika

 

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

 

1. Po wypakowaniu wycinamy katalog BIN I GAMEDATA i wklejamy do Polskiej podstawki ze zgodą na zamianę plików. Nie kasujemy z Bin pliku.

2. Nie kopiujemy pliku  fsgame.ltx - bo nie będzie nam zapisywało ustawień i zapisów z gry.

3. Nakładamy fixy.

4. Nie manipulujemy nigdzie więcej.

5. Gramy

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Witam. Zrobiłem wszystko jak u ciebie, ale mam dziwne literówki i dialogi, w których nie wiem w ogóle o co chodzi, możesz jakoś pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanon1022 ja zmieniłem nazwy z rosyjskich na polskie : Dywersant ale bez : -1 i plik DYWRESANT.chm powstał ze spolszczenia bastardy grażdanki  - z rus na pol, to plik w którym jest opis przejścia autora.

i mi gra i buczy ale! ja gram na rus podstawce po rosyjsku.

napisz dokładnie jak dokładnie to zrobić bo kombinuję i nic nie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zamieniłem nazwy na bp. Dywersant i dywresant z rus na pol, potem rozpakowałem 7 zip lub isarcem i poszło.

p.s. zajrzyj na stalker universe : http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=631.0

 

Autrem artykułu i danych dot. tego moda jest Kondotier, polecam tez porady Cichego lub poczytaj - 4 strony opisy problemów i ich naprawę na w/w temacie moda .

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zamieniłem nazwy na bp. Dywersant i dywresant z rus na pol, potem rozpakowałem 7 zip lub isarcem i poszło.

p.s. zajrzyj na stalker universe : http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=631.0

 

Autrem artykułu i danych dot. tego moda jest Kondotier, polecam tez porady Cichego lub poczytaj - 4 strony opisy problemów i ich naprawę na w/w temacie moda .

 

:)

DZIĘKI ,ALE NIC NIE MOGĘ ZROBIĆ TROCHĘ PO POLSKU TROCHĘ JAKIEŚ DZIWNE ZNAKI W ROZMOWACH DZIWNE DIALOGI.

 

CZY WOGULE MOŻNA TO SPOLSZCZYĆ

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Informuję wszystkich, że na SU ( bez rejestracji ), można pobrać adaptację spolszczenia tego moda autorstwa Gatzka. Temat moda, # 45.

 

I polecam tego moda wszystkim. Naprawdę pięknie dopracowany, nowe i częściowo zmienione zadania, nowe mutanty, wspaniała grafika. Mod niezwykle stabilny i mało wymagający od sprzętu.

I pobudza adrenalinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptaptację będzie można pobrać i tutaj. Obecnie na SU dostępna jest na razie wersja robocza do testowania i wyłapywania błędów. Wersję ostateczną zgłoszę adminom do umieszczenia w pobieralni.

 

Gwoli wyjaśnienia: jest to zaadoptowane do Dywersanta tłumaczenie Yurka i kobala do SGM 2.0 + Geonezis jako, że mody są w bardzo dużej części ze sobą zgodne.

Edytowane przez Gatzek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W paczce z modem jest od razu poradnik.

Aby łatwiej było tym co rosyjskiego nie znają, poniżej w spojlerze jest tłumaczenie jego fragmentu dotyczące zachowania znalezionych przedmiotów, przed otrzymaniem zadania na nie. Są to rzeczy bardzo rzadkie i pozbycie się się ich ( np. sprzedanie ) spowoduje spore utrudnienie gry.

 

Co warto zbierać do inwentarza.



1. Jakie części mutantów, oprócz 3 macek pijawki, będą potrzebne.
- Radzę zebrać zawczasu:
10 stóp snorka;
5 macek czarnej pijawki;
3 czerwone ręce burera;
1 dłoń kontrolera;
1 pazur chimery
1 oko nibyolbrzyma.

2. Jakich artefaktów nie należy sprzedawać:

3 Gwiazdy wieczorne - ночные звезды
2 Indiańskie kamienie - индейских камня
3 Kotlety - ломтя мяса
2 Świecidełka - бенгальских огня
2 Skętaki - выверта
1 Oko - глаз
5 Błysków - вспышек

3. Gdzie znajdują się Gwiazdy wieczorne:

- anomalia przy Pogłębiarce;
- z trupa w piwnicach Antenowego Kregu, przy misji z Głuszcem:
- w inwentarzach Tesaka-Тесака, Spartaka-Спартака i Włóczęgi-Бродяги

4. Gdzie są Indiańskie kamienie:
W nowej grze, spawnuje się w głębi anomali Pazur-Рубец na Zatonie, oraz w 2

anomaliach na każdej lokacji, z małym prawdopodobieństwem. Także w

inwentarzu trupów, kwestowych NPC.

- parking z elektrami na Jupiterze;
- X8, przedostatnie piętro, przed wejściem na dach. Zniszczone schody.
- w inwentarzach Noego-Ноя, Jazona-Ясона i (?)-Тягнибокa.

5. Co zrobić, gdy Tarantino-Тарантино odwali kitę.
- jeśli po daniu zadania na 3 Gwiazdy wieczorne dla Sułtana, ktoś go zbije,

to tylko oddając je hersztowi Sułtanowi, nie otrzymamy nagrody. Żadnych

innych problemów w linii zadań bandytów, nie powinno być.

6. Co to za znaczek, z prawej strony środka ekranu, z upływem czasu

pogarszający widzenie i powodujący chybotanie?

- Doszło do zatrucia organizmu i niezbędne jest zastosowanie Psychodelinu-

Психоделин.

7. Czy można powtórnie wstąpić do któregokolwiek ugrupowania?

- Nie. I jeszcze to. Jeśli wychodzimy z ugrupowania bez wykonania zadań od

jej przywódcy, zadanie przepada i dalszej rozmowy nie będzie.

8. Skąd wziąć granaty M68 do kwestu o wiązce granatów?

- u zabitego najemnika w warsztatach podstacji;
- z osobistego inwentarza Czapajewa-Чапаева;
- kupić u Hawajczyka-Гаваец.
 
9. Gdzie na Jupiterze czy Zatonie, można napotkać burery
- 2 w tunelu i 1 na stacji Wołkow-ЗРК
- Na wszystkich miejscach regularnego spawnu mutantów. Przy zadaniu na

znalezienie Kompasu-Компасаdla Hermana-Германа i w X8 w zadaniu (?)-"Гоне".

10. Jakimi detektorami szukać artefaktów?
Wszystkie nowe artefakty, można znaleźć detektorem Swarog-Сварог lub

lepszym.
Atrefakt Orzech-Орех oraz Świder-Сверло, tylko nie modyfikowanym detektorem

Omega-Омега.

11. Gdzie szukać narzędzi dla rusznikarzy?

Dla nich tylko na Zatonie i Jupiterze w trzech wariantach spawnu. Wybierane

są losowo przy starcie gry.

Wariant1
Podstawowe-грубой работы:
- Na Zatonie, Oczyszczalnia ścieków-Ст.переработки отходов
- Na Jupiterze, Plac kontenerowy-Контейнерная площадка
Precyzyjne-тонкой работы:
- Na Zatonie, w Żelaznym Lesie-Железный лес
- Na Jupiterze, WejScie do kompleksu wentylacyjnego-Вход в вент.комплекс
Kalibracyjne-калибровки:
- Na Zatonie, w siedzibie Noego-Хижина Ноя
- Na Jupiterze, SRP Wołchow-ЗРК Волхов

Wariant2

Podstawowe:
- Zaton, Tartak-Лесопилка
- Jupiter, Cementownia-Цементный завод
Precyzyjne:
- Zaton, stacja benzynowa-Заправка
- Jupiter, Baza Świtu-Рассвета w tunelu-Тоннель(база Рассвета)
Kalibracyjne:
- Zaton, Dźwigi portowe-Портовые краны
- Jupiter, Biura zkładu Jupiter-Завод Юпитер.Адм.корпус

Wariant3

Podstawowe:
- Zaton, Tartak-Лесопилка
- Jupiter, Kopaczi-Копачи
Precyzyjne:
- Zaton, na Szewcence-Шевченко
- Jupiter, tunel wschodni-Восточный тоннель
Kalibracyjne:
- Zaton, most Prieobrażenskiego-Мост им.Преображенского
- Jupiter, zkad jupiter, pierwszy oddział-Завод Юпитер.Первый отдел

W Prypeci są narzędzia tylko dla rusznikarza wojskowego.
( od tłumacza - brak wskazań w poradniku)

12. Czy jest obowiązek przystępowania do ugrupowań?

- Do Bandytów-Бандиты, obowiązkowo. Po zakończeniu kwestów Czapaja-Чапая,

otrzymujemy przewodniki poX-laboratoriach.
- Do Świtu-Рассвет, obowiązkowo. Uruchamia to dalszy scenariusz.
- Powinność-Долг i Wolność-Свобода. Nie ma obowiązku i wpływu na dalszą grę.
- Najemnicy-Наемники, obowiązkowo. Konieczne dla scenariusza.
- Monolit-Монолит. Nie wstępując gramy dalej, ale tracimy sporo ciekawej

gry.


 Od kondotiera.

Oprócz tego w Dywersancie należy zbierać ( nazwy rosyjskie fonetycznie, bo nie wiem jak je przetłumaczono ) i zachować ( najlepiej w schowku na Janowie), Kołoboka, Grawi, Batararijka, Głaz i Morskoj Jeż. To po to, aby po znalezieniu dla Nowikowa artefaktu "Oko", móc zamówić u niego specjalne
granaty. Kwasowy, ciśnieniowy, impulsowy, termiczny i grawitacyjny. Po 5 szt granatów, za jeden artefakt. I należymieć sporo kasy ( ponad 20000 ) na każdy rodzaj.




INFORMACJA:  TEN LINK JUŻ JEST NIEAKTUALNY. POBIERAĆ PROSZĘ SPOLSZCZENIE Z #1.

 

Oto czasowy link do końcowej wersji adaptacji spolszczenia polonizacji autorstwa Yurka i kobala, zrobionej przez Gatzka dla moda Dywersant.

http://yadi.sk/d/NBMp1v_teVKHD

Linka wstawiono za zgodą Gatzka, do czasu oficjalnego zgłoszenia do umieszczenia w pobieralni.

Zawiera fix Gatzka, umożliwiający m.in. wejście do bazy najemników, gdy mutanty zabiją kwestowego NPCa - wartownika.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę może to wydawać się zawiłe. Post @kondotiera #41 zawiera info o końcowej wersji polonizacji @Yurka i @kobala, zrobionej przez @Gatzka. Pytanie jest takie: czy ta polonizacja z pobieralni (około 1.35 MB) jest całością i wystarczy ją tylko nałożyć na gamedata z pobranego moda? To cała polonizacja? Pytam, by inni też mieli pewność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, link do pobieralni to kompletne spolszczenie. Linki do mojego yandexa są już nieaktywne, To co jest w paczce nakładamy po zainstalowaniu moda i gramy.

 

Nie wiem czy mp3 player nie będzie powodował wylotów, lepiej go nie używać :)

 

Oprócz gamedaty sa tam jeszcze dwa archiwa: przywrócenie slotów szybkiego wyboru na ekran i nanocelinventory. Oba dodatki sa kompatybilne ze spolszczeniem.

 

Obecnie nadal dłubię w tym modzie, poprawiłem spawnera, poprawiłem broń ze schowka Majrona bo to co tam było to przegięcie, przerabiam medykamenty, mam w planie przerobić osiągi broni na takie jak w Misery (na której podobno Dywersant miał być oparty), Jeśli ktoś będzie zainteresowany to podzielę się gamedatą. Jako, że Dywersant to praktycznie Geonezis tylko w ładniejszym wydaniu to wszystkie te moje przeróbki będzie łatwo przenieść do SGM 2.0 + Geonezis.

Edytowane przez Gatzek
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vždy když zemřu a chci znovu načíst poslední save mám výpadek do pulpitu a musím hru načíst znovu.Nenašel jsem v Google tento výpadek.Neví někdo?

FATAL ERROR [error]Expression    : !m_error_code[error]Function      : raii_guard::~raii_guard[error]File          : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp[error]Line          : 748[error]Description   : ... call of pripyatgamedatascriptssgm_modules.script:344: attempt to compare number with nil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mám problém s dokončením hry.Nejde zabít Anubis.Promluvil jsem s ním,odmítl jeho návrh,vybil jeho ochranku (6x"Z") ale jeho nejde odpravit.Pořád nadává  a nechce natáhnout kopyta.

Zabil ho někdo?

Když se k němu přidám odpálí ho Strelok ale chci ho zlikvidovat sám.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.