Jump to content
kondotier

Dywersant - Диверсант (Гибрид)

Recommended Posts

Brakuje czasami tym którym grafa nie daje rady, ja grałem i jakoś nie miałem problemu z teksturami. Brakuje na granicy map jak w każdym innym modzie ale w rozgrywce nie zdarzyło mi się.

Jeszcze 6% proc i wrzucę linka do Mega. Jak zainstalujesz, zagrasz i gdy braknie Ci tekstur to wtedy kombinuj. :)

Edit: To link do Dywersanta +fixy: https://mega.nz/#!80dDySzL!I7DM6tvFm03su1b68xDlFqlwyQvKNWzc-fF5ntQ3X0w

Proszę Moderatorów o dołączenie linka do pierwszego postu Tematu.

Edited by pacjent1972

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ....

2. W różnych wersjach SGM było różnie, np kupowałeś taki dysk CD od jednego z handlarzy na Skadowku lub w innej musiałeś bodajże zrobić dla niego 3 questy to ci instalował takie oprogramowanie i dopiero mogłeś pobierac elektroniczne ruble ze zwłok. Nie wiem jak jest w Dywersancie.

3. W SGM  frakcja Świt pojawia się po wykonaniu questa z podstawki "Okresowe emisje psioniczne", kojarzysz, co w tunelu kolejowym szukamy artefaktu, jak go znajdujemy to pojawia się kontroler i próbuje przejąć naszych towarzyszy. Po tym queście w tym tunelu po jakimś czasie jest baza Świtu.

4. Nie pamietam jak to już tam było 

5. Też nie pamietam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z odnalezueniem bazy świtu wykonnałem wszystkie zadania naukowców i świtowcy nadal się nie pojawili jest sposób na naprawe tego lub posiada ktoś save ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam to namiar i kwest na świt/brzask daje ci agent na Zatonie lub na lądowisku szturmowców (Mi 24 czy KA 51/52) na Janowie, a baza jest niezmiennie w zasypanym tunelu, tam gdzie zazwyczaj spałnuje się kontroler i jest artefakt w kształcie izolatora w podstawce i innych modach.

Obecnie na tapecie mam najnowszego Dywersanta Hybrydę (opis w dziale mody w innym języku niż Polski) i tam Brzask/świt jest tam gdzie być powinien.

Starych sejfów do m.in. twojej wersji gry już nie posiadam ale jakbyś miał problem z postaciami kwestowymi to jest mod: postacie kwestowe nie giną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taki błąd : [error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 513
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable character_use in [psevdosnork_strong] 
   Posiada ktoś może fix na ten wylot?   Link z poprzedniej strony od smerf45  http://www7.zippyshare.com/v/4VoLTOUE/file.html nie działa.

 

Edited by 44piterv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten fix nie pomoże. Robiąc polonizację i poprawki do Dywersanta w jednym pliku coś źle zrobiłem. Niestety nie pamiętam już co trzeba było zmienić żeby wszystko działało. Z tego co kojarzę była to jedna linijka w jednym pliku w  gamedata\configs\craetures\ Może ktoś ma tą poprawkę i się z nią podzieli? Dodałoby się ją do forumowej pobieralni i pierwszego postu.

 

@44piterv zagraj lepiej w SGM 1.7 + Geonezis Addon. Dywersant to praktycznie z to samo co SGM tyle, że z ładniejszą grafiką i "poprawionymi" błędami. Tyle, że na jeden poprawiony błąd przypadają dołożone dwa nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity