Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael   :018:  No to na tej drugiej grze pobiegam jeszcze trochę i jak się nie znajdzie jakiś wojak z lepszym pancerzem niż Beryl , to wrócę do pierwszej gry.

Ale jest jeden wielki plus. Teraz gracze już będą wiedzieć, że w odróżnieniu od gry, początek moda ma losowe sytuacje. Jednemu pójdzie gładko i od razu mieć będzie wiele, a inny się namęczy za frajer.

I bolączka wielu modów, atak wojska na wioskę, tu może być zaletą. Naznaczony wyruszy w drogę taki, jakim gdzie indziej był dopiero w okolicach Radaru :028: .

DODANO. Jest w modzie ogromna różnica spawnu w zależności od gry. Kiedy w grze, miałem słabszy spawn u żołnierzy, to u Sidorowicza był bogatszy asortyment w sprzedaży. Przy grze z "bogatymi" wojakami, asortyment Sidorowicza ubożutki i co najciekawsze, stara sztuczka z z zapisem i wczytaniem nie działa. Nawet wyjście z moda i powrotne uruchomienie tego nie zmieniło. Ciągle miał to samo.

Wybrałem się w drogę na Agroprom, z wyposażeniem jak w inwentarzu ( bez MP5) i zanim dotarłem do przejścia na Wysypisko, z trupów znalezionych i tych co sam przysporzyłem, już miałem to co w schowku.

ss_fred_07-28-20_20-57-14_(l02_garbage).thumb.jpg.ff6341db5dcd5137ec226dddcdbd21ae.jpg

Na Wysypisku po pomożeniu Biesowi, zebrałem drugie tyle. Wdzianka zdjęte z trupów nienaruszone, 100% jakości. Broń w większości nadająca się do natychmiastowego użytku. Praktycznie nie ma handlu z NPCami. Albo trzeba będzie targać to do handlarzy, albo zabierać tylko to, co akurat jest nam niezbędne. Ze zmian w dialogach zauważalne to, że uratowany Jurik nie ma z nami opcji dialogowej. Został przy przejściu. MP5 na 18mm jest więc nasze. Jeśli w tunelu będzie. Reszta jak w podstawce.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

To będzie ostatnia informacja o modzie. A mod pozostawiam bez oceny. Byłaby zbyt subiektywna. Będzie to tylko relacja ze zdarzeń.

Zamknąłem grą pierwsze kółeczko. Wysypisko, Agroprom, Rostok, Dolina Mroku i X18, Kordon i znów Wysypisko.

Mod nie jest zły, ale jak dla mnie, zawarte w nim zmiany to za mało aby znów grać w podstawkę. A na dodatek, jedna z tych zmian uczyniła mod nudnym. Jest możliwość od samego startu ściągnięcia z trupów b. mocnych pancerzy, sporej ilości amunicji i dobrej broni. Nie ma zachęty do szukania schowków z podstawki, które w wiekszości  ( mimo zaznaczenia ) są puste.

Ale też dowiedziałem się, skąd np. Er bierze pomysł spawnu mutantów w dużych ilościach.

Na Agro, zanim dojdziemy do Kreta, musimy się uporać z ich stadami.

ss_fred_07-29-20_12-26-37_(l03_agroprom).thumb.jpg.4b9f4161a93a168193e242d478559c5b.jpgss_fred_07-29-20_12-48-57_(l03_agroprom).thumb.jpg.011a4b0adfae657f9fcd3b52a698a746.jpg

Ale jak już dojdziemy, to bierny Kret albo ginie na naszych oczach, albo już jest martwy.

ss_fred_07-29-20_12-48-12_(l03_agroprom).thumb.jpg.81c159f9ed1e13360e01ca3a2a004921.jpgss_fred_07-29-20_12-39-35_(l03_agroprom).thumb.jpg.f719c2b4af1a935e27c184c5a3b616a8.jpg

Aby wyjść z podziemi Agro, trzeba pokonać już nie jednego kontrolera, ale całą zgraję rożnych mutantów.

ss_fred_07-29-20_14-21-14_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.0bb5e2787bbe65c6b846a8009e9e662f.jpg

Podobnie jest w Dolinie Mroku.

Spoiler

Kula i pierwszy uwolniony Powinnościowiec, zamiast grzecznie iść na Wysypisko, rozpoczynają walkę z mutantami. Z wiadomym skutkiem.

ss_fred_07-29-20_15-33-33_(l05_bar).thumb.jpg.ab3e8faf028659a24e670d8c85ac3c34.jpgss_fred_07-29-20_16-24-42_(l04_darkvalley).thumb.jpg.98b9e4935726c8801baa408e11229e9e.jpg

Mutanty likwidują większość NPCów, tak było na budowie. Dla naznaczonego zostało niewiele do roboty.

Za to w X18 i na drodze do Kordonu zatrzęsienie.

ss_fred_07-29-20_17-59-44_(l04u_labx18).thumb.jpg.6d13bfb304398a5426437acfcbaf397e.jpgss_fred_07-29-20_18-45-21_(l04_darkvalley).thumb.jpg.24a1874d37e9387d5d61b0a8a2cecf71.jpg

ss_fred_07-29-20_18-45-47_(l04_darkvalley).thumb.jpg.bbf578d2ec9fe50381716a994ea2eb4a.jpg

Całe szczęście, że nawet giganty padają po 2 - 3 trafieniach śrutem. Ale dla załatwienia drobnicy liczonej na dziesiątki, potrzebny wagon amunicji.

Na Kordonie brak respawnu NPCów. Kiedy tu wróciłem, był tylko Fanat i trup Wilka.

ss_fred_07-29-20_19-53-46_(l01_escape).thumb.jpg.90106c2065339739ae74504bc88be481.jpgss_fred_07-29-20_19-47-26_(l01_escape).thumb.jpg.b65df5e27b36eb166bdd650b7000881f.jpg

A Sidor przestał być sknerusem. Patrzcie ile płaci za karabin. Trzeba je sprzedawać pojedynczo.

ss_fred_07-29-20_19-56-43_(l01_escape).thumb.jpg.897ecf5144e542a63ce78a47a51f522f.jpg

Czy więc opłaca się robić zadania z podstawki, np. na pojemnik z dokumentami na posterunku, za nagrodę 2000 ru?

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Agrael

Mod Nowa Wojna na Stalker Cień Czarnobyla w wersji 1.0004 i 1.0006.

W paczkach mod+spolszczenie.

Nowa Wojna PL na Stalker Cien Czarnobyla 1.0004.rarNowa Wojna PL na Stalker Cien Czarnobyla 1.0006.rar

Jak coś to może dorzucić całe te paczki do pobieralni, a temat potem do spolszczonych.

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.