Skocz do zawartości

Wymyślona postać


gizmo

Rekomendowane odpowiedzi

Napiszcię swoja wymyślona postać:

-do jakies frakcji nalerzy

-jaką role sprawuje w grze

 

To ja zaczne 

 

Imie:Orzeł albo Amerykaniec

Frakcja:samotnicy

Miejsce:Stacja janów obok wujka jara,Póżniej przenosi sie do prypeci

Pochodzenie:USA

Opis:najprawdopodobnie jedyny stalker który ma działający śmigłowiec którego często używa do zwiadów.Wspomaga frakcje wolność

Misje poboczne na stacji janów:

strzelec:orzeł narażił sie grupie samotników i z obawy o życie nie może opóścic stacji janów .Cel misji zabij 5 samotników w okolicach kamieniołomów

Misje poboczne prypeć:

Zapy lotnicze:Znajdz mapy terenowe w prypeci

Zwiad z powietrza:Razem z orłem zestrzelimy ze śmigłowca kilka grup monolitowców:

1 grupa:przedszkole

2 grupa:szpital

3 grupa osiedle

4 grupa kino prometeusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Imie: Gremlin

Frakcja: Wolność

Miejsce: Skadowsk do picia wódki z Kardanem, później przeniósł się do Prypeci, rzadko widziany gdziekolwiek poza Skadowskiem

Pochodzenie: Rosja, Moskwa

Opis: stalker znany z posiadania bardzo sarkastycznego humoru, pije do nieprzytomności, nigdy nie zwymiotował z powodu alkoholu, bardzo poważny na misjach lecz dalej mówi żarty

Misje poboczne Skadowsk:

Zadanie specjalne: Spotykasz Gremlina przy kardanie kucającego możesz z nim porozmawiać a ten poprosi sie o przyniesienie mu 2 litrów czystej i kilku kiełbasek

Zyskujesz:

Przyjaźń Gremlina

Pistolet makarow o nazwie "Xm-01" Gdy zapytasz sie o powód nazwy wyrytej na chwycie da ci 150 naboi o kalibrze 9x39 SP i tłumik

Tańsze naprawy u Kardana

Haracz przyjacielski: Spotykasz Gremlina przy "Starej Barce" gdy zaczniesz z nim rozmawiać zapyta cie o pomoc w pobraniu haraczu za obrone stalkerów (Noe też jest chroniony ale nie płaci z powodu starej przyjaźni z Gremlinem). Chodzisz po lokacjach i odbierasz pieniądze od stalkerów żaden się nie stawia póki tak samo nie podchodzisz do bandytów ci zaczynają się ciebie czepiać i grożą ci nie pieprząc się Gremlin wyciąga pistolet makarowa i strzela w głowe jednemu bandycie drugi podnosi ręce i daje mu pieniądze

Zyskujesz:

5000 rubli

amunicje 9x39 SP

Osiągnięcie "Przyjaciel Niczyi" odnoszący sie do tego że gremlin jest rzadko widywany w zonie choć cały czas w niej przebywa

Misje poboczne Prypeć:

Nie podawaj snajperowi dłoni: Spotykasz gremlina chodzącego wolno po Prypeci bądź w Bazie wojska w pralni, da ci litr czystej każe ci wypić, (gdy odmówisz powie żebyś przyszedł jak zmężniejesz) gdy ją wypijesz on też wypije i zapyta sie czy możesz mu pomóc w "robocie" z Najemnikami (Byłymi powinościowcami co możemy zobaczyć w pda jednego z nich) w którym twoim zadaniem będzie pójść z nimi na rozmowe a on otworzy ogień i strzeli ci w plecy (wcześniej dostajesz mocną kamizelke kuloodporną więc nie tracisz zdrowia ani życia) tak było w planie najemnicy sie przestraszą i zaczną cie ratować w panice od własnej śmierci, wtedy zabije 3 najemników szybką serią z swojego zmodyfikowanego VSS Vintorez "Azor" Podejdzie do ciebie da ci 100 ml czystej i cię przytuli, powie że byłeś odważny odbierze swój łup da ci jakąś część i odprowadzi cie do pralni

Zyskujesz:

Możliwość dołączenia do niego i stworzenia duetu (Jednoczesnie do dołączenia do wolności jeśli jeszcze nie należysz)

Jego wcześniejszą wersje karabinku VSS Vintorez "Kremlik"

200 nabojów 9x39 SP

25000 rubli

Wierność demonowi z nieba: Spotykasz Gremlina przy budynku z labem X8 jak zaczniesz z nim rozmawiać zapyta cie o pomoc w odebraniu jego "rzeczy" z labu. Wchodzicie do środka on mówi że musi coś załatwić za rogiem i prosi cie o zaczekaniu tu bo jesteś "Dzieciakiem zony" znika i nagle wyskakuje 5 najemników i każe ci złożyć broń gotowi do zabicia cię najemnicy dają palec na spust , zgadasz się naglę słyszysz zamek i wiesz co się święci naglę Gremlin wychodzi z Makarowem w lewej ręce i odbezpieczonym granatem w prawej spokojnie mówi do najemników że mają sie poddać zdziwiona grupa najemników bojąca się o życie (w końcu nie przyszli do zony tylko po śmierć) złożyła broń, śmiejąc sie gremlin rzucił na ziemie ćwiczebny granat rgd-5 i strzela najemniką w broń każe im wynosić sie z labu gdy ci wstają strzela im w kolana i mówi że ponoszą kare za straszenie jego przyjaciela, wyrzucasz z nim pół przytomnych najemników z labu dajesz im apteczki bandaże i idziesz z gremlinem po łup, znowu każe ci zaczekać ale odmawiasz, on mówi że ryzykujesz życie idąc z nim ale to twój wybór jego "rzeczami" była snajperka SWU2 bullpup, 10 granatów F1 a dokładnie projektów które miały wielkość wybuchu 5x granatu F1 były bardzo ciężkie ale bardzo mocne i pistoletami (2) makarow "XM-02" zasilany nabojami 7.62

Zyskujesz:

Pistolet Makarow "XM-02"

5 granatów F1 "Projekt"

100000 rubli

Osiągnięcie "Wierny Pijanemu Demonowi"

Możliwość zobaczenia pozycji Gremlina na mapie

Możliwość zaproszenia Gremlina na: Picie w Skadowsku, pomoc w walce, pobieranie haraczu, wędrówce po zonie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.