Jump to content
Pirunvirsi

Tajemnice Zony. Historia Striełoka. Prolog.

Recommended Posts

To już nie wiem co robić. Pobrałem od @Komy paczkę, odpaliłem z jego binu i w tym samym miejscu gra się zatrzymuje i wylot na pulpit i z takim samym głupim logiem jak wcześniej. Jeśli się uważniej przyjrzeć temu wyżej mojemu logowi, to mniej więcej w środku, jest coś o brakujących plikach. Ale z drugiej strony, dlaczego u innych chodzi mod bez zarzutu? Druga sprawa, poprosiłem @smoxa o przesłanie mi jego zapisów i po wczytaniu jego stanu gry (po obudzeniu GG i po rozmowie z jakimiś NPC-tami), gra idzie. Ki diabeł? Wygląda na to, że ten początkowy jakby filmik z budzeniem się GG, ma coś wspólnego z zawiechą gry na starcie. Ten pierwszy filmik z opowiadaniem o Zonie itd., idzie normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem informację o braku pliku MSVCR100.dll

 

Sprawdziłem w modzie i faktycznie takiego nie ma.

 

Wychodzi na to, że że ta mniejsza wielkość, spowodowana jest brakami plików.

 

Tak naprawdę mniejszy rozmiar całego archiwum jest spowodowany użyciem innego typu kompresji (LZMA), który jest standardowo używany do plików w formacie 7z.

 

A co do brakujących plików, to ten, o którym mówisz jest właśnie biblioteką Windowsową przynależącą do Microsoft Visual C++ Redistributable 2010 - http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555

 

poprosiłem @smoxa o przesłanie mi jego zapisów i po wczytaniu jego stanu gry (po obudzeniu GG i po rozmowie z jakimiś NPC-tami), gra idzie. Ki diabeł?

 

Może masz coś w user.ltx do bani bądź w configsach albo twój system szwankuje w jakiś sposób.

Share this post


Link to post
Share on other sites

metek58 - znasz moje zdanie na temat tej bety. Zamiast szarpać swoje nerwy, trzeba poczekać do stycznia-lutego przyszłego roku na alfę. Nie darmo na rus forach jest tyle uwag.

Jeszcze nie jeden fix czy patch, się do wydania alfy pojawi.

 

Koma - dziękuję za linka. Muszę z pobraniem poczekać do popołudnia, aż domowy "anglista" z pracy wróci. Bo moje 0,1% znajomości angielskiego, to za mało.

 

No i przy tym wniosek, aby dać do #1 informację, o konieczności zainstalowania na komputerze tego Visuala, przed uruchomieniem moda. Bo takich jak ja, może być więcej.

A że w sytuacji awaryjnej nie czyta się postów, tylko od razu zgłasza problem, będzie dużo płaczu.

Edited by kondotier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe czy alpha nie jest czasami przed betą?

 

Pre-Alpha > Alpha > Beta > RC (Release Candidate / Wersja kandydująca) > GA (General Availability / Ogólna dostępność)

 

Nie żebym się czepiał czy coś, ale kumam przekaz.

 

P.S. Link do VCR2010 dodany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koma - beta to coś jeszcze nie dokończonego. Dopiero produkt finalny jest alfą. Tak jest przyjęta numeracja. Może to trochę wbrew logice, ale dalej już pójść nie można, więc robi się kolejną wersję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę za bardzo offtopować, ale cykl życia programu wygląda tak, jak pisze Koma. A więc mamy pre-alpha, alpha, beta, potem release candidate, a na końcu publikację w formie finalnej. Innymi słowy, alpha to etap przed betą, w którym program nie jest jeszcze w całości gotowy, a w którym chodzi przede wszystkim o testowanie działania i funkcjonalności programu (ogólny poziom testowania).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_%C5%BCycia_programu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trikster - nie ma offtopu. Takie wyjaśnienia są potrzebne. Ujednolicają stosowane określenia.

 

A wracając do uruchomienia moda. Po zainstalowaniu do windy brakującego Visuala, mod ruszył bez problemu. Pograłem moment i wyszedłem.

Do skrótu pulpitowego dodałem -nointro i ponowne uruchomienie bez problemu. Aby nie oglądać inwokacji, kliknąłem Esc i mod się zawiesił przy scenie budzenia. Kolejne uruchomienie z obejrzeniem inwokacji i wszystko poszło bez problemu. Była już dłuższa gra. Od strony technicznej nic nie przeszkadzało, ale niedoróbki w modzie powodują spory dyskomfort gry. I jak na razie, nie nadaje się do tłumaczenia. No cóż, po to jest testowanie. A że nie mamy na to wpływu, pozostaje tylko czekać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanim zaczniecie krytykę tej gry, chcę przypomnieć, że jest to wersja do testów. Autorzy wyraźnie napisali, że wstawili ją po to, by wyłapać bugi, błędy i poznać opinię i sugestie graczy. Pomimo tego gra jest grywalna, wielu ją ukończyło, jeszcze więcej gra (widać to na rus. forach). Cichy i ja nie mieliśmy problemu z instalacją i uruchomieniem gry. Trafiają się różne błędy, mniejsze lub większe, ale jestem pewien, że po ich usunięciu gra będzie hiciorem. Spolszczenie nie zostało zawieszone, oczywiście nie wydamy go do gry w tej formie, ale łatwiej i szybciej będzie je przystosować do końcowej wersji gry niż tłumaczyć całość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą znalazłem u Cichego na forum

-http://ap-pro.ru/go?https://yadi.sk/d/_jgb5iBLcTAN8 - fix dodający akumulator po anomalii rabującej i dodający klucz od krat w finale moda - dzięki OTIS z AP-PRO.RU

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/59-674-76 strona 76, post 1126.

Metek, a w jakiej grasz rozdziałce.Mi wywaliło [filmik przeszedł],potem wylot.Moja rozdziałka na początku 1920x1080.Zmieniłem na 1280x1080 i poszło.Zrobilem parę zapisów i zmieniłem nas natywną mojego monitora [1920x1080] i teraz działa.Jeszcze jedno,ja używam teraz WINDOWSA 10 :D 

Edited by smerf45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redaktor AP-PRO.RU skontaktował się z jednym z twórców modyfikacji «Tajemnica Zony. Historia Striełoka. Prolog» aby dowiedzieć się o aktualnym stanie rozwoju. W tej chwili szuka się błędów i niedociągnięć w lokalizacjach i questach. Konieczne jest wykonanie kilku dodatkowych zadań na poziomie „Czerwonego Lasu”, plus pozostaje wykonać laboratorium «X-13». Jego utworzenie i wprowadzenie do gry jest jednym z głównych zadań zespołu. Fabuła zostanie dodana po wprowadzeniu tego terytorium do gry.

98940158.jpg43527648.jpg39430981.jpg38336747.jpg88991756.jpg53260141.jpg

W procesie rozwoju nie ma poważnych problemów, jednakże obecnie pracuje nad nim tylko jeden modmaker. Jego towarzysz pracy zrobił sobie krótką przerwę, ale obiecuje, że wkrótce wróci do pracy, po czym proces pójdzie znacznie szybciej. Istnieją również pewne trudności z przyzwoitym wdrożeniem globalnej mapy świata gry w PDA.

06805702.jpg55217566.jpg

Szacowane daty premiery są nadal tajemnicą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiły się nowe screeny z tworzonej modyfikacji «Tajemnica Zony: Historia Striełoka. Prolog». Zdjęcia pokazują zmienioną Dolinę Mroku, podziemia pod Mroczną Kotliną i jeden z fragmentów fabuły.

254dc6343455f0b.jpg5a70f578c45ada9.jpg735b3daf6b10569.jpgd7a673fa8df69f8.jpgbdd5ddb277413e9.jpg60c626d79f79de7.jpg3e245b522d3d0ab.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord