Skocz do zawartości

Problem z qucksave


Rekomendowane odpowiedzi

W modach nie stosujemy szybkich zapisów z ustawień domyślnych!!!

Taki wylotowy quicksav potrafi zepsuć kilka nawet twardych savów wstecz. Musisz więc znaleźć ostatniego wgrywalnego.

A na przyszłość stosuj metodę scigacza1975, polegającą na przypisaniu w opcjach szybkiemu zapisowi i wczytaniu klawiszy np. z części numerycznej, a w user.ltx zaraz po nich, wstawić takie coś:

bind_console save save1  kF6bind_console save save2  kF7bind_console save save3  kF8

 Masz wtedy możliwość robienia zapisów z konsoli, bez jej otwierania.  Są tylko trzy kolejne, ale to nie problem, bo są nadpisywalne. To znaczy, że po zrobieniu save3 klawiszem F8, kolejnym bez zapisu twardego może być save1 klawiszem F6. Daje to możliwość zabezpieczenia się np. podczas pustego przebiegu przez lokacje, zauważeniu mutantów czy NPCów.  Zamiast F6 do F8 możesz dać inne klawisze Tobie bardziej odpowiadające, np. numeryczne 7, 8 i 9.

Jednak i tu, obowiązuje zasada nie robienia zapisów podczas emisji, a także podczas dynamiki walki. W walce trzeba wyczekać na moment spokoju, bez wybuchów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.