Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

10.png

Tytuł oryginalny: Народная Солянка 2010
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 14.08.2010 r.
Autorzy: Arhara i inni
Autorzy spolszczenia: @trurl3, @Yurek
Śr. długość rozgrywki: do kilkuset godzin


OPIS:

Spoiler

Narodnaja Solianka 2010 to modyfikacja odznaczająca się głównie wprowadzeniem prawdopodobnie największej nowej zawartości ze wszystkich amatorskich projektów na platformie Cienia Czarnobyla. 

Pierwsza wersja Solianki stanowiła podwaliny pod jej przyszłe i jeszcze bardziej rozbudowane wersje t.j. Narodnaja Solianka 2016 lub OP-2.1, którego z kolei należy traktować jako odrębną modyfikację.

Mod ten jest tak naprawdę połączeniem dużej ilości pomniejszych projektów, dodatków, nieoficjalnych rozszerzeń, na które można się natknąć w internecie, co finalnie miało wpływ na jego samą nazwę.


Cechy moda:

  • ponad 30 lokacji,
  • ok. 14 nowych rodzajów mutantów,
  • ponad 12 ugrupowań,
  • ogromna ilość nowych postaci, 
  • dodano 15 anomalii,
  • nowe linie fabularne i zadania poboczne,
  • nowy arsenał (w tym broń biała) i kombinezony,
  • masa nowych przedmiotów.

Szczegółowy spis zmian: 

Spoiler

Z modyfikacji AMK 1.4.1 (patch 1 i 2):

Spoiler
  • Zmieniony A-Life.
  • W pełni dynamiczne anomalie - zmieniają swoje położenie na mapach.
  • Dodano dynamicznie generowane wiadomości i wydarzenia - odpowiednik stalkerskiej sieci. 
  • Losowe schowki z możliwością ich indywidualizacji.
  • Nowa broń - miotacz ognia. 
  • Alkoholizm - Striełok może zasnąć będąc pod wpływem alkoholu.
  • Freeplay - rozpoczyna się w momencie, gdy ukończysz grę z jej prawidłowym zakończeniem - odrzuceniu propozycji Świadomości-Z. Bohater ocknie się, a gra toczy się dalej. 
  • Przywrócono emisje. 
  • Dodano transmutację artefaktów. 
  • Przywrócono możliwość snu i dodano śpiwór. 
  • Nowy inwentarz. 
  • Od teraz tory kolejowe na Kordonie są patrolowane przez oddziały wojska. 
  • Możliwość założenia własnego schowka. 
  • Możliwość oznaczenia danego punktu na lokacji za pomocą GPSa. 
  • Dodano detektory anomalii, które można powiesić na pasie. 
  • Przywrócono wycięte mutanty: Burera, Kota, Chimerę, Tuszkana, Dodano nowe: Elektrochimerę, eksplodującego Zombie. 
  • Zmieniono efekty słońca i księżyca. 
  • Balans apteczek - zwykła odnawia punkty zdrowia do 30%, wojskowa 60%, a naukowców 100%. 
  • Bandaż tamuje krwawienie, albo słabo odnawia punkty zdrowia. 
  • Spożywanie jedzenia nie odnawia punktów zdrowia. 
  • Możliwość przenoszenia ciał mutantów. 
  • Usunięto irytujące odpowiedzi u niektórych postaci. 
  • Przywrócono normalny wzrost protagonisty. 
  • Zmieniono nazwy wszystkich broni na rzeczywiste. 
  • Nocą NPC wyłączają swoje latarki podczas walki, a włączają, gdy szukają wroga. 
  • Zmienione światło latarki. 
  • Zwiększony czas realizacji drobnych zadań o tydzień.
  • Możliwość oddania podwójnego strzału ze strzelby. 
  • Usunięto dźwięki wystrzałów i wybuchów w Prypeci. 
  • Jeśli podejdziesz do stalkera i zignorujesz jego polecenie opuszczenia broni, a następnie spróbujesz ponownie z nim porozmawiać, to cię uderzy. 
  • Dodano widok z perspektywy trzeciej osoby. 
  • Dodano nowy efekt u NPC - mogą panikować i uciekać podczas zagrożenia. 
  • Dodano granat dymny. 
  • Spożycie alkoholu nie tylko przyprawia o zawroty głowy, ale także powoduje podwójne widzenie. 
  • Usunięto irytującą ikonę ładowania w prawym dolnym rogu.
  • Zmieniono stare ślady po uderzeniach. 
  • Jeżeli Mózgozwęglacz nie zostanie wyłączony, to gracz zginie wskutek silnego promieniowania podczas zbliżania się do Prypeci.
  • Od teraz wrony można zastrzelić. Dodano jej nowy model i 3 nowe animacje śmierci.
  • Zwiększono trwałość śrub oraz szybciej lecą po kliknięciu prawego przycisku myszy. 
  • We freeplayu usunięto zadanie "Zabij Striełoka". 
  • Na posterunku wojskowym na Kordonie dodano dwa transportery opancerzone.
  • Usunięto możliwość naprawy kombinezonu za sprawą anomalii (bug). 
  • NPC zbierają swobodnie leżące przedmioty oraz przeszukują zwłoki. 
  • Inne, drobne zmiany. 

Z modyfikacji NLC 5.08 (autor: Сяк):

Spoiler
  • Dodano do gry 12 nowych przejść między lokacjami.
  • Dodano teleporty interlokacyjne.
  • Istnieje możliwość pozyskania (modyfikacji) artefaktów - od niższej do wyższej rangi.
  • Możliwość uzyskania neutralnych stosunków z bandytami w Dolinie Mroku. 
  • Całkowicie zmieniono system handlu - od teraz dobre bronie, amunicję, apteczki itp. można pozyskać tylko w zamian za artefakty.
  • Dodano specjalny pojemnik na zastawy naprawcze, dzięki którem można samodzielnie naprawić broń i kombinezon Striełoka. 
  • Wprowadzono zmiany w systemie promieniowana artefaktów. Od teraz ryzyko napromieniowana istnieje nawet wtedy, gdy artefakty są w plecaku. 
  • Dodano specjalne pojemniki na artefakty, które niwelują ich radiację.
  • Zmieniono początek gry. Od teraz gra nie rozpoczyna się w bunkrze Sidorowicza. 
  • Artefakty pojawiają się całkowicie losowo po każdej emisji. 
  • Emisje występują losowo. 
  • Dodano unikalny artefakt o nazwie "Żywe serce", który umożliwia wskrzeszenie kluczowych postaci. 
  • Możliwość zmiany muzyki w Barze. 
  • Docent może dostosować PDA do wykrywania niebezpiecznych mutantów i NPC, z którymi trzeba w danym momencie porozmawiać. 
  • W miejscach, gdzie jest głośnik odtwarzana jest muzyka. 
  • Po wypiciu wódki z NPC można wejść w posiadanie namiarów na schowek. 

Pozostałe zmiany: 

Spoiler
  • Nowa fabuła 3 (autor: Dan).
  • Dodano "Ręczny teleport i poszukiwanie schowków v0.7" - nowa linia zadań polegająca na poszukiwaniu schowków (autor: Kostyа V).
  • Dodano dużych rozmiarów fabułę, która obejmuje wszystkie lokacje. Ponadto wprowadzono dużą liczbę unikalnych postaci i przedmiotów. Pojawiło się także aktorstwo głosowe w przypadku SMS-ów, które dotyczą nowej historii. 
  • Dodano mobilnego handlarza. Można go spotkać na Agropromie i ATP. 
  • Dodano mod na pogodę - "Dynamic Reworked Weather v1.3.2" + "Ambient Audio Overhaul v1.8" (autor: ivar).
  • Dodano mod "S.T.A.L.K.E.R`s sound remake mod v3.0" (autorzy: MulleR & Mongol).
  • Dodano "Arena Extension Mod" - nowe potyczki na arenie (autorzy: kstn, IG-2007) (adaptacja: Wawka, Kto).
  • "GPS-oznaczenie łupów v2.1.3" - możliwość przeglądania zawartości swoich schowków dzięki połączeniu z lokalizatorem (autor: idler).
  • Dodano blokadę, która zapobiega kradzieży własnych schowków (autor: Ferrari314).
  • Dodano brakujące recepty na artefakty z AMK.
  • Nowe kalibry i dodatki do broni (Arsenal Mod). 
  • Nowe dźwięki u wszystkich broni (autor: MulleR). 
  • Zmienione parametry broni (autor: N6260).
  • Dodano „kolorowe wskaźniki” dla broni. 
  • Dodano specjalny bioradar, który wskazuje żywe istoty. Można kupić u Sacharowa (autorzy: xStream, BAC9-FLCL, tolusha, Z-Vertoz, Nekt, Руся).
  • 12 dodatkowych miejsc na artefakty na pasie - dostosowane do potrzeb bioradaru.
  • Duplikaty zadań w przypadku śmierci zleceniodawcy - zadanie można sfinalizować u innej postaci (autor: WaWka).
  • Dodano "Linspiro Addon v1.1" - sprzedaż lokalizacji rzadkich schowków u zaprzyjaźnionych stalkerów (autor: Linspiro). 
  • Dodano nowe sny - "Nocturne Mod 1.0" (autorzy: Khorn, malandrinus и nemnogonado). 
  • Stalkerzy od teraz palą papierosy podczas przesiadywania przy ognisku (autor: p-09). 
  • Zaprzyjaźnieni stalkerzy niezależni mogą wyleczyć Striełoka (autor: Shaman-13). 
  • Dodano "RagDoll Mod v1.3" - przywrócono starą dynamikę, modele (autor: LexMalin).
  • Połączone emisje z AMK i ABC. 
  • Po emisji niektóre zwłoki NPC przemieniają się w zombie (autor: TAG_SPB).
  • Dynamiczny HUD kombinezonów (autor: ABC Mod). 
  • Dodano odtwarzacz plików OGG oraz pendrive'y z muzyką dla niego (autorzy: Ferrari314, Vergas). 
  • Nowy HUD (autorzy: Redux Mod, Vergas, zayaz).
  • Kontrola kombinezonów i broni podczas wykonywania związanego z nimi zadania - już nie zwrócisz uszkodzonego przedmiotu. NPC wyśle Cię do ich naprawy.
  • Naprawa broni i kombinezonu + "Zaawansowana naprawa broni" (opracowane przez: MoDD, OGSE Team, AMK Team, Black 777 Team).
  • Ulepszenie kombinezonu o noktowizor i odporności na zużycie - ulepszenia dokonywane są przez handlarzy, każdy z nich ulepsza swój własny rodzaj kombinezonu.
  • Ulepszenia broni - modernizacji dokonuje Chudy w Barze (autor: Ray).
  • Dodano "LootmoneyMOD v1.0" - możliwość pozyskania pieniędzy po przeszukaniu zwłok (autor: Babuin 119).
  • Kapsułki do aktywacji anomalii. Szczegółowe informacje na ich temat wprowadzono do PDA (źródło: Simbion Mod).
  • Striełok może zostać zzombifikowanym wskutek emisji lub oddziaływań Kontrolera (autor: Меченый-Стрелок).
  • Zaimplementowano "inteligentny, ręczny teleport" (autor: Меченый-Стрелок).
  • Dodano nowe zjawisko pogodowe - Godzinę Grozy, podczas której pojawiają się zombie (autor: Меченый-Стрелок).
  • Nowy ekran wczytywania/zapisywania gry (autor: Serafim12). 
  • Możliwość zmiany stosunków frakcji do protagonisty za niemałą kwotę u Sidorowicza (wykorzystano pracę z ABC). 
  • Dodano 4 pojazdy: Uaz "Bochenek", Traktor i Kamaz na ATP oraz Baggi na Bagnach. 
  • Dodano desant sił specjalnych na Agropromie. Ponadto podwójny desant Specnazu na Kordonie.
  • Dodano 11 nowych noży. W tym łom i miecz samurajski katana (autor: Kirag) (modele zostały wykonane przez: Ааз, Gosuke, Bender, Bak i innych).
  • Dodano możliwość walki na pięści. 
  • Dodano opancerzony kombinezon SKAT-15 z automatyczną możliwością leczenia i innymi funkcjami. W celu jego pozyskania należy wykonać serię zadań (autor: Меченый-Стрелок).
  • Dodano dym z ognisk (OGSE Team).
  • Dodano embriony mutantów. 
  • Dodano nowe detektory anomalii - unikalny detektor i holograficzny. Ten ostatni wykrywa wszystkie rodzaje anomalii. 
  • Dodano "Doc Viewer v1.0 RC" - nowe przeglądanie dokumentów (autor: 7.9).
  • Nowe filmiki podczas gry. Dodano też cutscenki.
  • Pozbywanie się zwłok i niepotrzebnych rzeczy na lokacjach (autorzy: Shadowman, Sapsan).
  • Dodano "Inventory Mod" - mniejszych rozmiarów inwentarz i okno handlu (autorzy: Руся i Со).
  • Dodano 8 nowych noktowizorów do kombinezonów. 
  • Dodano kilka teleportów między lokacjami. Dodano ręczne teleporty i zadania z nimi związane. 
  • Dodano "Repair Boxes" - zestawy naprawcze do broni i kombinezonów (autor: DEXXX).
  • Dodano zegarki, po których zakupie pojawi się aktualny czas na HUD-zie (autor: Vergas).
  • Dodano nowy transmulator (baza: Refresh) (dodatkowe prace: Sapsan i inni). 
  • Dodano "Healing Enemies v0.3" - od teraz można leczyć rannych wrogów (autor: DEXXX) (adaptacja dla AMK: Skunk).
  • Dodano modyfikację "Detektory artefaktów 0.1" (autor: Singapur22).
  • Dodano noktowizor do kuszy (autor: Kirag).
  • Zmieniono i udoskonalono wiele tekstur. Dodano również nowy asfalt (autorzy: Argus, Chorik i wielu innych).
  • Zmiany w handlu u wszystkich handlarzy w Strefie Wykluczenia. 
  • Zmieniono ikony ekwipunku (autor: stalker69 i inni). 
  • Dodano "Bullet mod beta 2" - celownik laserowy dla pistoletu maszynowego Groza (autor: S.E.R.G.E.Y.).
  • Postać Striełoka jest wyświetlana w telewizorach (autor: Argus).
  • Dodano "AI Additions" - NPC mogą korzystać z granatników (autorzy: Rulix aka Bak).
  • Dodano "Terrorizm Demo v0.2" - wprowadza do gry miny i materiały wybuchowe z detonatorem (autor: 4ufak).
  • Zastąpiono plakaty obrazkami różnych autorów (autor: n6260) (autorzy obrazków: Argus, Domestos).
  • Dodano "Water COP" - wygląd wody z Zewu Prypeci.
  • "Losowe ekrany wczytywania gry 3.0" (autorzy: Monnoroch, Shadowman).
  • Dodano "Intellectual Marauder Mod v1.5.1" - możliwość pozyskania kombinezonów z zabitych wrogów (autor: DEXXX).
  • Dodano "AI pack Final" - nowe schematy zachowania u NPC (autor: xStream).
  • Dodano "Zawodny PDA" (autor: Shadowman).
  • Dodano "Zaadaptowanie w Zonie" - zmiana poziomu trudności gry w zależności od jej prowadzenia (autor: Sapsan).
  • Zmieniono ikony oznaczeń na mapie - zadań, przejść między lokacjami itp. Pochodzą z Czystego Nieba jak i Zewu Prypeci (autor: V92).
  • Dodano działo grawitacyjne (autorzy: Malandrinus, Kirag).
  • Zrównoważone właściwości wszystkich artefaktów (autor: Ray).
  • Dodano piwo i wodę, a także muchomora, który rośnie na niektórych lokacjach. W plecaku jednak może się popsuć. 
  • Zmienione ikony anomalii na minimapie podczas korzystania z detektorów (autor: AndyLy).
  • Dodano pozycjoner - "Urządzenie do określania współrzędnych geograficznych v0.7.1" (autor: 7.9 z pomocą Malandrinus i kstn)
  • I wiele innych zmian. 

Nowe lokacje:

Spoiler
  • ATP
  • Niezbadane Tereny
  • Labirynt
  • Jaskinia
  • Zapomniany Las
  • Bagna
  • Limańsk
  • Szpital
  • Czerwony Las
  • Laboratorium Wojskowe 
  • Generatory
  • Stara Wieś
  • Martwe Miasto 
  • Zaton 
  • Okolice Fabryki Jupiter
  • Laboratorium X-8
  • Wschodnia Prypeć
  • Podziemia Prypeci

Nowa broń: 

Spoiler
  • Karabinek AK-47
  • Strzelba TOZ-34
  • Pistolet maszynowy PP-19 "Bizon"
  • Pistolet maszynowy MP-7
  • Pistolet maszynowy KRISS Vector
  • Karabin maszynowy PKM
  • Strzelba Sajga-12C
  • Pistolet maszynowy FN P90
  • Karabin Mosin
  • Kusza
  • Pistolet maszynowy PPSz
  • Karabin Accuracy International AWP
  • Specjalny Wintoriez 
  • Karabin FAMAS Prototyp 3
  • Karabin M16
  • Karabin SIG SG 550
  • Karabin XM8
  • Karabin HK417
  • Karabin SR-25
  • Pistolet APS
  • Rewolwer 
  • Karabin FN F2000 "Kat"
  • Samopał 
  • Karabin Gaussa "Widmo" 
  • Anomaly Karabin M16
  • Anomalny Pistolet maszynowy PP-19 "Bizon"
  • Strzelba TOZ "Łowca"
  • Karabin maszynowy Minigun M-134 SM
  • Karabin TAR-21
  • Pistolet maszynowy Uzi
  • Karabin maszynowy Maschinengewehr 42 (MG 42)
  • Karabin OSW-96
  • Pistolet TT
  • Pistolet Gaussa 
  • Pistolet Desert Eagle z optyką
  • Strzelba Protecta
  • Pistolet maszynowy Sa vz. 61 Škorpion
  • Granatnik M79
  • Pistolet maszynowy MP5K-PDW
  • Karabin Walther WA 2000
  • Karabin M4A1 SOPMOD
  • Strzelba M1014 JSCS
  • Karabinek AKS-74 "Kobra" 

Nowe kombinezony:

Spoiler
  • Egzoszkielety: Powinności, Wolności, Monolitu, Czystego Nieba, Najemników, Bandytów 
  • Kombinezony naukowe: Powinności, Wolności, Monolitu, Czystego Nieba, Najemników 
  • Egzoszkielety maskujące: SKAT-15, Grawikombinezon, Specjalny kombinezon Czystego Nieba i wiele więcej.

Nowe frakcje:

Spoiler
  • Czyste Niebo
  • Łowcy
  • Ostatni Dzień
  • Mściciele 

Dodano także nowych handlarzy, mechaników i płeć piękną.

Nowe mutanty:

Spoiler
  • Bibliotekarz
  • Chimera 
  • Niewidzialna Chimera 
  • Połamaniec 
  • Szczur
  • Burer
  • Kot 
  • Czarny Pies
  • Tuszkan 
  • Zombie
  • Niewidzialny Zombie
  • Szkielet Zombie
  • Zombie "Kobieta"
  • Mutujący Kontroler 
  • Potwór Bagienny 
  • Karaluch 

Autorzy i wykorzystane projekty:

Spoiler
  • Zenobian Mod 
  • Arsenal Mod 
  • Simbion Mod 
  • TIREX 
  • giAdolf
  • Ааз 
  • jgar 
  • Alwen 
  • eNdimiOn
  • Z.E.N
  • Kolyny
  • Death
  • Sm0кE
  • Sin!
  • Zeka1996Korneev
  • Wawka
  • kalinin11

 

 

GALERIA:

Spoiler

59209606.jpg  220fd924031ff27ca0172f774606448b505bb270846736.jpg

40c3ef58308b595f2f51eb75d76680b0505bb270847181.jpg  01997921.jpg


Przegląd moda od Ap-Pro:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0004.


2. Należy zaimplementować patch, aby korzystać z szerszego zakresu pamięci - KLIK


3. Należy skopiować folder gamedata z Narodnaja Solianka 19.04.2010 do głównego katalogu gry. Następnie Zainstalować patch 20.08.2010 RUS oraz 03.09.2010 RUS - tak, aby pliki się pokryły


4. Należy zainstalować spolszczenie 24.12.2011patch 08.04.2013.


5. Podmiana xrGame.dll w katalogu bin (należy wkleić do kat. bin gry i potwierdzić zmiany).


6. Do archiwum wkradł się plik thumbs.db, który powoduje błąd, niestety jest ukryty. Najłatwiej skasować go po przez skopiowanie do głównego katalogu Stalkera (tam gdzie jest np. katalog bin) tego pliku fix.bat i uruchomieniu go. Po tym jak Stalkera się odpali plik fix.bat można skasować.

  • Możliwa jest instalacja ewentualnych dodatków, jednak ze względu na prawdopodobne problemy zaleca się grę na zwykłej wersji moda.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Narodnaja Solianka 19.04.2010:

  • Google Drive - [KLIK]

Patch 20.08.2010 + 03.09.2010:

  • Google Drive - [KLIK]

Podmiana xrGame.dll:


Spolszczenie 24.12.2011 + Patch 08.04.2013:


Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  AMK forum.jpg

  • Dodatnia 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, to dopiero zarys. Próbuję dojść do ładu z Soyanka i zrobiłem ten temata żeby nic się nic się nie zgubiło. Prędkość pobierania z Rosyjskich hostingów nie jest za wysoka więc trochę to potrwa (może embargo :)). Staram się też zrobić kilka kopii żeby pliki nie przepadły. Pliki prawdopodobnie trafią jeszcze na DropBoxa i Google Drive.

Liczę też na propozycje doświedczonych graczy aby stworzyć zestaw pewnych linków i instruckcji.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, od dawna szukałem linków do Solianki bo chciałem zagrać w wersję PL. Wszystkie padnięte albo jakieś błędy. Przyda się takie all in one. Tylko nie jestem pewien czy to już wszystko, bo w tematach widziałem, że tam były jeszcze jakies patche konieczne do dopy przed wrzuceniem spolszczenia. Ale tym się będe martwił jak po Nowym Roku będe ją ściągal i probował uruchomić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czysta Solianka: https://mega.co.nz/#!PBxgjTyI!_qbbNo6BZtqXgemKVrNtwpCRZLrlbKh8UJ5LmC5PCc4

Solianka z patchem 08.04.13: https://mega.co.nz/#!zYZFlJiI!p0jT0zI7l0_1ItDVu49iA2OP0rd4xQtG6eQwd3E54zE

 

Nie wiem czemu tylko część linku jest podświetlona - aby pobrać trzeba skopiować cały ten ciąg linku i wkleić w nowe okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji instalacji jest

 

8. Podmiana xrGame.dll w katalogu bin ...(wklejamy do kat. bin gry i potwierdzamy zmiany)

Ale z czego mamy podmienić, w folderze solianki, dopy czy też w żadnym z patchy i polonizacji nie ma żadnych folderów bin, w których byłby ten plik do podmianki.

U mnie od razu po uruchomieniu Stalkera z tą solianką dostaję bugtrapa ale nie tworzy się żaden plik logu.

 

 

@Edycja

Możliwe, że chodzi o ten plik z tego tematu. http://stalkerteam.pl/topic/3010-xrgamedll/

Jeśli tak to pasowało by go dodać do pierwszego postu. Tak samo linki z polonizacją od Cichego.

Zaraz będę testował.

 

@Edycja2

Wklejenie tego xrgame nic nie pomogło nadal wylot po uruchomieniu bez stworzonego loga. :(

 

Ktoś zainstalował może i mu działa ta wersja?

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Portals mistrzu działa wreszcie. :D :D :D

Z 5 godzin się męczyłem i kombinowałem, ale ten twój malutki fix naprawił problem. Wirtualna skrzynka kozaków dla ciebie. :) Wreszcie mam Soliankę PL.

Zrobiłem wszystko wg poprawionej instrukcji z pierwszego postu (darowałem sobie tylko te patche na większe wykorzystanie pamięci)

 

Ps. Dobrze by było też do pierwszego postu dodać linki do polonizacji, które w poście #11 dał Cichy, wtedy już wszystko by było w jednym miejscu.

 

Czysta Solianka: https://mega.co.nz/#!PBxgjTyI!_qbbNo6BZtqXgemKVrNtwpCRZLrlbKh8UJ5LmC5PCc4

Solianka z patchem 08.04.13: https://mega.co.nz/#!zYZFlJiI!p0jT0zI7l0_1ItDVu49iA2OP0rd4xQtG6eQwd3E54zE

 

Nie wiem czemu tylko część linku jest podświetlona - aby pobrać trzeba skopiować cały ten ciąg linku i wkleić w nowe okno.

Edytowane przez tom3kb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.